quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Omdat ik HuHu zo lief bezig vond, dat 'ie serieus op Monidique inging, ga ik hem nu nadoen:
Halfbloed is niet per se een scheldwoord, het ligt aan je intonatie en bedoelingen.
Dus je vond 'm wel leuk he!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:51 schreef VersaceKitten het volgende:
Blegh, ik heb niet eens gevraagd hoe hij heette.
... ja... maar toen zag ik hem in z'n normale kleren...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:52 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Dus je vond 'm wel leuk he!
who gives a shit about his kleren?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:54 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
... ja... maar toen zag ik hem in z'n normale kleren...
Gaat het niet meer om het innerlijk...?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:54 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
... ja... maar toen zag ik hem in z'n normale kleren...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:54 schreef HuHu het volgende:
Ah... je bent dus smoorverliefd geworden op die jongen. Maar nu schaam je je omdat je hem wellicht onbedoeld hebt uitgescholden.
Wat lief.
Je vind het gewoon kut dat ie je vliesje niet wilde breken, mag je best hardop zeggen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
![]()
Kijk, tijdens de les was hij wel cute, maar in z'n normale kleren, met die overvolle bruggers-tas en die bril...
negerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Maar goed, ontopic; Halfbloed is inderdaad een zeer racistisch woord, wat dus ook extreem beledigend over kan komen. Net zo als: maat, vriend, schat, aap, noot en Mies [afbeelding]
Je vond hem wel 'cute'. Omdat hij jonger is dan jou en je hormoontjes een moeder-gevoel aan het oproepen waren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
![]()
Kijk, tijdens de les was hij wel cute, maar in z'n normale kleren, met die overvolle bruggers-tas en die bril...
Het jochie is 11. Dat lukt 'm niet eens. 't Vliesje zit te diep om daar bij te kunnen voor hem.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:59 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Je vind het gewoon kut dat ie je vliesje niet wilde breken, mag je best hardop zeggen hoor
Misschien is de TS wel zo'n Truus Uitgewoond dat de gemiddelde havenarbeider z'n kolenschop nog wel losjes naar binnen kan duwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het jochie is 11. Dat lukt 'm niet eens. 't Vliesje zit te diep om daar bij te kunnen voor hem.
je vergelijkt hem nu met jezelf?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het jochie is 11. Dat lukt 'm niet eens. 't Vliesje zit te diep om daar bij te kunnen voor hem.
Nee, hij zag eruit als 13quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je vond hem wel 'cute'. Omdat hij jonger is dan jou en je hormoontjes een moeder-gevoel aan het oproepen waren.
Tsja, ik heb ook nog de jongen van m'n ouders werk, de jongen van de administratie en de Amerikaanse 19-jarige jongen wiens MSN ik hebquote:Want het gebeurd niet vaak dat meisjes van 13 / 14 verliefd worden op een jochie van 11. Meestal hunkeren ze naar 18 / 19 jarigen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:02 schreef buzzer het volgende:
---> PUB
Ik bemerk hier een jeugdtrauma?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
paas wel op met die laatste hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:03 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Nee, hij zag eruit als 13
[..]
Tsja, ik heb ook nog de jongen van m'n ouders werk, de jongen van de administratie en de Amerikaanse 19-jarige jongen wiens MSN ik heb
dank jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
hoi!
Ga gerust verder, bijna vol!
Ah... je hebt keuze dus. Als de ene niet bevalt werk je gewoon de ander af?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:03 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Nee, hij zag eruit als 13
[..]
Tsja, ik heb ook nog de jongen van m'n ouders werk, de jongen van de administratie en de Amerikaanse 19-jarige jongen wiens MSN ik heb
Zei de man met 'Salami' in z'n naam.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:04 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik bemerk hier een jeugdtrauma?
Ik heb het altijd geprobeerd stil te houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:04 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ik bemerk hier een jeugdtrauma?
Uh...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:05 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ah... je hebt keuze dus. Als de ene niet bevalt werk je gewoon de ander af?
Een Salami-worst is anders best groot!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:06 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Zei de man met 'Salami' in z'n naam.
Oh dat zeg ik ook niet handig.
Jij dacht dat ik alleen op ukkies valquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:07 schreef HuHu het volgende:
[..]
Waarom noem je dat lijstje anders op?
Ging jij ook altijd met een pak Chocoprince in je broek naar schoolfeestjes?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:07 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Een Salami-worst is anders best groot!
Ja, ik geef het toe, 't s om dat andere te verbloemen...![]()
Maar je valt op drie jongens tegelijk?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:08 schreef VersaceKitten het volgende:
Jij dacht dat ik alleen op ukkies val
Oke... ik snap 't.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:08 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik alleen op ukkies val
Vrouwen hè... als ze vallen staan er altijd wel een stuk of 3 jongens klaar om ze op te vangen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maar je valt op drie jongens tegelijk?
Nee, ik deed er altijd een sinaasappeltje in. En dan zei ik tegen de meisjes: heb je dorst? Mag je me uitknijpen!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:08 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ging jij ook altijd met een pak Chocoprince in je broek naar schoolfeestjes?
4, de jongen van school is er natuurlijk ook nog, hèquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:10 schreef HuHu het volgende:
[..]
Vrouwen hè... als ze vallen staan er altijd wel een stuk of 3 jongens klaar om ze op te vangen.
het is een algemeen probleempje voor haar.quote:Dit klinkt misschien stom, maar ik ben verliefd op een jongen van school die ik nooit heb gesproken. Ik word vaker verliefd, maar dit is anders. Steeds als ik hem zie, word ik een stuk drilpudding. Ik ben 13 en hij zit een klas hoger dan ik. Dit klinkt misschien stom omdat hij niet eens weet dat ik besta. Maar weetje, ik kan nu eindelijk die liedjes op de radio begrijpen Maar wat moet ik nou doen? Hem vergeten? Dat gaat denk ik niet zo makkelijk, want hij is echt heel knap (vind ik)... (mijn vader vind hem ook knap )
Ik had zo'n zelfde opmerking, maar dan met handsinaasappels.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:12 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Nee, ik deed er altijd een sinaasappeltje in. En dan zei ik tegen de meisjes: heb je dorst? Mag je me uitknijpen!![]()
![]()
Ik zei ook 'een stuk of'...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:12 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
4, de jongen van school is er natuurlijk ook nog, hè
Die van de administratie lijkt op Aaron Stanford![]()
OmG!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:13 schreef IBAZ het volgende:
[..]
het is een algemeen probleempje voor haar.
Ik denk ook voor haar vader.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:13 schreef IBAZ het volgende:
[..]
het is een algemeen probleempje voor haar.
Hij wilt gewoon een bejaardentehuis in Spanjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:15 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik denk ook voor haar vader.
Ik zou toch voor Thailand gaan, gezien zijn voorliefde voor jonge jongens.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:16 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon een bejaardentehuis in Spanje
Barcelona is dé homo-hoofdstad. En je mag er naakt rondlopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:17 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik zou toch voor Thailand gaan, gezien zijn voorliefde voor jonge jongens.
Hmm... zijn daar brochures van verkrijgbaar?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
Barcelona is dé homo-hoofdstad. En je mag er naakt rondlopen.
Hij wilt me gewoon koppelen aan elke (knappe) jongen die hij ziet. Die hij in MIJN ogen knap vindt. En ja, zo kwam ik ook aan de gehighlighte jongen van z'n werk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:17 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik zou toch voor Thailand gaan, gezien zijn voorliefde voor jonge jongens.
Hij is, zeg maar, aan het leuren met je?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:19 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hij wilt me gewoon koppelen aan elke (knappe) jongen die hij ziet. Die hij in MIJN ogen knap vindt. En ja, zo kwam ik ook aan de gehighlighte jongen van z'n werk.
leurenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:21 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Hij is, zeg maar, aan het leuren met je?
Je lijkt wel zijn hoertje, o nee, ik mocht het h-woord niet noemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:19 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hij wilt me gewoon koppelen aan elke (knappe) jongen die hij ziet. Die hij in MIJN ogen knap vindt. En ja, zo kwam ik ook aan de gehighlighte jongen van z'n werk.
quote:
quote:leu·ren met (ww.)
1 waren langs de deuren venten of op straat te koop aanbieden
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:24 schreef Ali Salami het volgende:
SunChaser, je kloon is wel weer erg doorzichtig hoor
Een topic van 6 pages en nu eindelijk een zinnige post.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:28 schreef pum het volgende:
On-topic:
Er zullen maar weining jongens en meisjes van jouw leeftijd zijn die "halfbloed" als beledigend zullen zien. Halbloedjes van mijn leeftijd (21) trouwens normaal gesproken ook niet. Toch zullen er oudere mensen zijn die wel problemen hebben met dit woord. Ten eerste heeft het een niet al te plezierige geschiedenis (denk maar aan slavernij en koloniale tijden, en vervolgens hoe de eerste halfbloedjes zijn geboren). In een verleden toen de meeste mensen wat racisticher waren ingesteld, zou het woord halfbloed ook vaak als scheldwoord zijn gebruikt. Daarnaast kan je ook je vraagtekens zetten bij de term "ras".
Over het algemeen is er geen probleem om het H-woord te gebruiken.
wiltquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:16 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Hij wilt gewoon een bejaardentehuis in Spanje
Ja, maar jij bent al volwassen, dan maakt het niks uit. Tenzij je op je moeders vriendinnen valtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:37 schreef pum het volgende:
Voor de rest is er toch niets mis mee een jongere jongen leuk te vinden? Ik vind sommige oudere meisjes ook heel leuk![]()
Behalve als zijn pa 100% indo is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef VersaceKitten het volgende:
Dus... sommige Indo's hebben er wel een probleem mee om Indo te worden genoemd? Uhm, ok. Wacht, Zijn vader zag eruit als een Indo, dus blijkbaar is hij kwart Indonesisch.
Niet in dit geval, snoesje.quote:
Um... Indo is half Indoneschisch, half blankquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef HuHu het volgende:
[..]
Behalve als zijn pa 100% indo is.
En misschien is z'n moeder ook wel halfbloed Indo.
Dat snap ik nog niet, hij wil. Het klinkt gewoon zo werid. Maar ik leer het later dit jaar zeker wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Niet in dit geval, snoesje.
Tienerliefde.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:41 schreef MrBean het volgende:
WAAROM IS DIT TOPIC NOG NIET OP SLOT POTVERDEPOTVER
Tsja, ik vraag me ook soms af of er mensen zijn die probelemen hebben met het woord indo. Ik dacht zelf altijd dat het niet zo'n heel leuk woord was, maar begrijpte de mening niet helemaal (dacht dat het een afkorting was of iets dergelijks). Volgens hebben indo's er geen problemen mee, maar weet het eigenlijk niet zeker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef VersaceKitten het volgende:
Dus... sommige Indo's hebben er wel een probleem mee om Indo te worden genoemd? Uhm, ok. Wacht, Zijn vader zag eruit als een Indo, dus blijkbaar is hij kwart Indonesisch.
"Willen" is een uitzondering.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Dat snap ik nog niet, hij wil. Het klinkt gewoon zo werid. Maar ik leer het later dit jaar zeker wel.
je capsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:41 schreef MrBean het volgende:
WAAROM IS DIT TOPIC NOG NIET OP SLOT POTVERDEPOTVER
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:43 schreef pum het volgende:
[..]
Tsja, ik vraag me ook soms af of er mensen zijn die probelemen hebben met het woord indo. Ik dacht zelf altijd dat het niet zo'n heel leuk woord was, maar begrijpte de mening niet helemaal (dacht dat het een afkorting was of iets dergelijks). Volgens hebben indo's er geen problemen mee, maar weet het eigenlijk niet zeker.
Um... ik gok kwart Indonesisch, kwart Nederlands en half Deensquote:Dus hij is toch niet halfbloed?![]()
En wat ben je zelf?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
![]()
[..]
Um... ik gok kwart Indonesisch, kwart Nederlands en half Deens![]()
maar je weet toch niet wat zn moeder is?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
![]()
[..]
Um... ik gok kwart Indonesisch, kwart Nederlands en half Deens![]()
Of Paaseilands.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar je weet toch niet wat zn moeder is?
misschien was die wel half Deens en half Indonesisch?
Uitgelachen door een meisje dat verliefd is op een 11-jarig (brildragend) jongetje...quote:
Z'n moeder is Deens.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar je weet toch niet wat zn moeder is?
misschien was die wel half Deens en half Indonesisch?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef pum het volgende:
[..]
Uitgelachen door een meisje dat verliefd is op een 11-jarig (brildragend) jongetje...
de vernedering![]()
lees de op eens manquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:55 schreef MrBean het volgende:
Waar gaat dit topic over man!?!?!
Ik ben geen halfbloedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Maar je bent geen halfbloed? Volbloed dus, of je maakt een grapje?
Heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:00 schreef VersaceKitten het volgende:
Nog 14 posts over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |