Ben jij niet in de war met je vetpercentage? BMI is gewoon niets anders dan de verhouding tussen je gewicht en je lengte. Er is dus geen andere manier om het te berekenen dan via de formule: G/L2.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:08 schreef zwahiel het volgende:
[..]
neen, want je BMI hoef je niet persé te berekenen, je kunt het ook gewoon laten meten en dan komt er een hele ándere BMI uit dan al die berekingen hoor...
Wat dacht je van spieren en ander weefsel behalve vetdat kan zo'n berekening niet zien of mee berekenen. De BMI calculators zijn slechts vuistregels maar niet exact nauwkeurig hoor...
Ow, ik ga het ook zeker doen hoor!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
Lees anders ook eens een keer de vragen door in het WW programma.
Dit is hier al heel vaak uitgelegd. Puckzz vond het ook eng maar die is nu wel 3 kilo afgevallen in 2 weken, waarbij ze een heerlijke chinese maaltijd heeft gegeten.
Neem volvette kaas i.p.v. light.
Of neem eens iets anders tussendoor i.p.v. fruit.
Probeer aan je calcium + water te komen.
En precies wat er wordt gezegd... veel voor weinig.
1 doosje tictac op een dag is ook 1 punt en dan heb je de hele dag wat te snoepen.
dat is de goede spirit! ik ben door mijn 30 punten maar liefst 2 kilo gezakt in 1 week!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:53 schreef Klein het volgende:
[..]
Ow, ik ga het ook zeker doen hoor!
Is alleen wat onwennig om meer te gaan eten..
Maar ik ga vandaag zeker voor de 19 punten!![]()
Heb mn ontbijt al op en net een boterham, ga nu een mandarijn zoeken in mn tas..![]()
Hmm, nu begrijp ik waarom in het vorige topic al die percentages in de openingspost stonden...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met je vetpercentage? BMI is gewoon niets anders dan de verhouding tussen je gewicht en je lengte. Er is dus geen andere manier om het te berekenen dan via de formule: G/L2.
Ik drink het dan ook omdat mijn stoelgang een beetje 'off' is de laatste tijd. Ik kan wel naar het toilet, maar niet zoals ik dat gewend ben. Ik drink het niet om extra snel af te vallen ofzo, daar geloof ik niet in dat een theetje dat kan doen met je (zo staat het ook niet op de verpakking trouwens)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij neemt de AH in principe àlles terug waar je niet tevreden over bent. Ook als het produkt gewoon niet lekker is. Maar ik weet niet waar je ze gehaald hebt![]()
En zogenaamde 'afslankthee' zit boordevol vochtafdrijvende kruiden. Ik heb een keer alle kruiden in zo'n thee geanalyseerd en het enige wat ze deden was vochtafdrijven en diarree veroorzaken. Daarbij prikkelen ze je darmen nogal, wat weer voor een onaangenaam gevoel kan zorgen. Vet zal je er niet door kwijtraken, geen grammetje.
Ik weet graag dingen die patiënten eventueel zouden kunnen vragenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
wel goed van je dat je dat zo bent gaan uitzoeken, ik zou daar te lui voor zijn
Hoezo? Wat gaat er in dan? Ik maak ovenschotel met gehakt en zuurkool vanavondquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ouders waren er vandaag omdat vriendje morgen jarig is.
Iedereen aan de gebak en ik heb netjes 1 stroopwafel op.
Verder nog niets slechts op.
Vanavond wel een ovenschotel met gehakt.
Mijn god.... wat kost dat een punten. Niet leuk meer!
Is dat rundergehakt of half om half?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:51 schreef Kleintje het volgende:
120 gram gehakt. Gehakt is 7 punten!!!
Verder rode kool, ananas (op eigen sap dus geen punten), aardappelpurree (3 punten = van maggi), ui en ei (2 punten)
Dus gewoon 12 punten.
Men... waarom ga ik dat eten...
Ik heb even gekeken mijn portie zal bestaan uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef Kleintje het volgende:
Er wordt 350 gram aangeraden voor de ovenschotel.
Maar heb hier een pakje van 250 gram en dat gooi ik er voor 2 personen doorheen.
zegt ook niemand toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:02 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben niet achterlijk.
Haha inderdaad! Zat vandaag echt van 'ik heb geen honger, maar dooreten'!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik herken het wel hoor, KleinDat je na het uitrekenen denkt: goed, te weinig. Maar wat moet ik nu nog eten dan?! En dan maar op zoek naar iets gezonds wat het gat opvult
Jeeh nog een brinta fan!quote:
Volgens mij vergeet jij dat 'dun' niet synoniem is voor 'gezond'quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:41 schreef bxie het volgende:
maar hoe kan dat dan gezond zijn als je een dikke buik e.d. hebt :S:S
Iedereen heeft het op een andere plaats. Ik voornamelijk op mijn bovenbenen en knieën.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:31 schreef bxie het volgende:
24,21
zogenaamd een goed gewicht maar ik vind mezelf te dik en mijn buik moet weg
Misschien is de rest van je lichaam gewoon te mager? Mijn vriendje heeft dat ook een beetje, wel een buikje maar voor de rest heel dun, waardoor zijn BMI niet veel lager moet worden. Gewoon een kwestie van oefeningen doen om de goede delen van je lichaam aan te pakken, en verder gezond maar niet te weinig gaan eten, want dan val je ws toch alleen maar op de verkeerde plaatsen af.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:41 schreef bxie het volgende:
maar hoe kan dat dan gezond zijn als je een dikke buik e.d. hebt :S:S
Same here... Ik heb me ook weer eens tussendoor gewogen om te kijken wat de gevolgen van die Chinees waren geweest, maar ik ben sinds maandag weer een pond afgevallen! Ik kan zelfs weer in mijn geliefde G-Star spijkerbroek zonder hem uit te rekken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef Kleintje het volgende:
Ik kon het niet laten. Ik ben op de weegschaal gaan staan.
En waar ik maandag nog 62 kilo woog, daar zie ik nu 61,4 staan!!!!
Dus dat gaat goed.
En dat maakt me nog sterker om nog beter mijn best te doen (zegt ze met een overheerlijk stukje mandarijn in haar mond).
Misschien moet je niet teveel focussen op het gewicht. Het is belangrijker om een gezond vetpercentage te hebben dan om alleen maar je gewicht te verlagen. Als je zou gaan sporten is de kans groot dat je gewicht ongeveer het zelfde blijft (of een beetje daalt) maar de verdeling van het gewicht veel beter wordt, waardoor je buikje vanzelf verdwijnt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:57 schreef bxie het volgende:
Ik wil graag in het lijstje woren opgenomen
Bxie (1m60) (24,2) weeg 62 kilo, wil graag 52 kilo wegen.
Hihi, waar ga je je organen laten dan?quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:31 schreef bxie het volgende:
24,21
zogenaamd een goed gewicht maar ik vind mezelf te dik en mijn buik moet weg
Dat is waar...ik heb zo een electronische loopband hier thuis, hoe vaak en hoe lang zou ik moeten rennen om "dun"quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien moet je niet teveel focussen op het gewicht. Het is belangrijker om een gezond vetpercentage te hebben dan om alleen maar je gewicht te verlagen. Als je zou gaan sporten is de kans groot dat je gewicht ongeveer het zelfde blijft (of een beetje daalt) maar de verdeling van het gewicht veel beter wordt, waardoor je buikje vanzelf verdwijnt.
Succes ermee!![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:13 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hihi, waar ga je je organen laten dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |