Dude...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:33 schreef jeloo het volgende:
deze op abri formaat:
Maar dan ook echt boven m'n bed, zodat ik elke ochtend lekker fris wakker wordt.
Goor! :quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:33 schreef jeloo het volgende:
deze op abri formaat:
Maar dan ook echt boven m'n bed, zodat ik elke ochtend lekker fris wakker wordt.
Fijn bij het wakker worden op de misselijke zondagen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:13 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
maar dan de abri-poster met deze afbeelding
fijn als dat ding naar beneden flikkert als je slaapt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:05 schreef Sport_Life het volgende:
Bij mn ouders (oa) Tarja van Nightwish (incl overige bandleden), in Groningen hangt er een kast boven mn bed.
Dat is idd een klein probleempje, want dat ding weegt 20 kg en overleef ik dan nooitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
fijn als dat ding naar beneden flikkert als je slaapt.
laat je je vriendin d'r onder slapen, als die dan naar beneden flikkert, tja...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat is idd een klein probleempje, want dat ding weegt 20 kg en overleef ik dan nooit(scherpe hoeken).
Maar hij hangt wel redelijk goed. Overigens heb ik een 2 persoonsbed en die kast hangt boven 1 gedeelte ervan
, k lig meestal beetje in het midden. (en als mn vriendin blijft pitten.. tja
)
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
laat je je vriendin d'r onder slapen, als die dan naar beneden flikkert, tja...
geen hand vol maar een land vol zeg ik altijd maar!![]()
Ik heb alleen Scarface hangen, maar er ligt een Titanic poster in de kast, en ik denk in zeer slechte staat. (Origineel uit '98, is van m'n zus geweestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |