haha ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:20 schreef EvilWasp het volgende:
Willen ze geen onderscheid maken tussen de rassen, en dan kom jij ineens met dit idee!
Alleen Moslims misschien, maar dan wel compleet in het Arabisch, we moeten wel principieel blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Krijgen Joden, Kampers, Moslims, Blanken, Sp-Stemmers en Boeren dan ook een eigen forum-gedeelte ?
Ik ben neger, neuken?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:37 schreef Jett het volgende:
Ja geweldig idee, dan hoef ik niet steeds in fotoboeken te kijken of die gene wel een neger is. HANDIIIIGGG
we hebben het hier over de nederlandse negers die hier zijn geborenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:48 schreef Jajong het volgende:
Kankerbuitenlanders, echt vervelend die mensen![]()
![]()
![]()
Goed grapje,quote:
AHhahah volgden ze ook allemaal maar het pad van regen, alleen dan omgekeerdquote:Op maandag 23 januari 2006 18:06 schreef patty het volgende:
HAhaahahahaa het omgekeerde van neger is regen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
::D
:DD:D
![]()
11!!! een een !11!!
![]()
![]()
![]()
: D
NJ de schuld geven.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]en hoe ga ik aan de AIVD uitleggen dat ik op die site ben geweest nu he?
Het zijn allemaal negersquote:Op maandag 23 januari 2006 18:19 schreef Wesfrdam het volgende:
he hoeveel negers zitten er eigenlijk op fok?![]()
uber nurdquote:Op maandag 23 januari 2006 18:26 schreef Baleog het volgende:
ik sympathiseer met negers, want in mijn avatar staat de tofste neger allertijden
je bent gewoon jaloers dat urkel altijd zeker van zichzelf is, hoe hij ook gekleed gaatquote:
offcoursequote:Op maandag 23 januari 2006 18:27 schreef Baleog het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat urkel altijd zeker van zichzelf is, hoe hij ook gekleed gaat![]()
ah, dat is een donkere periode in het leven van urkel, weinig geld, geen eten meer, en toen kwam er opeens een aanbod van een ongure pooier die maar al te graag misbruik wilde maken van onze onschuldige anti-heldquote:
gelukkig is alles gecensureerdquote:Op maandag 23 januari 2006 18:33 schreef Baleog het volgende:
[..]
ah, dat is een donkere periode in het leven van urkel, weinig geld, geen eten meer, en toen kwam er opeens een aanbod van een ongure pooier die maar al te graag misbruik wilde maken van onze onschuldige anti-held
gelukkig maar, anders zou zijn goede naam nog verder door het slijk worden gehaald. en het tegenwoordig niet makkelijk voor een bebrilde neger om aan werk te komenquote:
quote:Neeheej, we hebben maar 1 neger op FoK! en DWC_Ruffryder kan moeilijk een heel subforum vullen. Misschien als er meer negers op FoK komen, maar tot die tijd hoef je nergens op te rekenen....![]()
ik ben n halfbloed negerquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:09 schreef Blue_MnM het volgende:
ONZ is er toch ?? "Omg Neger Zijn" en in dit forum posten.![]()
Gelieve 1 op fok aightquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:37 schreef ACT-F het volgende:
Negers hebben allang een eigen forum, en ze praten over blanken:
http://www.dreknek.com/forum/
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:50 schreef yosander het volgende:
[..]
De FP is al overgenomen door negers!![]()
Kijk maar, neger.fok.nl
Ik wil een minderhedensubforum, voor Friezen, vrouwen en negersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:18 schreef cerror het volgende:
Dan wil ik een Ariër sub-forum.
Kan ik daar uit concluderen dat je een donkere vrouwelijke fries bent?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil een minderhedensubforum, voor Friezen, vrouwen en negers!
Bingo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is al geprobeerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:18 schreef cerror het volgende:
Dan wil ik een Ariër sub-forum.
en christenen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Teveel kruisjes in het [US] gedeelte?quote:
Neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kan ik daar uit concluderen dat je een donkere vrouwelijke fries bent?
ik ben een bruin MEISJE, telt dat ook , hij is niet alleen hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:08 schreef SolidasRock het volgende:
Voorspelde reactie van crew:
[..]
mits tieten!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:28 schreef bxie het volgende:
[..]
ik ben een bruin MEISJE, telt dat ook
Bij mij nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:34 schreef Jonathon het volgende:
Dan komt er eerst "BLANK page" in de titelbalk te staan![]()
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |