abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64763283
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 05:06 schreef Tim86 het volgende:
Le Tallec was ook zo'n held, die zit nu bij een Franse middenmotor geloof ik..
Stade Rennes volgens mij
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64767632
Ik had altijd Gareth Jellyman als linksback, weet niet of ie al genoemd is? Mark Tyler in goal, Denis Boyle (mc), George O'Callaghan (amc) uit Championship Manager 99-00.
It Never Hurts To Help!
pi_64774477
Ik had eerder Mihalcea en Kim Kallstrom en uiteraard ook nog meerdere die hiervoor al zijn genoemd met Tsigalko die in een netwerk game niet meer mocht worden gekocht haha

CM 01/02 was overduidelijk voor mij de beste CM die ooit gemaakt is.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  woensdag 7 januari 2009 @ 16:22:06 #154
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64774877
Mihalcea was een heerlijke aankoop inderdaad. Wat een goaltjesgetter, tegenwoordig ook Cyprus dacht ik.
pi_64775142
In die versie van Siqporsson kocht ik ook altijd: Aquinaga, Petre, Cole, Sorin, Saviola, Asper (doelman). Zal er nog wel paar vergeten, maar met die won je altijd op je sloffen de CL
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_64775954
Heerlijk dit..al die herinneringen haha.

Middenveld met Kristiansen en Kallstrom, voorhoede met Absalonsen, Beausejour en Roncatto...heerlijk

Absalonsen zit nu bij Odense.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_64776188
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 05:06 schreef Tim86 het volgende:
Le Tallec was ook zo'n held, die zit nu bij een Franse middenmotor geloof ik..
Zou de opvolger van Pires worden in de nationale ploeg. Speelt inmiddels bij Le Mans.

Op zich was dat niet zo gek gedacht van de makers, want Le Tallec en Florent Sinama-Pongolle waren echt de toppers van een sterke Franse jeugdploeg. Liverpool betaalde ook aardig voor ze volgens mij. Uiteindelijk heeft Sinama-Pongolle het na enkele omwegen toch beter voor elkaar dan Le Tallec.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:27:18 #158
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_64864986
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Foldgast

Nog niet voorbij zien komen, was legendarisch bij mij met een game uit CM 01/02 of 02/03. En natuurlijk zijn Tó Madeira, Tsigalko, Roncatto, Selakovic, Hakansson, Samba en Kennedy helden
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_64877740
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef Babbatuur het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Foldgast

Nog niet voorbij zien komen, was legendarisch bij mij met een game uit CM 01/02 of 02/03. En natuurlijk zijn Tó Madeira, Tsigalko, Roncatto, Selakovic, Hakansson, Samba en Kennedy helden
Fatih Yalap was er ook zo eentje en ook Peter Prospar ofzo iets. Wellicht bestaan ze niet eens.
pi_64879636
Tó Madeira is in ieder geval nooit een echte profvoetballer geweest.

Peter Prospar bestaat wel echt als voetballer.
Is inmiddels 39 jaar en speelt voor Racing Beirut.
pi_64897863
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:47 schreef sjimz het volgende:

Zijn carriere verliep niet zo voorspoedig dus als soms in CM.
pi_64993384
quote:
Vitesse neemt Stevanovic onder de loep
Geschreven op dinsdag, 13 januari om 15:21

Vitesse heeft Dalibor Stevanovic op proef. De 24-jarige Sloveense middenvelder speelt momenteel voor Maccabi Petac Tikva, de huidige nummer zes in de Israëlische competitie, en kan transfervrij vertrekken, zo meldt Vitesse via de officiële kanalen. Stevanovic begon zijn loopbaan bij Olimpija Ljubljana en trok al na één jaar naar NK Domzale. Halverwege het seizoen nam Real Sociedad hem over, maar dat was geen succes. In totaal speelde de middenvelder in tweeënhalf jaar slechts negentien wedstrijden. Ook werd Stevanovic een half jaar verhuurd aan Deportivo Alavés.

Sinds dit seizoen komt Stevanovic uit voor Maccabi Petach Tikva. In het nationale elftal speelde de middenvelder negen interlands. Het is nog onduidelijk hoe lang Stevanovic heeft om de technische staf van de Arnhemmers te overtuigen
Die gast was een jaar of drie/vier geleden ook zo'n standaard aankoop...
pi_64993587
quote:
Wat een held was dat.
That's all folks!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:16:41 #164
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_64994305
quote:
Boooh, CM3 was dat. Dan ging je gelijk achter Peter Prospar en Bojan Djordjic aan. één keer kocht ik met Liverpool gelijk ook Romeo Castelen. Die ging toen op zijn 25ste voor 150 mil naar inter.

Dat waren de tijden
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:47:52 #165
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64995656
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:58 schreef JLSB het volgende:

[..]

Die gast was een jaar of drie/vier geleden ook zo'n standaard aankoop...
Stevanovic. O+ O+ O+

Toevallig of niet, gister had ik het nog over hem met iemand. :')
1
2
3
4
5
(20:30) aaay ( L ) ( L ):   ik had hem heel graag gezien bij Feye ja :$
(20:30) aaay ( L ) ( L ):   ging naar sociedad tZ
(20:30) aaay ( L ) ( L ):   domme move en nu zit ie in israel =') leuk land nu
(20:31) aaay ( L ) ( L ):   hij leeft wel op denk ik O +
(20:31) aaay ( L ) ( L ):   die komt nog wel i de top tZ

Whehe. :')
pi_65001034
Labinot Harbuzi was echt mijn held bij 03/04.
Was echt de perfecte middevelder voor mijn Ajax game toen
(oa finale CL, wel verloren van Inter toen )

Speelde nog voor Feyenoord, Excelsior en zit nu bij Malmö FF
Niklas Moisander
TPS Turku - Ajax - FC Zwolle - AZ
FC Zwolle op FOK!
pi_65043247
quote:
Gewilde Pazzini kiest voor Sampdoria
Giampaolo Pazzini vervolgt zijn carrière bij Sampdoria. De spits komt voor zo'n zeven miljoen euro over van Fiorentina, dat bovendien op huurbasis de beschikking krijgt over Emiliano Bonazzoli.

De 24-jarige Pazzini wordt al jaren gezien als één van de meest veelbelovende spelers van Italië, maar slaagde er maar niet in een basisplaats af te dwingen bij Fiorentina. Daarop besloot hij een transferverzoek in te dienen, waarna onder meer West Ham United, Tottenham Hotspur, Newcastle United, SS Lazio en Genoa interesse toonden.

Uiteindelijk was het echter Sampdoria dat er met de boomlange spits vandoor ging. De Italiaanse subtopper verliest daarmee wel Bonazzoli. De 29-jarige spits is als deel van de deal verhuurd aan Fiorentina, dat tevens een optie tot koop op hem heeft bedongen.
Was ooit ook een mega talent...
pi_70458576
In de huidige en vorige versie was Keirrison een mega talent - vanaf nu kunnen we zijn kwaliteiten ook in het echt beschouwen bij Barcelona.
pi_70474337
Ik heb kaka 'ontdenkt'

Jaar erna kwam die op een jeugd WK, jaar daarna naar Milan hehe.

En een maat van mij Zlatan
  maandag 29 juni 2009 @ 13:02:59 #170
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70475402
Maar goed, ze hebben het niet altijd goed. Weet nog dat Robson Ponte (destijds van Bayer Leverkusen) de eerste speler was waarvoor ik meer dan honderd miljoen euro voor betaalde en zit hij bij Urawa Red Diamonds.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 29 juni 2009 @ 13:08:59 #171
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_70475620
ik heb al veel te lang geen FM meer gespeeld. 2 jaar ongeveer
maar als ik eraan begin dan gaat al mijn vrije tijd er weer aan en word ik humeurig tegen de omgeving als ze komen storen terwijl ik een wedstrijd verlies
pi_70476737
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, ze hebben het niet altijd goed. Weet nog dat Robson Ponte (destijds van Bayer Leverkusen) de eerste speler was waarvoor ik meer dan honderd miljoen euro voor betaalde en zit hij bij Urawa Red Diamonds.
Klopt ja, ze zitten er weleens hard naast. Kan ook moeilijk anders natuurlijk. Maar het wordt volgens mij wel steeds beter, ook omdat de Fredy William Thompsons en Peter Prospars er wel uit zijn nu
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70476837
En al die ijslanders
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_70476982
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:44 schreef Tim86 het volgende:
En al die ijslanders
Daar dacht ik eerst aan, maar die namen ga ik niet spellen

Bij Cisco Roma zaten blijkbaar nog wel 2 neppe spelertjes maar die zijn eruit gepatched geloof ik.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70477019
Ach, al met al zitten ze in ieder geval erg vaak goed. Het ligt ook niet aan hun dat sommige mega talenten uit de jeugd het ook niet waar maken, neem een Cerci van Roma bijvoorbeeld..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')