Ohja, die ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:29 schreef Alicey het volgende:
Gekookte aardappels.
Altijd.. Maar mijn ouders konden/kunnen dan ook niet koken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ohja, die ook
Alleen vindt m'n vriend ze wel lekker, dus ik ontkom er af en toe niet aan.
Ben je er als kind ook mee doodgegooid Alicey? Ik wel en dat is de oorzaak dat ik ze niet meer kan zien.
Stamppotten houd ik ook niet zo van.quote:Door de stamppot mogen ze dan weer wel
Ja mijn moeder is ook erg trouw aan de Hollandsche Pot. Mijn vader kan nog geen ei bakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Altijd.. Maar mijn ouders konden/kunnen dan ook niet koken.Op een gegeven moment kreeg ik het gewoon mijn keel niet meer door.
![]()
Oh, ik wel, behalve hutspot.quote:Stamppotten houd ik ook niet zo van.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:31 schreef Crack_david het volgende:
kaas.. dat eet ik écht niet.. ik vind het ranzig, het voelt smerig, en het stinkt.. gesmolten is het zo mogelijk nog erger..
Nee?!quote:
Ik ben niet gek op mosselen en bloedworst, maar dat valt niet onder gewoon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee?!
Vis ben ik ook niet dol op en kaas alleen in de "normale" varianten. Zodra het gaat stinken haak ik af.
Zoiets inderdaad, waarbij ik nog de aantekening maak dat mijn vader meestal kookt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja mijn moeder is ook erg trouw aan de Hollandsche Pot. Mijn vader kan nog geen ei bakken.
Terwijl ik volgens mij van oorsprong Hollandser ben dan jij.quote:Oh, ik wel, behalve hutspot.
Huh? Ik ben een oer-Hollandse hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:39 schreef Alicey het volgende:
Terwijl ik volgens mij van oorsprong Hollandser ben dan jij.
Ben ik misschien in de war met een andere fokster.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Huh? Ik ben een oer-Hollandse hoor
Ik denk het!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben ik misschien in de war met een andere fokster.
woaah!! indrukwekkend lijstje...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:45 schreef rickus het volgende:
Witlof, paprika, tomaat, bijna alle soorten vis, toetjes (van kwark tot pudding), ananas, prei.. moet ik nog even doorgaan?Ik weet het.. ik lust bijna niks, behalve vlees
![]()
Op z'n Engels op toastquote:
Bloemigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Opvallend dat veel mensen hier zeggen geen gekookte aardappels te lusten.
Wat vinden jullie er zo smerig aan?
Ik geef toe, je hebt smerige aardappels, van die glazige vastkokende, maar een bloemige Irene of Eigenheimer, mmmmmmmmm..
Dit was ook de rede van mijn moeder, dat wij nagenoeg nooit verse spinazie aten vroeger.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:15 schreef Serinde het volgende:
Eelaas voor vriendlief want als hij het wil eten krijgt hij diepvries en geen verse, mij te veel werk voor iets dat ik toch niet lekker vind.
ZOOOOOOO niet waar zeg!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gekookte aardappelen smaken echt allemaal hetzelfde.
Droog en saai
quote:
Mijn man hetzelfde hoor, die kon die dingen niet luchten of zien, totdat mams hier ze voor hem maakte, nu eet hij ze met smaakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb gewoon teveel gekookte aardappelen moeten eten in m'n jeugd erodomeKomt niet meer goed bij mij
Wat een lijst.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
aardappelen [gekookt]
tuinbonen
witte bonen
bruine bonen
sperziebonen
andijvie
witlof [tenzij het uit de oven komt met zoveel kaas en ham dat je de witlof niet proeft]
paprika
en nog veel meer groenten
soit, ik ben begonnen met koken als zelfverdediging.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een lijst.
Ken ook een aantal mensen die bijna niets lusten, tja ................
Ik eet alles, vind niet alles even lekker maar eet echt alles op.
Zoals het hoort bij een goede opvoeding.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
soit, ik ben begonnen met koken als zelfverdediging.
Mijn moeder kookte blikgroente..
Hmmmzzz zo'n figuur heb ik hier in huis, het is 6 jaar en is argwanend tegenover alles wat ook maar op groente lijktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Had ooit voor een vriendje heel uitgebreid gekookt, haas met wilde paddestoelen, spruiten, rode kool, stoofpeertjes, aardappelpuree, etc etc
Toen hij het zag wat er te eten was begon hij bijkans te huilen, helemaal niets wat ik lekker vind zei die...
Ik schoot uit mijn slof, godverdomme, eerst proeven voordat je dat zegt.
drie keer raden wie de pannen bijkans aan het uitlikken was???
Moraal van dit verhaal, het is meestal de manier waarop dingen klaargemaakt zijn waarom mensen ze niet lekker vinden. Als ze goed en smaakvol en met liefde zijn klaargemaakt is het een ander verhaal. Maar ja, je hebt natuurlijk mensen die iets niet lusten zonder het te proeven...
en dat is nog niet eens de hele lijstquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een lijst.
Ken ook een aantal mensen die bijna niets lusten, tja ................
Ik eet alles, vind niet alles even lekker maar eet echt alles op.
Zoals het hoort bij een goede opvoeding.
Hej, we zitten niet in SEX he...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar aan de andere kant ben ik altijd in voor vreemde dingen, en nooit te beroerd te proberen.
hoe exotischer het eten, hoe enthousiaster ik word.
eten, eten staat er toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hej, we zitten niet in SEX he...![]()
Dat is toch ook geen 'gewoon' eten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:16 schreef Daantje77 het volgende:
Konijn,hert, paard en dat soort fratsen probeer ik niet eens
dus het is aan te raden om de plee door te trekken als je es langskomt ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:46 schreef Aarde het volgende:
ik eet alles wel geloof ik...
mijn fout ik had wat genuanceerder kunnen zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:26 schreef bonke het volgende:
[..]
dus het is aan te raden om de plee door te trekken als je es langskomt ?
rijstquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:41 schreef arithaterhorst het volgende:
Rabarber![]()
Spruitjes
Vis (behalve visfilet en tonijn uit blik)
Aardappels, in elke vorm behalve verkoold![]()
Heb een ex die lustte de meeste groenten niet, geen fruit en geen pasta. Houd je vrij weinig over![]()
![]()
Dat verhaal herinner ik me nog uit een ander topic, mooi verhaal, naar aanleiding daarvan ben ik zelf stoofpeertjes gaan koken toen. Ik vond het juist heel lekker klinken wat je had gemaakt. Maar hij dus achteraf ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Had ooit voor een vriendje heel uitgebreid gekookt, haas met wilde paddestoelen, spruiten, rode kool, stoofpeertjes, aardappelpuree, etc etc
Toen hij het zag wat er te eten was begon hij bijkans te huilen, helemaal niets wat ik lekker vind zei die...
Ik schoot uit mijn slof, godverdomme, eerst proeven voordat je dat zegt.
drie keer raden wie de pannen bijkans aan het uitlikken was???
Moraal van dit verhaal, het is meestal de manier waarop dingen klaargemaakt zijn waarom mensen ze niet lekker vinden. Als ze goed en smaakvol en met liefde zijn klaargemaakt is het een ander verhaal. Maar ja, je hebt natuurlijk mensen die iets niet lusten zonder het te proeven...
gooi eens een lekker receptje met kruiden en gekookte aardappelsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn man hetzelfde hoor, die kon die dingen niet luchten of zien, totdat mams hier ze voor hem maakte, nu eet hij ze met smaak
Maar het moet niet iets dagelijks worden wat mij betrefd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |