Stade Rennes volgens mijquote:Op woensdag 7 januari 2009 05:06 schreef Tim86 het volgende:
Le Tallec was ook zo'n held, die zit nu bij een Franse middenmotor geloof ik..
Zou de opvolger van Pires worden in de nationale ploeg. Speelt inmiddels bij Le Mans.quote:Op woensdag 7 januari 2009 05:06 schreef Tim86 het volgende:
Le Tallec was ook zo'n held, die zit nu bij een Franse middenmotor geloof ik..
Fatih Yalap was er ook zo eentje en ook Peter Prospar ofzo iets. Wellicht bestaan ze niet eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef Babbatuur het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Foldgast
Nog niet voorbij zien komen, was legendarisch bij mij met een game uit CM 01/02 of 02/03. En natuurlijk zijn Tó Madeira, Tsigalko, Roncatto, Selakovic, Hakansson, Samba en Kennedy helden
Zijn carriere verliep niet zo voorspoedig dus als soms in CM.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:47 schreef sjimz het volgende:
Tó Madeira is in ieder geval nooit een echte profvoetballer geweest.
Peter Prospar bestaat wel echt als voetballer.
Is inmiddels 39 jaar en speelt voor Racing Beirut.
Die gast was een jaar of drie/vier geleden ook zo'n standaard aankoop...quote:Vitesse neemt Stevanovic onder de loep
Geschreven op dinsdag, 13 januari om 15:21
Vitesse heeft Dalibor Stevanovic op proef. De 24-jarige Sloveense middenvelder speelt momenteel voor Maccabi Petac Tikva, de huidige nummer zes in de Israëlische competitie, en kan transfervrij vertrekken, zo meldt Vitesse via de officiële kanalen. Stevanovic begon zijn loopbaan bij Olimpija Ljubljana en trok al na één jaar naar NK Domzale. Halverwege het seizoen nam Real Sociedad hem over, maar dat was geen succes. In totaal speelde de middenvelder in tweeënhalf jaar slechts negentien wedstrijden. Ook werd Stevanovic een half jaar verhuurd aan Deportivo Alavés.
Sinds dit seizoen komt Stevanovic uit voor Maccabi Petach Tikva. In het nationale elftal speelde de middenvelder negen interlands. Het is nog onduidelijk hoe lang Stevanovic heeft om de technische staf van de Arnhemmers te overtuigen
Wat een held was dat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:47 schreef sjimz het volgende:
Tó Madeira is in ieder geval nooit een echte profvoetballer geweest.
Boooh, CM3 was dat. Dan ging je gelijk achter Peter Prospar en Bojan Djordjic aan. één keer kocht ik met Liverpool gelijk ook Romeo Castelen. Die ging toen op zijn 25ste voor 150 mil naar inter.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:47 schreef sjimz het volgende:
Peter Prospar bestaat wel echt als voetballer.
Is inmiddels 39 jaar en speelt voor Racing Beirut.
Stevanovic. O+ O+ O+quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:58 schreef JLSB het volgende:
[..]
Die gast was een jaar of drie/vier geleden ook zo'n standaard aankoop...
| 1 2 3 4 5 | (20:30) aaay ( L ) ( L ): ging naar sociedad tZ (20:30) aaay ( L ) ( L ): domme move en nu zit ie in israel =') leuk land nu (20:31) aaay ( L ) ( L ): hij leeft wel op denk ik O + (20:31) aaay ( L ) ( L ): die komt nog wel i de top tZ |
Was ooit ook een mega talent...quote:Gewilde Pazzini kiest voor Sampdoria
Giampaolo Pazzini vervolgt zijn carrière bij Sampdoria. De spits komt voor zo'n zeven miljoen euro over van Fiorentina, dat bovendien op huurbasis de beschikking krijgt over Emiliano Bonazzoli.
De 24-jarige Pazzini wordt al jaren gezien als één van de meest veelbelovende spelers van Italië, maar slaagde er maar niet in een basisplaats af te dwingen bij Fiorentina. Daarop besloot hij een transferverzoek in te dienen, waarna onder meer West Ham United, Tottenham Hotspur, Newcastle United, SS Lazio en Genoa interesse toonden.
Uiteindelijk was het echter Sampdoria dat er met de boomlange spits vandoor ging. De Italiaanse subtopper verliest daarmee wel Bonazzoli. De 29-jarige spits is als deel van de deal verhuurd aan Fiorentina, dat tevens een optie tot koop op hem heeft bedongen.
Klopt ja, ze zitten er weleens hard naast. Kan ook moeilijk anders natuurlijk. Maar het wordt volgens mij wel steeds beter, ook omdat de Fredy William Thompsons en Peter Prospars er wel uit zijn nuquote:Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, ze hebben het niet altijd goed. Weet nog dat Robson Ponte (destijds van Bayer Leverkusen) de eerste speler was waarvoor ik meer dan honderd miljoen euro voor betaalde en zit hij bij Urawa Red Diamonds.
Daar dacht ik eerst aan, maar die namen ga ik niet spellenquote:
Kan natuurlijk ook aan jou liggenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, ze hebben het niet altijd goed. Weet nog dat Robson Ponte (destijds van Bayer Leverkusen) de eerste speler was waarvoor ik meer dan honderd miljoen euro voor betaalde en zit hij bij Urawa Red Diamonds.
Harbuzi, die heeft Feijenoord toen geruild met MFF voor een ander toptalent meen ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:16 schreef Blauwjongetje het volgende:
Labinot Harbuzi was echt mijn held bij 03/04.
Was echt de perfecte middevelder voor mijn Ajax game toen![]()
(oa finale CL, wel verloren van Inter toen)
Speelde nog voor Feyenoord, Excelsior en zit nu bij Malmö FF
quote:Zaterdag, 15 december 2001
15 jarige jeugd international Labinot Harbuzi Groot Zweeds talent voor Feyenoord
[Rotterdams Dagblad]
Feyenoord heeft een groot Zweeds talent ingelijfd. De 15-jarige jeugdinternational Labinot Harbuzi van Malmö FF maakt volgend jaar de overstap naar de Kuip.
De aanvallende middenvelder liep enige tijd stage in Rotterdam-Zuid en liet toen een uitstekende indruk achter. ,,Dat heeft er toe geleid dat we met Harbuzi en zijn ouders een contract zijn overeengekomen dat ingaat op 4 april 2002, de dag van zijn zestiende verjaardag,'' aldus technisch directeur Rob Baan, die niet uitsloot dat Harbuzi al eerder naar Nederland komt. De ouders van de jonge Zweed zullen in principe met hem mee verhuizen naar Rotterdam.
Labinot Harbuzi wordt in eigen land beschouwd als een supertalent. Hij stond eerder dit seizoen ook in de belangstelling van Arsenal, Ajax en Manchester United. Hij trainde ook op proef mee bij de Amsterdammers.
Dat hij in die game zo geweldig goed was of dat hij nu niets voorstelt?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook aan jou liggen
Schijnt dat hij toch wel erg goed is. Las pas dat er grote clubs waren die hem volgden.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Harbuzi, die heeft Feijenoord toen geruild met MFF voor een ander toptalent meen ik
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |