Het gros van de mensen vindt het niet prettig, eerder onprettig om je überhaupt maar in te spannen bij 30+, laat staan bij bijna 40. Zo raar vind ik het dus niet, zeker niet voor een meisje van net 17.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:21 schreef erkel het volgende:
Jammer van 'meisje kraai', beetje raar als je niet tegen een beetje hitte kan (misschien is het iets in combinatie met zenuwen) Ik vind het persoonlijk heerlijk om met 30+ te spelen![]()
FedEx zal vast wel winnen, maar het zou me niet verbazen als Haas één of twee setjes kan afsnoepen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Haas speelt erg goed dit toernooi, maar is het goed genoeg tegen Roger?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
Sharapova - Hantuchova is morgenochtend om 9.30.
Heb je de wedstrijd gezien? Op haar bankje zittende hing ze voortdurend tegen een fles aan. Volgens mij is drinken tussen de punten door ook niet toegestaan. En wat betreft sporten boven 32+ vind ik het vrij belabberd dat dit kan gebeuren. Niet dat de fysiek van een zeventienjarige nou zo enorm veel anders werkt. Elk mens heeft bij hitte bij zulke inspanning vochttekort. Kan me ook niet voorstellen dat iemand vooraf niets zou drinken. Ze had vooraf ook al een natte doek in de nek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:54 schreef pascalheister het volgende:
michaella bleek dus na de wedstrijd uitgedroogd te zijn, wel slecht van de begleiding opzich ...terwijl mauresmo 2 liter water van te voren heeft gedronken
Die Haas is trouwens flink veranderd zeg. Ik had 'm gewoon niet herkend in zijn eerste ronde partij.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
FedEx zal vast wel winnen, maar het zou me niet verbazen als Haas één of twee setjes kan afsnoepen.
Eurosport kan momenteel moeilijk een mannenpartij uitzenden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef MarkG het volgende:
Eurosport moet ons weer eens teleurstellen.. geen Roddick - Baghdatis en andere interessante partijen maar allemaal sneeuwrotzooi
Wat zeur je dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef MarkG het volgende:
Ik heb het toch ook niet over dit moment.. ze beginnen daar 12:30 PM met de mannenpartijen
Verwacht het niet hequote:Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef Bruce117 het volgende:
Het dak is al dicht.
Betekent dit ook meteen dat er op de buitenbanen niet gespeeld zal worden.
Bedoel je de co-commentator bij Eurosport ?quote:
Ik bedoelde de co commentator jaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bedoel je de co-commentator bij Eurosport ?
In dat geval is het Michiel Schapers, anders heb je waarschijnlijk een gespleten persoonlijkheid.
Jij zegt het, ik denk het.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:26 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vraag me af waarom ik naar zo'n partij kijk..
Zoiets zou het wel zijn jaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik denk het.
Waarschijnlijk de macht der gewoonte om naar sport te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |