altijd een 8 op de dmcquote:Op woensdag 12 september 2007 21:39 schreef Dos37 het volgende:
Lee Fowler was ook van Coventry volgens mij.
Hij is geboren in Frankrijk en heeft een Guineaans paspoortquote:Op woensdag 12 september 2007 17:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ook 'n keer Kaba Diawara gehaald, bonkige Nigeriaan die er ook ruim 30 inschoot toen
Ik weet het weer: Willie Boland!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die gast van Coventry ja! Hoe heet ie toch .. Was toen nog 'n groot talent. Samen met 'n andere gast van Coventry kocht ik 'm altijd
Klopt, maar als je dan na een paar jaar FM spelen CM 01/02 weer eens opstart op een saaie zondagmiddag, dan merk je meteen dat er wel heel veel functies ontbreken, zodat je weer snel bent uitgekeken op het spel.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:14 schreef vingerplant het volgende:
De versies hierna werden steeds uitgebreider en internationaler, met als hoogtepunt CM01/02. Dat was voor mij de perfecte CM. De versies hierna waren bagger en ik heb het eigenlijk met FM2007 pas weer opgepikt.
Pisculichi kon je altijd lekker goedkoop ophalen uit Argentinië ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik kwam vandaag toevallig een screenshot tegen van een resultaat van mij in CM0304.
[ afbeelding ]
Ik had toen echt een dreamteam met o.a. Mexes, Oskarsson, Dawson, Onwuachi, Adu en die drie helden hierboven.
sterker nog, hij gaat van zijn huidige club Nice naar Lyon deze zomer en wordt als toekomstig opvolger van Juninho gezien. Volgens mij was daar een transferbedrag van meer dan 10 miljoen bij..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ederson (AM/F C) was ooit briljant, paar versies geleden.
Speelt nu ergens in Frankrijk, maar topclubs schijnen hem nog altijd niet uit het oog verloren te zijn.
Helemaal langs me heen gegaan, maar ik zie het nu ook:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:23 schreef AminBen het volgende:
[..]
sterker nog, hij gaat van zijn huidige club Nice naar Lyon deze zomer en wordt als toekomstig opvolger van Juninho gezien. Volgens mij was daar een transferbedrag van meer dan 10 miljoen bij..
en hij spreekt echt vloeiend Frans
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Helemaal langs me heen gegaan, maar ik zie het nu ook:
http://www.knvb.nl/archie(...)n_legt__ederson_vast
Cherno Samba is tegenwoordig clubloos dacht ik, N'Diaye was toch een verdediger? Niets meer van gehoord overigens sinds Shakthar. Voorderest weet ik alleen dat Costanzo keeper is van FC Basel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:48 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik heb ook nog wel een aantal spelers waarvan ik graaaag zou weten wat er ooit nog van terecht is gekomen!
- Assane N'Diyae was ook een fantastische middenvelder, wel eens wat van gehoord geloof ik maar er zijn er meer met dezelfde naam als ik het goed heb..
- Cherno Samba niet te vergeten, spits van 16 of 17 die in CM 01/02 bij Millwall zat? of Everton ofzo??
- Shane Tolley Degelijke spits (van Leicester ofzo?)
- Lars Iver Strand Ook nooit meer wat van gehoord..?
- Franco Constanzo mijn favoriete keeper van River, FANTAST!!
Die had ik altijd in '95/'96. Topspeler!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:50 schreef One_conundrum het volgende:
In CM 3 had ik altijd Peter Prospar vann Trinidad 'n Tobago dacht ik.
off, Mark Kerr bij falkirk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |