Die Haas is trouwens flink veranderd zeg. Ik had 'm gewoon niet herkend in zijn eerste ronde partij.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
FedEx zal vast wel winnen, maar het zou me niet verbazen als Haas één of twee setjes kan afsnoepen.
Eurosport kan momenteel moeilijk een mannenpartij uitzenden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef MarkG het volgende:
Eurosport moet ons weer eens teleurstellen.. geen Roddick - Baghdatis en andere interessante partijen maar allemaal sneeuwrotzooi
Wat zeur je dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:44 schreef MarkG het volgende:
Ik heb het toch ook niet over dit moment.. ze beginnen daar 12:30 PM met de mannenpartijen
Verwacht het niet hequote:Op zondag 22 januari 2006 01:04 schreef Bruce117 het volgende:
Het dak is al dicht.
Betekent dit ook meteen dat er op de buitenbanen niet gespeeld zal worden.
Bedoel je de co-commentator bij Eurosport ?quote:
Ik bedoelde de co commentator jaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bedoel je de co-commentator bij Eurosport ?
In dat geval is het Michiel Schapers, anders heb je waarschijnlijk een gespleten persoonlijkheid.
Jij zegt het, ik denk het.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:26 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vraag me af waarom ik naar zo'n partij kijk..
Zoiets zou het wel zijn jaquote:Op zondag 22 januari 2006 01:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik denk het.
Waarschijnlijk de macht der gewoonte om naar sport te kijken.
Helaas is er op Eurosport nu meer tijd beschikbaar voor het schansspringen dan voor Tennis.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hantuchova vs Sharapova
Alleen niet te zien dus
Mwa, 2 planken die tegen elkaar staan te tennissen lijkt me niet zo boeiend.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hantuchova vs Sharapova
Alleen niet te zien dus
Eerst nog winnen van ToJo. Is nog niet beslist denk ik, eerste set Ljubicic 6-2.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:01 schreef Norrage het volgende:
Draw ligt open tot de halve finales nu voor Ljubo...
Hmm, die heb ik nog niet vaak gezien in combinatie metquote:
nu je het zegt.. ben beetje in de warquote:Op zondag 22 januari 2006 12:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik nog niet vaak gezien in combinatie met.
Iig niet mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |