Laat ze nou, Miss.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooooooh, ik kan me soms zó ergeren aan die eeuwigePI van jou
Maar ik wéét dat je hierop gaat reageren met:
[..]
dus ik neem het maar voor lief.
Ik heb het vrij zelden over KD hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Laten zij maar lekker over Topgear en KD praten. Dan gaan wij hier weer mee verder..
Én ze is lekker.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze heeft weinig flair ja. Maar daarom zei ik ook qua speelvorm. Irriteer jij je ook zo aan dat gegil van Sharapova? Jeetje. Ze blijft wel tof, though. Hoe makkelijk ze ook nu weer wint vandaag (6-0, 6-1).
Dat heeft BVO net al verteld. Wel blijven opletten hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:49 schreef Bupatih het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Hingis, BVO en Airelle?
Dat staat er toch vlak bovenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:49 schreef Bupatih het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Hingis, BVO en Airelle?
Juistquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat ze nou, Miss.
Wij weten wel beter enzo.
Ja uiteraard, vrouwentennis is ontzettend saai om naar te kijken als we het vergelijken met mannentennis.quote:
Als je iets zegt, kom dan ook met een góed argument.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het gaat over tennis en niet over koetjes en kalfjes zoals Bupa graag wil.
Nu gaan ze ook nog m'n PI's bepalenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooooooh, ik kan me soms zó ergeren aan die eeuwigePI van jou
Maar ik wéét dat je hierop gaat reageren met:
[..]
dus ik neem het maar voor lief.
Monica Seles gilde altijd zo mooiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ze heeft weinig flair ja. Maar daarom zei ik ook qua speelvorm. Irriteer jij je ook zo aan dat gegil van Sharapova? Jeetje. Ze blijft wel tof, though. Hoe makkelijk ze ook nu weer wint vandaag (6-0, 6-1).
Ik had het over jouw "discussie" met niksan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je iets zegt, kom dan ook met een góed argument.
Of vind jij een discussie over het nut van een boek publiceren na een trauma vergelijkbaar met koetjes en kalfjes?
Het zijn allemaal "Vette varkens" aldus Richard Krajicek ooitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:51 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja uiteraard, vrouwentennis is ontzettend saai om naar te kijken als we het vergelijken met mannentennis.![]()
Dat was 5 reacties.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het over jouw "discussie" met niksan.
quote:
quote:
Ik en Bupatih behandelen ook enkel diepe onderwerpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het over jouw "discussie" met niksan.
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik en Bupatih behandelen ook enkel diepe onderwerpen.
Hmm. Ik voel dat hier veel symboliek achter zit. Bupatih zal die wel begrijpen. Een paar verwijzingen naar het regime van Stalin, dat ook wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:55 schreef Svensational het volgende:Je ging weg
Ja
Maar nu ben je hier
Ja, hihi
Gemenerik
Nee hoor..
Oké
- en
-PI
Soms is er wel eens een goeie discussie ja, zoals die over dat boek.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik en Bupatih behandelen ook enkel diepe onderwerpen.
EN IK DAN!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
Het wordt tijd dat ik mijn kloon Poepatih weer eens van onder het stof vandaan haal.
Eindelijk niveau in het topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |