abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34376552
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:33 schreef Klein het volgende:

Ik ben alleen bang dat ik te weinig eet.
pi_34379688
Klein, mail me even, dan kan ik je vertellen waar je dat ww programma kan vinden. Te weinig eten werkt namelijk nooit in je voordeel.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:43:06 #53
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34380165
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:30 schreef Kleintje het volgende:
Klein, mail me even, dan kan ik je vertellen waar je dat ww programma kan vinden. Te weinig eten werkt namelijk nooit in je voordeel.
Super! Dankjewel..
You've got mail!
  maandag 23 januari 2006 @ 16:14:35 #54
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_34381276
*weer meldt*

Hoeraaaa! Ik mag hier weer meedoen
Al stond ik nog steeds in de openingspost, ik hoorde hier eigenlijk niet meer thuis (een tijd al niet ge-update hier?? )
Nu mag ik er dus officieel weer in:

Kroeltroel (1,83) (24,6) was 90,0 kg, weegt nu 84,4 kg en wil graag 73 kg wegen -7,7
Op naar de 73!!!!
pi_34381692
Netjes hoor kroeltroel
pi_34381796
Klein, weet niet waar je heen hebt gemaild, maar ik heb niets binnen...
  maandag 23 januari 2006 @ 16:45:29 #57
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34382309
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:30 schreef Kleintje het volgende:
Klein, weet niet waar je heen hebt gemaild, maar ik heb niets binnen...
Ik had hem naar je email het-kleintje gestuurd, maar nu naar je hotmail!
pi_34382492
Chips die je mag eten...
ja je MAG alles maar waar je ook voor kan kiezen.

Men neme een aardappel (of 2 of 3 of...)
snijd deze in zo dun mogelijke schijfjes
leg ze op een bakvelletje , strooi er kruiden op, paprika bv of zout of patatkruiden of kerrie of of of nou wat je lekker vindt!

En doe ze ongeveer 8min op de hoogste stand ongeveer in de magnetron

Et voila CHIPS zonder vet

ik vond ze nog super lekker ook!
Ze zijn knapperig maar niet helemaal, smaakte lekker en ik had aan 1 aardappeltje genoeg ik zat er echt voller van en mijn trek en zin in chips was voorbij.

een vrije portie aardappelen is 2 punten.
pi_34382518
Mail is wel binnen... te vroeg gegild.
Op hotmail is ie binnen!
pi_34382532
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef Kleintje het volgende:
Chips die je mag eten...
ja je MAG alles maar waar je ook voor kan kiezen.

Men neme een aardappel (of 2 of 3 of...)
snijd deze in zo dun mogelijke schijfjes
leg ze op een bakvelletje , strooi er kruiden op, paprika bv of zout of patatkruiden of kerrie of of of nou wat je lekker vindt!

En doe ze ongeveer 8min op de hoogste stand ongeveer in de magnetron

Et voila CHIPS zonder vet

ik vond ze nog super lekker ook!
Ze zijn knapperig maar niet helemaal, smaakte lekker en ik had aan 1 aardappeltje genoeg ik zat er echt voller van en mijn trek en zin in chips was voorbij.

een vrije portie aardappelen is 2 punten.
Kaasschaaf gebruiken en in de Oven mikken, denk dat dat beter werkt.
pi_34382661
Oven moet je voorverwarmen.

Kaasschaaf is wel een goed idee.
Maar het gaat prima op deze manier!
  maandag 23 januari 2006 @ 17:01:34 #62
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34382849
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:51 schreef Kleintje het volgende:
Mail is wel binnen... te vroeg gegild.
Op hotmail is ie binnen!
Snap er niets van! Staat wel bij mn mail dat ie verstuurd is..
Maar heb het met een ander email adres geprobeerd..dan moet het nu goedkomen!
Of ik moet wel zo'n grote debiel zijn en je emailadres de hele tijd verkeerd invullen..
Maar dat kan ik me niet voorstellen!
pi_34382877
Ik vind het met chips sowieso nog wel meevallen als je je kunt beheersen. Zo'n uitdeelzakje is 130 kcal geloof ik, dat vind ik best goed te doen voor een uitspatting. Het probleem is alleen dat het zo verslavend is. Als ik een grote zak koop is ie ook zo op.

Mocht er nog iemand een tip hebben voor chocola met minder kcal =P Ik zou een mooooord doen voor een onsje Leonidas bonbons. Of een doos Merci.
Sanity is (not) statistical
pi_34383057
Maeghan, hou op man... chocolaaaaaaaaaaaaaa
Das lekker....

Hmmm, als ik vanavond heel fanatiek heb paardgereden mag ik van mezelf 1 stukje van 10 gram!
pi_34383270
Ik zit nog maar aan de 600 kcal vandaag. Avondeten erbij en dan heb ik nog 400 over... *overweegt*
pi_34384213
Weekend weer iets te wild geweest met het bier. Alleen ik heb bij de snackbar waar we altijd na het uitgaan langsgaan niks genomen. *trots is*

Volgens mij moet je voor chocola pure chocola nemen. De chocola met het hoogste cacaogehalte heeft namelijk de minste koolhydraten.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:40:43 #67
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34393435
Pure chocola met zoveel mogelijk cacao is idd het beste als het om chocola gaat!

Ik heb vandaag mijn eerste dag ingevuld bij het WW programmaatje..
Kwam nog 3,5 punten tekort vandaag, terwijl ik normaal veel minder eet..

Ik moet 19 punten per dag eten, maar ben bang dat ik wanneer ik me er vanaf nu
aan ga houden eerst enorm ga aankomen. Ik moet namelijk veel meer op een dag
gaan eten! Dat betekent dus dat ik veel meer calorieen binnen krijg, terwijl ik niet veel
meer kan gaan bewegen tot maart..

Moet ik het gewoon rustig gaan opbouwen tot die 19 punten of echt direct
beginnen met meer gaan eten?!
pi_34393643
Je zal zien dat je juist gaat afvallen als je meer eet, Klein. Paradoxaal, maar vaak klopt het wel. Verdeel het wel regelmatig over de dag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34395322
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Je zal zien dat je juist gaat afvallen als je meer eet, Klein. Paradoxaal, maar vaak klopt het wel. Verdeel het wel regelmatig over de dag.
Gaat het er dan niet ook ook om dat je in grammen, of volume ofzo, meer eet? Bijv. dat je voor 10 punten niet alleen een flinke Whopper eet en verder niks, maar echt een aantal boterhammen of crackers zodat je darmen enzo ook regelmatig wat te doen hebben? Voor een leek als ik lijkt het vrij logisch als je op een dag bijna niks eet en dan alleen een paar keer iets heel ongezonds pakt om aan je punten te komen, dat je lichaam dan alsnog in de spaarstand schiet.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_34397240
Oh, het moet wel wat bulk zijn, ja. Je kan 1000 kcal eten door 1 zak M&M's te eten, maar dat werkt niet echt. Maar als je veel groente en fruit eet en daarbij ook genoeg andere gezonde dingen dan zijn je darmen actief bezig en dat is juist de bedoeling. Blijven stoken, maar niet met de verkeerde dingen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 januari 2006 @ 00:08:14 #71
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_34399457
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:25 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

je BMI tussen haakjes klopt niet hoor:
je hoort in het andere dieettopic:(voor BMI >25)
BMI: 27,9
neen, want je BMI hoef je niet persé te berekenen, je kunt het ook gewoon laten meten en dan komt er een hele ándere BMI uit dan al die berekingen hoor...
Wat dacht je van spieren en ander weefsel behalve vet dat kan zo'n berekening niet zien of mee berekenen. De BMI calculators zijn slechts vuistregels maar niet exact nauwkeurig hoor...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_34401674
Och jee. Er is dus nog hoop voor me. Misschien ben ik zonder het te weten wel heel gespierd en heb ik een BMI van 23...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 06:31:59 #73
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34403324
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Oh, het moet wel wat bulk zijn, ja. Je kan 1000 kcal eten door 1 zak M&M's te eten, maar dat werkt niet echt. Maar als je veel groente en fruit eet en daarbij ook genoeg andere gezonde dingen dan zijn je darmen actief bezig en dat is juist de bedoeling. Blijven stoken, maar niet met de verkeerde dingen
Ik heb ook niet het gevoel dat ik weinig eet op een dag! Probeer de hele dag door te blijven eten om mijn verbranding op gang te houden.. En ik heb gewoon de hele dag honger als ik op stage ben..

Maar ik eet veel fruit en groenten en die punten tikken natuurlijk niet aan.. Maarja ik zal vandaag eens wat extra brood meenemen. Komt toch wel op

Ik vind het alleen nog steeds wel een beetje een eng idee dat ik echt veel meer moet gaan eten om af te vallen..
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:12:28 #74
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_34404482
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:08 schreef zwahiel het volgende:

[..]

neen, want je BMI hoef je niet persé te berekenen, je kunt het ook gewoon laten meten en dan komt er een hele ándere BMI uit dan al die berekingen hoor...
Wat dacht je van spieren en ander weefsel behalve vet dat kan zo'n berekening niet zien of mee berekenen. De BMI calculators zijn slechts vuistregels maar niet exact nauwkeurig hoor...
nee maar wel de regels in deze topics boven de 25 dieettopic en de onder de 25 slankclub....
en misschien ben ik ook wel big-boned ....denk je niet meaghan?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_34404719
Lees anders ook eens een keer de vragen door in het WW programma.

Dit is hier al heel vaak uitgelegd. Puckzz vond het ook eng maar die is nu wel 3 kilo afgevallen in 2 weken, waarbij ze een heerlijke chinese maaltijd heeft gegeten.

Neem volvette kaas i.p.v. light.
Of neem eens iets anders tussendoor i.p.v. fruit.
Probeer aan je calcium + water te komen.
En precies wat er wordt gezegd... veel voor weinig.

1 doosje tictac op een dag is ook 1 punt en dan heb je de hele dag wat te snoepen.
pi_34405082
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:08 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Ben jij niet in de war met je vetpercentage? BMI is gewoon niets anders dan de verhouding tussen je gewicht en je lengte. Er is dus geen andere manier om het te berekenen dan via de formule: G/L2.

Het houdt inderdaad helemaal geen rekening met waar dat gewicht uit bestaat, bodybuilders hebben volgens de regeltjes van 't BMI ernstig overgewicht. BMI geldt dus niet voor mensen die heel erg gespierd zijn/ een heel laag vetpercentage hebben, maar over het algemeen is het een aardige leidraad.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_34405228
Inderdaad, mijn vriend heeft volgens zijn BMI ondergewicht, maar hij is gewoon erg fijn gebouwd en heeft echt wel wat vet op zijn lichaam hoor.
Ik ben grover gebouwd en kleiner en zit in verhouding heel snel boven de bovengrens. Heel apart.
pi_34405267
Zwahiel: Een BMI is een exacte berekening zoals Levitation al zegt. Daar kan je weinig aan sleutelen Een BMI klopt alleen niet bij bodybuilders en bejaarde mensen. Een arts zal ook geen BMI gaan berekenen bij mensen die op het oog niet echt een normaal BMI zullen hebben. Je ziet zo ook wel of iemand gespierd is of gewoon een dikke buik heeft Maar voor de doorsnee Nederlander is het een uitstekende maat. We hebben niet echt iets beters dat zo makkelijk te berekenen is.

Klein: ik heb vaak genoeg mensen in de dieettopics gezien die meer moesten gaan eten en dat heel eng vonden, maar nadat ze meer gingen eten vielen ze ineens weer af! Dus misschien werkt dat bij jou ook zo en word je juist beloond voor het meer eten. Ik eet ook altijd veel te weinig als ik lijn en daarom gebruik ik de eetmeter van het voedingscentrum (kost 9,95). Die berekent normaal precies wat je hebt gegeten incl. vitamines en mineralen. Dat weigert het programma echter als je niet boven de 1000 kcal bent gekomen Dus ik heb wel eens een pot appelmoes over mijn eten moeten doen om boven de 1000 te komen. Of een extra portie fruit, een extra boterham etc. Maar ik vind het een prettige stok achter de deur en val prima af.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 10:26:33 #79
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_34405765
ik ben blij :

Precies een jaar geleden besloot ik dat het tijd werd om af te vallen (1.94m - 95 kilo) en werd ik lid van de sportschool (waar ik sindsdien 4x per week kom). Aanvankelijk zagen andere mensen dat ik afviel, maar volgens de weegschaal werd ik niks lichter. Uiteindelijk was ik in de zomer toch afgevallen en woog ik nog 85 kilo. Hier bleef ik vervolgens heel lang op zitten tot het einde van afgelopen jaar.
Het viel me op dat hoeveel je ook sport, die laatste kilootjes vet willen er niet af zonder de voeding aan te passen. Dus zo rond de feestdagen besloot ik het er nog even van te nemen, en NA oud & nieuw er echt voor te gaan. Zo gezegt, zo gedaan: Sinds oud&nieuw totaal geen gesnoep meer, geen suiker meer in de koffie&thee, tussen de middag een broodje minder, en alleen nog maar beleg met weinig kcal. En 's avonds gewoon net even wat minder opscheppen dan normaal. Verder blijf ik natuurlijk gewoon bij de sportschool druk bezig

Ik merkte al dat mijn vetpercentage aan het dalen was, en vanochtend ff op de weegschaal gestaan: 80 kilo Binnenkort dus ff vetpercentage laten opmeten, maar ik heb goede hoop dat de komende zomer zowaar een sixpack tot de mogelijkheden behoort.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 10:53:05 #80
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_34406406
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
Lees anders ook eens een keer de vragen door in het WW programma.

Dit is hier al heel vaak uitgelegd. Puckzz vond het ook eng maar die is nu wel 3 kilo afgevallen in 2 weken, waarbij ze een heerlijke chinese maaltijd heeft gegeten.

Neem volvette kaas i.p.v. light.
Of neem eens iets anders tussendoor i.p.v. fruit.
Probeer aan je calcium + water te komen.
En precies wat er wordt gezegd... veel voor weinig.

1 doosje tictac op een dag is ook 1 punt en dan heb je de hele dag wat te snoepen.
Ow, ik ga het ook zeker doen hoor!
Is alleen wat onwennig om meer te gaan eten..

Maar ik ga vandaag zeker voor de 19 punten!

Heb mn ontbijt al op en net een boterham, ga nu een mandarijn zoeken in mn tas..
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:23:02 #81
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34407260
Zou je mandarijnen terug kunnen brengen naar de supermarkt? Ik heb gisteren een netje mandarijnen gekocht en verslikte me zowat in het eerste partje...ZUUR!!!! dat vind ik dus echt niet te vreten hoor, mandarijntjes horen zoet te zijn

ik heb ook van die Zonnatura thee gehaald "Ideaal Gewicht" omdat ik het gevoel had dat mijn stoelgang niet helemaal lekker meer ging. Gisteren twee kopjes gedronken (1 's ochtends, 1 's middags) gisteravond kreeg ik me toch een kramp, moest gelijk naar het toilet, en later nog een keertje. Dat was niet zo fijn eigenlijk. Zou dat van die thee komen, en moet ik het dan maar niet meer drinken?

Ik moest wel de week afsluiten gisteren, was mijn taille 1 cm gegroeid maar ik denk dat dat ook komt doordat ik dus wat last van mijn buik had i.v.m. die krampen enzo (en menstruatie zit eraan te komen)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_34407350
Volgens mij neemt de AH in principe àlles terug waar je niet tevreden over bent. Ook als het produkt gewoon niet lekker is. Maar ik weet niet waar je ze gehaald hebt

En zogenaamde 'afslankthee' zit boordevol vochtafdrijvende kruiden. Ik heb een keer alle kruiden in zo'n thee geanalyseerd en het enige wat ze deden was vochtafdrijven en diarree veroorzaken. Daarbij prikkelen ze je darmen nogal, wat weer voor een onaangenaam gevoel kan zorgen. Vet zal je er niet door kwijtraken, geen grammetje.
pi_34407936
Ik moet helaas zeggen dat ik 68 weeg Ik probeer al 2 weken een beetje af te vallen maar het lukt gewoon niet Ik ben aan het begin van de dag gemotiveerd maar die motivatie is gelijk weg zodra ik ook maar een beetje trek krijg in wat lekkers, dan denk ik, ach, ik ben toch niet te dik.. Maarja, ik wil wel weer 65 wegen en het liefst minder.
Echt, het valt me zwaar terwijl ik eigenlijk niet moet miepen want er zijn mensen die het veeel moeilijker hebben.

Sorry!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2006 11:42:50 ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:43:30 #84
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_34407979
Ik heb van die afslankthee die je bij De Tuinen kunt kopen. Soms neem ik 's avonds wel eens een kopje maar vaak weet ik de volgende ochtend wel weer waarom ik het niet zo vaak meer neem. Wordt dan wakker van de kramp
pi_34408016
Ik heb trouwens met het bedrijf van die thee gebeld om te vragen waarom ik er alleen heel erg heftige diarree van kreeg. Moest ik er minder van drinken (en ik nam 1 kopje hè. Moest zeker een half kopje worden?) Daarna ben ik maar eens gaan uitzoeken wat er nou exact inzat en wat die kruiden deden.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:48:05 #86
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_34408133
Wat slim om dat eens uit te zoeken. Zou ook wel gek zijn als die thee voor vetafname zou zorgen, dan zou het een echt wondermiddel zijn Ik drink voortaan groene thee in plaats van die troep. Heb ik toch een beetje het idee dat ik goed bezig ben
pi_34408277
Het is inderdaad troep, het enige waar ik het weleens voor gebruikte is als ik een verstopping had, en dan na een aantal dagen geen ontlasting, dan heb je de krampen er wel voor over

Nu heb ik bijna nooit verstoppingen meer, en is die thee de deur uit
pi_34409067
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 10:53 schreef Klein het volgende:

[..]

Ow, ik ga het ook zeker doen hoor!
Is alleen wat onwennig om meer te gaan eten..

Maar ik ga vandaag zeker voor de 19 punten!

Heb mn ontbijt al op en net een boterham, ga nu een mandarijn zoeken in mn tas..
dat is de goede spirit! ik ben door mijn 30 punten maar liefst 2 kilo gezakt in 1 week!
pi_34409572
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ben jij niet in de war met je vetpercentage? BMI is gewoon niets anders dan de verhouding tussen je gewicht en je lengte. Er is dus geen andere manier om het te berekenen dan via de formule: G/L2.
Hmm, nu begrijp ik waarom in het vorige topic al die percentages in de openingspost stonden...

Maar goed, hier ook maar weer even een update.
Gisterochtend woog ik 64,7 kilo... Lang geleden dat ik onder de 65 zat, dus daar ben ik heel blij mee.

Alleen vanavond eten we Chinees, dus dat wordt even lastig. M'n moeder is al weken heel lief supermager aan het koken als ik er ben, waardoor ik zelfs in het weekend nog een paar hapjes (toastjes enzo) heb kunnen eten zonder over m'n punten heen te gaan, maar de rest van de familie wil ook wel eens wat. Bovendien heb ik er zelf ook wel zin in. Ben toch al hartstikke verkouden en ik ben er zo eentje van "je moet eten om aan te sterken", dus dan doen we dat maar. Gewoon wat meer Tjap Tjoy en wat minder saté en kroepoek en dan moet het nog wel binnen de perken blijven.
Gisteren ook weer eens mam's andijviestamppot gehad met een heus saucijsje (okee, een stuk ervan) en jus, dat was toch ook wel weer heerlijk. En ik had maar een half puntje te veel, ondanks de grog die m'n vader 's avonds voor me maakte. Wat is het toch heerlijk om thuis te zijn soms...

[ Bericht 1% gewijzigd door Mini_rulez op 24-01-2006 12:39:08 (onduidelijk) ]
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:34:39 #90
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34409583
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij neemt de AH in principe àlles terug waar je niet tevreden over bent. Ook als het produkt gewoon niet lekker is. Maar ik weet niet waar je ze gehaald hebt

En zogenaamde 'afslankthee' zit boordevol vochtafdrijvende kruiden. Ik heb een keer alle kruiden in zo'n thee geanalyseerd en het enige wat ze deden was vochtafdrijven en diarree veroorzaken. Daarbij prikkelen ze je darmen nogal, wat weer voor een onaangenaam gevoel kan zorgen. Vet zal je er niet door kwijtraken, geen grammetje.
Ik drink het dan ook omdat mijn stoelgang een beetje 'off' is de laatste tijd. Ik kan wel naar het toilet, maar niet zoals ik dat gewend ben. Ik drink het niet om extra snel af te vallen ofzo, daar geloof ik niet in dat een theetje dat kan doen met je (zo staat het ook niet op de verpakking trouwens)

wel goed van je dat je dat zo bent gaan uitzoeken, ik zou daar te lui voor zijn
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_34409653
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef Puckzzz het volgende:

wel goed van je dat je dat zo bent gaan uitzoeken, ik zou daar te lui voor zijn
Ik weet graag dingen die patiënten eventueel zouden kunnen vragen
pi_34417031

Ik ben trots op mezelf. Ouders waren er vandaag omdat vriendje morgen jarig is.
Iedereen aan de gebak en ik heb netjes 1 stroopwafel op.
Verder nog niets slechts op.
Vanavond wel een ovenschotel met gehakt.
Mijn god.... wat kost dat een punten. Niet leuk meer!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:37:43 #93
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34417198
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:32 schreef Kleintje het volgende:

Ik ben trots op mezelf. Ouders waren er vandaag omdat vriendje morgen jarig is.
Iedereen aan de gebak en ik heb netjes 1 stroopwafel op.
Verder nog niets slechts op.
Vanavond wel een ovenschotel met gehakt.
Mijn god.... wat kost dat een punten. Niet leuk meer!
Hoezo? Wat gaat er in dan? Ik maak ovenschotel met gehakt en zuurkool vanavond
pi_34417520
120 gram gehakt. Gehakt is 7 punten!!!
Verder rode kool, ananas (op eigen sap dus geen punten), aardappelpurree (3 punten = van maggi), ui en ei (2 punten)
Dus gewoon 12 punten.
Men... waarom ga ik dat eten...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:04:55 #95
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34417913
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:51 schreef Kleintje het volgende:
120 gram gehakt. Gehakt is 7 punten!!!
Verder rode kool, ananas (op eigen sap dus geen punten), aardappelpurree (3 punten = van maggi), ui en ei (2 punten)
Dus gewoon 12 punten.
Men... waarom ga ik dat eten...
Is dat rundergehakt of half om half?

Ik zal thuis even kijken of het er voor mij nog af kan dan, maar 120 gram, is in zo'n schotel echt wel een bord vol hoor, er komt nog zoveel anders bij.
pi_34417958
Er wordt 350 gram aangeraden voor de ovenschotel.
Maar heb hier een pakje van 250 gram en dat gooi ik er voor 2 personen doorheen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:00:12 #97
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34419846
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:06 schreef Kleintje het volgende:
Er wordt 350 gram aangeraden voor de ovenschotel.
Maar heb hier een pakje van 250 gram en dat gooi ik er voor 2 personen doorheen.
Ik heb even gekeken mijn portie zal bestaan uit
200 gr. rundergehakt 5 punten
200 gr. zuurkool - 0 punten
4 eetlepels aardappelpuree - 2 punten

nou ik moet nog maar zien dat ik dat allemaal op ga krijgen

en met deze portie erbij zit ik nog maar aan de 13,5 punten omdat ik nu rijstwafel en cracottes eet. Dus net heb ik nog even lekker een plakje kaas met augurk naar binnen gewerkt
pi_34419921
Ik ben niet achterlijk. Deze week 2 verjaardagen. Dan ga ik die maaltijdj dus niet eten.
Ik gooi het gehakt morgen wel door een megapan groentesoep.

Ik ga nu eten: ww friet, sla en kalkoenfilet.
Bijna hetzelfde als gisteren.
Beetje beter voor mijn lijn!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:47:54 #99
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34421193
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:02 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben niet achterlijk.
zegt ook niemand toch?

Ik heb me helemaal vol gegeten, en nog een beetje ijs als toetje kon er ook nog af

het voelt wel vreemd, op dieet en toch ijs eten...
pi_34421816
Ik bedoelde het niet naar jou Puckzzz.
Ik zag gewoon tegen dat eten op. Ik vond die punten veel te veel voor die maaltijd. Dan eet ik het niet eens meer met smaak op.
Dus op zo'n manier bedoelde ik het.
Een normale week kan het best. Maar wil nu niet aan mijn bonuspunten komen.

Morgen is er weer de verleiding van gebak en toastjes.
En zaterdag heb ik de maaltijd bij mijn ouders al afgezegd. Ik kom wel na het eten En dan is er weer de verleiding van gebak en hapjes.
Dus.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')