iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:46 schreef Jasza het volgende:
Laten we het houden op spanning want ze slaat wel ballen heel laag in het net
Die scheids blijbkaar ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:56 schreef Simpelweg het volgende:
Ze was een beetje nerveus.. het spel gaat nu pas beginnen![]()
Nog iets met Saviour, zal wel met de WK plaatsing van Australie te maken hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:55 schreef Sandersson het volgende:
Wat staat er op die oranje shirtjes..
Guus Hiddink bla bla
Dat kan je wel zeggen... Als Micha de service van Mauresmo zo kan blijven aanvallen krijgt ze nog wel een break.quote:
Dat meen je niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:14 schreef Jasza het volgende:
Coria 18 DF loool
Eurosport meldt maagproblemen, wijst op last van hitte en vermoeidheid.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat had ze dan precies?
Misschien er voor kiezen om niet enkel en dubbel in een toenooi te doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:18 schreef okee6 het volgende:
Toch petje af, zeer knappe prestatie. Na zoveel partijen is eens het vaatje leeg.
[..]
Eurosport meldt maagproblemen, wijst op last van hitte en vermoeidheid.
Aha was het een verband, ik vond het al erg roodgekleurd en dacht dat ze zwaar verbrand was aan een kantquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:16 schreef twi het volgende:
Micha opgegeven. Jammer hoor, ijs op 'r schouder, die al "ingetaped" ofzo was. Die commentator heeft het over dat ze ziek was ofzo, maar ze had toch al iets van verband over 'r rechter-schouderblad zitten? Waar nu dus een flinke zak ijs overheen lag.
Ook als ze dat niet had gedaan, had ze er al flink wat wedstrijden opzitten, met die toernooizege voor de Australian Open.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Misschien er voor kiezen om niet enkel en dubbel in een toenooi te doen.
Nouja, misschien is het juist een of ander tape-achtig product om verbranding te behandelen/voorkomen, maar ik vond het vrij typisch dat precies over die schouder een grote zak ijs hing toen ze de baan af liep.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:22 schreef At_Fundum het volgende:
Aha was het een verband, ik vond het al erg roodgekleurd en dacht dat ze zwaar verbrand was aan een kant
Of hetzelfde euvel als tijdens haar eerste Rosmalen-optreden. Dan nog een geluk dat ze voor het flauwvallen de kleedkamer op zoektquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:18 schreef okee6 het volgende:
Eurosport meldt maagproblemen, wijst op last van hitte en vermoeidheid.
Dus een combinatie van fysiek en mentaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:46 schreef Simpelweg het volgende:
MELBOURNE (ANP) - Michaëlla Krajicek heeft zaterdag vanwege de extreme hitte
in de derde ronde van de Australian Open op moeten geven. De als derde
geplaatste Amélie Mauresmo had op dat moment in een bloedhete Rod Laver Arena
net de eerste set met 6-2 op haar naam geschreven.
,,Ik kan niet spelen'', zei Krajicek tegen de scheidsrechter. Daarna
barstte ze in tranen uit en verliet het centre court. De temparatuur op
Melbourne Park was tijdens de wedstrijd opgelopen tot boven de 35 graden
celsius.
Op het moment dat de Nederlandse opgaf nam de wedstrijdleiding de
beslissing om op buitenbanen wegens extreme hitte geen nieuwe wedstrijden te
beginnen. De regels wijzen echter uit dat partijen die al begonnen zijn,
afgemaakt moeten worden.
Krajicek begon slecht aan haar wedstrijd en stond al snel met twee breaks
en 4-0 achter. Ze brak Mauresmo echter knap terug. Uiteindelijk trok de Franse
tennister de set toch vrij eenvoudig naar zich toe.
Coria kreeg het gewoon bijna voor elkaar om 4 dubbele fouten op rij te slaan. Goed bezig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:Guillermo, you've just got beaten by
King Sebastien
Snap het ook niet helemaal. Dat ze nu nog wat anders uitzenden kan ik wel inkomen, maar als Federer over een klein half uurtje gaat spelen lijkt me dat toch interessanter dan niet-live vrouwenskeleton.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:31 schreef twi het volgende:
Wat een zaadzooi zeg, wie is er in godsnaam geinteresseerd aan niet-Live uitzendingen van SkeletonStraks de nummer 1 van de wereld die gaat beginnen. Wat een triesete kutzender is het ook.
Waarom moeten ze zoiets uberhaupt uitzenden? Heb er net een mail over gestuurd naar Eurosport, en speciaal weggezapt, voordat ze de indruk krijgen dat er iemand ook echt interesse heeft in zulke uitzendingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:44 schreef Ambrosius het volgende:
Snap het ook niet helemaal. Dat ze nu nog wat anders uitzenden kan ik wel inkomen, maar als Federer over een klein half uurtje gaat spelen lijkt me dat toch interessanter dan niet-live vrouwenskeleton.
Davydenko 2-1 voor in sets.
Aldus de BBC. Dat wordt een feest vannacht.quote:Conditions are expected to be even hotter on Sunday.
Het gros van de mensen vindt het niet prettig, eerder onprettig om je überhaupt maar in te spannen bij 30+, laat staan bij bijna 40. Zo raar vind ik het dus niet, zeker niet voor een meisje van net 17.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:21 schreef erkel het volgende:
Jammer van 'meisje kraai', beetje raar als je niet tegen een beetje hitte kan (misschien is het iets in combinatie met zenuwen) Ik vind het persoonlijk heerlijk om met 30+ te spelen![]()
FedEx zal vast wel winnen, maar het zou me niet verbazen als Haas één of twee setjes kan afsnoepen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Haas speelt erg goed dit toernooi, maar is het goed genoeg tegen Roger?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
Sharapova - Hantuchova is morgenochtend om 9.30.
Heb je de wedstrijd gezien? Op haar bankje zittende hing ze voortdurend tegen een fles aan. Volgens mij is drinken tussen de punten door ook niet toegestaan. En wat betreft sporten boven 32+ vind ik het vrij belabberd dat dit kan gebeuren. Niet dat de fysiek van een zeventienjarige nou zo enorm veel anders werkt. Elk mens heeft bij hitte bij zulke inspanning vochttekort. Kan me ook niet voorstellen dat iemand vooraf niets zou drinken. Ze had vooraf ook al een natte doek in de nek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:54 schreef pascalheister het volgende:
michaella bleek dus na de wedstrijd uitgedroogd te zijn, wel slecht van de begleiding opzich ...terwijl mauresmo 2 liter water van te voren heeft gedronken
Die Haas is trouwens flink veranderd zeg. Ik had 'm gewoon niet herkend in zijn eerste ronde partij.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
FedEx zal vast wel winnen, maar het zou me niet verbazen als Haas één of twee setjes kan afsnoepen.
Eurosport kan momenteel moeilijk een mannenpartij uitzenden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef MarkG het volgende:
Eurosport moet ons weer eens teleurstellen.. geen Roddick - Baghdatis en andere interessante partijen maar allemaal sneeuwrotzooi
Wat zeur je dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef MarkG het volgende:
Ik heb het toch ook niet over dit moment.. ze beginnen daar 12:30 PM met de mannenpartijen
Verwacht het niet hequote:Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef Bruce117 het volgende:
Het dak is al dicht.
Betekent dit ook meteen dat er op de buitenbanen niet gespeeld zal worden.
Bedoel je de co-commentator bij Eurosport ?quote:
Ik bedoelde de co commentator jaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bedoel je de co-commentator bij Eurosport ?
In dat geval is het Michiel Schapers, anders heb je waarschijnlijk een gespleten persoonlijkheid.
Jij zegt het, ik denk het.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:26 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vraag me af waarom ik naar zo'n partij kijk..
Zoiets zou het wel zijn jaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik denk het.
Waarschijnlijk de macht der gewoonte om naar sport te kijken.
Helaas is er op Eurosport nu meer tijd beschikbaar voor het schansspringen dan voor Tennis.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hantuchova vs Sharapova
Alleen niet te zien dus
Mwa, 2 planken die tegen elkaar staan te tennissen lijkt me niet zo boeiend.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hantuchova vs Sharapova
Alleen niet te zien dus
Eerst nog winnen van ToJo. Is nog niet beslist denk ik, eerste set Ljubicic 6-2.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:01 schreef Norrage het volgende:
Draw ligt open tot de halve finales nu voor Ljubo...
Hmm, die heb ik nog niet vaak gezien in combinatie metquote:
nu je het zegt.. ben beetje in de warquote:Op zondag 22 januari 2006 12:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik nog niet vaak gezien in combinatie met.
Iig niet mijn mening.
Het is nu ook niet zo warm meer hequote:Op zondag 22 januari 2006 12:47 schreef Leatherface het volgende:
Ljubicic is goed bezig. Ik had aan het begin van het toernooi even mijn twijfels of hij wel tegen de hitte bestand zou zijn. Maar dat blijkt dus tot nu toe wel het geval te zijn.
Werd ondertussen wel eens tijd dat Ljubo ook op de Slams eens ver zou gaan komen.
My thoughts exactly.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef mitt het volgende:
[..]
Maar goed, Ljubicic mag ook wel eens wat presteren op een Grand Slam natuurlijk.
Ivan heeft toch niet alleen maar avondpartijen gespeld?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:48 schreef mitt het volgende:
[..]
Het is nu ook niet zo warm meer he
Bijna 11 uur daar.
Tegen Lopez in de vorige ronde iig ook.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ivan heeft toch niet alleen maar avondpartijen gespeld?
Ow, okquote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef mitt het volgende:
tegen Guccione 7-6 6-4 7-6, z'n enige middagwedstrijd.
Roddick was een leuke tegenstander geweest.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:58 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ow, ok![]()
Op zich heeft hij het dan wel getroffen qua tijdstippen waarop hij moet spelen.
Maar soit. Hij is in ieder geval goed bezig. Benieuwd waar voor hem het schip strandt.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:21 schreef TheGeneral het volgende:
En klaar, Sharapova wint. 6-4 6-4
Dude ben jij Arjan Erkel? of gewoon een fanquote:Op zondag 22 januari 2006 16:52 schreef erkel het volgende:
...
Ben jij een superheld?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dude ben jij Arjan Erkel? of gewoon een fan![]()
jammer dat Hingis niet een net wat aansprekendere tegenstander heeft.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens Teletekst van Eurosport wordt er morgenochtend tot 14.45 uitgezonden. Kunnen we tenminste Federer kijken. En Hingis om 09.30 als eerste en daarna gelijk Federer.
Precies, en een week daarvoor werd hij in Doha nog simpel opzij gezet door Federer.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:42 schreef mitt het volgende:
[..]
jammer dat Hingis niet een net wat aansprekendere tegenstander heeft.
en ik verwacht ook geen heldendaden van Haas, ondanks z'n winst in het nutteloze oefenpotje twee weken terug.
wil ik eindelijk es kijken beginnen ze pas om drie uurquote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport begint pas om 3.00 en gaat volgens de site door tot 9.45.
Sporza begint om 9.30, iig met een HH van Clijsters, hopelijk ook nog live tennis.
die szavay is pas net 17, doen ze netjes samenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:22 schreef Ambrosius het volgende:
Break Kraai/Szavay tegen de als tweede geplaatste Black/Stubbs: 2-1.
3-0 achter in de tweede set alquote:Op maandag 23 januari 2006 01:52 schreef Ambrosius het volgende:
Kraai verliest de eerste set met 6-4.
huh, op de site staat hier tot 14.45quote:Op maandag 23 januari 2006 01:06 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport begint pas om 3.00 en gaat volgens de site door tot 9.45.
Sporza begint om 9.30, iig met een HH van Clijsters, hopelijk ook nog live tennis.
Vreemd, ik had op de Nederlandse site gekeken. Daar staat nu trouwens ook 14.45, al is het vanaf 13.00 niet meer live.quote:Op maandag 23 januari 2006 02:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
huh, op de site staat hier tot 14.45
http://www.eurosport.com/tvschedule_clng0_day3.shtml
goh!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:56 schreef pfaf het volgende:
Nou Martina, behoudt je service nu eens één keer.
Had toch wel wat meer verwacht van Vaidisova inderdaad. Heb haar vorig jaar in (volgens mij) Philly één van de leukste vrouwenpartijen van het jaar zien spelen tegen Mauresmo (die toen maar nipt won).quote:Op maandag 23 januari 2006 11:36 schreef JorgeCampos het volgende:
Mauresmo hoeft alleen maar op de baan te verschijnen en haar tegenstanders (allemaal meisjes) beginnen te bibberen als rietjes.![]()
quote:I have a bunch of half-naked women. He has a bunch of men. I know who I'd rather have dinner with me.
Andy Roddick believes his bikini-clad supporters will be more than a match for Baghdatis' fans.
quote:There's no such thing as an open draw. Exept Roger Federer - I think every draw feels open for him!
Roddick on Roger.
Livescoresquote:Op maandag 23 januari 2006 13:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoeveel ist
Dat dacht jequote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef Butra het volgende:
Kom op pik, nu breken!
Tuurlijkquote:Op zondag 22 januari 2006 16:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dude ben jij Arjan Erkel? of gewoon een fan![]()
Eurosport commentaarquote:Op maandag 23 januari 2006 14:01 schreef Chepke het volgende:
Het is een echte thriller dit, maar de commentator lijkt het niet te beseffen getuige zijn saaie commentaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |