abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34832137
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Neu niks er van. Barrichello is een waardeloze coureur die zich gedraagt als een mietje op de baan Die man heeft geen winnaarsmentaliteit
We zullen zien. Ik denk dat Barri nog wel een appeltje met Shumi heeft te schillen.
Ook wel fijn dat 'ie eindelijk een gelijkwaardige auto krijgt. Barri heeft juist nu winnarsmentaliteit te over.

Ferrari heeft 'm klein gehouden .... kwestie van wachten voordat Massa ook gaat janken.
Calm down, please!
pi_34832487
quote:
Wie test waar deze week?

De testweek is weer begonnen. Hoogtijd dus voor een overzicht van wie waar test en wanneer. Op Red Bull en Ferrari na zullen alle teams deze week in actie komen op Jerez. RBR zou eerst ook komen maar heeft vanwege koelingsproblemen gekozen voor een circuit dichter bij huis, namelijk Silverstone. Ferrari zal gedurende de hele week testen het circuit van Fiorano. Hieronder een overzicht van de teams in Jerez.

Dinsdag 7 februari

Toyota: Ricardo Zonta, Olivier Panis
Honda: Rubens Barrichello, Jenson Button
Williams: Nico Rosberg, Alexander Wurz
Midland: Tiago Monteiro, Christijan Albers

Woensdag 8 februari
Renault: Fernando Alonso, Giancarlo Fisichella
McLaren: Juan Pablo Montoya, Gary Paffett
Toyota: Ralf Schumacher, Jarno Trulli
Honda: Rubens Barrichello, Jenson Button
BMW: Nick Heidfeld, Jacques Villeneuve
Williams: Mark Webber, Nico Rosberg
Midland: Tiago Monteiro, Christijan Albers

Donderdag 9 februari
Renault: Fernando Alonso, Giancarlo Fisichella
McLaren: Kimi Raikkonen, Gary Paffett
Toyota: Ralf Schumacher, Jarno Trulli
Honda: Jenson Button
BMW: Nick Heidfeld, Jacques Villeneuve
Williams: Mark Webber, Alexander Wurz
Midland: Tiago Monteiro, Christijan Albers
Toro Rosso: Vitantonio Liuzzi

Vrijdag 10 februari
Renault: Fernando Alonso, Giancarlo Fisichella
McLaren: Pedro de la Rosa, Gary Paffett
BMW: Nick Heidfeld, Robert Kubica
Midland: Tiago Monteiro, Christijan Albers
Toro Rosso: Scott Speed

Zaterdag 11 februari
Renault: Fernando Alonso, Giancarlo Fisichella
McLaren: Pedro de la Rosa

Deze gegevens kunnen veranderen
http://racingcourant.nl/index.php?subaction=showfull&id=1139326131&archive=
Calm down, please!
pi_34833001
Ik hoop ook de Rubens weer te zien van voor de Ferrari tijd, die beviel me een stuk beter
Where facts are few, experts are many.
pi_34833562
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

We zullen zien. Ik denk dat Barri nog wel een appeltje met Shumi heeft te schillen.
Ook wel fijn dat 'ie eindelijk een gelijkwaardige auto krijgt. Barri heeft juist nu winnarsmentaliteit te over.

Ferrari heeft 'm klein gehouden .... kwestie van wachten voordat Massa ook gaat janken.
Ik denk dat als je Massa in de zelfde situatie brengt als Barrichello destijds in Oostenrijk dat Massa gewoon net doen of hij doof is en stug doorrijdt, in tegenstelling tut die uberloser. Ik had het wel geweten als ik daar had gereden
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34835889
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:10 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Ik denk dat als je Massa in de zelfde situatie brengt als Barrichello destijds in Oostenrijk dat Massa gewoon net doen of hij doof is en stug doorrijdt, in tegenstelling tut die uberloser. Ik had het wel geweten als ik daar had gereden
Denk je ook niet dat die actie van Barri toen JUIST uit protest was? Ik neem aan dat Ferrari niet vanuit de pitbox heeft geroepen "Laat de hele wereld even zien hoe wij zijn met team-orders". Ik denk eerder dat Barri zelf zoiets had van "Da's goed.... ik doe het voor Ferrari maar dan laat ik wel eerst de wereld zien wie er vandaag sneller was".

Bovendien vergeet je tientallen andere acties van Ferrari waarbij Barri altijd de dupe was. Pitten bijvoorbeeld. Ze offerden graag Barri's plek op om Shumi een puntje extra te laten halen. Die mentaliteit zie je terug in het feit dat ze geen twee dezelfde wagens op de baan kunnen neerzetten.

Juist Massa zal met hangende pootjes gehoorzamen. Juist hij.
Calm down, please!
pi_34836206
quote:
Testen te Jerez: Dag 1

Alexander Wurz reed vandaag de snelste chrono tijdens de openingsdag van een testsessie in Jerez. De testrijder van Williams ging de Honda’s van Button en Barrichello vooraf. Wurz nam plaats achter het stuur van de interim-wagen.

Buiten Williams en Honda, kwamen ook Toyota en Midland in actie. Midland zette de nieuwe M16 in en had daarvoor één chassis beschikbaar, voorbestemd voor Christijan Albers. Tiago Monteiro testte met de EJ15B.

1.-Alex Wurz (Williams) 1.18.144 48 ronden
2.-J. Button (Honda) 1.18.250 88 ronden
3.-R.Barrichello (Honda) 1.18.626 112 ronden
4.-N. Rosberg (Williams) 1.18.735 84 ronden
5.-Ricardo Zonta (Toyota) 1.20.162 85 ronden
6.-O. Panis (Toyota) 1.20.339 79 ronden
7.-C.Albers (Midland) 1.21.551 74 ronden
8.-T. Monteiro (Midland) 1.22.318 71 ronden
http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=12805_0_2_0_C [popups]


3 seconden maar welkom in de nieuwe Minardi, Chris!
Calm down, please!
pi_34845122
Ik vind deze tijd voor de allereerste test eigenlijk niet eens zo slecht. Zo'n 1,5 sec achter Toyota die al heel wat test kilometers op Jerez gemaakt. Het valt me niet eens tegen.

Wat dacht jij dan? Dat ze meteen de snelste wagen van het F1 circuit zouden hebben?
pi_34845236
Wacht nog ff met oordelen tot het eind van de week. Dan hebben ze een betere afstelling en zullen er ook wel wat snelle runs gemaakt zijn. Is het dan nog 3 seconden (lijkt me heel erg sterk) dan wordt het een moeilijk seizoen voor Chrisje.
pi_34846674
Ik denk dat ze donderdag wel tijden van 1:20 laag gaan rijden, tenminste dat is te hopen
pi_34850934
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 22:32 schreef Vitalogy het volgende:
Wacht nog ff met oordelen tot het eind van de week. Dan hebben ze een betere afstelling en zullen er ook wel wat snelle runs gemaakt zijn. Is het dan nog 3 seconden (lijkt me heel erg sterk) dan wordt het een moeilijk seizoen voor Chrisje.
In de tussentijd doen de andere teams niets, natuurlijk (betrouwbaarheid, koeling, resonantie, verbruik, etc ...n'important. Je test namelijk alleen op snelheid ). Achterstand, schmachterstand. [/sarcasme]

Het enige team waar Midland dit jaar mee gaat battlen is Super Aguri en Toro Rosso (die, zolang de FIA geen extra maatregelen neemt tegen de krachtigere V10, een geduchte tegenstander van MF1 gaat worden).
Calm down, please!
  woensdag 8 februari 2006 @ 03:58:37 #261
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34853483
Wat belangrijk is voor Albers is dat hij sneller is dan zijn teammaat en dat scheelt toch bijna 0,8s.

7.-C.Albers (Midland) 1.21.551 74 ronden
8.-T. Monteiro (Midland) 1.22.318 71 ronden

Wat Barri betreft, Hij was 99 van de 100 keer langzamer dan Schumi, hoewel misschien onterecht in vele ogen vind ik het niet meer dan normaal dat je de beste rijder het beste materiaal en beste service geeft. Wordt wel een interessante strijd tussen hem en Button waarvan ik hem toch het voordeel van de twijfel geef.
pi_34855568
Monteiro reed in de oude wagen. Maar maakt ook verder niet uit. Ik vind het nogal een partij domme kletspraat om aan deze eerste test meteen een heel oordeel te gaan hangen over de wagen. Zeker als relatief gezien het voor een eerste test gewoonweg niet slecht is.

Maar goed als men dat al niet eens in ziet...
pi_34856456
quote:
Super Aguri maakt teamleden bekend

Het nieuwe Super Aguri-team heeft de belangrijkste namen die het Japanse team in goede banen moet leiden, bekend gemaakt. Namen van de coureurs zijn echter nog niet vernoemd maar verwacht wordt dat Takuma Sato de eerste rijder van het team wordt. Die bekendmaking gebeurt mogelijk nog deze week.

Teambaas: Aguri Suzuki
Technisch directeur: Mark Preston
Managing Director: Daniël Audetto
Hoofdontwerper: Peter McCool
Chief Operations Officer: Kevin Lee
Hoofd Race Engineering: Graham Taylor
Teammanager: Mick Ainsley-Cowlishaw
Hoofdmechanieker: Phil Spencer
Race-ingenieur, wagen nr. 22: Gérry Hughes
Race ingenieur, wagen nr. 23: Antonio Cuquerella
Persverantwoordelijke: Emma Bearpark

Super Aguri zal voor het eerst testen op 21 tot 23 februari in Barcelona.
http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8392_0_1_0


Peter McCool ... wat een naam!
Calm down, please!
  woensdag 8 februari 2006 @ 10:26:42 #264
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34856533
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:42 schreef HPoi het volgende:
Presentatie van de nieuwe Renault

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Erg fraai weer, geil spits neusje en natuurlijk de geweldige kleuren.
pi_34857260
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef Vitalogy het volgende:

Maar goed als men dat al niet eens in ziet...
inderdaad, wacht nou maar tot het eerste weekend, of de iig de eerste paar races dan kan je pas goed zien hoe iedereen er een beetje voorstaat!
pi_34857448
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:14 schreef waterbed-o-loog het volgende:
ik las dat Spa dit jaar niet door gaat

http://www.hln.be/hln/cch(...)DCSext.bron=homeArt5
Gaat ook niet door, circuit kan niet op tijd aan de eisen voldoen. DTM gaat overigens ook niet door, vriend van mij had geld van zijn kaartjes voor de DTM op Spa al teruggekregen.

Wel jammer dat Spa er niet bij zit dit jaar, was altijd wel een spectaculaire race
The extreme always seems to make an impression.
pi_34859155
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:27 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Denk je ook niet dat die actie van Barri toen JUIST uit protest was? Ik neem aan dat Ferrari niet vanuit de pitbox heeft geroepen "Laat de hele wereld even zien hoe wij zijn met team-orders". Ik denk eerder dat Barri zelf zoiets had van "Da's goed.... ik doe het voor Ferrari maar dan laat ik wel eerst de wereld zien wie er vandaag sneller was".

Bovendien vergeet je tientallen andere acties van Ferrari waarbij Barri altijd de dupe was. Pitten bijvoorbeeld. Ze offerden graag Barri's plek op om Shumi een puntje extra te laten halen. Die mentaliteit zie je terug in het feit dat ze geen twee dezelfde wagens op de baan kunnen neerzetten.

Juist Massa zal met hangende pootjes gehoorzamen. Juist hij.
Kijk die race nog maar eens naar. Schumacher was sneller maar niet snel genoeg om Barrichello voorbij te kunnen. En ja hoe Barrichello dat deed was eigenlijk wel goed want nu mag het niet meer.

Alleen vraag ik mij dan af, op Silverstone (seizoen 2003) reed Coulthard voor Kimi en liet (heel duidelijk zichtbaar) Coulthard Kimi gewoon voorbij. En dit was verboden dat seizoen. Nu zeggen mensen heel vaak dat de FIA met 2 maten meet als het gaat om Ferrari maar zoals ik dat nu zie doen ze dat dus ook bij Mclaren. Dus ik denk niet dat ze met 2 maten meten.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:37:55 #268
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34860525
STR test vandaag op Jerez.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:28:15 #269
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_34862061
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:37 schreef sanger het volgende:
STR test vandaag op Jerez.
Morge toch pas??
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:33:59 #270
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34862241
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 13:28 schreef SupaMario het volgende:

[..]

Morge toch pas??
Sorry je hebt gelijk
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:28:07 #271
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_34868370
quote:
Schumacher is 'unemployed'
A useful situation in Switzerland


It 's not not by chance Schumacher choses
Switzerland as his home

In the country he resides, formula one's highest earner - Michael Schumacher - is officially unemployed.

Because motor racing is not recognised in Switzerland, the German has registered formally as an unemployed foreigner, according to the German Tageszeitung newspaper.

Even though his annual income tops more than $50 million, the 'unemployed' label means 37-year-old Schumacher only has to pay annual charges based on an income of $300,000.
Bron F1Live
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_34869129
Djeez, dus hij steekt alles zo in ze zak ?
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 8 februari 2006 @ 16:59:24 #273
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_34869550
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:47 schreef Atreidez het volgende:
Djeez, dus hij steekt alles zo in ze zak ?
Als het waar is wel !!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_34869603
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:58 schreef joostingh het volgende:

[..]

Kijk die race nog maar eens naar. Schumacher was sneller maar niet snel genoeg om Barrichello voorbij te kunnen. En ja hoe Barrichello dat deed was eigenlijk wel goed want nu mag het niet meer.

Alleen vraag ik mij dan af, op Silverstone (seizoen 2003) reed Coulthard voor Kimi en liet (heel duidelijk zichtbaar) Coulthard Kimi gewoon voorbij. En dit was verboden dat seizoen. Nu zeggen mensen heel vaak dat de FIA met 2 maten meet als het gaat om Ferrari maar zoals ik dat nu zie doen ze dat dus ook bij Mclaren. Dus ik denk niet dat ze met 2 maten meten.
Je hebt slechts ten dele gelijk, want deed McLaren het foefje ook tot tweemaal toe openbaar en vlak voor de finish? Of deed McLaren net zoals Ferrari en ongetwijfeld ook vele andere teams in tientallen andere GP's gewoon degene met de beste strategie op dat moment (lees: de snellere) een vlugge doorgang verlenen?
  woensdag 8 februari 2006 @ 17:13:51 #275
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_34870039
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_34870905
Jammer dat Spa geannuleerd is, zou er waarschijnlijk heen gaan, nu dan maar weer naar Hockenheim.
The extreme always seems to make an impression.
pi_34872138
quote:
Jerez dag 2: Alonso met nipte voorsprong


Pos. Rijder Team Banden Tijd Ronden
1 F. Alonso Renault M 01:16.956 89
2 J. Button Honda M 01:17.114 58
3 JP. Montoya McLaren M 01:17.273 53
4 P. de la Rosa McLaren M 01:17.425 109
5 R. Barrichello Honda M 01:17.492 60
6 N. Heidfeld BMW M 01:17.588 116
7 J. Villeneuve BMW M 01:18.069 91
8 M. Webber Williams B 01:18.281 86
9 H. Kovalainen Renault M 01:18.938 77
10 J. Trulli Toyota B 01:19.430 103
11 R. Schumacher Toyota B 01:19.681 84
12 N. Rosberg Williams B 01:19.965 29
13 T. Monteiro Midland F1 B 01:21.911 29
http://www.4mule1.net/pits.php?subaction=showfull&id=1139418803&archive=&start_from=&ucat=&
quote:
Testdag 3: Fiorano

Verslag
Het was vandaag de derde en laatste testdag van de week voor het Ferrari team, dat opnieuw werkte op het Fiorano circuit. Net als gisteren was het redelijk koud in Maranello, met temperaturen schommelend tussen 0 en 5°C.

Michael Schumacher ging verder met het ontwikkelingswerk aan de 248 F1. De Duitser legde in totaal 76 ronden af, waarvan twee op de ingekorte versie van de omloop. Zijn besttijd was een 57.647.

Op maandag 13 februari hervat Ferrari het testwerk op het Sakhir circuit in Bahrein. Daar zullen Luca Badoer en Felipe Massa in actie komen.
http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=334
Calm down, please!
pi_34872684
quote:
Monaco aan Maas krijgt tweede editie

Zonet is bekend gemaakt dat Spa definitief van de F1-kalender werd verwijderd. Er zal echter toch nog Formule 1-geweld plaatsvinden in de lage landen. Op 20 augustus krijgt Monaco aan de Maas een vervolg. Na het succes van vorig jaar keurde het Rotterdamse college van B&W een tweede editie goed.

Herman Vaanholt, organisator van het evenement, vertelde dat ze ditmaal ook een topteam naar Rotterdam willen halen. "We willen naast de Nederlandse Formule 1-piloten ook nog één van de topteams naar Rotterdam halen. In besprekingen met een mogelijke hoofdsponsor bekijken we hoe we het evenement naar een nog hoger niveau kunnen tillen."

Robert Doornbos en Christijan Albers zijn dus ook weer van de partij. Doornbos, testrijder bij Red Bull Racing, vertelde het volgende: "Ik heb het vorig jaar onwijs naar mijn zin gehad tjidens dit evenement. Mijn debuut bij Minardi in Hockenheim en Monaco aan de Maas waren zeker het hoogtepunt van 2005. Goed om te horen dat de F1 ook dit jaar weer 'in town' is."

Christijan Albers, piloot bij MF1 racing, was al even enthousiast: “Goed om te horen dat we weer gas kunnen geven voor de fans in Nederland. De eerste Monaco aan de Maas in 2005 was een uniek evenement voor de Nederlandse autosportfans. Zoveel enthousiaste fans heb ik nog nooit bij elkaar gezien. Echt geweldig! Ik hoop dat ik er weer bij kan zijn en dat we er een nog groter spektakel van kunnen maken. En met de brug over de Maas erbij wordt het deze zomer helemaal Monaco in Rotterdam."

Monaco aan de Maas lokte vorig jaar zo’n half miljoen bezoekers. In 2006 wordt het circuit aangepast. Ze starten op de Willemsbrug over de Maas. Dan rijden ze verder via de Verlengde Willemsbrug, Blaak, Coolsingel, Hofplein, Pompenburg en in omgekeerde richting weer terug naar de finish op de Willemsbrug.
http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=12816_0_2_0_C

Calm down, please!
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:38:16 #279
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_34894390
De nieuwe Toro Rosso-wagen.


Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:44:50 #280
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_34898584
uhmm andere colour-layout komt er nog wel... toch? anders lijkt hij wel heel erg op RBR
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:01:27 #281
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34899192
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:44 schreef CybPraetorian het volgende:
uhmm andere colour-layout komt er nog wel... toch? anders lijkt hij wel heel erg op RBR
Jup.. mooie bak trouwens
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:11:58 #282
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34899550
Wat vind de Fok! bezoeker van het feit dat ze met een V10 aan de start verschijnen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:41:37 #283
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_34900542
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:11 schreef sanger het volgende:
Wat vind de Fok! bezoeker van het feit dat ze met een V10 aan de start verschijnen?
FIA heeft het zelf goedgekeurd dus ik vins eigenlijk de andere teams niet moeten zeuren.
Als een begrensde V10 zoveel sneller is moeten ze er zelf ook maar mee gaan rijden!!

Maar het is natuurlijk wel leuker als iedereen met dezelfde motor rijd!!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:49:52 #284
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_34900799
Berger voor 50% eigenaar STR
quote:
Gerhard Berger heeft 50% van Scuderia Toro Rosso gekocht. De Oostenrijker heeft op zijn beurt de helft van de aandelen van zijn eigen logistieke bedrijf aan Red Bull overgedragen. Berger zal per direct betrokken zijn bij het tweede team van Red Bull.
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=109208
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_34900948
Waarom is die regel er uberhaupt nog? Minardi is toch weg? Cosworth maakt sowieso al V8's voor Williams, plomp er dan ook een in de STR. Bovendien heeft dat team bakken met geld.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:10:19 #286
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34901496
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:54 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom is die regel er uberhaupt nog? Minardi is toch weg? Cosworth maakt sowieso al V8's voor Williams, plomp er dan ook een in de STR. Bovendien heeft dat team bakken met geld.
Die regel was er origineel ook alleen voor Minardi, omdat daar geld tekort was.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_34901924
Ja weet ik, daarom de verwijzing. Ze hadden die V10-mogelijkheid daarna meteen moeten afschaffen, om de twee redenen die ik eerder aangaf. 1. STR's motorleverancier maakt al V8's en 2. De tijd van dappere (arme) particuliers is zo goed als voorbij, (op Suzuki na, maar die kan rekenen op steun van Honda).
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_34902352
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:11 schreef sanger het volgende:
Wat vind de Fok! bezoeker van het feit dat ze met een V10 aan de start verschijnen?
Het was een kostenbesparende regel voor mn Minardi.
Minardi bestaat niet meer.
STR heeft geld zat.
De regel is niet meer van toepassing, een gelimiteerde V10 is illegaal.

Ik geef Midland groot gelijk als ze direct protest indienen bij een beter resultaat van STR.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:46:16 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34902695
Ik vind het teruggaan van V10 naar V8 de zoveelste rare beslissing van de FIA, de auto's zijn in no time weer net zo snel als vorig jaar, alsof het enorm veel veiliger is als je 2 seconden langzamer over een rondje doet. De crashes van vooral Ralf Schumacher hebben laten zien dat F1 veilig is. De FIA verandert veel te veel, ze moeten de regels een paar jaar met rust laten, als ik lees dat Albers als coureur de kwalificatie regels niet eens begrijpt, hoe gaan wij dat dan begrijpen als toeschouwer? Of ligt dit aan Albers' IQ?
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:48:03 #290
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_34902750
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:46 schreef Tarado het volgende:
Of ligt dit aan Albers' IQ?
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:50:32 #291
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34902833
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:46 schreef Tarado het volgende:
Ik vind het teruggaan van V10 naar V8 de zoveelste rare beslissing van de FIA, de auto's zijn in no time weer net zo snel als vorig jaar, alsof het enorm veel veiliger is als je 2 seconden langzamer over een rondje doet. De crashes van vooral Ralf Schumacher hebben laten zien dat F1 veilig is. De FIA verandert veel te veel, ze moeten de regels een paar jaar met rust laten, als ik lees dat Albers als coureur de kwalificatie regels niet eens begrijpt, hoe gaan wij dat dan begrijpen als toeschouwer? Of ligt dit aan Albers' IQ?
Volgens mij zij Albers dat hij de reden van de kwalificatie niet goed begreep.

Het systeem kent hij nog uit de DTM
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:00:28 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34903157
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:50 schreef sanger het volgende:

[..]

Volgens mij zij Albers dat hij de reden van de kwalificatie niet goed begreep.

Het systeem kent hij nog uit de DTM
dit zei hij;

Als het gaat om het kwalificatiesysteem, is Albers nog niet helemaal overtuigd. ,,Ik heb het rooster van de kwalificatie bekeken, maar ik snap het nog niet helemaal. Maar eigenlijk maakt het mij niet zoveel uit. We gaan gewoon proberen om een zo snel mogelijke ronde te rijden. Bij de DTM heb je ook een ‘afval-systeem’, ik ken het dus goed”, zegt Albers.
pi_34903321
Zo voor de mensen die de Cosworth motor al afschreven voordat ie gebouwd was.

http://www.f1today.nl/index.php?locatie=nieuwslezen&nieuwsid=5453
pi_34903569
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:46 schreef Tarado het volgende:
Ik vind het teruggaan van V10 naar V8 de zoveelste rare beslissing van de FIA, de auto's zijn in no time weer net zo snel als vorig jaar, alsof het enorm veel veiliger is als je 2 seconden langzamer over een rondje doet.
Kijk dat is nu ook het probleem, de ontwikkelingen in de F1 zijn der mate hoog / snel. Dat op het moment dat je niet ingrijpt de F1 niet meer veilig zou zijn. Bedoel, nu hebben ze kleinere motoren en toch rijden ze ws. binnen een jaartje dezelfde tijden als met het oudere materiaal. Althans dat is de filosofie erachter, ben 't er niet geheel mee eens. V10/12's
pi_34903624
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:04 schreef Vitalogy het volgende:
Zo voor de mensen die de Cosworth motor al afschreven voordat ie gebouwd was.

http://www.f1today.nl/index.php?locatie=nieuwslezen&nieuwsid=5453
Volgens mij hebben nog niet veel mensen dat gedaan hoor. Er is juist bekend dat Cosworth een grotere ervaring heeft met het bouwen van V8'en.
pi_34908574
SRT boft even met hun en afgekapte rb2 v10, ze zijn meer dan een seconde sneller dan midland
pi_34911292
1.19.3 is een enorme BS tijd. Dat gaat nergens over.
FIA nu ingrijpen anders wordt het een klucht aan het begin van het seizoen.


Midland moet morgen ook dik in de 1.19.
Albers tot nu toe nog steeds sneller dan Monteiro.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:07:39 #298
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34928074
Ik verwacht Albers vandaag wel in de 1.18 hoog
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_34928737
O, testentijden zeggen nu ineens wel wat?

Dan nog maar een keertje.... "Albers, Welkom bij het nieuwe minardi! "

Calm down, please!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:52:54 #300
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34928760
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 09:51 schreef Googolplexian het volgende:
O, testentijden zeggen nu ineens wel wat?

Dan nog maar een keertje.... "Albers, Welkom bij het nieuwe minardi! "

hé, maar hij rijdt wel in de F1

en iedereen weet het, beter achteraan in de F1 dan kampioen in laten we zeggen het DTM
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')