abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:28:25 #201
57434 Marloes
Digital Love
pi_34481044
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens zelf een nieuwe dieetvisie genomen; ipv punten sparen of kcal per dag mag ik van mezelf een bepaald aantal kcal per week Zo compenseer ik een dag met gebakjes en hapjes met een dag met sla en fruit (wel minstens 1000 kcal, daar ga ik niet onder zitten)
Het is toch zo dat vrouwen 2000 kcal per dag moeten hebben? Is het dan niet zo dat je weer aankomt als je normaal gaat eten? (als je een lange tijd weinig calorieën neemt dan, en daarna weer ''normaal''.)
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_34481079
2000 kcal per dag.. Dat vind ik aardig veel hoor.
Of zeg ik nu iets doms.
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:38:24 #203
57434 Marloes
Digital Love
pi_34481386
Nouja dat zeggen ze altijd bij het voedingscentrum
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:40:15 #204
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34481457
Daar ben ik nu dus ook bang voor
Maar ik geloof nog steeds dat het wel kan werken..
Het MOET werken
pi_34482283
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:29 schreef ymme het volgende:
2000 kcal per dag.. Dat vind ik aardig veel hoor.
Of zeg ik nu iets doms.
Die 2000 kcal is een gemiddelde, het hangt natuurlijk ook af van je gewicht, het soort werk dat je doet en hoeveel je sport/beweegt.

DIk eet op het moment ongeveer 2000kcal/dag, ik fiets er 3 kwartier per dag bij, wandel minstens een half uur per dag en ik sport 2 a 3 keer per week. Op 't moment val ik niets af... het zal dus voor mij wel 'n beetje teveel zijn. Gekke is dat ik volgens de eet-meter van 't voedingscentrum rond de 3000 kcal per dag zou verbranden. Maar dat is blijkbaar niet zo.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:23:43 #206
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34483130
mijn voedsel vandaag (tot nu toe)

4 cracottes ( 3 st. = 1 punt)
1 eetlepel smeerkaas
1 x 20 gr. 30+ kaas
1 rijstwafel
1/2 eetlepel jam
1 kop slanke thee
2 koppen koffie

ik heb wel eens gehoord dat koffie het afslankproces vertraagd, iemand dit ook gehoord?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:45:57 #207
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34483949
Ik heb ook wel eens gehoord dat koffie niet goed is. Weet niet precies meer wat er mee was. Is het niet vochtafdrijvend net als thee?

Het lijkt zo weinig wat jij eet! Hoeveel punten moet jij op een dag?

Ik heb vandaag op:

Brinta
2 mandarijnen
appel
ontbijtkoek 2 plakken
roggebrood met appelstroop 2 plakken
volkorenbrood, 1 snee, met kipfilet, sla en komkommer

Dat is minstens het driedubbele van wat jij op hebt!
pi_34484209
ik heb vandaag nog niks op.

Dat is mijn foute systeem van niks eten en straks goed avond eten en vanavond een slimfast
pi_34484469
Wat heb ik vandaag op:
1 vitalinea slankfruit (1 punt)
2 mandarijnen
1 broodje met brie (4 punten)
1 kop groentesoep zonder ballen en vermicelli (0 punten)
1 broodje (2 punten)
Nog 12 over!
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:12:02 #210
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34484911
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef Klein het volgende:
Ik heb ook wel eens gehoord dat koffie niet goed is. Weet niet precies meer wat er mee was. Is het niet vochtafdrijvend net als thee?

Het lijkt zo weinig wat jij eet! Hoeveel punten moet jij op een dag?

Ik heb vandaag op:

Brinta
2 mandarijnen
appel
ontbijtkoek 2 plakken
roggebrood met appelstroop 2 plakken
volkorenbrood, 1 snee, met kipfilet, sla en komkommer

Dat is minstens het driedubbele van wat jij op hebt!
ik moet 18 punten

ik heb geen honger ofzo.

ik eet het verdeeld over de hele dag, soms heb ik het gevoel dat ik alleen maar aan het eten ben. Ik eet dus niet 4 cracottes met smeerkaas in 1 keer maar gewoon 1 wanneer ik er zin in heb, heb ik een kwartier later zin in nog eentje, dan neem ik er nog eentje. Ik heb hier op mijn buro een papiertje waar ik op noteer wat ik eet zodat ik het thuis goed kan invullen en dus ook niet kan smokkelen.
En ik beleg het vrij dun, behalve de jam, die is gewoon lekker, maar wel D'light van Hero
ik heb vandaag mijn water niet goed gedronken, heb denk ik nog maar 0,5 liter op

zo spaar ik toch wat punten om in het weekend weer te kunnen zondigen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:12:29 #211
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34484933
en dan vergat ik mn vifit nog..

Zit nu op 13 punten ofzo, dus nog 6 over voor avondeten...lijkt me ruim genoeg.
Eten jullie overdag zo min mogelijk zodat jullie ruim kunnen avondeten of sparen jullie expres dagelijks punten op om af en toe te zondigen?
pi_34485425
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Die 2000 kcal is een gemiddelde, het hangt natuurlijk ook af van je gewicht, het soort werk dat je doet en hoeveel je sport/beweegt.

DIk eet op het moment ongeveer 2000kcal/dag, ik fiets er 3 kwartier per dag bij, wandel minstens een half uur per dag en ik sport 2 a 3 keer per week. Op 't moment val ik niets af... het zal dus voor mij wel 'n beetje teveel zijn. Gekke is dat ik volgens de eet-meter van 't voedingscentrum rond de 3000 kcal per dag zou verbranden. Maar dat is blijkbaar niet zo.
Ja, de eetmeter kwam voor mij ook op 2600 kcal, maar daar geloof ik toch ook niet helemaal in. Meer dan 1800 a 2000 moet ik normaalgesproken al niet doen, laat staan als ik af wil vallen.
Sanity is (not) statistical
pi_34485797
Jeetje wat eten jullie allemaal weinig.
Dit is echt niet goed hoor.
Jullie kom straks allemaal x zo snel aan.

Ik mis de boterhammen etc.
pi_34485898
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:36 schreef ymme het volgende:

Andere mensen zeggen juist dat je met dat WW-programma zoveel moet eten!
Dat is er juist op gebaseerd dat je langzaam afvalt maar dan wel makkelijker op gewicht kunt blijven, dus daar vertrouw ik dan maar op.
* Mini_rulez heeft gisteren nog bij de Mac gegeten. Ik had ervoor gespaard.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_34486057
Mmm, ik val ook langzaam af.
Maar ik val toch gemiddelt 1 kilo per week af. Dus dat is duurzaam.
En ik vind het toch gezonder, om wat meer te eten.
Zodat de kilo's er ook af blijven straks.

Ik eet dus.
Elke dag 's ochtends fruit.
En granen met melk of yogurt.

Dan tussen door 1 appel ofzo.
Dan 12.00uur 2 boterhammen. 1 stuks fruit. weer wat yogurt. En komkommer.

Dan tussen door weer 1 stuk fruit.
+ komkommer en wortel.

Avond eten.
100gram aardappels.
100 gram verplichte groenten (deze zijn goed voor je vertering)
Heel veel andere groenten.
100gram vlees. (niet in het vet gebakken, maar in een tefal pan)

Toetjes, koude salada..

Voor het slapen gaan, nog iets van een cracker met kipfilet.

Zo ben ik dus de hele dag door aan het eten, gezond, genoeg en val ik lekker mee af.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:48:00 #216
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34486202
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:36 schreef ymme het volgende:

zolang ik aan mijn punten kom maak ik me niet druk dat ik misschien iets verkeerds doe. Wat vind je weinig die cracottes en rijstwafels? MIJ vullen ze goed genoeg, als jij het weinig vindt...mjaaa....
pi_34486241
Ja dat zei ik. Ik vind dat...

Iedereen heeft natuurlijk zo zijn idee en opvattingen over het lijnen.
En ik heb de mijne net laten zien.

Val er verder niemand op aan ofzo
pi_34486342
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:44 schreef ymme het volgende:
Zo ben ik dus de hele dag door aan het eten, gezond, genoeg en val ik lekker mee af.
Ik eet ook echt niet minder op een dag hoor. Het moet wel leuk blijven.
pi_34488342
Volgens het voedingscentrum moet ik 1265 per dag eten. Ik had vandaag echt het idee dat ik teveel had gegeten, maar nu vul ik het in en kom ik net op 1000 uit. Ik durf het eigenlijk niet aan om meer te gaan eten, dat voelt zo raar.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_34489095
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:54 schreef Quinazoline het volgende:
Volgens het voedingscentrum moet ik 1265 per dag eten. Ik had vandaag echt het idee dat ik teveel had gegeten, maar nu vul ik het in en kom ik net op 1000 uit. Ik durf het eigenlijk niet aan om meer te gaan eten, dat voelt zo raar.
niet zo zeuren en eten.
pi_34489166
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

niet zo zeuren en eten.
pi_34489760
Haha, dat zou ik me geen twee keer laten vertellen!
Sanity is (not) statistical
pi_34490268
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:41 schreef Maeghan het volgende:
Haha, dat zou ik me geen twee keer laten vertellen!
Ik ga me alleen maar schuldig voelen als ik (te) veel eet eigenlijk.

Hebben jullie er ook zo'n last van dat je buik zo dik wordt als je veel water drinkt? Als ik eens een dag thuis heb zitten studeren heb ik zo'n 3 liter thee op. Mn boek is dan helemaal opgezwollen, terwijl ik ook constant naar de wc loop.
  donderdag 26 januari 2006 @ 21:36:30 #224
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34496516
Blegh!
Ik heb een 'ik voel me vadsig, dik, flabberig' bui..
Heb niet teveel gegeten, maar heb soms van die buien dat ik me verschrikkelijk voel..

Ik ga nu maar snel slapen, morgenmiddag is t weekend!
Iig iets om vrolijk van te worden!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:52:31 #225
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34508971
weer een pondje minder
pi_34509128
Nieuwe update van mij

Quinazoline (1m62) (26.7) was 76 kilo, weegt 70 kilo en wil graag proberen ooit 65 kilo te wegen -6

Ik ben dus weer 1 kilo kwijt, hoewel ik het gevoel had dat het niet heel erg goed ging deze week. Ik wilde ook maar mijn buikomtrek meten, maar op welke plek moet je dat doen dan?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:23:11 #227
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34514800
Nog minder dan 5 uurtjes werken en dan is het weekend!

Ik heb besloten dat ik me volgende week nog in ga schrijven bij een fitnesscentrum. Heb het elke keer vermeden omdat ik op dit moment niet super veel tijd over heb én omdat het nogal duur is. Maar het fitnesscentrum heeft een aanbieding die geldt tot 31 janauri. Voordeel is dat het maar 100 meter van mijn huisje af is, waardoor ik dus veel sneller heen ga!

Heb nu al zin!

Wat ik mij nog afvroeg.. Bij WW mag je onbeperkt fruit eten, maar ik hoor ook overal om mij heen dat je met téveel fruit eten alsnog heel veel suikers binnenkrijgt.. Heb net een bakje fruit op met heel veel ananas en vanochtend al 6 aardbeien gegeten. Moet ik nu gewoon die appel en mandarijnen in mijn tas daar lekker laten zitten?
pi_34514954
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:23 schreef Klein het volgende:
Nog minder dan 5 uurtjes werken en dan is het weekend!

Ik heb besloten dat ik me volgende week nog in ga schrijven bij een fitnesscentrum. Heb het elke keer vermeden omdat ik op dit moment niet super veel tijd over heb én omdat het nogal duur is. Maar het fitnesscentrum heeft een aanbieding die geldt tot 31 janauri. Voordeel is dat het maar 100 meter van mijn huisje af is, waardoor ik dus veel sneller heen ga!

Heb nu al zin!

Wat ik mij nog afvroeg.. Bij WW mag je onbeperkt fruit eten, maar ik hoor ook overal om mij heen dat je met téveel fruit eten alsnog heel veel suikers binnenkrijgt.. Heb net een bakje fruit op met heel veel ananas en vanochtend al 6 aardbeien gegeten. Moet ik nu gewoon die appel en mandarijnen in mijn tas daar lekker laten zitten?
Ik zou ze alleen in m'n tas laten zitten als je dan niks anders pakt. Want als je een andere tussendoortje gaat nemen, dan krijg je daar natuurlijk ook weer suiker mee binnen.
pi_34519760
Zo vanochtend mn eerste week afgesloten...1,6 kilo eraf!! Jippieeee! Maar ik zal niet te vroeg juichen want ik schommel altijd tussen de 65 en de 67 .

karoltje (1m77) (21,4) was 67kg is nu 65,4kg en wil graag 63kg wegen. -1,6

pi_34520795
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef karoltje het volgende:
Zo vanochtend mn eerste week afgesloten...1,6 kilo eraf!! Jippieeee! Maar ik zal niet te vroeg juichen want ik schommel altijd tussen de 65 en de 67 .

karoltje (1m77) (21,4) was 67kg is nu 65,4kg en wil graag 63kg wegen. -1,6

Netjes! Dat motiveert weer lekker natuurlijk.
pi_34521219
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:23 schreef Klein het volgende:

Natuurlijk is fruit niet écht 0 calorieën, maar aan de andere kant tellen ongezonde dingen zoals chocolade bij WW extra zwaar, waardoor er in verhouding meer punten dan calorieën voor staan. Zo proberen ze je aan te moedigen om gezonde dingen te nemen in plaats van ongezonde dingen.

Ik heb zelf zoiets van: je telt óf in punten, óf in calorieën, maar niet allebei. Als bij WW staat dat je een onbeperkte portie fruit mag hebben, dan zal dat ook wel zo zijn en moet je je er ook niet druk om maken. Dat zal heus wel gecompenseerd worden door andere dingen waar weer meer punten voor staan. Ik eet soms ook heel wat appels op een dag, maar tot nu toe ben ik er echt niet minder door afgevallen.
pi_34522407
Laatst zei een of ander jaloers kreng in mn klas dat ik niet zoveel appels moest eten omdat daar ook calorieen in zitten. Ik reageerde dus ook maar door te zeggen: "Nou dan pak ik wel een Mars."
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:59:38 #233
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34522545
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:01 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik heb weleens iets gehad waardoor m'n slaapritme nogal in de war was, en ik had dus van 2200 tot 1900 geslapen, en 'ontbeet' toen dus met andijvie. Ik kan niet echt zeggen dat ik het een enorme aanrader vind.
als ik nachtdienst heb, ontbijt ik altijd met warm eten (om een uurtje of zes savonds....)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_34553363
Hmm vandaag in de pauze stonden er allemaal van die lekkere witte bolletjes met beleg . Heb ik er 4 genomen . Oeps die kadetjes op zich waren al 8,5 punt.. Maar goed vanavond eet ik zelfgemaakte soep waar bijna niks in zit .
  zondag 29 januari 2006 @ 13:16:54 #235
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_34577259
Zo, ik heb gisteren genoeg punten op voor 2 hele dagen.......

Heb het vanochtend pas uitgerekend en ben nu dus behoorlijk chagarijnig.... Gelukkig ben ik gister wel wezen sporten en heb dus 10 bonuspunten verdiend, maar goed je mag er maar 12 per week opmaken (en totaal deze week heb ik 26 bonuspunten). Helaas deze week dus een minsaldo qua punten, maar lekker was het wel

Hopelijk is de weegschaal een beetje lief want de rest van de week heb ik me goed aan m'n punten gehouden...
Op naar de 73!!!!
  zondag 29 januari 2006 @ 14:31:16 #236
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34579947
Het gaat langzaam, maar alle beetjes helpen:

Klein (1m69) was 59 kilo, weegt nu 57,5 kg en wil graag 55 wegen -1,5

Een halve kilo eraf deze week. Het gaet enorm traag, maar dat ben ik gewend. Op één of andere manier lukt het mij niet meer dan ongeveer 1 a 2 kilo in de maand af te vallen. Maarja, als het zo doorgaat ben ik aan het einde van mn stage op mn streefgewicht!

Heb me dit weekend iig keurig gedragen!
pi_34589200
Weer een nieuw regeltje...
Mini_rulez (1m65) (23,5) was 67 kg, is nu 64,1 kg en wil graag 57 kg wegen. -2,9

Vanavond lekker stoofvlees gegeten met WW-frietjes, maar ik heb me verder toch netjes aan m'n punten gehouden dus ik hoop dat de schade meevalt. Volgende week ga ik weer wat strenger zijn, want een kilo per week moet toch zeker te doen zijn! Zes ons deze week is ook niet slecht, maar toch...
  zondag 29 januari 2006 @ 19:18:41 #238
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34589606
een kilo per week is helemaal niet gezond om af te vallen als je al een gezond BMI hebt hoor.... dat gaat veel te snel en komt er straks in driedubbel tempo weer aan....

(aldus mijn dietiste.....)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_34598125
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
een kilo per week is helemaal niet gezond om af te vallen als je al een gezond BMI hebt hoor.... dat gaat veel te snel en komt er straks in driedubbel tempo weer aan....

(aldus mijn dietiste.....)
Dat is misschien in het algemeen wel zo, maar de snelheid waarmee je afvalt verschilt ook per persoon (bijv. jongere mensen vallen over het algemeen sneller af omdat hun stofwisseling sneller is). Zo'n waarschuwing tegen te snel afvallen gaat volgens mij toch vooral op als je aan het crashdiëten slaat, maar dat doe ik absoluut niet. Zodra ik een beetje gezond ga eten, val ik gewoon heel snel af, dus een kilo per week is voor mij helemaal niet zo veel. Afgelopen week heb ik er nauwelijks op gelet, redelijk normaal gegeten en nog ben ik 6 ons afgevallen. Dan valt een kilo toch best mee?
pi_34611274
Was even een paar dagen druk en niet lekker.

Vrijdagavond ging ik in bad en toen kreeg ik opeens een migraine aanval. Dus zaterdag ook niet bij mijn vader op zijn verjaardag geweest, dus geen gedoe met gebak! Heb wel makkelijk en dus wat ongezonder gegeten, dat krijg je als je zelf amper op of om kunt, dan moet je de man in huis wat laten doen.

Op de een of andere manier heb ik gisteren verdomd veel thee + water gedronken en had ik echt geen honger. Heb alleen ’s avonds mihoen + sate gegeten. Dus al het ongezonde van afgelopen week en het te weinig aan sporten is gecompenseerd. Heb wel besloten dat ik me morgen pas ga wegen. Maar geloof niet dat er echt een kilo af is.
  maandag 30 januari 2006 @ 13:41:53 #241
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_34611525
Nou, ik heb dus de conditietest gehad...

Ben van 24.5% vet naar 24% gegaan en van 59.5kg naar 58kg.
Er is qua huidplooi bij m'n buik gewoon niets af, terwijl ik zelf het idee had van wel

Eigenlijk vind ik het een beetje teleurstellend resultaat voor een maand gezond eten..
Heb sinds 1 januari (op één dag na) helemaal niets gesnoept of junkfood gegeten en heel veel gesport..

Ik moet maar snel weer de weegschaal heel ver wegstoppen, want ik word er niet heel vrolijk van en heb nu een beetje het gevoel dat het toch allemaal geen zin heeft.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_34611576
Volhouden!!!
Eerst kweek je conditie, daarna gaat je vetlaag pas weg.
Dus hou vol... toe...
  maandag 30 januari 2006 @ 14:08:49 #243
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34612271
Bij mij gaat t net zo traag!
Gewoon door blijven gaan..als je zo doorgaat ben je op 1 juni toch maar mooi 6 kilo kwijt!
En je sport ook nog eens veel, dus je maakt spiermassa aan!

Blegh, ik haat de maandagen, duurt nog zo enorm lang totdat het weer weekend is..
Maar vanavond ga ik me inschrijven bij een fitnesscentrum! Nu al zin in de sportlessen op muziek!

Dit weekend wordt voor mij trouwens wel een ramp. Vrijdagavond uit eten met groep vrienden, naar de wok, dat dan weer wel... Dus maar heel veel groentes en kip eten! Zaterdag is mijn beste vriendinnetje jarig en zou ik haar uit eten nemen.. , wéér geen normale hap. Naja, misschien moet ik me dan maar subtiel op een salade storten. Alleen ben ik er nu al van overtuigd dat zij dat 'ongezellig' gaat vinden..
pi_34612587
De valkuilen zitten m inderdaad in uit eten en bij anderen eten! Laatst had ik in een restaurant Carpaccio als hoofdgerecht besteld met een mandje brood erbij maar toen ik thuis bleek het alsnog onwijs veel punten te zijn . En zo'n salade heeft vaak heerlijk geitenkaas of spekjes en een romige dressing enzo...
  maandag 30 januari 2006 @ 14:19:28 #245
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34612615
Het weekend weer gezondigd

maar iig niets erbij, dat scheelt dan maar weer
pi_34613405
Er zijn wel dingen waar je op kunt letten als je uit eten gaat. Ik heb er bijvoorbeeld een gewoonte van gemaakt om een salade te nemen (gewoon eentje met alleen groente, niet met veel vlees/vis of kaas ofzo) en die eerst op te eten voordat ik iets anders eet. Na zo'n salade zit je vaak al redelijk vol en eet je niet meer zoveel ongezonde dingen.
Als je dan gewoon nog een voorgerecht als hoofdgerecht neemt, valt de schade nog best mee. Bij sommige restaurants, zeker Grieks of Italiaans, zijn de kleine gerechtjes en voorgerechtjes vaak zelfs lekkerder dan de standaard hoofdgerechten. Op die manier kun je dus best heel lekker eten zonder meteen een enorme portie voor je neus te krijgen die je dan voor je gevoel toch moet wegwerken.
pi_34617265
Deed wel een beetje zeer toen mijn vriendje een groot bord sate met friet voor zn neus kreeg .

Vanavond gezond zwemmen!!
pi_34617350
Ik ben sinds 1,5 week op dieet. Zat er heel lang tegenaan te hikken maar nu dan éindelijk. Vond mezelf echt veel te dik, en er moest verandering in komen. M'n manier van dieeten is best ongezond, maar wel effectief.
Ik eet 4 a 5 crackers op een dag, een appel en wortels. Weinig variatie, dat weet ik, maar het werkt wel. Ik ben nu 5 kilo afgevallen sinds 23 januari. Ik ben 1.82m, weeg nu 68 kilo en wil graag 58 wegen.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  maandag 30 januari 2006 @ 16:57:04 #249
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34617447
Ik twijfel ook nog of we wel uit eten moeten gaan.
Twee dagen achter elkaar is wel heel luxe..
En mét de busreis, cadeautjes etc samen wordt t anders ook aardig prijzig..

Ik zit al bijna op mn punten van van vandaag en heb nog steeds honger..
Moet vandaag van half 9 tot half 7 werken, daarna nog ruim 1 1/2 uur reizen naar huis. Daarom heb ik mijn eten maar over hele dag verdeeld en dan niet meer avondeten. (naja, twee boterhammen) Heb nog één boterham over en een pakje crackers...

*stopt kauwgom in dr mond*, heb ik iig iets om op te kauwen!
  maandag 30 januari 2006 @ 17:01:42 #250
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34617613
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:54 schreef ma_jojo het volgende:
Ik ben sinds 1,5 week op dieet. Zat er heel lang tegenaan te hikken maar nu dan éindelijk. Vond mezelf echt veel te dik, en er moest verandering in komen. M'n manier van dieeten is best ongezond, maar wel effectief.
Ik eet 4 a 5 crackers op een dag, een appel en wortels. Weinig variatie, dat weet ik, maar het werkt wel. Ik ben nu 5 kilo afgevallen sinds 23 januari. Ik ben 1.82m, weeg nu 68 kilo en wil graag 58 wegen.
Marjolein ga eens snel eten!
Dit heet een crashdieet en daar kom je alleen maar meer van aan!
En je bent helemaal niet dik! Je hebt een hartstikke mooi gewicht voor je lengte!
Wees eens liever voor jezelf..(en neem wat te eten!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')