quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat vind ik echt sneu voor MB. En tennis EN politiek.
Uhuh, dat is zo. Ik erger me er alleen aan dat het hele land op z'n achterste poten staat, terwijl het merendeel totáál niet weet wat er gebeuren gaat en uiteindelijk nog beter af is ook. Maargoed, 95% van het land is randdebiel, zoals mijn leraar Nederlands ooit treffend zei.quote:Maargoed, in principe vind ik het goed dat de tweedeling is afgeschaft. Er zijn een hoop mensen die nu goedkoper uit zijn(veel voormalig particulier verzekerden). Wat vind jij?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hmm. Ik voel dat hier veel symboliek achter zit. Bupatih zal die wel begrijpen. Een paar verwijzingen naar het regime van Stalin, dat ook wel.
Ik ga haar natuurlijk niet precies nadoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
niksan post nooit een punt ná een smiley als ze dat ook al na de zin heeft gedaan.
Ik heb gelijk, hè?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
Wehehe, leuk dat PI's iets zeggen over de persoon zelf.
Daarom gebruik ik ook vaak de [afbeelding]- en [afbeelding]-PI
Dat kun je ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ga haar natuurlijk niet precies nadoen.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=krachquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:00 schreef Paltos het volgende:
[..]
Schrijf je 'crash' zo dezer dagen?.
Is die 'k' nieuwe spelling?![]()
Mooie woorden gebruiken, indien dat mogelijk is.
Het enige wat ik merk is dat ik, ondanks dat ik meer geld krijg (zorgtoeslag, meer stufi) dat ik toch nog meer moet betalen. En dat vind ik stom, want ik geef m'n geld liever aan andere dingen uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef BVO het volgende:
Uhuh, dat is zo. Ik erger me er alleen aan dat het hele land op z'n achterste poten staat, terwijl het merendeel totáál niet weet wat er gebeuren gaat en uiteindelijk nog beter af is ook. Maargoed, 95% van het land is randdebiel, zoals mijn leraar Nederlands ooit treffend zei.
Dat ik van ¤50 in de maand naar 87.50 in de maand ga is voor mij anders niet echt positief hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]Daarom deed ik het ook
.
[..]
Uhuh, dat is zo. Ik erger me er alleen aan dat het hele land op z'n achterste poten staat, terwijl het merendeel totáál niet weet wat er gebeuren gaat en uiteindelijk nog beter af is ook. Maargoed, 95% van het land is randdebiel, zoals mijn leraar Nederlands ooit treffend zei.
Ik gebruik vaakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
Wehehe, leuk dat PI's iets zeggen over de persoon zelf.
Daarom gebruik ik ook vaak de [afbeelding]- en [afbeelding]-PI
en
Mensen zeuren al dat het duurder is voordat ze ook maar fatsoenlijk alle pakketen hebben bekeken. Ja ik vrees dat je leraar gelijk heeft. Anges Kans stond in de krant vandaag, ze is nummer twee op het lijstje met 'meeste kamervragen'.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef BVO het volgende:
[..]Daarom deed ik het ook
.
[..]
Dat wíl ik ook niet.quote:
Bah, ik vind het lelijk!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=krach
[afbeelding] Mooie woorden gebruiken, indien dat mogelijk is. [afbeelding]
Jaja, ik lust je rauw op die meet!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat vind ik echt sneu voor MB. En tennis EN politiek.
Dat betekent dat je positief bent ingesteld, dat je vaak lacht en dat je soms zelf wel eens een grapje uithaalt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik gebruik vaak [afbeelding] en [afbeelding]
en
voor staan.
Niet iederen gaat er op vooruit inderdaad. Ikzelf ook niet, ik was voorheen gratis verzekerd, en nu niet meer. En als ik achtien ben zal ik het zelf moeten betalen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat ik van ¤50 in de maand naar 87.50 in de maand ga is voor mij anders niet echt positief hoor.
Waar staatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat betekent dat je positief bent ingesteld, dat je vaak lacht en dat je soms zelf wel eens een grapje uithaalt.
En tsja...we weten allemaal waar [afbeelding] en [afbeelding] voor staan.
dan voor?
Helemaal die van '29.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat betekent dat je positief bent ingesteld, dat je vaak lacht en dat je soms zelf wel eens een grapje uithaalt.
En tsja...we weten allemaal waar [afbeelding] en [afbeelding] voor staan.
gebruik ik wel eens bij een nietszeggende post als ik geen betere PI weet
" als PI dus ik ben een heel naar mannetje irl
Nee, precies, de armeren (studenten, zielige mensen) gaan er op achteruit, terwijl de rijkeren (belangrijke meneren en mevrouwen) er op vooruit gaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:04 schreef Airelle het volgende:
Niet iederen gaat er op vooruit inderdaad. Ikzelf ook niet, ik was voorheen gratis verzekerd, en nu niet meer. En als ik achtien ben zal ik het zelf moeten betalen.
Er gaan altijd mensen op vooruit EN achteruit. Maar mijn ouder bijvoorbeeld die zijn nu per maand 60 (!!) euro goedkoper uit.
Ik ook! Er is geen goede neutrale PI die meer PI lijkt danquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding] gebruik ik wel eens bij een nietszeggende post als ik geen betere PI weet
.
Lekker fikkie stokeuhj van je geld!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:04 schreef Bupatih het volgende:
Helemaal die van '29.
Whehe! Al die mensen! Whehe!!!Failliet! Huilen!
Achterbaks zie-mij-eens-aardig-zijn/doen,-maar-eigenlijk-vind-ik-je-een-gore-lamzak-die-het-verdient-om-te-sterven-tijdens -de-hadj.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waar staat [afbeelding] dan voor?.
En ik mag dus niet zeuren, omdat er andere mensen zijn die er wél op vooruit gaan? Of begrijp ik je nu verkeerdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet iederen gaat er op vooruit inderdaad. Ikzelf ook niet, ik was voorheen gratis verzekerd, en nu niet meer. En als ik achtien ben zal ik het zelf moeten betalen.
Er gaan altijd mensen op vooruit EN achteruit. Maar mijn ouder bijvoorbeeld die zijn nu per maand 60 (!!) euro goedkoper uit.
Wat maakt het dan uit?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het enige wat ik merk is dat ik, ondanks dat ik meer geld krijg (zorgtoeslag, meer stufi) dat ik toch nog meer moet betalen. En dat vind ik stom, want ik geef m'n geld liever aan andere dingen uit.
Jij gebruikt hem ook wel eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Achterbaks zie-mij-eens-aardig-zijn/doen,-maar-eigenlijk-vind-ik-je-een-gore-lamzak-die-het-verdient-om-te-sterven-tijdens -de-hadj.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:05 schreef Svensational het volgende:
Opzich zijn de mensen die de psychologie achter de PI hebben ontdekt vrij sneu..
ik gebruikte "[afbeelding]" als PI dus ik ben een heel naar mannetje irl
!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |