abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34376552
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef Klein het volgende:

Ik ben alleen bang dat ik te weinig eet.
pi_34379688
Klein, mail me even, dan kan ik je vertellen waar je dat ww programma kan vinden. Te weinig eten werkt namelijk nooit in je voordeel.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:43:06 #53
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34380165
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:30 schreef Kleintje het volgende:
Klein, mail me even, dan kan ik je vertellen waar je dat ww programma kan vinden. Te weinig eten werkt namelijk nooit in je voordeel.
Super! Dankjewel..
You've got mail!
  maandag 23 januari 2006 @ 16:14:35 #54
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_34381276
*weer meldt*

Hoeraaaa! Ik mag hier weer meedoen
Al stond ik nog steeds in de openingspost, ik hoorde hier eigenlijk niet meer thuis (een tijd al niet ge-update hier?? )
Nu mag ik er dus officieel weer in:

Kroeltroel (1,83) (24,6) was 90,0 kg, weegt nu 84,4 kg en wil graag 73 kg wegen -7,7
Op naar de 73!!!!
pi_34381692
Netjes hoor kroeltroel
pi_34381796
Klein, weet niet waar je heen hebt gemaild, maar ik heb niets binnen...
  maandag 23 januari 2006 @ 16:45:29 #57
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34382309
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:30 schreef Kleintje het volgende:
Klein, weet niet waar je heen hebt gemaild, maar ik heb niets binnen...
Ik had hem naar je email het-kleintje gestuurd, maar nu naar je hotmail!
pi_34382492
Chips die je mag eten...
ja je MAG alles maar waar je ook voor kan kiezen.

Men neme een aardappel (of 2 of 3 of...)
snijd deze in zo dun mogelijke schijfjes
leg ze op een bakvelletje , strooi er kruiden op, paprika bv of zout of patatkruiden of kerrie of of of nou wat je lekker vindt!

En doe ze ongeveer 8min op de hoogste stand ongeveer in de magnetron

Et voila CHIPS zonder vet

ik vond ze nog super lekker ook!
Ze zijn knapperig maar niet helemaal, smaakte lekker en ik had aan 1 aardappeltje genoeg ik zat er echt voller van en mijn trek en zin in chips was voorbij.

een vrije portie aardappelen is 2 punten.
pi_34382518
Mail is wel binnen... te vroeg gegild.
Op hotmail is ie binnen!
pi_34382532
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef Kleintje het volgende:
Chips die je mag eten...
ja je MAG alles maar waar je ook voor kan kiezen.

Men neme een aardappel (of 2 of 3 of...)
snijd deze in zo dun mogelijke schijfjes
leg ze op een bakvelletje , strooi er kruiden op, paprika bv of zout of patatkruiden of kerrie of of of nou wat je lekker vindt!

En doe ze ongeveer 8min op de hoogste stand ongeveer in de magnetron

Et voila CHIPS zonder vet

ik vond ze nog super lekker ook!
Ze zijn knapperig maar niet helemaal, smaakte lekker en ik had aan 1 aardappeltje genoeg ik zat er echt voller van en mijn trek en zin in chips was voorbij.

een vrije portie aardappelen is 2 punten.
Kaasschaaf gebruiken en in de Oven mikken, denk dat dat beter werkt.
pi_34382661
Oven moet je voorverwarmen.

Kaasschaaf is wel een goed idee.
Maar het gaat prima op deze manier!
  maandag 23 januari 2006 @ 17:01:34 #62
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34382849
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:51 schreef Kleintje het volgende:
Mail is wel binnen... te vroeg gegild.
Op hotmail is ie binnen!
Snap er niets van! Staat wel bij mn mail dat ie verstuurd is..
Maar heb het met een ander email adres geprobeerd..dan moet het nu goedkomen!
Of ik moet wel zo'n grote debiel zijn en je emailadres de hele tijd verkeerd invullen..
Maar dat kan ik me niet voorstellen!
pi_34382877
Ik vind het met chips sowieso nog wel meevallen als je je kunt beheersen. Zo'n uitdeelzakje is 130 kcal geloof ik, dat vind ik best goed te doen voor een uitspatting. Het probleem is alleen dat het zo verslavend is. Als ik een grote zak koop is ie ook zo op.

Mocht er nog iemand een tip hebben voor chocola met minder kcal =P Ik zou een mooooord doen voor een onsje Leonidas bonbons. Of een doos Merci.
Sanity is (not) statistical
pi_34383057
Maeghan, hou op man... chocolaaaaaaaaaaaaaa
Das lekker....

Hmmm, als ik vanavond heel fanatiek heb paardgereden mag ik van mezelf 1 stukje van 10 gram!
pi_34383270
Ik zit nog maar aan de 600 kcal vandaag. Avondeten erbij en dan heb ik nog 400 over... *overweegt*
pi_34384213
Weekend weer iets te wild geweest met het bier. Alleen ik heb bij de snackbar waar we altijd na het uitgaan langsgaan niks genomen. *trots is*

Volgens mij moet je voor chocola pure chocola nemen. De chocola met het hoogste cacaogehalte heeft namelijk de minste koolhydraten.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:40:43 #67
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34393435
Pure chocola met zoveel mogelijk cacao is idd het beste als het om chocola gaat!

Ik heb vandaag mijn eerste dag ingevuld bij het WW programmaatje..
Kwam nog 3,5 punten tekort vandaag, terwijl ik normaal veel minder eet..

Ik moet 19 punten per dag eten, maar ben bang dat ik wanneer ik me er vanaf nu
aan ga houden eerst enorm ga aankomen. Ik moet namelijk veel meer op een dag
gaan eten! Dat betekent dus dat ik veel meer calorieen binnen krijg, terwijl ik niet veel
meer kan gaan bewegen tot maart..

Moet ik het gewoon rustig gaan opbouwen tot die 19 punten of echt direct
beginnen met meer gaan eten?!
pi_34393643
Je zal zien dat je juist gaat afvallen als je meer eet, Klein. Paradoxaal, maar vaak klopt het wel. Verdeel het wel regelmatig over de dag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34395322
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Je zal zien dat je juist gaat afvallen als je meer eet, Klein. Paradoxaal, maar vaak klopt het wel. Verdeel het wel regelmatig over de dag.
Gaat het er dan niet ook ook om dat je in grammen, of volume ofzo, meer eet? Bijv. dat je voor 10 punten niet alleen een flinke Whopper eet en verder niks, maar echt een aantal boterhammen of crackers zodat je darmen enzo ook regelmatig wat te doen hebben? Voor een leek als ik lijkt het vrij logisch als je op een dag bijna niks eet en dan alleen een paar keer iets heel ongezonds pakt om aan je punten te komen, dat je lichaam dan alsnog in de spaarstand schiet.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_34397240
Oh, het moet wel wat bulk zijn, ja. Je kan 1000 kcal eten door 1 zak M&M's te eten, maar dat werkt niet echt. Maar als je veel groente en fruit eet en daarbij ook genoeg andere gezonde dingen dan zijn je darmen actief bezig en dat is juist de bedoeling. Blijven stoken, maar niet met de verkeerde dingen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:08:14 #71
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_34399457
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:25 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

je BMI tussen haakjes klopt niet hoor:
je hoort in het andere dieettopic:(voor BMI >25)
BMI: 27,9
neen, want je BMI hoef je niet persé te berekenen, je kunt het ook gewoon laten meten en dan komt er een hele ándere BMI uit dan al die berekingen hoor...
Wat dacht je van spieren en ander weefsel behalve vet dat kan zo'n berekening niet zien of mee berekenen. De BMI calculators zijn slechts vuistregels maar niet exact nauwkeurig hoor...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_34401674
Och jee. Er is dus nog hoop voor me. Misschien ben ik zonder het te weten wel heel gespierd en heb ik een BMI van 23...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 06:31:59 #73
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34403324
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Oh, het moet wel wat bulk zijn, ja. Je kan 1000 kcal eten door 1 zak M&M's te eten, maar dat werkt niet echt. Maar als je veel groente en fruit eet en daarbij ook genoeg andere gezonde dingen dan zijn je darmen actief bezig en dat is juist de bedoeling. Blijven stoken, maar niet met de verkeerde dingen
Ik heb ook niet het gevoel dat ik weinig eet op een dag! Probeer de hele dag door te blijven eten om mijn verbranding op gang te houden.. En ik heb gewoon de hele dag honger als ik op stage ben..

Maar ik eet veel fruit en groenten en die punten tikken natuurlijk niet aan.. Maarja ik zal vandaag eens wat extra brood meenemen. Komt toch wel op

Ik vind het alleen nog steeds wel een beetje een eng idee dat ik echt veel meer moet gaan eten om af te vallen..
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:12:28 #74
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34404482
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:08 schreef zwahiel het volgende:

[..]

neen, want je BMI hoef je niet persé te berekenen, je kunt het ook gewoon laten meten en dan komt er een hele ándere BMI uit dan al die berekingen hoor...
Wat dacht je van spieren en ander weefsel behalve vet dat kan zo'n berekening niet zien of mee berekenen. De BMI calculators zijn slechts vuistregels maar niet exact nauwkeurig hoor...
nee maar wel de regels in deze topics boven de 25 dieettopic en de onder de 25 slankclub....
en misschien ben ik ook wel big-boned ....denk je niet meaghan?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_34404719
Lees anders ook eens een keer de vragen door in het WW programma.

Dit is hier al heel vaak uitgelegd. Puckzz vond het ook eng maar die is nu wel 3 kilo afgevallen in 2 weken, waarbij ze een heerlijke chinese maaltijd heeft gegeten.

Neem volvette kaas i.p.v. light.
Of neem eens iets anders tussendoor i.p.v. fruit.
Probeer aan je calcium + water te komen.
En precies wat er wordt gezegd... veel voor weinig.

1 doosje tictac op een dag is ook 1 punt en dan heb je de hele dag wat te snoepen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')