Guarin zit nog bij St Etienne als het goed is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:41 schreef RayMania het volgende:
Hoe is het met Freddy Guarin? Of Anatoli Todorov?.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:41 schreef RayMania het volgende:
Hoe is het met Freddy Guarin?
Guarin komt alleen uit Colombiaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kocht er altijd 3 uit Bolivia. Guarin, Libis Arenas (17 jarige keeper) en een spits die eind 17 was... de naam ben ik alleen vergeten.
Lazio heeft hem ooit gehaald ja, nu speelt hij in Uruguay zag ik bij Central Espaņol. Hij staat onder contract bij Merida.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die Arenas is toch nog bij Lazio gesignaleerd? Kan 'm in FM nu niet meer vinden trouwens
Bellion speelt bij Bordeaux en scoorde al 11 keer in de Ligue 1, waarmee hij gedeeld tweede is op de topscorerslijst.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:32 schreef Summerteeth het volgende:
Bellion-Kieft is het beste spitsenduo dat ik ooit in CM/FM heb gehad. Bellion is op het moment door United uitgeleend aan een Franse club, nietwaar?
Patricio Perez en Damian Luna, ballen die nog een beetje goed in Argentinië?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Guarin speelt nooit en die zal binnenkort wel terugkeren naar Colombia of Argentina.
Hij kan er in het echt overigens niet veel van
Me2. Laatste wat ik van ze weet is dat ze volgens mij allebei door hun fysiek en blessuregevoeligheid zijn gefaald, maar misschien dat DAM daar meer over weet idd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Patricio Perez en Damian Luna, ballen die nog een beetje goed in Argentinië?
Waren toch vaak 2 talenten die ik direct probeerde te kopen.
Dat zag ik vorige week ook nog tot mn grote verbazing. Ik zocht een type gevallen (top)club om mee aan de slag te gaan en kom bij Merida uit (speelden een jaar of 10, 15 geleden in La Liga dacht ik), zie ik een zeer matige selectie met ineens een (voor dat niveau) geweldige keeper. Die helaas uitgeleend was.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lazio heeft hem ooit gehaald ja, nu speelt hij in Uruguay zag ik bij Central Espaņol. Hij staat onder contract bij Merida.
Op het WKu20 in Nederland had ie nog wel een mooie goal.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Guarin speelt nooit en die zal binnenkort wel terugkeren naar Colombia of Argentina.
Hij kan er in het echt overigens niet veel van
Quincy was toen ook nog 1 wedstrijd goed.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op het WKu20 in Nederland had ie nog wel een mooie goal.
Hij deed het met Ghana anders ook niet zo heel erg slecht op de Afrika Cup.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Quincy was toen ook nog 1 wedstrijd goed.
Meer omdat het niveau van de meeste tegenstanders niet beter was dan het vierde team van Roda 23quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij deed het met Ghana anders ook niet zo heel erg slecht op de Afrika Cup.
Dat is een goede mogelijkheidquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Meer omdat het niveau van de meeste tegenstanders niet beter was dan het vierde team van Roda 23
Een snelle google leert me dat dit CM 03/04 is. Maar waar hij nu speelt..quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:40 schreef Wurdsje het volgende:
Hoe zou het gaan met Krasen Trifonov (Bulgaar).. (AM FL) Dat was in een CM versie (ik weet niet meer precies welke volgens mij in die waar Kallström nog in Zweden speelde) echt een supertalent. In de versie daarna nooit meer gevonden..
Hmmz in het echt blijkbaar toch niet zo'n topper als in CM 03/04 dus..quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een snelle google leert me dat dit CM 03/04 is. Maar waar hij nu speelt..
EDIT: Hij speelt bij FC Spartak Plovdiv. Zie hier.
Tegenwoordig Torino FC. Niet heel erg productief daar, 3 keer gescoord. Speelt wel wekelijks dacht ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Nicola Ventola mijn superspits...
Hoor je niks meer van
Vorig jaar nog Crystal Palace.
Bij CM haalde hij de 30 doelpunten in de competitie wel.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die had ik altijd in '95/'96. Topspeler!
Verder kocht ik in '95/'96 ook altijd Maurice Koenen van VVV. In het echt in 2003 gestopt. En Jurgen Dirkx van PSV. Topspeler!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Joos van Barneveld nogsteeds Fortuna trouwens? Was ook altijd een heel groot talent.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Cherno Samba is tegenwoordig clubloos dacht ik, N'Diaye was toch een verdediger? Niets meer van gehoord overigens sinds Shakthar. Voorderest weet ik alleen dat Costanzo keeper is van FC Basel.
Tomi Petrescu kwam ik zelfs trouwens laatst tegen in Finland in FM. Was ooit een held voorin met Rungratsamee.
1 van de beste jeugdspelers die ik ooit heb gehad, dacht in het seizoen 2001/2002 (of 02/03?).quote:De komende week hebben de Deventernaren nog drie spelers op proef, Timon van Leeuwen van Feyenoord, de 19-jarige Slowaak Jan Goga van MFK Kosice en de uit Guinee Bissau afkomstige Ibraima Fali Balde
Dat was ook zeker een held ja. Op 17 jarige leeftijd voor een appel en ei opgehaald.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:01 schreef planethugo het volgende:
maar toch blijft Peter Prospar dé CM held aller tijden
Bierofka speelt volgens mij bij 1860 Muchen, Guarin speelt bij Fc Porto volgens wikipedia 6 wedstrijden 1 goal en Todorov bij Loko Plovdiv 7 wedstrijden 0 goals aldus wikipedia.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:00 schreef RayMania het volgende:
Hoe gaat het met Anatoli Todorov, Freddy Guarin en Bierofka?
Andri Siqporssonquote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef DemonCleaner het volgende:
Leuk topic![]()
McEveley kocht ik ook vaak, zelfs in 08 nog wel een keer geloof ik. In recente versies is Nedum Onuoha een favoriete aankoop door zijn snelheid, maar die is niet echt onbekend. Zitten wel weer een aantal goeie 16 jarige brazilianen in het spel ook, maar volgens mij zijn die echt exotische types als Propsar, Fredy William Thompson en die Ijslandse spits er wel uit nu.
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:16 schreef Lennox het volgende:
[..]
Andri Siqporsson![]()
![]()
. Alleen was hij zo blessure gevoelig.
dat was CM 2, idd in de jaren 90, was de eerste versie die ik speelde. Kocht me ook meteen een back van VVV, Maurice Koenen en nog een verdediger van Emmen, weet alleen niet meer wie dat wasquote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat was ook zeker een held ja. Op 17 jarige leeftijd voor een appel en ei opgehaald.![]()
Marius Luca, Guy Ipoua, Nicky Rizzo en Ibrahim Sunday stonden in die versie ook altijd op de shortlist bij mij. Dat waren nog de jaren ' 90 toch?
Dat terwijl Timon van Leeuwen in Jong Feyenoord nou nooit zo opviel... Vandaar ook dat hij weg kan en ook al is gelinkt aan hoofdklassers. Wel grappig dat hij in FM dan blijkbaar zo goed was.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
1 van de beste jeugdspelers die ik ooit heb gehad, dacht in het seizoen 2001/2002 (of 02/03?).
----------------------------van Leeuwen-----------------------------
-------------------Kieft----------------Evandro Roncatto------------
Wat een magisch drietal was dat.
Over welke periode spreek je dan? Volgens mij was hij jaren toch een van de grootste talenten van de opleiding, maar had hij teveel blessures en dat soort ongemakken. Geldt ook voor Blonk bijvoorbeeld. Tegenwoordig hoofdklasse dacht ik? In FM en IRL een begenadigd talent, maar hij is iets van 1.50m.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat terwijl Timon van Leeuwen in Jong Feyenoord nou nooit zo opviel... Vandaar ook dat hij weg kan en ook al is gelinkt aan hoofdklassers. Wel grappig dat hij in FM dan blijkbaar zo goed was.
In de B1 was Van Leeuwen wel een talent ja, maar daarna is de klad er toch wel een beetje ingekomen. Had iets aan zijn kruisband inderdaad, maar tot op heden nooit meer echt helemaal op niveau gekomen. Of wellicht is dit zijn niveau, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Over welke periode spreek je dan? Volgens mij was hij jaren toch een van de grootste talenten van de opleiding, maar had hij teveel blessures en dat soort ongemakken. Geldt ook voor Blonk bijvoorbeeld. Tegenwoordig hoofdklasse dacht ik? In FM en IRL een begenadigd talent, maar hij is iets van 1.50m.
Le Tissier?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef Rumille het volgende:
In CM 97/98 (volgens mij) zat er bij Crystal Palace een enorme held. Wie was dat?
in versie was Nkubi ook een enorm talent bij Aston Villa. 16 jaarquote:Op maandag 5 januari 2009 17:16 schreef Lennox het volgende:
[..]
Andri Siqporsson![]()
![]()
. Alleen was hij zo blessure gevoelig.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
In de B1 was Van Leeuwen wel een talent ja, maar daarna is de klad er toch wel een beetje ingekomen. Had iets aan zijn kruisband inderdaad, maar tot op heden nooit meer echt helemaal op niveau gekomen. Of wellicht is dit zijn niveau, dat kan natuurlijk ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |