quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef taart het volgende:
Ik heb een foto van Roi boven mijn bed hangen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:08 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld, maareh..
Ben jij toevallig gay?
![]()
![]()
Fayaah ofzoquote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef x_smilegirl_x het volgende:
mijn vriendje heeft die brunette uit GTST in zn kamer hangen. Hoe heet ze nou ookalweer?
ze had iig wat met Stefano in de serie (weet niet of dat uit is ofzo, volg het niet)
t gaat over jouquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
typfout? Je bedoelt zeker Gay![]()
ik had altijd een poster(tje) van britney hangenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:27 schreef spenky het volgende:
Dussuh zeg het maar.. hoeft niet persee boven je bed.. maar je begrijpt wat ik bedoel...
ts begint:
Elize
[afbeelding]
Nee het is geen typ fout of had je het over jezelf?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
typfout? Je bedoelt zeker Gay![]()
Ja ik ben gay! Want ik wil jou in je kontje neukenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:38 schreef Loesj het volgende:
[..]
Nee het is geen typ fout of had je het over jezelf?![]()
Dan moet ik je uit je droom helpen want ik ben een VROUWquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja ik ben gay! Want ik wil jou in je kontje neuken![]()
En die hebben geen kont wil je zeggen!quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:03 schreef Loesj het volgende:
[..]
Dan moet ik je uit je droom helpen want ik ben een VROUW![]()
Wel , maar als je gay bent ga je mij niet in de kont neukenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En die hebben geen kont wil je zeggen!![]()
Hij neukt alles, dus pas maar opquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:05 schreef Loesj het volgende:
[..]
Wel , maar als je gay bent ga je mij niet in de kont neukenviespeuk
![]()
hebben jullie dat ook boven je bed hangen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:06 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Hij neukt alles, dus pas maar op.
wie is dat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:09 schreef Guvnor het volgende:
[afbeelding]
Deze boy (hij was s0 sweety), maar ik ben geen gay hihi
Een drugsbaron uit Medellin,Colombia.quote:
niet erg dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een drugsbaron uit Medellin,Colombia.
Een paar jaar geleden is hij doodgeschoten.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |