Jaaa, hoestdrank over je broek gieten is inderdaad een van die ouderwets goede manieren om aan te komen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat doe ik idd nooit.
Ik heb net wel voor de verandering hoestdrank over mn broek gegoten en ga nu tiramisu eten.. Ik moet aankomen
Grootmoeders tip!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaa, hoestdrank over je broek gieten is inderdaad een van die ouderwets goede manieren om aan te komen!
Whehehe.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Grootmoeders tip!
Jaja, je noemde me toch al een oud vrouwtje vandaag
Allicht. Zoals je van me gewend bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:04 schreef Paltos het volgende:
Bupatih, wat maak je weer goede Bupatih-opmerkingen vandaag!!
Uiteraard.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Allicht. Zoals je van me gewend bent.
Nou jaaaaaa.quote:Een Kamercommissie heeft voorgesteld om de inkomensachteruitgang bij Kamerleden als gevolg van de invoering van het nieuwe zorgstelsel te compenseren. Vanaf dit jaar is de tegemoetkoming voor particuliere ziektekosten komen te vervallen. Daarnaast dienen de parlementariërs net als andere 'zelfstandigen' een ziektekostenpremie ter hoogte van 4,4 procent van het inkomen te betalen.
SP-Kamerlid Agnes Kant noemt het voorstel 'de schaamte voorbij'. "Door het nieuwe zorgstelsel gaan veel groepen er flink op achteruit. Een Kamermeerderheid laat hen in de kou staan, maar wil de achteruitgang wel voor zichzelf compenseren? Dit is niet uit te leggen", stelt Kant. De partij drong onlangs vergeefs aan op compensatie voor kleine zelfstandigen met lagere inkomens. Ook voor ambtenaren en veel minima zou de zorgtoeslag tekortschieten, zo betoogt de SP-politica.
Voor mij voelt het wel als zelfsprekend aan!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik wou je alleen laten weten dat ik ze niet als zelfsprekend beschouw en veel bewondering voor je heb..
quote:
Degenen met een profielfoto zijn blauw en die met een burqa zijn zwart.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:10 schreef Paltos het volgende:
Ik heb een vraag. !
Waarom zijn sommige userlinks in het fotoboek zwart, en andere blauw?!
!
Aha! Weer een belangrijke levensvraag beantwoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Degenen met een profielfoto zijn blauw en die met een burqa zijn zwart.
Ik ga slapenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi niksan. Vertel eens iets leuks.
Toch niet van Kant hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa..
. Wat belachelijk!
quote:
WAAH!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WAAH!
*schrikt*
Dat doe je altijd, hè?Offline gaan, maar doorpraten in SHO!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:33 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk even niet gestoord worden![]()
Wat een rust
Hoor je dat????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets
Zeg maar gerust:quote:
Ik ook. And you know whyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:31 schreef BVO het volgende:Agnes Kant
.
Ik heb echt een gloeiende hekel aan dat mens.
quote:
Gelukkig heb ik in jou altijd nog een medestander hierquote:
Waarom denk je dat ik nog op benquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik in jou altijd nog een medestander hier.
Ga je nog tennis kijken straks ofnie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |