Neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:20 schreef pierce het volgende:
Dus je vond de proefles niet voor herhaling vatbaar?![]()
Hij zei 'homo' tegen z'n vader.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
waar gaat dit godverdomme over?
Ja, halfbloederige meisjes zijn (meestal) wel mooi, maar deze jongen was niet echt bepaald 'gelukt', know what i'm saying?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:28 schreef Wacka het volgende:
Girlfriend you need to work on your attitude!
Haha...
Persoonlijk vind ik halfbloed geen scheldwoord. Meestal zijn t mooie meisjes
(Met een attitude)
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef Wacka het volgende:
En daarom zou je wellicht eens aan jou attitude moeten werken kind.
Die gast is elf! Over 10 jaar is het mischien een hunk![]()
Waar de schijtneuk gaat dit over?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef VersaceKitten het volgende:
Gisteren proefles Choy Lee Fat. Die stomme lerares gaf me helemaal geen aandacht, dus ik deed maar wat (niet dat het goed was...) We hadden 3 kwartier warm-ups gedaan... That SUCKED! Ik dacht dat die Indier in die rare kleren ook nieuw was, bleek hij gewoon z'n kleren te zijn vergeten! Dus ik was alleen met 15 volwassenen... maar er was 1 jongen, die wel tegen me praatte. Ik dacht dat hij 13 was ofzo en hij zat er al een jaar op, maar eerst in een andere groep. Dus het was voor hem ook moeilijk, zei hij. Nou, als ik zie wat hij allemaal kan... BULLSHIT! Ok, na de les kreeg ik al de 1e schrik van mijn leven: HIJ DRAAGT EEN BRIL!!! *valt flauw. Daarna de 2e: hij is 11 jaar!!! En de 3e: Hij is half Indo en half Deens!!! (Niet zo goed gelukt) Ik vroeg zo aan hem: 'Is dat je vader? ('Ja') Ben je een halfbloed? ('Ja. Jij ook?') Neuj...' Weird, sommige mensen denken dat ik een halfbloed ben. Later zei m'n vader dat 'halfbloed' zoiets is als 'neger': hij is het, maar dat zeg je niet tegen hem. O mijn god, ik heb die jongen uitgescholden! Nu zult hij mij elke keer in elkaar slaan bij Kung Fu
![]()
Mijn gymleraar vroeg aan mij of ik een halfbloed was en zei daarna 'o nee, dat is een soort scheldwoord'
Ik geloofde hem niet, want ik dacht dat hij zo'n blanke was die alles discriminerend vond.
Dus, mijn vraag nu is: is halfbloed dan echt een scheldwoord?
Dimme he.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:27 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
En toen we in een groepje de vorm gingen oefenen stond er zo'n bolle voor me en kon ik helemaal niet zien wat de lerares deed.
de laatste drie regels zijn de kern, er is geen slot en de inleiding is lang, verwarrend en inherent aan het verhaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:35 schreef buzzer het volgende:
ik snap geen reet van dit verhaal...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:35 schreef mighty_myte het volgende:
ik heb het nu 4x gelezen en begin het te snappen.
waarom schrok je van de bril en leeftijd van dat ventje?
't is alleen een zij!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef Monidique het volgende:
Ik snap het verhaal trouwens wel. Hij zei 'halfbloed' tegen een halfbloed en volgens zijn vader en gymleraar is dat een scheldwoord. Nu heeft hij dus een klein halfbloedje beledigd en dat wilde hij even melden. Simpel.
Ik ben een meisje, gastquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef Monidique het volgende:
Ik snap het verhaal trouwens wel. Hij zei 'halfbloed' tegen een halfbloed en volgens zijn vader en gymleraar is dat een scheldwoord. Nu heeft hij dus een klein halfbloedje beledigd en dat wilde hij even melden. Simpel.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:35 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Waar de schijtneuk gaat dit over?
hij zit nog in de 'meisjes zijn stom'-fase.quote:
Tsja, het blijft een bruggerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
hij zit nog in de 'meisjes zijn stom'-fase.
hehehequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Tsja, het blijft een brugger
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Jij niet dan?, broekjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ja dat is logisch, maar misschien ving zijn vader het anders op (*weet trouwens nog steeds niet of hij wel of niet heeft gehoord)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef HuHu het volgende:
Maar halfbloed is niet echt een scheldwoord. Ligt eraan hoe je het opvat en hoe de ander het brengt.
Als iemand zegt: "Heey jij stomme halfbloed.", dan bedoeld ie het als scheldwoord.
Als iemand vraagt: "Ben jij toevallig een halfbloed?", dan zou ik dat niet als een belediging opvatten.
Wacht maar tot je 40 bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Weet het niet hoar, ik val niet echt op jongere gassies
Idd, goedkoop breeeeeezaaah-zeik sletje is hetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef Fatality het volgende:
Tjonge wat een buttopic, nooit geweten dat 12 jarigen al aan de crack zaten.
O...m...g... dat is de ergste belediging die ik kan krijgen! Breezaah?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef SynXteR het volgende:
[..]
Idd, goedkoop breeeeeezaaah-zeik sletje is het
Wou je zeggen dat het niet zo is dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
O...m...g... dat is de ergste belediging die ik kan krijgen! Breezaah?!![]()
Qua intellect lijk je niet al te veel te verschillenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit? Je bedoelde het goed, als hij het anders opvat dan is dat zijn probleem.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:43 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ja dat is logisch, maar misschien ving zijn vader het anders op (*weet trouwens nog steeds niet of hij wel of niet heeft gehoord)
Je bent niet de enige die dit zich afvraagt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
waar gaat dit godverdomme over?
Hij zag er halfbloederig uit. Hij zag er niet uit als een Indo, maar zijn vader is wel een Indo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wat maakt het nu uit? Je bedoelde het goed, als hij het anders opvat dan is dat zijn probleem.
Maar waarom vroeg je dan of hij halfbloed was?
Wilt u daal walme saus bij meneel?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef PAA-053 het volgende:
Trouwens, wat is in Godsnaam 'Choy Lee Fat'?
Afslankcursusje?
Ik snap echt totaal niks van je warrige paddotrip.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef VersaceKitten het volgende:
Gisteren proefles Choy Lee Fat. Die stomme lerares gaf me helemaal geen aandacht, dus ik deed maar wat (niet dat het goed was...) We hadden 3 kwartier warm-ups gedaan... That SUCKED! Ik dacht dat die Indier in die rare kleren ook nieuw was, bleek hij gewoon z'n kleren te zijn vergeten! Dus ik was alleen met 15 volwassenen... maar er was 1 jongen, die wel tegen me praatte. Ik dacht dat hij 13 was ofzo en hij zat er al een jaar op, maar eerst in een andere groep. Dus het was voor hem ook moeilijk, zei hij. Nou, als ik zie wat hij allemaal kan... BULLSHIT! Ok, na de les kreeg ik al de 1e schrik van mijn leven: HIJ DRAAGT EEN BRIL!!! *valt flauw. Daarna de 2e: hij is 11 jaar!!! En de 3e: Hij is half Indo en half Deens!!! (Niet zo goed gelukt) Ik vroeg zo aan hem: 'Is dat je vader? ('Ja') Ben je een halfbloed? ('Ja. Jij ook?') Neuj...' Weird, sommige mensen denken dat ik een halfbloed ben. Later zei m'n vader dat 'halfbloed' zoiets is als 'neger': hij is het, maar dat zeg je niet tegen hem. O mijn god, ik heb die jongen uitgescholden! Nu zult hij mij elke keer in elkaar slaan bij Kung Fu
![]()
Mijn gymleraar vroeg aan mij of ik een halfbloed was en zei daarna 'o nee, dat is een soort scheldwoord'
Ik geloofde hem niet, want ik dacht dat hij zo'n blanke was die alles discriminerend vond.
Dus, mijn vraag nu is: is halfbloed dan echt een scheldwoord?
Sheesh, Choy Lee Fat is een Kung Fu-vormquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dit zich afvraagt.
En wat heeft een chinees pan gerecht nou met dit hele verhaal te maken?
Dus je moeder is even vreemd als jij zelf bentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef VersaceKitten het volgende:
De enige keer dat ik een Bacardi dronk was een paar jaar geleden, omdat mijn moeder het aandrong (dan zal ik later niet meer drinken of shit).
Ik neem aan dat je een Breezer bedoeld. Als je pure Bacardi drinkt zo jong, dan geloof ik dat je per direct geheel-onthouder wordt voor de rest van je leven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef VersaceKitten het volgende:
De enige keer dat ik een Bacardi dronk was een paar jaar geleden, omdat mijn moeder het aandrong (dan zal ik later niet meer drinken of shit).
Ja, en daarom heb ik een IQ van 120, Cito-entree score van 93, Cito-eind score van 548 (hoogst 550) en als enige van de klas een 10 voor Latijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:47 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Qua intellect lijk je niet al te veel te verschillen![]()
Nou ja zeg, dat jullie dat niet weten!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Sheesh, Choy Lee Fat is een Kung Fu-vorm
Well, sorry for asking, karate kut.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Sheesh, Choy Lee Fat is een Kung Fu-vorm
Heel fout, opscheppen met net niet bijzondere zaken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ja, en daarom heb ik een IQ van 120, Cito-entree score van 93, Cito-eind score van 548 (hoogst 550) en als enige van de klas een 10 voor Latijn.
Latijns.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Ja, en daarom heb ik een IQ van 120, Cito-entree score van 93, Cito-eind score van 548 (hoogst 550) en als enige van de klas een 10 voor Latijn.
voel je je nu aangesprokenquote:
Godquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:56 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Mijn god, iedereen weet dat het altijd LatijN is. Doe jij soms vmbo ofzo?
Je bent dus én een racist én je spuugt op mensen die een VMBO-opleiding volgen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:56 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Mijn god, iedereen weet dat het altijd LatijN is. Doe jij soms vmbo ofzo?
Je hoefde niet te zeikenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:54 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Heel fout, opscheppen met net niet bijzondere zaken.
Overigens zei ik 'lijk'.
ha!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je bent dus én een racist én je spuugt op mensen die een VMBO-opleiding volgen?
Inderdaad. En dan beweert ze nog dat ze Gymnasium doet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik snap echt totaal niks van je warrige paddotrip.
En toch zit er een fout in je TTquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tering... als je iemand verbeterd, doe het dan goed.
Maar die zaken bepalen je intellect (intellect is immers meer dan alleen IQ) niet, daarnaast kán iedereen een 10 voor Latijn halen in zo'n lage klas als je alleen nog maar vocabulaire-SO's krijgt. Daarnaast ben je niet de enige met zo'n Cito-scorequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:53 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Dat zegt nietsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:58 schreef teehknaL het volgende:
[..]
En toch zit er een fout in je TT![]()
Jammer.
hebben we nu een date?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
En qu, ik hou zo veel van je jongen.
Hear hear!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maar die zaken bepalen je intellect (intellect is immers meer dan alleen IQ) niet, daarnaast kán iedereen een 10 voor Latijn halen in zo'n lage klas als je alleen nog maar vocabulaire-SO's krijgt. Daarnaast ben je niet de enige met zo'n Cito-score.
Je kan ook een cursus Nederlands krijgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:46 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
'Iedereen'? Ik heb m'n reet eraf gewerkt voor die proefwerk zodat ik volgend jaar niet van 't Stedelijk Gymnasium af moet om Havo te doenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maar die zaken bepalen je intellect (intellect is immers meer dan alleen IQ) niet, daarnaast kán iedereen een 10 voor Latijn halen in zo'n lage klas als je alleen nog maar vocabulaire-SO's krijgt. Daarnaast ben je niet de enige met zo'n Cito-score.
en SQ (quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ha!
IQ: 125 (meerdere malen gemeten)
Cito: 98
Cito: 550
en geen latijn
t is een meisje!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is Latijn... en ik kan het weten want ik had een 4,9 voor mijn eindexamen Nederlands.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef Monidique het volgende:
Het is Latijns, hoor en ik kan het weten, want ik had een 6 voor Nederlands en mijn leraar zei dat dat het hoogste van onze klassenafdeling was.
Die proefwerkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
'Iedereen'? Ik heb m'n reet eraf gewerkt voor die proefwerk zodat ik volgend jaar niet van 't Stedelijk Gymnasium af moet om Havo te doen![]()
Zelfs daarvoor haalde ik al vierenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Maar die zaken bepalen je intellect (intellect is immers meer dan alleen IQ) niet, daarnaast kán iedereen een 10 voor Latijn halen in zo'n lage klas als je alleen nog maar vocabulaire-SO's krijgt.
Je reet er af werken om Gymnasium te doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
'Iedereen'? Ik heb m'n reet eraf gewerkt voor die proefwerk zodat ik volgend jaar niet van 't Stedelijk Gymnasium af moet om Havo te doen![]()
ik denk dat je beter meer je best moet gaan doen voor Nederlands, of alleen nog maar Latijn/s moet gaan schrijvenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Man, je weet niet waar je over praat! Het is Latijns...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is Latijn... en ik kan het weten want ik had een 4,9 voor mijn eindexamen Nederlands.
Doe nu geen wanhopige poging iets fouts door te drukken in de Nederlandse taal. En om er meteen even een einde aan te maken:
La·tijn2 (het ~)
1 de Latijnse taal, de taal van de oude Romeinen
bron: VanDale.nl
Geen meervoudsvorm, dus het is Latijn.
Als je zo op zit te scheppen met je iq en cito scores, je vind dat je alleen een breezah kan zijn als je breezer drinkt, vind ik het wel redelijk lachwekkend worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat zegt nietsIk had nog hogere scores, maar mijn kennis van de Nederlandse taal is erg slecht.
Ik bespeurde enig sarcasme in haar post, alsof ze de 'kijk mij eens slimzijn'-post van TS nadeed, jij niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:02 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het is Latijn... en ik kan het weten want ik had een 4,9 voor mijn eindexamen Nederlands.
Doe nu geen wanhopige poging iets fouts door te drukken in de Nederlandse taal. En om er meteen even een einde aan te maken:
La·tijn2 (het ~)
1 de Latijnse taal, de taal van de oude Romeinen
bron: VanDale.nl
Geen -s, dus het is Latijn.
Op het vmbo nemen ze ook leraren van lagere klasse aan. En ik kan het weten dat het Latijn is, want ik werd verbeterd toen ik latijns zei, door een talendeskundige die de school kwam bezoeken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef Monidique het volgende:
Het is Latijns, hoor, en ik kan het weten, want ik had een 6 voor Nederlands en mijn leraar zei dat dat het hoogste van onze klassenafdeling was. Dus als jullie lachen, lach dan maar om jullie eigen onwetendheid,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |