Haha inderdaad! Zat vandaag echt van 'ik heb geen honger, maar dooreten'!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik herken het wel hoor, KleinDat je na het uitrekenen denkt: goed, te weinig. Maar wat moet ik nu nog eten dan?! En dan maar op zoek naar iets gezonds wat het gat opvult
Jeeh nog een brinta fan!quote:
Volgens mij vergeet jij dat 'dun' niet synoniem is voor 'gezond'quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:41 schreef bxie het volgende:
maar hoe kan dat dan gezond zijn als je een dikke buik e.d. hebt :S:S
Iedereen heeft het op een andere plaats. Ik voornamelijk op mijn bovenbenen en knieën.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:31 schreef bxie het volgende:
24,21
zogenaamd een goed gewicht maar ik vind mezelf te dik en mijn buik moet weg
Misschien is de rest van je lichaam gewoon te mager? Mijn vriendje heeft dat ook een beetje, wel een buikje maar voor de rest heel dun, waardoor zijn BMI niet veel lager moet worden. Gewoon een kwestie van oefeningen doen om de goede delen van je lichaam aan te pakken, en verder gezond maar niet te weinig gaan eten, want dan val je ws toch alleen maar op de verkeerde plaatsen af.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:41 schreef bxie het volgende:
maar hoe kan dat dan gezond zijn als je een dikke buik e.d. hebt :S:S
Same here... Ik heb me ook weer eens tussendoor gewogen om te kijken wat de gevolgen van die Chinees waren geweest, maar ik ben sinds maandag weer een pond afgevallen! Ik kan zelfs weer in mijn geliefde G-Star spijkerbroek zonder hem uit te rekken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef Kleintje het volgende:
Ik kon het niet laten. Ik ben op de weegschaal gaan staan.
En waar ik maandag nog 62 kilo woog, daar zie ik nu 61,4 staan!!!!
Dus dat gaat goed.
En dat maakt me nog sterker om nog beter mijn best te doen (zegt ze met een overheerlijk stukje mandarijn in haar mond).
Misschien moet je niet teveel focussen op het gewicht. Het is belangrijker om een gezond vetpercentage te hebben dan om alleen maar je gewicht te verlagen. Als je zou gaan sporten is de kans groot dat je gewicht ongeveer het zelfde blijft (of een beetje daalt) maar de verdeling van het gewicht veel beter wordt, waardoor je buikje vanzelf verdwijnt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef bxie het volgende:
Ik wil graag in het lijstje woren opgenomen
Bxie (1m60) (24,2) weeg 62 kilo, wil graag 52 kilo wegen.
Hihi, waar ga je je organen laten dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:31 schreef bxie het volgende:
24,21
zogenaamd een goed gewicht maar ik vind mezelf te dik en mijn buik moet weg
Dat is waar...ik heb zo een electronische loopband hier thuis, hoe vaak en hoe lang zou ik moeten rennen om "dun"quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien moet je niet teveel focussen op het gewicht. Het is belangrijker om een gezond vetpercentage te hebben dan om alleen maar je gewicht te verlagen. Als je zou gaan sporten is de kans groot dat je gewicht ongeveer het zelfde blijft (of een beetje daalt) maar de verdeling van het gewicht veel beter wordt, waardoor je buikje vanzelf verdwijnt.
Succes ermee!![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hihi, waar ga je je organen laten dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |