herken hetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef Messenga het volgende:
Onze leraar Nederlands kan altijd uber doen alsof je eruit moet![]()
is zo mooi.
Ineens zegt ie danNaam)! Eruit! nu! je luistert niet!
Zit die leerling : Maar meneer! ik dee niets
Leraar: ERUIT! nu!
Leerling gaat weg, doet de deur open om eruit te gaan..
Leraar : Ga maar weer zitten.
Ik blijf gewoon rustig doorfokken, kom er vanzelf wel een xquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dat binnen 2 jaar
Al zijn er user die de 50000 halen in 9 maanden
das een hele zwangerschapquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dat binnen 2 jaar
Al zijn er user die de 50000 halen in 9 maanden
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
herken het
Jongen in de 2e bij mij in de klas moest maar handstand gaan oefenen tegen de muuralsie het kon moggie er weer in
hele tijd dat gebonk tegen de muur
whehehehehehquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
das een hele zwangerschap![]()
dan heb je gewoon geen leven
wie weet was die persoon wel zwangerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
whehehe respect.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
een gozer bij ons moest pissen, de leraar zo: "De prullebak is daar"
Gaat ie staan te pissen in de prullenbak![]()
![]()
![]()
rekelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef B_BOY het volgende:
bij ons gaat het zo deruit
ehm neej wrom
ja ga er nu uit
ik zeg : geef eerst een goede reden dan
zei: deruit.
ik zeg waarom dan?
ik wil een verklaring
deruit of ik ga je schorse
ja hoe wil je da doen
ja ga nou maar./
ik nog wat scheldwoorden gezegd. me tas gepakt en de klas een prettig weekend gewenst.
omgquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
behoorlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef B_BOY het volgende:
damn die post van mij is echt onleesbaar..
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
herken het
Jongen in de 2e bij mij in de klas moest maar handstand gaan oefenen tegen de muuralsie het kon moggie er weer in
hele tijd dat gebonk tegen de muur
Users die fokken op hun werkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
altijd leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef carmiie het volgende:
bij mij in de klas blijft ze gewoon zitten als ze eruit gestuurd worden.
leraar : ga er nou uit of ik ga de concierge halen en dan moeten ze geweld gebruiken
*niets*
leraar wordt gek, en gaat daarna weer verder met de les
goede actie!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
![]()
![]()
bij ons in de klas gebeurd helemaal niks meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:01 schreef carmiie het volgende:
bij mij in de klas blijft ze gewoon zitten als ze eruit gestuurd worden.
leraar : ga er nou uit of ik ga de concierge halen en dan moeten ze geweld gebruiken
*niets*
leraar wordt gek, en gaat daarna weer verder met de les
merjah Maikuuul 2quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef B_BOY het volgende:
bij ons gaat het zo deruit
ehm neej wrom
ja ga er nu uit
ik zeg : geef eerst een goede reden dan
zei: deruit.
ik zeg waarom dan?
ik wil een verklaring
deruit of ik ga je schorse
ja hoe wil je da doen
ja ga nou maar./
ik nog wat scheldwoorden gezegd. me tas gepakt en de klas een prettig weekend gewenst.
Orde houden heet dat ja, en het werkt niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij hadden voor wiskunde een keer een vervangende leraar omdat de andere haar rug gebroken had ofzo
De leraar die we kregen was iemand van 70 die al jaren met pensioen was
Hij was heel erg ouderwets en dacht dat hij de orde kon houden. Als iemand niet duidelijk praatte begon die al te schreeuwen dat je eruit moest enzo
Vorig jaar hadden de leraar en een leerling in de klas geknoktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef Messenga het volgende:
Onze leraar Nederlands kan altijd uber doen alsof je eruit moet![]()
is zo mooi.
Ineens zegt ie danNaam)! Eruit! nu! je luistert niet!
Zit die leerling : Maar meneer! ik dee niets
Leraar: ERUIT! nu!
Leerling gaat weg, doet de deur open om eruit te gaan..
Leraar : Ga maar weer zitten.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij hadden voor wiskunde een keer een vervangende leraar omdat de andere haar rug gebroken had ofzo
De leraar die we kregen was iemand van 70 die al jaren met pensioen was
Hij was heel erg ouderwets en dacht dat hij de orde kon houden. Als iemand niet duidelijk praatte begon die al te schreeuwen dat je eruit moest enzo
Búde ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden de leraar en een leerling in de klas geknokt
in plaats van dat ze naar de directeur gaan , gingen ze gewoon allebei weer zitten
en zo hoort het.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden de leraar en een leerling in de klas geknokt
in plaats van dat ze naar de directeur gaan , gingen ze gewoon allebei weer zitten
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
. Hadden wij met een stagiëre.. Die stagiër zo: Ga allemaal eens zitten!
Iedereen blijft staan
Ga zitten gvd!
Iedereen bleef staan..
Als je nu niet gaat zitten mag je eruit!![]()
Iedereen liep naar buiten.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
bij ons in de klas gebeurd helemaal niks meerecht saai
Leraar anw wil in de h4b klas geen les meer gevenhij is al paar x gestopt en weggegaan
mooi toch....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Iedereen blijft staan
Ga zitten gvd!
Iedereen bleef staan..
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en zo hoort het.
gister vechtpartij na ons schoolfeest, 4 woutenbusjes
4 wouten op motor en nog een woutewaguh.. hoppa 1 groot feest.
Altijd leuk als leraren gaan dreigen dat ze de hele klas er uit sturenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Iedereen blijft staan
Ga zitten gvd!
Iedereen bleef staan..
je hebt van die lerarenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mooi toch....
wij hebben een leraar die zeikt je echt helemaal af als je hw niej afhebt of niet stil (en dat gaat egt van ja mietje die je bent je moeder is niet trots op je, enz enz..)
en het mooiste was nog tijdnes die vechtpartij rijd 1 leraar gewoon rustig weg op zijn scootertje.quote:
die leraar wat hierboven ook al geknokt had met iemandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mooi toch....
wij hebben een leraar die zeikt je echt helemaal af als je hw niej afhebt of niet stil (en dat gaat egt van ja mietje die je bent je moeder is niet trots op je, enz enz..)
Wist je nog met hemquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef -Marlii- het volgende:
1x was trouwens geweldig, we hadden nederlands en jongen uit mn klas had een briefje met applaus. Liet die jongen dat briefje zien, wij beginnen met klappen. Leraar: "Stil stil stil!" wij maar klappen, draait die jongen dat blaadje om. Stond er 'stilte' op. Wij stil, leraar boos op die jongen of hij dat normaal vond. Blaadje weer omdraaien 'applaus' wij weer klappenMoest die jongen eruit. Nam ie blaadjes en pen mee. Op de gang ging ie verder met die blaadjes: sla je buur. Dik slaan in de klas enzo
leraar storm naar buiten echt zoo boos
en toen was de les afgelopen
was iig errug leuk
Wij hadden eerst zo'n leraar voor engels die geen orde kon houden dus dat was echt nooit iets doen en altijd hem voor lul zetten..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef carmiie het volgende:
wij hadden een keer een gast voor frans, die kwam uit marroko ofzo, kon niet goed nerderlands
hij : ga naar de gang
leerling : wat is gang
gaat hij twijfelen en weet die het zelf ook niet meer
het zijn ook maar mensen (af en toe)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en het mooiste was nog tijdnes die vechtpartij rijd 1 leraar gewoon rustig weg op zijn scootertje.
wehehehe dit ga ik binnenkort eens testen ook al hebbe we nu geen relklas meer maar is altijd leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef -Marlii- het volgende:
1x was trouwens geweldig, we hadden nederlands en jongen uit mn klas had een briefje met applaus. Liet die jongen dat briefje zien, wij beginnen met klappen. Leraar: "Stil stil stil!" wij maar klappen, draait die jongen dat blaadje om. Stond er 'stilte' op. Wij stil, leraar boos op die jongen of hij dat normaal vond. Blaadje weer omdraaien 'applaus' wij weer klappenMoest die jongen eruit. Nam ie blaadjes en pen mee. Op de gang ging ie verder met die blaadjes: sla je buur. Dik slaan in de klas enzo
leraar storm naar buiten echt zoo boos
en toen was de les afgelopen
was iig errug leuk
Dat motto had mijn Nederlands leraar in de 1e en 2e klas ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
je hebt van die leraren![]()
wij hebben zo'n leraar die heeft als motto : hoe minder zielen hoe meer vreugd![]()
ja mafketelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wist je nog met hem
Op Land van Gulick zat hij de LTS af te kraken en ze dom te noemen... en op LTS was het andersom
ooit gehadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Altijd leuk als leraren gaan dreigen dat ze de hele klas er uit sturen
nou die leraar die wij hadden was niet zo leuk, je moest de paragraaf altijd 2 keer overschrijven als je je huiswerk niet af hadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat motto had mijn Nederlands leraar in de 1e en 2e klas ook
De leukste Nederlands leraar die ik heb gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |