quote:Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef Klein het volgende:
Ik ben alleen bang dat ik te weinig eet.
Super! Dankjewel..quote:Op maandag 23 januari 2006 15:30 schreef Kleintje het volgende:
Klein, mail me even, dan kan ik je vertellen waar je dat ww programma kan vinden. Te weinig eten werkt namelijk nooit in je voordeel.
Ik had hem naar je email het-kleintje gestuurd, maar nu naar je hotmail!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:30 schreef Kleintje het volgende:
Klein, weet niet waar je heen hebt gemaild, maar ik heb niets binnen...
Kaasschaaf gebruiken en in de Oven mikken, denk dat dat beter werkt.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef Kleintje het volgende:
Chips die je mag eten...
ja je MAG alles maar waar je ook voor kan kiezen.
Men neme een aardappel (of 2 of 3 of...)
snijd deze in zo dun mogelijke schijfjes
leg ze op een bakvelletje , strooi er kruiden op, paprika bv of zout of patatkruiden of kerrie of of of nou wat je lekker vindt!
En doe ze ongeveer 8min op de hoogste stand ongeveer in de magnetron
Et voila CHIPS zonder vet
ik vond ze nog super lekker ook!
Ze zijn knapperig maar niet helemaal, smaakte lekker en ik had aan 1 aardappeltje genoeg ik zat er echt voller van en mijn trek en zin in chips was voorbij.
een vrije portie aardappelen is 2 punten.
Snap er niets van! Staat wel bij mn mail dat ie verstuurd is..quote:Op maandag 23 januari 2006 16:51 schreef Kleintje het volgende:
Mail is wel binnen... te vroeg gegild.
Op hotmail is ie binnen!
Gaat het er dan niet ook ook om dat je in grammen, of volume ofzo, meer eet? Bijv. dat je voor 10 punten niet alleen een flinke Whopper eet en verder niks, maar echt een aantal boterhammen of crackers zodat je darmen enzo ook regelmatig wat te doen hebben? Voor een leek als ik lijkt het vrij logisch als je op een dag bijna niks eet en dan alleen een paar keer iets heel ongezonds pakt om aan je punten te komen, dat je lichaam dan alsnog in de spaarstand schiet.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Je zal zien dat je juist gaat afvallen als je meer eet, Klein. Paradoxaal, maar vaak klopt het wel. Verdeel het wel regelmatig over de dag.
neen, want je BMI hoef je niet persé te berekenen, je kunt het ook gewoon laten meten en dan komt er een hele ándere BMI uit dan al die berekingen hoor...quote:Op maandag 23 januari 2006 12:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
je BMI tussen haakjes klopt niet hoor:
je hoort in het andere dieettopic:(voor BMI >25)
BMI: 27,9
Ik heb ook niet het gevoel dat ik weinig eet op een dag! Probeer de hele dag door te blijven eten om mijn verbranding op gang te houden.. En ik heb gewoon de hele dag honger als ik op stage ben..quote:Op maandag 23 januari 2006 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Oh, het moet wel wat bulk zijn, ja. Je kan 1000 kcal eten door 1 zak M&M's te eten, maar dat werkt niet echt. Maar als je veel groente en fruit eet en daarbij ook genoeg andere gezonde dingen dan zijn je darmen actief bezig en dat is juist de bedoeling. Blijven stoken, maar niet met de verkeerde dingen
nee maar wel de regels in deze topicsquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:08 schreef zwahiel het volgende:
[..]
neen, want je BMI hoef je niet persé te berekenen, je kunt het ook gewoon laten meten en dan komt er een hele ándere BMI uit dan al die berekingen hoor...
Wat dacht je van spieren en ander weefsel behalve vetdat kan zo'n berekening niet zien of mee berekenen. De BMI calculators zijn slechts vuistregels maar niet exact nauwkeurig hoor...
Ben jij niet in de war met je vetpercentage? BMI is gewoon niets anders dan de verhouding tussen je gewicht en je lengte. Er is dus geen andere manier om het te berekenen dan via de formule: G/L2.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:08 schreef zwahiel het volgende:
[..]
neen, want je BMI hoef je niet persé te berekenen, je kunt het ook gewoon laten meten en dan komt er een hele ándere BMI uit dan al die berekingen hoor...
Wat dacht je van spieren en ander weefsel behalve vetdat kan zo'n berekening niet zien of mee berekenen. De BMI calculators zijn slechts vuistregels maar niet exact nauwkeurig hoor...
Ow, ik ga het ook zeker doen hoor!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
Lees anders ook eens een keer de vragen door in het WW programma.
Dit is hier al heel vaak uitgelegd. Puckzz vond het ook eng maar die is nu wel 3 kilo afgevallen in 2 weken, waarbij ze een heerlijke chinese maaltijd heeft gegeten.
Neem volvette kaas i.p.v. light.
Of neem eens iets anders tussendoor i.p.v. fruit.
Probeer aan je calcium + water te komen.
En precies wat er wordt gezegd... veel voor weinig.
1 doosje tictac op een dag is ook 1 punt en dan heb je de hele dag wat te snoepen.
dat is de goede spirit! ik ben door mijn 30 punten maar liefst 2 kilo gezakt in 1 week!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:53 schreef Klein het volgende:
[..]
Ow, ik ga het ook zeker doen hoor!
Is alleen wat onwennig om meer te gaan eten..
Maar ik ga vandaag zeker voor de 19 punten!![]()
Heb mn ontbijt al op en net een boterham, ga nu een mandarijn zoeken in mn tas..![]()
Hmm, nu begrijp ik waarom in het vorige topic al die percentages in de openingspost stonden...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met je vetpercentage? BMI is gewoon niets anders dan de verhouding tussen je gewicht en je lengte. Er is dus geen andere manier om het te berekenen dan via de formule: G/L2.
Ik drink het dan ook omdat mijn stoelgang een beetje 'off' is de laatste tijd. Ik kan wel naar het toilet, maar niet zoals ik dat gewend ben. Ik drink het niet om extra snel af te vallen ofzo, daar geloof ik niet in dat een theetje dat kan doen met je (zo staat het ook niet op de verpakking trouwens)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij neemt de AH in principe àlles terug waar je niet tevreden over bent. Ook als het produkt gewoon niet lekker is. Maar ik weet niet waar je ze gehaald hebt![]()
En zogenaamde 'afslankthee' zit boordevol vochtafdrijvende kruiden. Ik heb een keer alle kruiden in zo'n thee geanalyseerd en het enige wat ze deden was vochtafdrijven en diarree veroorzaken. Daarbij prikkelen ze je darmen nogal, wat weer voor een onaangenaam gevoel kan zorgen. Vet zal je er niet door kwijtraken, geen grammetje.
Ik weet graag dingen die patiënten eventueel zouden kunnen vragenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
wel goed van je dat je dat zo bent gaan uitzoeken, ik zou daar te lui voor zijn
Hoezo? Wat gaat er in dan? Ik maak ovenschotel met gehakt en zuurkool vanavondquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben trots op mezelf. Ouders waren er vandaag omdat vriendje morgen jarig is.
Iedereen aan de gebak en ik heb netjes 1 stroopwafel op.
Verder nog niets slechts op.
Vanavond wel een ovenschotel met gehakt.
Mijn god.... wat kost dat een punten. Niet leuk meer!
Is dat rundergehakt of half om half?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:51 schreef Kleintje het volgende:
120 gram gehakt. Gehakt is 7 punten!!!
Verder rode kool, ananas (op eigen sap dus geen punten), aardappelpurree (3 punten = van maggi), ui en ei (2 punten)
Dus gewoon 12 punten.
Men... waarom ga ik dat eten...
Ik heb even gekeken mijn portie zal bestaan uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef Kleintje het volgende:
Er wordt 350 gram aangeraden voor de ovenschotel.
Maar heb hier een pakje van 250 gram en dat gooi ik er voor 2 personen doorheen.
zegt ook niemand toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:02 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben niet achterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |