quote:Op zondag 29 januari 2006 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:En we hebben JeRa in geheime dienst om alle gegevens van de users op te sporen. We weten alles, echt alles van jullie Mwoehahahahahahahahaaaaa!!!!
nu heb je Drugshond wel lang genoeg gepest.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
ik ga het niet zeggen.... ik hou me in,.... SHIT!
Kennis is bagger als je er niets mee mag.
We zijn al bijna 10 uur verder.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:08 schreef 1ofthefew het volgende:
nu heb je Drugshond wel lang genoeg gepest.
Ik doe vandaag niets anders. En zo zou het elke dag moeten zijn.quote:FF ontspannen drugshond:
*HAP*quote:Leef je uit!
Als je meerdere uitspraken kan vinden waarin ik mij trollerig uitlaat moet je ze vooral presenteren. Ik heb totaal geen moeite met zelfkritiek en ik zal zelf ook vaak genoeg "fout" reageren. Een moderator is ook gewoon maar een user, een persoon, iemand met emotie, die af en toe felle uitspraken kan doen. Fok geeft mijnsinsziens een heel goede weerspiegeling weer van zowel de moslims als van de autochtonen: De verschillen tussen mensen komen hier duidelijk naar voren en je kan op FOK goed zien dat "de moslim" of "de autochtoon" eigenlijk niet bestaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
qua intellect![]()
mutant doet uitspraken en als andere users het met feiten onderuithalen gaat die trollen.
naja, fok geeft ook geen goede weerspiegeling van moslims, een fundmentalist, een hele domme, een potentieel terrorist en eentje die geen probleem ziet![]()
Ik ben dat helemaal met je eens. Niemand is verplicht een positieve of "neutrale" mening te hebben over de Islam. Net zoals men dat niet verplicht is over bijvoorbeeld het Westen, Amerika, of wat dan ook. Consequent zijn op dat vlak is dan ook erg belangrijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Wat moslims nog moeten leren geloof ik is dat het geenszins verplicht is een positieve of op z'n minst neutrale mening te hebben over de islam.
....
ow, ik dacht dat iedere mod een kloon had.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je meerdere uitspraken kan vinden waarin ik mij trollerig uitlaat moet je ze vooral presenteren. Ik heb totaal geen moeite met zelfkritiek en ik zal zelf ook vaak genoeg "fout" reageren. Een moderator is ook gewoon maar een user, een persoon, iemand met emotie, die af en toe felle uitspraken kan doen. Fok geeft mijnsinsziens een heel goede weerspiegeling weer van zowel de moslims als van de autochtonen: De verschillen tussen mensen komen hier duidelijk naar voren en je kan op FOK goed zien dat "de moslim" of "de autochtoon" eigenlijk niet bestaat.
idd ik krijg meer de indruk dat de hele anti moslim lobby is moest leren dat je geen vrolijke reacties terug krijgt op een negatieve mening tov de islam net zoals je van Nederlanders geen vrolijke reacties krijgt als je Nederland gaat lopen dissenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben dat helemaal met je eens. Niemand is verplicht een positieve of "neutrale" mening te hebben over de Islam. Net zoals men dat niet verplicht is over bijvoorbeeld het Westen, Amerika, of wat dan ook. Consequent zijn op dat vlak is dan ook erg belangrijk.
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef Drugshond het volgende:
Ik had een kloon, maar het password ben ik kwijt.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:35 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb wat offtopic verwijderd. De vraag over de bron is niet zo raar hoor, in NWS willen mensen graag de link naar het originele bericht erbij hebben, ik vergeet het ook weleens en krijg die vraag dan ook, effe linkje geven en dan ben je klaar..
Soms gaat het niet om de inhoud maar om de verpakking die er omheen zit.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:48 schreef SCH het volgende:
Blijven jullie wel gewoon streng tegen die ErwinRommel - ik vind het maar niks, al die rare mensen die gekke dingen zeggen en ineens blauw worden.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Soms gaat het niet om de inhoud maar om de verpakking die er omheen zit.![]()
Om een persoonlijke [NWS]-boodschap zo te brengen dat er een (open)vraagstelling ontstaat naar de lezer, zonder er dat er sprake was van een openingszet en bijbehorende patstelling (dit is mijn mening en ik zal niet buigen) En zie je hem bashen op andere users ?.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:30 schreef SCH het volgende:
Hoe bedoel je?
Ik snap je echt niet. Doe ik eens iets nieuwe politiek-=achtig, had ik het omfloerst moeten doen?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Om een persoonlijke [NWS]-boodschap zo te brengen dat er een (open)vraagstelling ontstaat naar de lezer, zonder er dat er sprake was van een openingszet en bijbehorende patstelling (dit is mijn mening en ik zal niet buigen) En zie je hem bashen op andere users ?.
Ik kan hier wel over door gaan zagen... Maar Erwin Rommel loopt hier niet rond (nou ja soms wel).quote:Op maandag 30 januari 2006 11:38 schreef SCH het volgende:
Ik snap je echt niet. Doe ik eens iets nieuwe politiek-=achtig, had ik het omfloerst moeten doen?
En het antwoord op het laatste is ik hem niet aan de kwaliteitseisen van een moderator vindt voldoen, zijn naam niet vindt kunnen en hij heeft mij regelmatig onheus bejegend inderdaad
Merkwaardig. Modjes die zich naar een nazi vernoemen steunenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Drugshond het volgende:
Maar als je het echt wilt weten, ik had geen stem in deze materie.. maar als ik mijn stem mocht uitbrengen zou hij hem van mij ook gekregen hebben.
Eindelijk? Zo lang loopt hij nog niet en ik krijg ook nauwelijks een serieus antwoord.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:59 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga voor POL wel op zoek naar een extreem-linkse boomknuffelaar. Kunnen we deze discussie dan eindelijk eens afsluiten?
Ja hoor en met jou?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
Gaat het lekker jongens?
Sta je daar achter?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef kLowJow het volgende:
SCH, schei eens uit. Dit heeft allemaal totaal niets met NWS te maken. Daarbij zit niemand op deze discussie te wachten, en gaat hij nergens toe leiden. Als user was die naam gewoon toegestaan, en als mod ook.
Ach, als de FA's mij terugmailen en vertellen wat er aan de hand is, dan hoef ik het hier niet te bespreken. Maar opnieuw zo'n ban zonder motivatie, dat gaat een beetje vervelen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef kLowJow het volgende:
SCH, schei eens uit. Dit heeft allemaal totaal niets met NWS te maken. Daarbij zit niemand op deze discussie te wachten, en gaat hij nergens toe leiden. Als user was die naam gewoon toegestaan, en als mod ook.
Dit is FB niet. Als je mijn mening daarbuiten over zoiets wil kan je me mailen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Sta je daar achter?
Mag AntonMussert ook?
Biography Rommel.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
Ja, dat is een feit.
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Biography Rommel.
"His devotion to the profession of arms was in the best tradition of the gentleman. In a total war fought savagely and brutally, he inspired admiration for his treatment of prisoners. He was not tainted by Nazism....With his troops he enjoyed a deep rapport. He cared for them, and although he demanded their best and more, he never squandered them. Without pretension, modest, he tackled all his tasks with clarity, energy, and common sense." (Blumenson, 315)
Erwin Rommel - Veldmaarschalk of nazi ?
Jij legt het neer als een feit... ik verwerp hem alleen.
Speel deze vraag eens door aan [C&H], want hier kan ik geen nieuws van maken. Die bese man is al meer dan 60+ jr dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is op hol geslagen
Zo had je beter het hele topic kunnen verwijderenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:45 schreef Captain_Chaos het volgende:
Hij had ook even kunnen stoppen.
Iedere achtervolgde heeft de keuze te stoppen óf te vluchten.
Kies je voor de vlucht dan draag je zelf de verantwoording voor de gevolgen.
Vinnie gokte en verloor.
Het is hartverscheurend voor het ventje en zijn ouders maar het is niet anders.
Laten we de politie maar niet verantwoordelijk gaan houden voor het idiote gedrag van haar 'klanten'.
ik vind dat mijn conclusie niet suggestief was en binnen de regels wasquote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Drugshond het volgende:
Meki graag andere conclusie in het bewuste topic.
Suggestief met feiten wijzen is meer voor [TRU]. En ik geef het nog 1 herkansing.
Ik heb alleen de nieuwsfeitjes + relevante bijdrages laten staan. En een schone start.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:49 schreef ondeugend het volgende:
In de schoonveegwoede zijn er toch ook wat relevante posts weggehaald.
Ik had mijn post nog ge-edit.. kijk nog eens even ?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb alleen de nieuwsfeitjes + relevante bijdrages laten staan. En een schone start.
En ja, ik heb heel hard moeten snijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |