nou nou wat een ophef zijn jullie in slaap gevallen ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:57 schreef Atreidez het volgende:
Neuh, dat denk ik toch niet hoor. Of hij moet ineens meer fan van sigaretten zijn geworden dan van zijn idool
Cosworth staat een beetje weggestopt op het bodywork... Hier (pas op: 3000x2000, 3MB!) is het wél te zien, 'achter' de uitlaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:49 schreef HPoi het volgende:
Wat me opvalt is de ontbreking van het woord: Cosworth.
Misschien een eis van Karthikeyans sponsor TATA geweest?
quote:PHILIPS
www.philips.com
Philips has many divisions from medical systems to semi conductors but the Formula One sponsorship is specifically with Domestic Appliances and Personal Care. The precision and technological innovation of Formula One is an ideal fit with the values that we have at the core of our organisation.
Things you didn’t know about shaving:
1. The first Philips shaver was introduced in 1939.
2. 450m shavers have been sold in 66 years.
3. 78% of women prefer their men clean shaven.
4. America has the highest percentage of men who shave daily at 79%.
5. The average man in Europe spends, on average, £200 a year on shaving products.
Was een tijdje geleden bekend gewoden. Is de scheerapparatenafdeling van Philips die de sponsoring doetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:58 schreef Tackleberry het volgende:
Philips is ook partner van Williams (of was dat al?). Van Williamsf1.com:
[..]
ok thanks.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Cosworth staat een beetje weggestopt op het bodywork... Hier (pas op: 3000x2000, 3MB!) is het wél te zien, 'achter' de uitlaat.
ik rookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:16 schreef mcyodogg het volgende:
Maar ik snap het toch niet. Toen je deze account aanmaakte, wist je dat West weg zou gaan als sponsor. Waarom dan toch die keuze?
ja maar, http://www.formula1.nl/in(...)and_sponsort_sauber/quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef mbn het volgende:
[..]
. Ze waren overigens een tijdje weg uit de Formule 1, nadat ze Philips Car Systems hadden verkocht.
Het staat wel op de borden erachter, maar op de auto en teamkleding kan ik het ook niet snel ontdekken. Waarschijnlijk gaat het om relatieve geringe sponsoring dan, waarbij relatiebeheer belangrijker is dan het vergoten van de bekendheid.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom zie ik Randstad nergens staan?
hier stond in Elsevier ook nog iets over. Het is een schandaal in wallonie. Een van de waalse politici kon niet eens engels en heeft maar wat getekend, hij snapte er geen zak van..quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
bron: http://www.f1pits.net/f1nieuws.php?id=P8336_0_1_0Ik zet m'n geld lekker in op Honda
Hahahaha! Dat meen je niet! Moest íe natuurlijk net bij Bernie flikken ... de man van de waterdichte contractenquote:Op zondag 29 januari 2006 05:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hier stond in Elsevier ook nog iets over. Het is een schandaal in wallonie. Een van de waalse politici kon niet eens engels en heeft maar wat getekend, hij snapte er geen zak van..
jij mag de schoenenpoetsen van een laagste vast team lid.., dat wordt jou bijbaan danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef HPoi het volgende:
Ik heb mij ingeschreven bij Randstad voor een bijbaantje bij Williams F1.
Je moest ze de kost geven die zo zijn begonnen en nu een top-baan hebben binnen een teamquote:Op zondag 29 januari 2006 13:32 schreef WEST het volgende:
[..]
jij mag de schoenenpoetsen van een laagste vast team lid.., dat wordt jou bijbaan dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |