We zullen zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Neu niks er van. Barrichello is een waardeloze coureur die zich gedraagt als een mietje op de baanDie man heeft geen winnaarsmentaliteit
http://racingcourant.nl/index.php?subaction=showfull&id=1139326131&archive=quote:Wie test waar deze week?
De testweek is weer begonnen. Hoogtijd dus voor een overzicht van wie waar test en wanneer. Op Red Bull en Ferrari na zullen alle teams deze week in actie komen op Jerez. RBR zou eerst ook komen maar heeft vanwege koelingsproblemen gekozen voor een circuit dichter bij huis, namelijk Silverstone. Ferrari zal gedurende de hele week testen het circuit van Fiorano. Hieronder een overzicht van de teams in Jerez.
Dinsdag 7 februari
Toyota: Ricardo Zonta, Olivier Panis
Honda: Rubens Barrichello, Jenson Button
Williams: Nico Rosberg, Alexander Wurz
Midland: Tiago Monteiro, Christijan Albers
Woensdag 8 februari
Renault: Fernando Alonso, Giancarlo Fisichella
McLaren: Juan Pablo Montoya, Gary Paffett
Toyota: Ralf Schumacher, Jarno Trulli
Honda: Rubens Barrichello, Jenson Button
BMW: Nick Heidfeld, Jacques Villeneuve
Williams: Mark Webber, Nico Rosberg
Midland: Tiago Monteiro, Christijan Albers
Donderdag 9 februari
Renault: Fernando Alonso, Giancarlo Fisichella
McLaren: Kimi Raikkonen, Gary Paffett
Toyota: Ralf Schumacher, Jarno Trulli
Honda: Jenson Button
BMW: Nick Heidfeld, Jacques Villeneuve
Williams: Mark Webber, Alexander Wurz
Midland: Tiago Monteiro, Christijan Albers
Toro Rosso: Vitantonio Liuzzi
Vrijdag 10 februari
Renault: Fernando Alonso, Giancarlo Fisichella
McLaren: Pedro de la Rosa, Gary Paffett
BMW: Nick Heidfeld, Robert Kubica
Midland: Tiago Monteiro, Christijan Albers
Toro Rosso: Scott Speed
Zaterdag 11 februari
Renault: Fernando Alonso, Giancarlo Fisichella
McLaren: Pedro de la Rosa
Deze gegevens kunnen veranderen
Ik denk dat als je Massa in de zelfde situatie brengt als Barrichello destijds in Oostenrijk dat Massa gewoon net doen of hij doof is en stug doorrijdt, in tegenstelling tut die uberloser. Ik had het wel geweten als ik daar had geredenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
We zullen zien.Ik denk dat Barri nog wel een appeltje met Shumi heeft te schillen.
Ook wel fijn dat 'ie eindelijk een gelijkwaardige auto krijgt. Barri heeft juist nu winnarsmentaliteit te over.
Ferrari heeft 'm klein gehouden .... kwestie van wachten voordat Massa ook gaat janken.
Denk je ook niet dat die actie van Barri toen JUIST uit protest was? Ik neem aan dat Ferrari niet vanuit de pitbox heeft geroepen "Laat de hele wereld even zien hoe wij zijn met team-orders". Ik denk eerder dat Barri zelf zoiets had van "Da's goed.... ik doe het voor Ferrari maar dan laat ik wel eerst de wereld zien wie er vandaag sneller was".quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:10 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Massa in de zelfde situatie brengt als Barrichello destijds in Oostenrijk dat Massa gewoon net doen of hij doof is en stug doorrijdt, in tegenstelling tut die uberloser. Ik had het wel geweten als ik daar had gereden
http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=12805_0_2_0_C [popups]quote:Testen te Jerez: Dag 1
Alexander Wurz reed vandaag de snelste chrono tijdens de openingsdag van een testsessie in Jerez. De testrijder van Williams ging de Honda’s van Button en Barrichello vooraf. Wurz nam plaats achter het stuur van de interim-wagen.
Buiten Williams en Honda, kwamen ook Toyota en Midland in actie. Midland zette de nieuwe M16 in en had daarvoor één chassis beschikbaar, voorbestemd voor Christijan Albers. Tiago Monteiro testte met de EJ15B.
1.-Alex Wurz (Williams) 1.18.144 48 ronden
2.-J. Button (Honda) 1.18.250 88 ronden
3.-R.Barrichello (Honda) 1.18.626 112 ronden
4.-N. Rosberg (Williams) 1.18.735 84 ronden
5.-Ricardo Zonta (Toyota) 1.20.162 85 ronden
6.-O. Panis (Toyota) 1.20.339 79 ronden
7.-C.Albers (Midland) 1.21.551 74 ronden
8.-T. Monteiro (Midland) 1.22.318 71 ronden
In de tussentijd doen de andere teams niets, natuurlijk (betrouwbaarheid, koeling, resonantie, verbruik, etc ...n'important. Je test namelijk alleen op snelheidquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:32 schreef Vitalogy het volgende:
Wacht nog ff met oordelen tot het eind van de week. Dan hebben ze een betere afstelling en zullen er ook wel wat snelle runs gemaakt zijn. Is het dan nog 3 seconden (lijkt me heel erg sterk) dan wordt het een moeilijk seizoen voor Chrisje.
http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8392_0_1_0quote:Super Aguri maakt teamleden bekend
Het nieuwe Super Aguri-team heeft de belangrijkste namen die het Japanse team in goede banen moet leiden, bekend gemaakt. Namen van de coureurs zijn echter nog niet vernoemd maar verwacht wordt dat Takuma Sato de eerste rijder van het team wordt. Die bekendmaking gebeurt mogelijk nog deze week.
Teambaas: Aguri Suzuki
Technisch directeur: Mark Preston
Managing Director: Daniël Audetto
Hoofdontwerper: Peter McCool
Chief Operations Officer: Kevin Lee
Hoofd Race Engineering: Graham Taylor
Teammanager: Mick Ainsley-Cowlishaw
Hoofdmechanieker: Phil Spencer
Race-ingenieur, wagen nr. 22: Gérry Hughes
Race ingenieur, wagen nr. 23: Antonio Cuquerella
Persverantwoordelijke: Emma Bearpark
Super Aguri zal voor het eerst testen op 21 tot 23 februari in Barcelona.
Erg fraai weer, geil spits neusje en natuurlijk de geweldige kleuren.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:42 schreef HPoi het volgende:
Presentatie van de nieuwe Renault
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
inderdaad, wacht nou maar tot het eerste weekend, of de iig de eerste paar races dan kan je pas goed zien hoe iedereen er een beetje voorstaat!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:44 schreef Vitalogy het volgende:
Maar goed als men dat al niet eens in ziet...
Gaat ook niet door, circuit kan niet op tijd aan de eisen voldoen. DTM gaat overigens ook niet door, vriend van mij had geld van zijn kaartjes voor de DTM op Spa al teruggekregen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:14 schreef waterbed-o-loog het volgende:
ik las dat Spa dit jaar niet door gaat![]()
http://www.hln.be/hln/cch(...)DCSext.bron=homeArt5
Kijk die race nog maar eens naar. Schumacher was sneller maar niet snel genoeg om Barrichello voorbij te kunnen. En ja hoe Barrichello dat deed was eigenlijk wel goed want nu mag het niet meer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Denk je ook niet dat die actie van Barri toen JUIST uit protest was? Ik neem aan dat Ferrari niet vanuit de pitbox heeft geroepen "Laat de hele wereld even zien hoe wij zijn met team-orders". Ik denk eerder dat Barri zelf zoiets had van "Da's goed.... ik doe het voor Ferrari maar dan laat ik wel eerst de wereld zien wie er vandaag sneller was".
Bovendien vergeet je tientallen andere acties van Ferrari waarbij Barri altijd de dupe was. Pitten bijvoorbeeld. Ze offerden graag Barri's plek op om Shumi een puntje extra te laten halen. Die mentaliteit zie je terug in het feit dat ze geen twee dezelfde wagens op de baan kunnen neerzetten.
Juist Massa zal met hangende pootjes gehoorzamen. Juist hij.
Morge toch pas??quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:37 schreef sanger het volgende:
STR test vandaag op Jerez.
Sorry je hebt gelijkquote:
Bron F1Livequote:Schumacher is 'unemployed'
A useful situation in Switzerland
It 's not not by chance Schumacher choses
Switzerland as his home
In the country he resides, formula one's highest earner - Michael Schumacher - is officially unemployed.
Because motor racing is not recognised in Switzerland, the German has registered formally as an unemployed foreigner, according to the German Tageszeitung newspaper.
Even though his annual income tops more than $50 million, the 'unemployed' label means 37-year-old Schumacher only has to pay annual charges based on an income of $300,000.
Als het waar is wel !!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:47 schreef Atreidez het volgende:
Djeez, dus hij steekt alles zo in ze zak ?
Je hebt slechts ten dele gelijk, want deed McLaren het foefje ook tot tweemaal toe openbaar en vlak voor de finish? Of deed McLaren net zoals Ferrari en ongetwijfeld ook vele andere teams in tientallen andere GP's gewoon degene met de beste strategie op dat moment (lees: de snellere) een vlugge doorgang verlenen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:58 schreef joostingh het volgende:
[..]
Kijk die race nog maar eens naar. Schumacher was sneller maar niet snel genoeg om Barrichello voorbij te kunnen. En ja hoe Barrichello dat deed was eigenlijk wel goed want nu mag het niet meer.
Alleen vraag ik mij dan af, op Silverstone (seizoen 2003) reed Coulthard voor Kimi en liet (heel duidelijk zichtbaar) Coulthard Kimi gewoon voorbij. En dit was verboden dat seizoen. Nu zeggen mensen heel vaak dat de FIA met 2 maten meet als het gaat om Ferrari maar zoals ik dat nu zie doen ze dat dus ook bij Mclaren. Dus ik denk niet dat ze met 2 maten meten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |