Dude...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:33 schreef jeloo het volgende:
deze op abri formaat:
Maar dan ook echt boven m'n bed, zodat ik elke ochtend lekker fris wakker wordt.
Goor! :quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:33 schreef jeloo het volgende:
deze op abri formaat:
Maar dan ook echt boven m'n bed, zodat ik elke ochtend lekker fris wakker wordt.
Fijn bij het wakker worden op de misselijke zondagen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:13 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
maar dan de abri-poster met deze afbeelding
fijn als dat ding naar beneden flikkert als je slaapt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:05 schreef Sport_Life het volgende:
Bij mn ouders (oa) Tarja van Nightwish (incl overige bandleden), in Groningen hangt er een kast boven mn bed.
Dat is idd een klein probleempje, want dat ding weegt 20 kg en overleef ik dan nooitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
fijn als dat ding naar beneden flikkert als je slaapt.
laat je je vriendin d'r onder slapen, als die dan naar beneden flikkert, tja...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat is idd een klein probleempje, want dat ding weegt 20 kg en overleef ik dan nooit(scherpe hoeken).
Maar hij hangt wel redelijk goed. Overigens heb ik een 2 persoonsbed en die kast hangt boven 1 gedeelte ervan
, k lig meestal beetje in het midden. (en als mn vriendin blijft pitten.. tja
)
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
laat je je vriendin d'r onder slapen, als die dan naar beneden flikkert, tja...
geen hand vol maar een land vol zeg ik altijd maar!![]()
Ik heb alleen Scarface hangen, maar er ligt een Titanic poster in de kast, en ik denk in zeer slechte staat. (Origineel uit '98, is van m'n zus geweestquote:
Waarom heb ik het idee dat jij een boertje bent die later naar sbs6 en Tros feesten gaat kijkenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:34 schreef Ewaldus het volgende:
[afbeelding]
en deze moet nog een plekje krijgen: [afbeelding]
verder nog een:
[afbeelding] zonder dat 'mower'..
en nog 3 van Amstel..
Zodra ik een camera kan vinden maak ik foto's...
Hoe kom je daar aan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:35 schreef Messenga het volgende:
Jägermeister poster.
waar kan ik die kopen op posterformaat dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je kunt een foto pakken uit m'n fotoboek!
ik word nooit wakker op zondagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:55 schreef dady het volgende:
[..]
Fijn bij het wakker worden op de misselijke zondagen.
Ik wil die van pulp fictionquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:51 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmposters
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:16 schreef mrkanarie het volgende:
ze hadden dr nog eentje liggen bij het oud papier verzamelpunt! ik moet zeggen, mijn kamer lijkt er wel groter door!
[afbeelding]
henk?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:14 schreef BrauN het volgende:
Ik heb 'n foto van m'n moeder boven mijn bed hangen.
Weet jij wel wat hotpants zijn? Blijkbaar niet...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:13 schreef Markster het volgende:
[..]
Die chicks in hotpants
Hoe kom je daaraan ?
Laat het met jouw nickname toeval zijn dat je hierop reageertquote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Weet jij wel wat hotpants zijn? Blijkbaar niet...
Het zijn boxerstringsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 06:43 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Laat het met jouw nickname toeval zijn dat je hierop reageert![]()
ik dacht trouwens ook dat het hotpants waren om eerlijk te zijn. Of zijn het boxers? Tell me!
Waarom staat eigenlijk bed in de topictitel tussen aanhalingstekens, slaapt niemand hier in een bed zoals volwassenen dat doen ?![]()
PS:Ik heb zo mijn conecties, vandaar die poster..
ik had sloggi via hun site gecontacteerd of ze zo'n poster voor mij hadden want ik vond het zo mooi. binnen 2 week een huge kartonnen koker met al die delen van die poster.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het zijn boxerstringsIk wil ook zo'n poster, misschien zijn ze bij zo'n bedrijf dat die posters ophangt te kopen.
ik kon em nergens vindenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die is wel kewl
mijn muren zijn kaal
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:35 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik kon em nergens vindenbedankt
![]()
* Ewaldus kijkt rond en ziet voor de rest niet geen bijzondere dingen..
daarom vond ik het ook zo raar dat ik heb hem nergens kon vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:20 schreef LoggedIn het volgende:
[..]wat kon je nergens vinden
het is de foto die je zelf gepost hebt hoor
Dat zijn wel 2 prachtige postersquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:19 schreef Merel1808 het volgende:
[afbeelding]
Ik wissel om de paar weken, en op dit moment hangen deze 2 weer boven mn bed![]()
Wat zij zegt. Alleen posters van merken ofzo kan ik wel waarderen of van films. Maar om nou nog Anna Kournikova boven je nest te hangen is ook weer een beetje.... tsjah.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:02 schreef Brechtje het volgende:
Geen.
ben je toch loser beetje je fantasie boven je bed hangen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef taart het volgende:
Ik heb een foto van Roi boven mijn bed hangen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:08 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld, maareh..
Ben jij toevallig gay?
![]()
![]()
Fayaah ofzoquote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef x_smilegirl_x het volgende:
mijn vriendje heeft die brunette uit GTST in zn kamer hangen. Hoe heet ze nou ookalweer?
ze had iig wat met Stefano in de serie (weet niet of dat uit is ofzo, volg het niet)
t gaat over jouquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
typfout? Je bedoelt zeker Gay![]()
ik had altijd een poster(tje) van britney hangenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:27 schreef spenky het volgende:
Dussuh zeg het maar.. hoeft niet persee boven je bed.. maar je begrijpt wat ik bedoel...
ts begint:
Elize
[afbeelding]
Nee het is geen typ fout of had je het over jezelf?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
typfout? Je bedoelt zeker Gay![]()
Ja ik ben gay! Want ik wil jou in je kontje neukenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef Loesj het volgende:
[..]
Nee het is geen typ fout of had je het over jezelf?![]()
Dan moet ik je uit je droom helpen want ik ben een VROUWquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja ik ben gay! Want ik wil jou in je kontje neuken![]()
En die hebben geen kont wil je zeggen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:03 schreef Loesj het volgende:
[..]
Dan moet ik je uit je droom helpen want ik ben een VROUW![]()
Wel , maar als je gay bent ga je mij niet in de kont neukenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En die hebben geen kont wil je zeggen!![]()
Hij neukt alles, dus pas maar opquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:05 schreef Loesj het volgende:
[..]
Wel , maar als je gay bent ga je mij niet in de kont neukenviespeuk
![]()
hebben jullie dat ook boven je bed hangen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:06 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hij neukt alles, dus pas maar op.
wie is dat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:09 schreef Guvnor het volgende:
[afbeelding]
Deze boy (hij was s0 sweety), maar ik ben geen gay hihi
Een drugsbaron uit Medellin,Colombia.quote:
niet erg dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een drugsbaron uit Medellin,Colombia.
Een paar jaar geleden is hij doodgeschoten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |