Er is toch NIEMAND diet het daarmee oneens is, of wel danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik in jou altijd nog een medestander hier.
Maar wat zenden ze uit dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nog op ben.
Maar ze had wel een zelfontworpen pakje aan, kan de rest niet zeggen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef Airelle het volgende:
Serana is eruit he?. De muts, ze zag er ook niet uit, verwend nest
. Ze moet zichzelf eens concentreren op het tennis...
Ik doelde op haar lichamelijk conditiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ze had wel een zelfontworpen pakje aan, kan de rest niet zeggen!.
WAT? Een van de minste. Haar manier van spelen is juist zeldzaam in het vrouwen tennis (en dat in positieve zin). Zij is technisch goed en moet het niet alleen hebben van kracht en trainingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:40 schreef BVO het volgende:
Hingis is altijd m'n favoriete geweest![]()
. Wie weet wint ze het toernooi gewoon
. Ze is goed begonnen iig.
Krajicek is de underdog natuurlijk, maar die Mauresmo... mwah, vind het altijd een van de minste topspeelsters... wie weet dat ze een kans heeft.
Leuk wijf is hetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik doelde op haar lichamelijk conditie.
Tis erg ja...quote:
Maar ze had een zelfontworpen pakje aan!quote:
Dat is wel zo, maar op beslissende momenten valt ze nog weleens tegen... of dat ze een complete offday heeft bijvoorbeeld... Clijsters, Henin, Davenport en Sharapova enzo zijn veel constanter.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
WAT? Een van de minste. Haar manier van spelen is juist zeldzaam in het vrouwen tennis (en dat in positieve zin). Zij is technisch goed en moet het niet alleen hebben van kracht en training.
Ze miepen om het feit dat ze niet het héle topic samen hebben kunnen vullen met gewauwel over weet ik veel watquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef Airelle het volgende:
Wat is er nou weer te miepen?
Mwahquote:
Justine Henin heeft dan ook een geniale backhand.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah. Maar Justine Henin ben ik ook fan van qua spel en die backhand. Zo een heb er in het hele vrouwentennis nog nooit een gezien. En ook nog eens enkelhandig.
Het gaat over tennis en niet over koetjes en kalfjes zoals Bupa graag wil.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:46 schreef Airelle het volgende:
Wat is er nou weer te miepen?
Laten zij maar lekker over Topgear en KD praten. Dan gaan wij hier weer mee verder.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze miepen om het feit dat ze niet het héle topic samen hebben kunnen vullen met gewauwel over weet ik veel wat. Dan zijn er anderen die het over iets hebben waar zij het niet over hebben en dan is het ge[afbeelding] natuurlijk, maar das logisch.
Uhuh, maar ik vind haar zo saaaaaaiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah. Maar Justine Henin ben ik ook fan van qua spel en die backhand. Zo een heb er in het hele vrouwentennis nog nooit een gezien. En ook nog eens enkelhandig.
Je reinste censuur zeg ik je!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het gaat over tennis en niet over koetjes en kalfjes zoals Bupa graag wil.
Ooooooooh, ik kan me soms zó ergeren aan die eeuwigequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze miepen om het feit dat ze niet het héle topic samen hebben kunnen vullen met gewauwel over weet ik veel wat. Dan zijn er anderen die het over iets hebben waar zij het niet over hebben en dan is het ge[afbeelding] natuurlijk, maar das logisch.
dus ik neem het maar voor lief.quote:[]
Ja, dat bepaal ik toch lekker zelf
Ze heeft weinig flair ja. Maar daarom zei ik ook qua speelvorm. Irriteer jij je ook zo aan dat gegil van Sharapova? Jeetjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, maar ik vind haar zo saaaaaai.
Serena is boeiend.
Serena zie ik niet graag spelen.. Ze teert te veel op kracht.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, maar ik vind haar zo saaaaaai.
Serena is boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |