Jij wel broekje?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:19 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat ze geen klasse hebben
Maar je schept wel op over je (nietsbetekenende) cijfers (ook voor Nederlands), en kort daarna ga je voor de lol spelfouten typen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:18 schreef VersaceKitten het volgende:
'ik loopd' niet, nee. want dat valt meteen op
... somsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus alleen als het nied opvald doe je hed?
Defineer je nader.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:19 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat ze geen klasse hebben
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Man, je weet niet waar je over praat! Het is Latijns...
en probeer je zo ook je Latijn/s/se (quote:
Je bent dom en lelijk enzoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef VersaceKitten het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Als je zegt 'stomme halfbloed', dan is het natuurlijk beledigend bedoeld. Maar als je gewoon halfbloed zegt, maakt het niks uit dan? Of moet ik onmiddellijk stoppen met dat woord?
Halfbloedje kun je best gebruiken, maar het is wel zo leuk als je eerst op vriendelijke voet met iemand bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef VersaceKitten het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Als je zegt 'stomme halfbloed', dan is het natuurlijk beledigend bedoeld. Maar als je gewoon halfbloed zegt, maakt het niks uit dan? Of moet ik onmiddellijk stoppen met dat woord?
Omdat ik HuHu zo lief bezig vond, dat 'ie serieus op Monidique inging, ga ik hem nu nadoen:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef VersaceKitten het volgende:
blauwe kan ook nogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef VersaceKitten het volgende:
Of ze mag je gewoon nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:28 schreef vrouwtje het volgende:
Aha, je negeert mijn post.
Je weet niet wat het betekent,
jezelf nader defineren.
Val je daar toch even een partij door de mand.
Hoe is het met Dr. Klinkhamer?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:28 schreef vrouwtje het volgende:
Aha, je negeert mijn post.
Je weet niet wat het betekent,
jezelf nader defineren.
Val je daar toch even een partij door de mand.
quote:
Sterf, kloonquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:33 schreef VersaceKitten het volgende:
Is het weird dat hij (De Halfbloed) een klein stukje langer dan mij is?
alles is relatiefquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:33 schreef VersaceKitten het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Goed.... Zijn er al tieten gepost?
Het is algemeen bekend dat halbloeders langer zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:33 schreef VersaceKitten het volgende:
Hm je hebt het dan wel over raszuiverheid... daar rust nog wel een taboe op.quote:half·bloed1 (de ~ (m.))
1 iem. die afstamt van ouders van verschillend ras
2 paard dat afstamt van een volbloed dier en een dier van niet-zuiver ras
Yeah, rightquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:34 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat halbloeders langer zijn.
Gemiddeld zijn ze 10 cm langer dan andere willekeurige mensen.
Dat is wel een beetje vergezocht, maar nee. En hij ziet er veel cuter uit zonder bril (de halfbloed, niet Harry Pothead)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:36 schreef vrouwtje het volgende:
Is het niet gewoon Harry Potter, de halfbloed prins?
Die draagt ook een bril.
Geeft niet dat je dat niet wist.quote:
Ja dat is weird, je bent te klein. (Niet te vreden met dit antwoord, pas dan eigen "boven modale" intelligentie toe)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:33 schreef VersaceKitten het volgende:
Yeah...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:37 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Geeft niet dat je dat niet wist.
Dat is kennis die je pas vergaart als je in 6 wvo zit.
Maar ja, nu kan je ermee opscheppen op school.
Merk ik goed dat jij een beetje een plaktosti krijgt van die knaap?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:37 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje vergezocht, maar nee. En hij ziet er veel cuter uit zonder bril (de halfbloed, niet Harry Pothead)
... plaktosti?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Merk ik goed dat jij een beetje een plaktosti krijgt van die knaap?![]()
Neequote:
Dat was inderdaad sarcastisch. Fijn, iemand in dit topic met gevoel!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:31 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Ik ga huilen.
Ik denk dat ik mezelf maar ga wurgen met het touwje
van mijn theelepel.
AtomicKitten vind mij niet liehieeehieeehief.
Een natte voeg!quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Merk ik goed dat jij een beetje een plaktosti krijgt van die knaap?![]()
En dan een hap melk en lekker metselen.quote:
Nou?quote:
Beetje mayo erbijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:45 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
En dan een hap melk en lekker metselen.![]()
![]()
En dan met je tong die kwak bud door je tanden heen duwen.quote:
en dan die mayo erbij spuiten!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ooit wel eens geprobeerd een kaastosti uit elkaar te trekken?
Dat is de reden dat vrouwen 's ochtends zo moeilijk kunnen plassen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ooit wel eens geprobeerd een koude kaastosti uit elkaar te trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |