Neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:20 schreef pierce het volgende:
Dus je vond de proefles niet voor herhaling vatbaar?![]()
Hij zei 'homo' tegen z'n vader.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
waar gaat dit godverdomme over?
Ja, halfbloederige meisjes zijn (meestal) wel mooi, maar deze jongen was niet echt bepaald 'gelukt', know what i'm saying?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:28 schreef Wacka het volgende:
Girlfriend you need to work on your attitude!
Haha...
Persoonlijk vind ik halfbloed geen scheldwoord. Meestal zijn t mooie meisjes
(Met een attitude)
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef Wacka het volgende:
En daarom zou je wellicht eens aan jou attitude moeten werken kind.
Die gast is elf! Over 10 jaar is het mischien een hunk![]()
Waar de schijtneuk gaat dit over?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef VersaceKitten het volgende:
Gisteren proefles Choy Lee Fat. Die stomme lerares gaf me helemaal geen aandacht, dus ik deed maar wat (niet dat het goed was...) We hadden 3 kwartier warm-ups gedaan... That SUCKED! Ik dacht dat die Indier in die rare kleren ook nieuw was, bleek hij gewoon z'n kleren te zijn vergeten! Dus ik was alleen met 15 volwassenen... maar er was 1 jongen, die wel tegen me praatte. Ik dacht dat hij 13 was ofzo en hij zat er al een jaar op, maar eerst in een andere groep. Dus het was voor hem ook moeilijk, zei hij. Nou, als ik zie wat hij allemaal kan... BULLSHIT! Ok, na de les kreeg ik al de 1e schrik van mijn leven: HIJ DRAAGT EEN BRIL!!! *valt flauw. Daarna de 2e: hij is 11 jaar!!! En de 3e: Hij is half Indo en half Deens!!! (Niet zo goed gelukt) Ik vroeg zo aan hem: 'Is dat je vader? ('Ja') Ben je een halfbloed? ('Ja. Jij ook?') Neuj...' Weird, sommige mensen denken dat ik een halfbloed ben. Later zei m'n vader dat 'halfbloed' zoiets is als 'neger': hij is het, maar dat zeg je niet tegen hem. O mijn god, ik heb die jongen uitgescholden! Nu zult hij mij elke keer in elkaar slaan bij Kung Fu
![]()
Mijn gymleraar vroeg aan mij of ik een halfbloed was en zei daarna 'o nee, dat is een soort scheldwoord'
Ik geloofde hem niet, want ik dacht dat hij zo'n blanke was die alles discriminerend vond.
Dus, mijn vraag nu is: is halfbloed dan echt een scheldwoord?
Dimme he.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:27 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
En toen we in een groepje de vorm gingen oefenen stond er zo'n bolle voor me en kon ik helemaal niet zien wat de lerares deed.
de laatste drie regels zijn de kern, er is geen slot en de inleiding is lang, verwarrend en inherent aan het verhaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:35 schreef buzzer het volgende:
ik snap geen reet van dit verhaal...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:35 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb het nu 4x gelezen en begin het te snappen.
waarom schrok je van de bril en leeftijd van dat ventje?
't is alleen een zij!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef Monidique het volgende:
Ik snap het verhaal trouwens wel. Hij zei 'halfbloed' tegen een halfbloed en volgens zijn vader en gymleraar is dat een scheldwoord. Nu heeft hij dus een klein halfbloedje beledigd en dat wilde hij even melden. Simpel.
Ik ben een meisje, gastquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef Monidique het volgende:
Ik snap het verhaal trouwens wel. Hij zei 'halfbloed' tegen een halfbloed en volgens zijn vader en gymleraar is dat een scheldwoord. Nu heeft hij dus een klein halfbloedje beledigd en dat wilde hij even melden. Simpel.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:35 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Waar de schijtneuk gaat dit over?
hij zit nog in de 'meisjes zijn stom'-fase.quote:
Tsja, het blijft een bruggerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
hij zit nog in de 'meisjes zijn stom'-fase.
hehehequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Tsja, het blijft een brugger
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Jij niet dan?, broekjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ja dat is logisch, maar misschien ving zijn vader het anders op (*weet trouwens nog steeds niet of hij wel of niet heeft gehoord)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef HuHu het volgende:
Maar halfbloed is niet echt een scheldwoord. Ligt eraan hoe je het opvat en hoe de ander het brengt.
Als iemand zegt: "Heey jij stomme halfbloed.", dan bedoeld ie het als scheldwoord.
Als iemand vraagt: "Ben jij toevallig een halfbloed?", dan zou ik dat niet als een belediging opvatten.
Wacht maar tot je 40 bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Weet het niet hoar, ik val niet echt op jongere gassies
Idd, goedkoop breeeeeezaaah-zeik sletje is hetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef Fatality het volgende:
Tjonge wat een buttopic, nooit geweten dat 12 jarigen al aan de crack zaten.
O...m...g... dat is de ergste belediging die ik kan krijgen! Breezaah?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef SynXteR het volgende:
[..]
Idd, goedkoop breeeeeezaaah-zeik sletje is het
Wou je zeggen dat het niet zo is dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
O...m...g... dat is de ergste belediging die ik kan krijgen! Breezaah?!![]()
Qua intellect lijk je niet al te veel te verschillenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit? Je bedoelde het goed, als hij het anders opvat dan is dat zijn probleem.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ja dat is logisch, maar misschien ving zijn vader het anders op (*weet trouwens nog steeds niet of hij wel of niet heeft gehoord)
Je bent niet de enige die dit zich afvraagt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
waar gaat dit godverdomme over?
Hij zag er halfbloederig uit. Hij zag er niet uit als een Indo, maar zijn vader is wel een Indo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit? Je bedoelde het goed, als hij het anders opvat dan is dat zijn probleem.
Maar waarom vroeg je dan of hij halfbloed was?
Wilt u daal walme saus bij meneel?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef PAA-053 het volgende:
Trouwens, wat is in Godsnaam 'Choy Lee Fat'?
Afslankcursusje?
Ik snap echt totaal niks van je warrige paddotrip.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef VersaceKitten het volgende:
Gisteren proefles Choy Lee Fat. Die stomme lerares gaf me helemaal geen aandacht, dus ik deed maar wat (niet dat het goed was...) We hadden 3 kwartier warm-ups gedaan... That SUCKED! Ik dacht dat die Indier in die rare kleren ook nieuw was, bleek hij gewoon z'n kleren te zijn vergeten! Dus ik was alleen met 15 volwassenen... maar er was 1 jongen, die wel tegen me praatte. Ik dacht dat hij 13 was ofzo en hij zat er al een jaar op, maar eerst in een andere groep. Dus het was voor hem ook moeilijk, zei hij. Nou, als ik zie wat hij allemaal kan... BULLSHIT! Ok, na de les kreeg ik al de 1e schrik van mijn leven: HIJ DRAAGT EEN BRIL!!! *valt flauw. Daarna de 2e: hij is 11 jaar!!! En de 3e: Hij is half Indo en half Deens!!! (Niet zo goed gelukt) Ik vroeg zo aan hem: 'Is dat je vader? ('Ja') Ben je een halfbloed? ('Ja. Jij ook?') Neuj...' Weird, sommige mensen denken dat ik een halfbloed ben. Later zei m'n vader dat 'halfbloed' zoiets is als 'neger': hij is het, maar dat zeg je niet tegen hem. O mijn god, ik heb die jongen uitgescholden! Nu zult hij mij elke keer in elkaar slaan bij Kung Fu
![]()
Mijn gymleraar vroeg aan mij of ik een halfbloed was en zei daarna 'o nee, dat is een soort scheldwoord'
Ik geloofde hem niet, want ik dacht dat hij zo'n blanke was die alles discriminerend vond.
Dus, mijn vraag nu is: is halfbloed dan echt een scheldwoord?
Sheesh, Choy Lee Fat is een Kung Fu-vormquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dit zich afvraagt.
En wat heeft een chinees pan gerecht nou met dit hele verhaal te maken?
Dus je moeder is even vreemd als jij zelf bentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef VersaceKitten het volgende:
De enige keer dat ik een Bacardi dronk was een paar jaar geleden, omdat mijn moeder het aandrong (dan zal ik later niet meer drinken of shit).
Ik neem aan dat je een Breezer bedoeld. Als je pure Bacardi drinkt zo jong, dan geloof ik dat je per direct geheel-onthouder wordt voor de rest van je leven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef VersaceKitten het volgende:
De enige keer dat ik een Bacardi dronk was een paar jaar geleden, omdat mijn moeder het aandrong (dan zal ik later niet meer drinken of shit).
Ja, en daarom heb ik een IQ van 120, Cito-entree score van 93, Cito-eind score van 548 (hoogst 550) en als enige van de klas een 10 voor Latijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:47 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Qua intellect lijk je niet al te veel te verschillen![]()
Nou ja zeg, dat jullie dat niet weten!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Sheesh, Choy Lee Fat is een Kung Fu-vorm
Well, sorry for asking, karate kut.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Sheesh, Choy Lee Fat is een Kung Fu-vorm
Heel fout, opscheppen met net niet bijzondere zaken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ja, en daarom heb ik een IQ van 120, Cito-entree score van 93, Cito-eind score van 548 (hoogst 550) en als enige van de klas een 10 voor Latijn.
Latijns.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ja, en daarom heb ik een IQ van 120, Cito-entree score van 93, Cito-eind score van 548 (hoogst 550) en als enige van de klas een 10 voor Latijn.
voel je je nu aangesprokenquote:
Godquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:56 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Mijn god, iedereen weet dat het altijd LatijN is. Doe jij soms vmbo ofzo?
Je bent dus én een racist én je spuugt op mensen die een VMBO-opleiding volgen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:56 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Mijn god, iedereen weet dat het altijd LatijN is. Doe jij soms vmbo ofzo?
Je hoefde niet te zeikenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:54 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Heel fout, opscheppen met net niet bijzondere zaken.
Overigens zei ik 'lijk'.
ha!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bent dus én een racist én je spuugt op mensen die een VMBO-opleiding volgen?
Inderdaad. En dan beweert ze nog dat ze Gymnasium doet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niks van je warrige paddotrip.
En toch zit er een fout in je TTquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tering... als je iemand verbeterd, doe het dan goed.
Maar die zaken bepalen je intellect (intellect is immers meer dan alleen IQ) niet, daarnaast kán iedereen een 10 voor Latijn halen in zo'n lage klas als je alleen nog maar vocabulaire-SO's krijgt. Daarnaast ben je niet de enige met zo'n Cito-scorequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Dat zegt nietsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef teehknaL het volgende:
[..]
En toch zit er een fout in je TT![]()
Jammer.
hebben we nu een date?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
En qu, ik hou zo veel van je jongen.
Hear hear!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maar die zaken bepalen je intellect (intellect is immers meer dan alleen IQ) niet, daarnaast kán iedereen een 10 voor Latijn halen in zo'n lage klas als je alleen nog maar vocabulaire-SO's krijgt. Daarnaast ben je niet de enige met zo'n Cito-score.
Je kan ook een cursus Nederlands krijgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
'Iedereen'? Ik heb m'n reet eraf gewerkt voor die proefwerk zodat ik volgend jaar niet van 't Stedelijk Gymnasium af moet om Havo te doenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maar die zaken bepalen je intellect (intellect is immers meer dan alleen IQ) niet, daarnaast kán iedereen een 10 voor Latijn halen in zo'n lage klas als je alleen nog maar vocabulaire-SO's krijgt. Daarnaast ben je niet de enige met zo'n Cito-score.
en SQ (quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ha!
IQ: 125 (meerdere malen gemeten)
Cito: 98
Cito: 550
en geen latijn
t is een meisje!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is Latijn... en ik kan het weten want ik had een 4,9 voor mijn eindexamen Nederlands.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef Monidique het volgende:
Het is Latijns, hoor en ik kan het weten, want ik had een 6 voor Nederlands en mijn leraar zei dat dat het hoogste van onze klassenafdeling was.
Die proefwerkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
'Iedereen'? Ik heb m'n reet eraf gewerkt voor die proefwerk zodat ik volgend jaar niet van 't Stedelijk Gymnasium af moet om Havo te doen![]()
Zelfs daarvoor haalde ik al vierenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maar die zaken bepalen je intellect (intellect is immers meer dan alleen IQ) niet, daarnaast kán iedereen een 10 voor Latijn halen in zo'n lage klas als je alleen nog maar vocabulaire-SO's krijgt.
Je reet er af werken om Gymnasium te doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
'Iedereen'? Ik heb m'n reet eraf gewerkt voor die proefwerk zodat ik volgend jaar niet van 't Stedelijk Gymnasium af moet om Havo te doen![]()
ik denk dat je beter meer je best moet gaan doen voor Nederlands, of alleen nog maar Latijn/s moet gaan schrijvenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Man, je weet niet waar je over praat! Het is Latijns...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is Latijn... en ik kan het weten want ik had een 4,9 voor mijn eindexamen Nederlands.
Doe nu geen wanhopige poging iets fouts door te drukken in de Nederlandse taal. En om er meteen even een einde aan te maken:
La·tijn2 (het ~)
1 de Latijnse taal, de taal van de oude Romeinen
bron: VanDale.nl
Geen meervoudsvorm, dus het is Latijn.
Als je zo op zit te scheppen met je iq en cito scores, je vind dat je alleen een breezah kan zijn als je breezer drinkt, vind ik het wel redelijk lachwekkend worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat zegt nietsIk had nog hogere scores, maar mijn kennis van de Nederlandse taal is erg slecht.
Ik bespeurde enig sarcasme in haar post, alsof ze de 'kijk mij eens slimzijn'-post van TS nadeed, jij niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is Latijn... en ik kan het weten want ik had een 4,9 voor mijn eindexamen Nederlands.
Doe nu geen wanhopige poging iets fouts door te drukken in de Nederlandse taal. En om er meteen even een einde aan te maken:
La·tijn2 (het ~)
1 de Latijnse taal, de taal van de oude Romeinen
bron: VanDale.nl
Geen -s, dus het is Latijn.
Op het vmbo nemen ze ook leraren van lagere klasse aan. En ik kan het weten dat het Latijn is, want ik werd verbeterd toen ik latijns zei, door een talendeskundige die de school kwam bezoeken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef Monidique het volgende:
Het is Latijns, hoor, en ik kan het weten, want ik had een 6 voor Nederlands en mijn leraar zei dat dat het hoogste van onze klassenafdeling was. Dus als jullie lachen, lach dan maar om jullie eigen onwetendheid,.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, de volgende keer maar gewoon de beentjes wijd en je mond houden.
Het is "Latijn", of "de Latijnse taal".quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Man, je weet niet waar je over praat! Het is Latijns...
Sprak zij, te zelfverzekerd, tegen de enige persoon die in deze discussie met bewijzen kwamquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
En het is zeker dan wel weer Grieks? Kom op, geef nou maar gewoon toe dat ik gelijk had...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is "Latijn", of "de Latijnse taal".
laat maar zitten hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:05 schreef Fatality het volgende:
Laat ik nu maar eens gaan lezen wat er nou eigenlijk in de startpost staat
Ik ook... maar dat hij/zij probeert vol te houden is nogal jammer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik bespeurde enig sarcasme in haar post, alsof ze de 'kijk mij eens slimzijn'-post van TS nadeed, jij niet?
Je houdt nog steeds vol he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sarcasme is voor VMBO-ersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik bespeurde enig sarcasme in haar post, alsof ze de 'kijk mij eens slimzijn'-post van TS nadeed, jij niet?
Bij ons moest je altijd een toelatingstest doen voor het gymnasium en als je dan zei "ja, dat Latijns hè..correctgeblaat" dan werd je direct afgewezen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Op het vmbo nemen ze ook leraren van lagere klasse aan. En ik kan het weten dat het Latijn is, want ik werd verbeterd toen ik latijns zei, door een talendeskundige die de school kwam bezoeken.
Ik ben de sarcast vd eeuw, dus ik moet ff een overstapje maken naar een ander gebouw nuquote:
Grieks1 (het ~)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
En het is zeker dan wel weer Grieks? Kom op, geef nou maar gewoon toe dat ik gelijk had...
En jij gaat erop inquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef HuHu het volgende:
Ik ook... maar dat hij/zij probeert vol te houden is nogal jammer.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, de volgende keer maar gewoon de beentjes wijd en je mond houden wijd open.
Ik kan ik niet serieus nemen, dus voor de duidelijkheid:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
En het is zeker dan wel weer Grieks? Kom op, geef nou maar gewoon toe dat ik gelijk had...
Stam +tquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:10 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ik kan ik niet serieus nemen, dus voor de duidelijkheid:
Latijn - Grieks
Latijnse taal - Griekse taal
Talpa betekend 'puist' in het Latijn - blabla betekend blabla in het Grieks
Lieverd, je kan het wel in het Chinees vertalen, maar "fat" blijft toch echt "fat" ....quote:Gisteren proefles Choy Lee Fat.
Dan nomineer ik deze uitspraak als je eerste zinnige uitspraak in dit topic!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:10 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Tering zeg... snap je überhaupt wat er staat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, zie je wel! Zelfs de Van Dale zegt het...
Wereldredder award voor jouquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik probeer het voordat het te laat is.
Ok, nu begin ik weer op te scheppen: ik heb twee 10-en gescoord voor Nederlands, dus zeik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:05 schreef Socratestikel het volgende:
Je moet nokken met dat Engels meid, je Nederlands is al om te janken dus je hoeft echt niet popi te gaan lopen doen.
Jezus lamme herder, straks gaat er nog een slot ophet topic!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:12 schreef qu63 het volgende:
Lees dit maar even, en dan moet je het maar een beetje bijwerken zodat het gaat over de dicussie
Talpe betekent mol in het Latijns jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:10 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Latijn - Grieks
Latijnse taal - Griekse taal
Talpa betekend 'puist' in het Latijn - blabla betekend blabla in het Grieks
ik scoor altijd bier... wat jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:12 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ok, nu begin ik weer op te scheppen: ik heb twee 10-en gescoord voor Nederlands, dus zeik niet
doorposten danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:13 schreef Fatality het volgende:
[..]
Jezus lamme herder, straks gaat er nog een slot ophet topic!
O, dankjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:11 schreef Fatality het volgende:
[..]
Dan nomineer ik deze uitspraak als je eerste zinnige uitspraak in dit topic!!
Dat deed ik ook in de eerste toen je moest uitleggen waar 'OV' voor stondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:12 schreef VersaceKitten het volgende:
Ok, nu begin ik weer op te scheppen: ik heb twee 10-en gescoord voor Nederlands, dus zeik niet
Halfbloedjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:13 schreef Fatality het volgende:
[..]
ik scoor altijd bier... wat jij?
VersaceKitten je bent lelijk en stinkt!quote:
Tuurlijk ken ik het wel, maar op Fok! hoef je niet serieus te zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat deed ik ook in de eerste toen je moest uitleggen waar 'OV' voor stond. En als je de stam +t regel niet eens kent, vind ik je school bagger [14.gif].
Qu: That's just controdiction!Brilliante geciteerd
.
Ja, want ik doe jou naquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:16 schreef SynXteR het volgende:
[..]
VersaceKitten je bent lelijk en stinkt!
Dus je post voor je lol dingen als 'ik loopd' en 'het betekend' in een discussie?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:16 schreef VersaceKitten het volgende:
Tuurlijk ken ik het wel, maar op Fok! hoef je niet serieus te zijn![]()
Laat me raden: eenmaal een spellings-SO en eenmaal begrijpend lezen in de brugklas?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:12 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ik vind de opvattingsomslag zeer opvallend.. ik begin je nu al te mogen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:16 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
maar op Fok! hoef je niet serieus te zijn![]()
'ik loopd' niet, nee. want dat valt meteen opquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dus je post voor je lol dingen als 'ik loopd' en 'het betekend' in een discussie?!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Op het vmbo nemen ze ook leraren van lagere klasse aan. En ik kan het weten dat het Latijn is, want ik werd verbeterd toen ik latijns zei, door een talendeskundige die de school kwam bezoeken.
scherp!quote:
Goh, wat een intelligent antwoord. Weet je zeker dat je VWO doet en niet een vmbo-breezah slet bent?quote:
Wat ik bedoel is dat ze geen klasse hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:18 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
![]()
Lagere klassen? Dat het eerst schoolmeesters waren bedoel je?
Voor Nederlands?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:12 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
dus alleen als het nied opvald doe je hed?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:18 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
'ik loopd' niet, nee. want dat valt meteen op
Jij wel broekje?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:19 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat ze geen klasse hebben
Maar je schept wel op over je (nietsbetekenende) cijfers (ook voor Nederlands), en kort daarna ga je voor de lol spelfouten typen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:18 schreef VersaceKitten het volgende:
'ik loopd' niet, nee. want dat valt meteen op
... somsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus alleen als het nied opvald doe je hed?
Defineer je nader.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:19 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat ze geen klasse hebben
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
en probeer je zo ook je Latijn/s/se (quote:
Je bent dom en lelijk enzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef VersaceKitten het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Als je zegt 'stomme halfbloed', dan is het natuurlijk beledigend bedoeld. Maar als je gewoon halfbloed zegt, maakt het niks uit dan? Of moet ik onmiddellijk stoppen met dat woord?
Halfbloedje kun je best gebruiken, maar het is wel zo leuk als je eerst op vriendelijke voet met iemand bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef VersaceKitten het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Als je zegt 'stomme halfbloed', dan is het natuurlijk beledigend bedoeld. Maar als je gewoon halfbloed zegt, maakt het niks uit dan? Of moet ik onmiddellijk stoppen met dat woord?
Omdat ik HuHu zo lief bezig vond, dat 'ie serieus op Monidique inging, ga ik hem nu nadoen:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef VersaceKitten het volgende:
blauwe kan ook nogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef VersaceKitten het volgende:
Of ze mag je gewoon nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:28 schreef vrouwtje het volgende:
Aha, je negeert mijn post.
Je weet niet wat het betekent,
jezelf nader defineren.
Val je daar toch even een partij door de mand.
Hoe is het met Dr. Klinkhamer?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:28 schreef vrouwtje het volgende:
Aha, je negeert mijn post.
Je weet niet wat het betekent,
jezelf nader defineren.
Val je daar toch even een partij door de mand.
quote:
Sterf, kloonquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:33 schreef VersaceKitten het volgende:
Is het weird dat hij (De Halfbloed) een klein stukje langer dan mij is?
alles is relatiefquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:33 schreef VersaceKitten het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Goed.... Zijn er al tieten gepost?
Het is algemeen bekend dat halbloeders langer zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:33 schreef VersaceKitten het volgende:
Hm je hebt het dan wel over raszuiverheid... daar rust nog wel een taboe op.quote:half·bloed1 (de ~ (m.))
1 iem. die afstamt van ouders van verschillend ras
2 paard dat afstamt van een volbloed dier en een dier van niet-zuiver ras
Yeah, rightquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:34 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat halbloeders langer zijn.
Gemiddeld zijn ze 10 cm langer dan andere willekeurige mensen.
Dat is wel een beetje vergezocht, maar nee. En hij ziet er veel cuter uit zonder bril (de halfbloed, niet Harry Pothead)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:36 schreef vrouwtje het volgende:
Is het niet gewoon Harry Potter, de halfbloed prins?
Die draagt ook een bril.
Geeft niet dat je dat niet wist.quote:
Ja dat is weird, je bent te klein. (Niet te vreden met dit antwoord, pas dan eigen "boven modale" intelligentie toe)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:33 schreef VersaceKitten het volgende:
Yeah...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:37 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Geeft niet dat je dat niet wist.
Dat is kennis die je pas vergaart als je in 6 wvo zit.
Maar ja, nu kan je ermee opscheppen op school.
Merk ik goed dat jij een beetje een plaktosti krijgt van die knaap?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:37 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje vergezocht, maar nee. En hij ziet er veel cuter uit zonder bril (de halfbloed, niet Harry Pothead)
... plaktosti?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Merk ik goed dat jij een beetje een plaktosti krijgt van die knaap?![]()
Neequote:
Dat was inderdaad sarcastisch. Fijn, iemand in dit topic met gevoel!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:31 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Ik ga huilen.
Ik denk dat ik mezelf maar ga wurgen met het touwje
van mijn theelepel.
AtomicKitten vind mij niet liehieeehieeehief.
Een natte voeg!quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Merk ik goed dat jij een beetje een plaktosti krijgt van die knaap?![]()
En dan een hap melk en lekker metselen.quote:
Nou?quote:
Beetje mayo erbijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:45 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
En dan een hap melk en lekker metselen.![]()
![]()
En dan met je tong die kwak bud door je tanden heen duwen.quote:
en dan die mayo erbij spuiten!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ooit wel eens geprobeerd een kaastosti uit elkaar te trekken?
Dat is de reden dat vrouwen 's ochtends zo moeilijk kunnen plassen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ooit wel eens geprobeerd een koude kaastosti uit elkaar te trekken?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Omdat ik HuHu zo lief bezig vond, dat 'ie serieus op Monidique inging, ga ik hem nu nadoen:
Halfbloed is niet per se een scheldwoord, het ligt aan je intonatie en bedoelingen.
Dus je vond 'm wel leuk he!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:51 schreef VersaceKitten het volgende:
Blegh, ik heb niet eens gevraagd hoe hij heette.
... ja... maar toen zag ik hem in z'n normale kleren...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:52 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Dus je vond 'm wel leuk he!
who gives a shit about his kleren?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:54 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
... ja... maar toen zag ik hem in z'n normale kleren...
Gaat het niet meer om het innerlijk...?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:54 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
... ja... maar toen zag ik hem in z'n normale kleren...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:54 schreef HuHu het volgende:
Ah... je bent dus smoorverliefd geworden op die jongen. Maar nu schaam je je omdat je hem wellicht onbedoeld hebt uitgescholden.
Wat lief.
Je vind het gewoon kut dat ie je vliesje niet wilde breken, mag je best hardop zeggen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
![]()
Kijk, tijdens de les was hij wel cute, maar in z'n normale kleren, met die overvolle bruggers-tas en die bril...
negerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar goed, ontopic; Halfbloed is inderdaad een zeer racistisch woord, wat dus ook extreem beledigend over kan komen. Net zo als: maat, vriend, schat, aap, noot en Mies [afbeelding]
Je vond hem wel 'cute'. Omdat hij jonger is dan jou en je hormoontjes een moeder-gevoel aan het oproepen waren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
![]()
Kijk, tijdens de les was hij wel cute, maar in z'n normale kleren, met die overvolle bruggers-tas en die bril...
Het jochie is 11. Dat lukt 'm niet eens. 't Vliesje zit te diep om daar bij te kunnen voor hem.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:59 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Je vind het gewoon kut dat ie je vliesje niet wilde breken, mag je best hardop zeggen hoor
Misschien is de TS wel zo'n Truus Uitgewoond dat de gemiddelde havenarbeider z'n kolenschop nog wel losjes naar binnen kan duwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het jochie is 11. Dat lukt 'm niet eens. 't Vliesje zit te diep om daar bij te kunnen voor hem.
je vergelijkt hem nu met jezelf?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het jochie is 11. Dat lukt 'm niet eens. 't Vliesje zit te diep om daar bij te kunnen voor hem.
Nee, hij zag eruit als 13quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je vond hem wel 'cute'. Omdat hij jonger is dan jou en je hormoontjes een moeder-gevoel aan het oproepen waren.
Tsja, ik heb ook nog de jongen van m'n ouders werk, de jongen van de administratie en de Amerikaanse 19-jarige jongen wiens MSN ik hebquote:Want het gebeurd niet vaak dat meisjes van 13 / 14 verliefd worden op een jochie van 11. Meestal hunkeren ze naar 18 / 19 jarigen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:02 schreef buzzer het volgende:
---> PUB
Ik bemerk hier een jeugdtrauma?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
paas wel op met die laatste hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:03 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Nee, hij zag eruit als 13
[..]
Tsja, ik heb ook nog de jongen van m'n ouders werk, de jongen van de administratie en de Amerikaanse 19-jarige jongen wiens MSN ik heb
dank jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
hoi!
Ga gerust verder, bijna vol!
Ah... je hebt keuze dus. Als de ene niet bevalt werk je gewoon de ander af?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:03 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Nee, hij zag eruit als 13
[..]
Tsja, ik heb ook nog de jongen van m'n ouders werk, de jongen van de administratie en de Amerikaanse 19-jarige jongen wiens MSN ik heb
Zei de man met 'Salami' in z'n naam.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:04 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik bemerk hier een jeugdtrauma?
Ik heb het altijd geprobeerd stil te houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:04 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik bemerk hier een jeugdtrauma?
Uh...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ah... je hebt keuze dus. Als de ene niet bevalt werk je gewoon de ander af?
Een Salami-worst is anders best groot!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:06 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Zei de man met 'Salami' in z'n naam.
Oh dat zeg ik ook niet handig.
Jij dacht dat ik alleen op ukkies valquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Waarom noem je dat lijstje anders op?
Ging jij ook altijd met een pak Chocoprince in je broek naar schoolfeestjes?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:07 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Een Salami-worst is anders best groot!
Ja, ik geef het toe, 't s om dat andere te verbloemen...![]()
Maar je valt op drie jongens tegelijk?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:08 schreef VersaceKitten het volgende:
Jij dacht dat ik alleen op ukkies val
Oke... ik snap 't.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:08 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik alleen op ukkies val
Vrouwen hè... als ze vallen staan er altijd wel een stuk of 3 jongens klaar om ze op te vangen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maar je valt op drie jongens tegelijk?
Nee, ik deed er altijd een sinaasappeltje in. En dan zei ik tegen de meisjes: heb je dorst? Mag je me uitknijpen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:08 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ging jij ook altijd met een pak Chocoprince in je broek naar schoolfeestjes?
4, de jongen van school is er natuurlijk ook nog, hèquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Vrouwen hè... als ze vallen staan er altijd wel een stuk of 3 jongens klaar om ze op te vangen.
het is een algemeen probleempje voor haar.quote:Dit klinkt misschien stom, maar ik ben verliefd op een jongen van school die ik nooit heb gesproken. Ik word vaker verliefd, maar dit is anders. Steeds als ik hem zie, word ik een stuk drilpudding. Ik ben 13 en hij zit een klas hoger dan ik. Dit klinkt misschien stom omdat hij niet eens weet dat ik besta. Maar weetje, ik kan nu eindelijk die liedjes op de radio begrijpen Maar wat moet ik nou doen? Hem vergeten? Dat gaat denk ik niet zo makkelijk, want hij is echt heel knap (vind ik)... (mijn vader vind hem ook knap )
Ik had zo'n zelfde opmerking, maar dan met handsinaasappels.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:12 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Nee, ik deed er altijd een sinaasappeltje in. En dan zei ik tegen de meisjes: heb je dorst? Mag je me uitknijpen!![]()
![]()
Ik zei ook 'een stuk of'...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:12 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
4, de jongen van school is er natuurlijk ook nog, hè
Die van de administratie lijkt op Aaron Stanford![]()
OmG!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:13 schreef IBAZ het volgende:
[..]
het is een algemeen probleempje voor haar.
Ik denk ook voor haar vader.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:13 schreef IBAZ het volgende:
[..]
het is een algemeen probleempje voor haar.
Hij wilt gewoon een bejaardentehuis in Spanjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:15 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik denk ook voor haar vader.
Ik zou toch voor Thailand gaan, gezien zijn voorliefde voor jonge jongens.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:16 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon een bejaardentehuis in Spanje
Barcelona is dé homo-hoofdstad. En je mag er naakt rondlopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:17 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik zou toch voor Thailand gaan, gezien zijn voorliefde voor jonge jongens.
Hmm... zijn daar brochures van verkrijgbaar?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
Barcelona is dé homo-hoofdstad. En je mag er naakt rondlopen.
Hij wilt me gewoon koppelen aan elke (knappe) jongen die hij ziet. Die hij in MIJN ogen knap vindt. En ja, zo kwam ik ook aan de gehighlighte jongen van z'n werk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:17 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik zou toch voor Thailand gaan, gezien zijn voorliefde voor jonge jongens.
Hij is, zeg maar, aan het leuren met je?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:19 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hij wilt me gewoon koppelen aan elke (knappe) jongen die hij ziet. Die hij in MIJN ogen knap vindt. En ja, zo kwam ik ook aan de gehighlighte jongen van z'n werk.
leurenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:21 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Hij is, zeg maar, aan het leuren met je?
Je lijkt wel zijn hoertje, o nee, ik mocht het h-woord niet noemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:19 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hij wilt me gewoon koppelen aan elke (knappe) jongen die hij ziet. Die hij in MIJN ogen knap vindt. En ja, zo kwam ik ook aan de gehighlighte jongen van z'n werk.
quote:
quote:leu·ren met (ww.)
1 waren langs de deuren venten of op straat te koop aanbieden
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:24 schreef Ali Salami het volgende:
SunChaser, je kloon is wel weer erg doorzichtig hoor
Een topic van 6 pages en nu eindelijk een zinnige post.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:28 schreef pum het volgende:
On-topic:
Er zullen maar weining jongens en meisjes van jouw leeftijd zijn die "halfbloed" als beledigend zullen zien. Halbloedjes van mijn leeftijd (21) trouwens normaal gesproken ook niet. Toch zullen er oudere mensen zijn die wel problemen hebben met dit woord. Ten eerste heeft het een niet al te plezierige geschiedenis (denk maar aan slavernij en koloniale tijden, en vervolgens hoe de eerste halfbloedjes zijn geboren). In een verleden toen de meeste mensen wat racisticher waren ingesteld, zou het woord halfbloed ook vaak als scheldwoord zijn gebruikt. Daarnaast kan je ook je vraagtekens zetten bij de term "ras".
Over het algemeen is er geen probleem om het H-woord te gebruiken.
wiltquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:16 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon een bejaardentehuis in Spanje
Ja, maar jij bent al volwassen, dan maakt het niks uit. Tenzij je op je moeders vriendinnen valtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:37 schreef pum het volgende:
Voor de rest is er toch niets mis mee een jongere jongen leuk te vinden? Ik vind sommige oudere meisjes ook heel leuk![]()
Behalve als zijn pa 100% indo is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef VersaceKitten het volgende:
Dus... sommige Indo's hebben er wel een probleem mee om Indo te worden genoemd? Uhm, ok. Wacht, Zijn vader zag eruit als een Indo, dus blijkbaar is hij kwart Indonesisch.
Niet in dit geval, snoesje.quote:
Um... Indo is half Indoneschisch, half blankquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Behalve als zijn pa 100% indo is.
En misschien is z'n moeder ook wel halfbloed Indo.
Dat snap ik nog niet, hij wil. Het klinkt gewoon zo werid. Maar ik leer het later dit jaar zeker wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Niet in dit geval, snoesje.
Tienerliefde.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:41 schreef MrBean het volgende:
WAAROM IS DIT TOPIC NOG NIET OP SLOT POTVERDEPOTVER
Tsja, ik vraag me ook soms af of er mensen zijn die probelemen hebben met het woord indo. Ik dacht zelf altijd dat het niet zo'n heel leuk woord was, maar begrijpte de mening niet helemaal (dacht dat het een afkorting was of iets dergelijks). Volgens hebben indo's er geen problemen mee, maar weet het eigenlijk niet zeker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef VersaceKitten het volgende:
Dus... sommige Indo's hebben er wel een probleem mee om Indo te worden genoemd? Uhm, ok. Wacht, Zijn vader zag eruit als een Indo, dus blijkbaar is hij kwart Indonesisch.
"Willen" is een uitzondering.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Dat snap ik nog niet, hij wil. Het klinkt gewoon zo werid. Maar ik leer het later dit jaar zeker wel.
je capsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:41 schreef MrBean het volgende:
WAAROM IS DIT TOPIC NOG NIET OP SLOT POTVERDEPOTVER
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:43 schreef pum het volgende:
[..]
Tsja, ik vraag me ook soms af of er mensen zijn die probelemen hebben met het woord indo. Ik dacht zelf altijd dat het niet zo'n heel leuk woord was, maar begrijpte de mening niet helemaal (dacht dat het een afkorting was of iets dergelijks). Volgens hebben indo's er geen problemen mee, maar weet het eigenlijk niet zeker.
Um... ik gok kwart Indonesisch, kwart Nederlands en half Deensquote:Dus hij is toch niet halfbloed?![]()
En wat ben je zelf?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
![]()
[..]
Um... ik gok kwart Indonesisch, kwart Nederlands en half Deens![]()
maar je weet toch niet wat zn moeder is?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
![]()
[..]
Um... ik gok kwart Indonesisch, kwart Nederlands en half Deens![]()
Of Paaseilands.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar je weet toch niet wat zn moeder is?
misschien was die wel half Deens en half Indonesisch?
Uitgelachen door een meisje dat verliefd is op een 11-jarig (brildragend) jongetje...quote:
Z'n moeder is Deens.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar je weet toch niet wat zn moeder is?
misschien was die wel half Deens en half Indonesisch?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef pum het volgende:
[..]
Uitgelachen door een meisje dat verliefd is op een 11-jarig (brildragend) jongetje...
de vernedering![]()
lees de op eens manquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:55 schreef MrBean het volgende:
Waar gaat dit topic over man!?!?!
Ik ben geen halfbloedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar je bent geen halfbloed? Volbloed dus, of je maakt een grapje?
Heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:00 schreef VersaceKitten het volgende:
Nog 14 posts over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |