nou nou wat een ophef zijn jullie in slaap gevallen ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:57 schreef Atreidez het volgende:
Neuh, dat denk ik toch niet hoor. Of hij moet ineens meer fan van sigaretten zijn geworden dan van zijn idool
Cosworth staat een beetje weggestopt op het bodywork... Hier (pas op: 3000x2000, 3MB!) is het wél te zien, 'achter' de uitlaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:49 schreef HPoi het volgende:
Wat me opvalt is de ontbreking van het woord: Cosworth.
Misschien een eis van Karthikeyans sponsor TATA geweest?
quote:PHILIPS
www.philips.com
Philips has many divisions from medical systems to semi conductors but the Formula One sponsorship is specifically with Domestic Appliances and Personal Care. The precision and technological innovation of Formula One is an ideal fit with the values that we have at the core of our organisation.
Things you didn’t know about shaving:
1. The first Philips shaver was introduced in 1939.
2. 450m shavers have been sold in 66 years.
3. 78% of women prefer their men clean shaven.
4. America has the highest percentage of men who shave daily at 79%.
5. The average man in Europe spends, on average, £200 a year on shaving products.
Was een tijdje geleden bekend gewoden. Is de scheerapparatenafdeling van Philips die de sponsoring doetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:58 schreef Tackleberry het volgende:
Philips is ook partner van Williams (of was dat al?). Van Williamsf1.com:
[..]
ok thanks.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Cosworth staat een beetje weggestopt op het bodywork... Hier (pas op: 3000x2000, 3MB!) is het wél te zien, 'achter' de uitlaat.
ik rookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:16 schreef mcyodogg het volgende:
Maar ik snap het toch niet. Toen je deze account aanmaakte, wist je dat West weg zou gaan als sponsor. Waarom dan toch die keuze?
ja maar, http://www.formula1.nl/in(...)and_sponsort_sauber/quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef mbn het volgende:
[..]
. Ze waren overigens een tijdje weg uit de Formule 1, nadat ze Philips Car Systems hadden verkocht.
Het staat wel op de borden erachter, maar op de auto en teamkleding kan ik het ook niet snel ontdekken. Waarschijnlijk gaat het om relatieve geringe sponsoring dan, waarbij relatiebeheer belangrijker is dan het vergoten van de bekendheid.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom zie ik Randstad nergens staan?
hier stond in Elsevier ook nog iets over. Het is een schandaal in wallonie. Een van de waalse politici kon niet eens engels en heeft maar wat getekend, hij snapte er geen zak van..quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
bron: http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8336_0_1_0Ik zet m'n geld lekker in op Honda
Hahahaha! Dat meen je niet! Moest íe natuurlijk net bij Bernie flikken ... de man van de waterdichte contractenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hier stond in Elsevier ook nog iets over. Het is een schandaal in wallonie. Een van de waalse politici kon niet eens engels en heeft maar wat getekend, hij snapte er geen zak van..
jij mag de schoenenpoetsen van een laagste vast team lid.., dat wordt jou bijbaan danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef HPoi het volgende:
Ik heb mij ingeschreven bij Randstad voor een bijbaantje bij Williams F1.
Je moest ze de kost geven die zo zijn begonnen en nu een top-baan hebben binnen een teamquote:Op zondag 29 januari 2006 13:32 schreef WEST het volgende:
[..]
jij mag de schoenenpoetsen van een laagste vast team lid.., dat wordt jou bijbaan dan![]()
ben bang van wel, was nog vrij recent. Misschien dat iemand het artikel kan copy paste. Ik heb geen toegang tot de else4 website. Bizar was het wel. Het is dus een groot schandaal in Wallonie.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hahahaha! Dat meen je niet! Moest íe natuurlijk net bij Bernie flikken ... de man van de waterdichte contractenMaar dat kon íe niet weten als íe geen Engels kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Calm down, please!
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
A1GPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben benieuwd wat er was gebeurd in de laatste bochten als Zwitserland geen rem-defect had.
Maar nevertheless ... EINDELIJK zeg. Ik zei net al dat ik het een goede racer vond maar de hoofdrace was subliem. Nog steeds jammer dat het geen zilver + goud is maar het geld (300k) is bij het team
... ik slik weer wat woorden in.
Calm down, please!
Dan heeft een driver ballen,en dan is het nog niet goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:48 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou zo stom was die actie in de sprintrace niet.
Als Frankrijk meer ruimte had gegeven hadden ze elkaar nooit geraakt, of zie ik dat nou verkeerd?
Top Stories op News Now F1 NL:quote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef TommyGun het volgende:
Volgens mij stond er F1 in de topic title?
quote:Armand Broekmans over zege A1 Team Nederland: "Dit is...
RaceXpress 18:48 29-Jan-06
Verstappen reageert op crash
InsideF1 13:18 29-Jan-06
Sensationele winst voor Verstappen
F1Racing 17:34 29-Jan-06
Jos Verstappen smaakmaker in de "straten van Durban"
RaceXpress 01:04 30-Jan-06
Verstappen: ’Hopelijk is dit de ommekeer’
Formule1.info 15:27 29-Jan-06
Foto's (36): De A1GP hoofdrace in Durban
Formule1Wereld.nl 19:00 29-Jan-06
RaceXpress.nl in gesprek met Jos Verstappen na enerverende A1...
RaceXpress 16:06 28-Jan-06
A1 Grand Prix: Jos Verstappen aan het feest in...
Gazet van Antwerpen 11:02 30-Jan-06
A1GP: Reacties top drie
InsideF1 17:56 29-Jan-06
Albers' nieuwe 'kantoor' ligt op schema
The F1 Crew 08:44 30-Jan-06
A1GP: Hoofdrace: Verstappen wint in Zuid-Afrika
F1Today.nl 17:56 29-Jan-06
Jos kan het nog steeds!
The F1 Crew 07:07 30-Jan-06
Montoya op zoek naar nieuw team?
F1update.nl 07:44 30-Jan-06
A1GP: Overwinning voor Jos Verstappen
RTL5 17:48 29-Jan-06
A1GP: Verstappen ziet podium in rook opgaan
RTL5 17:18 29-Jan-06
A1GP: Verstappen blikt terug op zijn overwinning
Formule1Wereld.nl 15:10 29-Jan-06
A1GP: Verstappen pakt de zege in Durban!
pittalk.nl 16:03 29-Jan-06
Verstappen blij met overwinning
InsideF1 15:55 29-Jan-06
A1GP Durban Featurerace: Jos Verstappen WINT !
RaceXpress 14:48 29-Jan-06
We zijn nog steeds voor Ferrari
The F1 Crew 19:38 29-Jan-06
OP zegt van welquote:Op maandag 30 januari 2006 16:16 schreef Atreidez het volgende:
Dan is dit nog niet de plek om er dan over te discussieren
Flink nieuws door blijven posten en we zitten zo aan deeltje 2quote:Op maandag 30 januari 2006 17:57 schreef HPoi het volgende:
Ik heb jou OP gebruikt ja.Maar wel aangepast, want die linkjes naar de teams klopten niet. (meer)
En nog wat dingetjes.
![]()
Beter dan Heinz Harald Frentzen op welke zender dan ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:28 schreef mcyodogg het volgende:
Zit ik zo te zappen. Zie ik Christijan Albers op TMF.![]()
Hierin lijkt mij.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Flink nieuws door blijven posten en we zitten zo aan deeltje 2
effe een OP maken die het topic waardig is (idd maar zonder A1GP... daar moet maar een apart topic voor komen)
quote:Op maandag 30 januari 2006 18:30 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Beter dan Heinz Harald Frentzen op welke zender dan ook.
was zoiets niet eerder verboden?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:28 schreef SupaMario het volgende:
Renstal denkt aan snelle inzet ’seamless shift gearbox’
Williams heeft ‘naadloos schakelende’ bak
31-1 - Williams heeft ‘m bijna klaar. Een naadloos overschakelende versnellingsbak. De ‘seamles shift gearbox’ wordt als het aan technisch-directeur Sam Michael ligt zo snel mogelijk ingezet in de nieuwe FW28.
Het pincipe van de nieuwe versnellingsbak is heel simpel: supersnel, naadloos overschakelen van de ene versnelling naar de andere. De tijdwinst is volgens technisch-medewerker Henk Wagenaar Hummelinck ‘mogelijk slechts een duizendste van een seconde per ronde’, maar is deasniettemin ‘de moeite waard’. ,,We werken er nog steeds aan, maar we hebben al duizenden testkilometers afgelegd’’, zegt technisch-directeur Sam Michael tegenover de Britse tv-zender ITV. ,,Het ziet er goed uit, maar we zijn er nog niet helemaal. We racen er pas mee, als we er de finish mee kunnen halen. Maar we zullen ‘m zo snel mogelijk inzetten.’’
Volgens Sam Michael, die er heilig van overtuigd is dat de ‘seamless shift gearbox’ sneller is dan een conventionele bak, zullen alle Formule 1-teams binnen afzienbare tijd op het nieuwe concept overstappen.
Ben benieuwd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |