wat een doelpuntenmachine was dat in 01/02quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:41 schreef sjimz het volgende:
Tsigalko speelt voor FC Naftan Novopolotsk in Wit Rusland.
Okoronkwo speelt al weer enige tijd in Rusland bij FK Moskou.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:52 schreef Posdnous het volgende:
Peter Prospar..
Bakayoko.
Isaac Okoronkwo .
Wat een held was dat zegquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:44 schreef Lennox het volgende:
Siqporsson van KR Reykjavik kocht ik altijd. 400.000 pond en je had hem binnen.
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat een held was dat zegAndri Siqporsson
Heeft mijn games met cambuur letterlijk omhoog geschoten. 30+ goals in een seizoen waren eerder regel dan uitzondering
altijd een 8 op de dmcquote:Op woensdag 12 september 2007 21:39 schreef Dos37 het volgende:
Lee Fowler was ook van Coventry volgens mij.
Hij is geboren in Frankrijk en heeft een Guineaans paspoortquote:Op woensdag 12 september 2007 17:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ook 'n keer Kaba Diawara gehaald, bonkige Nigeriaan die er ook ruim 30 inschoot toen
Ik weet het weer: Willie Boland!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:28 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die gast van Coventry ja! Hoe heet ie toch .. Was toen nog 'n groot talent. Samen met 'n andere gast van Coventry kocht ik 'm altijd
Klopt, maar als je dan na een paar jaar FM spelen CM 01/02 weer eens opstart op een saaie zondagmiddag, dan merk je meteen dat er wel heel veel functies ontbreken, zodat je weer snel bent uitgekeken op het spel.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:14 schreef vingerplant het volgende:
De versies hierna werden steeds uitgebreider en internationaler, met als hoogtepunt CM01/02. Dat was voor mij de perfecte CM. De versies hierna waren bagger en ik heb het eigenlijk met FM2007 pas weer opgepikt.
Pisculichi kon je altijd lekker goedkoop ophalen uit Argentinië ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik kwam vandaag toevallig een screenshot tegen van een resultaat van mij in CM0304.
[ afbeelding ]
Ik had toen echt een dreamteam met o.a. Mexes, Oskarsson, Dawson, Onwuachi, Adu en die drie helden hierboven.
sterker nog, hij gaat van zijn huidige club Nice naar Lyon deze zomer en wordt als toekomstig opvolger van Juninho gezien. Volgens mij was daar een transferbedrag van meer dan 10 miljoen bij..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ederson (AM/F C) was ooit briljant, paar versies geleden.
Speelt nu ergens in Frankrijk, maar topclubs schijnen hem nog altijd niet uit het oog verloren te zijn.
Helemaal langs me heen gegaan, maar ik zie het nu ook:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:23 schreef AminBen het volgende:
[..]
sterker nog, hij gaat van zijn huidige club Nice naar Lyon deze zomer en wordt als toekomstig opvolger van Juninho gezien. Volgens mij was daar een transferbedrag van meer dan 10 miljoen bij..
en hij spreekt echt vloeiend Frans
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Helemaal langs me heen gegaan, maar ik zie het nu ook:
http://www.knvb.nl/archie(...)n_legt__ederson_vast
Cherno Samba is tegenwoordig clubloos dacht ik, N'Diaye was toch een verdediger? Niets meer van gehoord overigens sinds Shakthar. Voorderest weet ik alleen dat Costanzo keeper is van FC Basel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:48 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik heb ook nog wel een aantal spelers waarvan ik graaaag zou weten wat er ooit nog van terecht is gekomen!
- Assane N'Diyae was ook een fantastische middenvelder, wel eens wat van gehoord geloof ik maar er zijn er meer met dezelfde naam als ik het goed heb..
- Cherno Samba niet te vergeten, spits van 16 of 17 die in CM 01/02 bij Millwall zat? of Everton ofzo??
- Shane Tolley Degelijke spits (van Leicester ofzo?)
- Lars Iver Strand Ook nooit meer wat van gehoord..?
- Franco Constanzo mijn favoriete keeper van River, FANTAST!!
Die had ik altijd in '95/'96. Topspeler!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:50 schreef One_conundrum het volgende:
In CM 3 had ik altijd Peter Prospar vann Trinidad 'n Tobago dacht ik.
off, Mark Kerr bij falkirk
Guarin zit nog bij St Etienne als het goed is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:41 schreef RayMania het volgende:
Hoe is het met Freddy Guarin? Of Anatoli Todorov?.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:41 schreef RayMania het volgende:
Hoe is het met Freddy Guarin?
Guarin komt alleen uit Colombiaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kocht er altijd 3 uit Bolivia. Guarin, Libis Arenas (17 jarige keeper) en een spits die eind 17 was... de naam ben ik alleen vergeten.
Lazio heeft hem ooit gehaald ja, nu speelt hij in Uruguay zag ik bij Central Español. Hij staat onder contract bij Merida.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die Arenas is toch nog bij Lazio gesignaleerd? Kan 'm in FM nu niet meer vinden trouwens
Bellion speelt bij Bordeaux en scoorde al 11 keer in de Ligue 1, waarmee hij gedeeld tweede is op de topscorerslijst.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:32 schreef Summerteeth het volgende:
Bellion-Kieft is het beste spitsenduo dat ik ooit in CM/FM heb gehad. Bellion is op het moment door United uitgeleend aan een Franse club, nietwaar?
Patricio Perez en Damian Luna, ballen die nog een beetje goed in Argentinië?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Guarin speelt nooit en die zal binnenkort wel terugkeren naar Colombia of Argentina.
Hij kan er in het echt overigens niet veel van
Me2. Laatste wat ik van ze weet is dat ze volgens mij allebei door hun fysiek en blessuregevoeligheid zijn gefaald, maar misschien dat DAM daar meer over weet idd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Patricio Perez en Damian Luna, ballen die nog een beetje goed in Argentinië?
Waren toch vaak 2 talenten die ik direct probeerde te kopen.
Dat zag ik vorige week ook nog tot mn grote verbazing. Ik zocht een type gevallen (top)club om mee aan de slag te gaan en kom bij Merida uit (speelden een jaar of 10, 15 geleden in La Liga dacht ik), zie ik een zeer matige selectie met ineens een (voor dat niveau) geweldige keeper. Die helaas uitgeleend was.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lazio heeft hem ooit gehaald ja, nu speelt hij in Uruguay zag ik bij Central Español. Hij staat onder contract bij Merida.
Op het WKu20 in Nederland had ie nog wel een mooie goal.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Guarin speelt nooit en die zal binnenkort wel terugkeren naar Colombia of Argentina.
Hij kan er in het echt overigens niet veel van
Quincy was toen ook nog 1 wedstrijd goed.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Op het WKu20 in Nederland had ie nog wel een mooie goal.
Hij deed het met Ghana anders ook niet zo heel erg slecht op de Afrika Cup.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Quincy was toen ook nog 1 wedstrijd goed.
Meer omdat het niveau van de meeste tegenstanders niet beter was dan het vierde team van Roda 23quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij deed het met Ghana anders ook niet zo heel erg slecht op de Afrika Cup.
Dat is een goede mogelijkheidquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Meer omdat het niveau van de meeste tegenstanders niet beter was dan het vierde team van Roda 23
Een snelle google leert me dat dit CM 03/04 is. Maar waar hij nu speelt..quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:40 schreef Wurdsje het volgende:
Hoe zou het gaan met Krasen Trifonov (Bulgaar).. (AM FL) Dat was in een CM versie (ik weet niet meer precies welke volgens mij in die waar Kallström nog in Zweden speelde) echt een supertalent. In de versie daarna nooit meer gevonden..
Hmmz in het echt blijkbaar toch niet zo'n topper als in CM 03/04 dus..quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een snelle google leert me dat dit CM 03/04 is. Maar waar hij nu speelt..
EDIT: Hij speelt bij FC Spartak Plovdiv. Zie hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |