Tarrelsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:29 schreef Capa het volgende:
...
Ik ben erg blij met weeceepapier hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar op de een of andere manier zal je toch die klonters in je bilspleet moeten verwijderen, wil je de boel daar proper houden.
...
Ja man en die was je natuurlijk maar 1x per maandquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Capa het volgende:
Aan de mensen die een washandjegebruiken: waar laten jullie dat vieze vodje? Hangt dat dan gewoon lekker goor te wezen in de douchecabine?
Gewoon uitspoelen denk ik en vervolgens in de wasmand.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Capa het volgende:
Aan de mensen die een washandjegebruiken: waar laten jullie dat vieze vodje? Hangt dat dan gewoon lekker goor te wezen in de douchecabine?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Capa het volgende:
Ja, washandjes, brr.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef schatje het volgende:
Gewoon uitspoelen denk ik en vervolgens in de wasmand.
Je doet net alsof het heel wat is.
Dan moet je over een paar jaar een aan het douchescherm ruiken, dan ruik je een mixtuur van schijtluchtjes van de hele familie door elkaar heen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Mleentje het volgende:
Ik moet van mijn moeder het washandje na het douchen altijd laten drogen en daarna in de wasmand gooien. Anders gaat het schimmelen of stinken ofzo.. Moet ook met gebruikte vochtige handdoeken. Eerst drogen en dan pas in de wasmand. Ik weet nooit zo goed waar ik dat washandje moet laten. Meestal hang ik hem aan de zijkant over het randje van het douchescherm.
We dachten hetzelfde!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:43 schreef Developersrus het volgende:
Gewoon de douchekop op je anus zetten en spoelen maar...
Dat ga ik ook nog eens bestellen bij de hubo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Skinkie het volgende:
Wij hebben zo'n waterstraal in de douche kop zitten
Je bedoelt zo'n anusclean mode of mobiel klisma apparaat?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Skinkie het volgende:
En gebruik je een washandje maar 1 keer? Ander verspreid je diezelfde bacteriën de volgende dag alsnog over de rest van je lichaam. :-)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:35 schreef Mleentje het volgende:
Oh ja zo, met een washandje met douchegel onder de douche. Ik was wel als allerlaatste mijn kont met dat washandje. Dat ik niet de bacterien leuk over de rest van mijn lichaam verspreid.
We hebben een douchecabine met douchedeuren he. Dat bedoelde ik met douchescherm. Ik denk niet daar daar zo snel luchtjes in trekken. Misschien wel in zo'n douchegordijn. Trouwen, mijn moeder maakt zeer regelmatig dat douchescherm lekker schoon en fris, dus die lucht ruik je echt niet hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dan moet je over een paar jaar een aan het douchescherm ruiken, dan ruik je een mixtuur van schijtluchtjes van de hele familie door elkaar heen.
Net als in een bidet? Handig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Skinkie het volgende:
En dan op koopzondag, zodat je hele winkelende gezinnen met zo'n vraag vergast.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:46 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dat ga ik ook nog eens bestellen bij de hubo.
"Heeft u ook een douchekop met een anuswaswaterstraal?"
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:47 schreef Developersrus het volgende:
Je bedoelt zo'n anusclean mode of mobiel klisma apparaat?
ja gebruik ik maar 1 keer. 2 keer met een washandje doen vind ik persoonlijk best smerig.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Weetjewat het volgende:
[..]
En gebruik je een washandje maar 1 keer? Ander verspreid je diezelfde bacteriën de volgende dag alsnog over de rest van je lichaam. :-)
Sommige moeders willen de bovenkant van het douchescherm nog wel eens vergeten bij het schoonmakenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef Mleentje het volgende:
[..]
We hebben een douchecabine met douchedeuren he. Dat bedoelde ik met douchescherm. Ik denk niet daar daar zo snel luchtjes in trekken. Misschien wel in zo'n douchegordijn. Trouwen, mijn moeder maakt zeer regelmatig dat douchescherm lekker schoon en fris, dus die lucht ruik je echt niet hoor.![]()
Sommige... maar mijn moeder niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef thefunny het volgende:
[..]
Sommige moeders willen de bovenkant van het douchescherm nog wel eens vergeten bij het schoonmaken![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef stribe het volgende:
Wij doen het heel anders... 1 keer in de week gaan we met het hele gezin langs elkaar staan, en dan spuit papa met 'n hogedruk reiniger onze darmuitgang schoon.
Zeg maar gerust een "hole in one" dus...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:51 schreef stribe het volgende:
Wij doen het heel anders... 1 keer in de week gaan we met het hele gezin langs elkaar staan, en dan spuit papa met 'n hogedruk reiniger onze darmuitgang schoon.
Je zou z'n pa eens moeten zien als ze zonnebrand gaan smeren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:52 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Zeg maar gerust een "hole in one" dus...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef Tarabass het volgende:
Als je goed poept, dus zonder te persen, wordt je kont niet smerig.
quote:Ooit gedacht waarom een hond geen smerige anus heeft na het poepen?
quote:Omdat ze goed poepen en alleen als ze echt moeten.. Conclusie moet dus zijn, dat als je veel moet afvegen je gewoon niet kunt poepen. Maar waar kun je dat dan leren?
Zoals je al zei: waar?quote:En die klonten, daar hebben alleen maar mannen last van. En neej, het is geen stront wat in je konthaar blijft hangen maar wc-papier die in bolletjes (door te hard vegen) in het haar blijft zitten. Je velletje papier is dan ook een beetje stuk en opgerolt door het vegen..
Leer dus in godsnaam poepen![]()
die je vervang je normaal ook elk half jaarquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:44 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dan moet je over een paar jaar een aan het douchescherm ruiken, dan ruik je een mixtuur van schijtluchtjes van de hele familie door elkaar heen.
Het ging mij dus ook vooral om die bolletjes papier.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef Tarabass het volgende:
En die klonten, daar hebben alleen maar mannen last van. En neej, het is geen stront wat in je konthaar blijft hangen maar wc-papier die in bolletjes (door te hard vegen) in het haar blijft zitten. Je velletje papier is dan ook een beetje stuk en opgerolt door het vegen..
Kan je mij een cursus aanbevelen?quote:Leer dus in godsnaam poepen![]()
Eem betere tip is meer vezels consumeren als je vies achterwerk hebt na het schijtprocede. En dan dus volkoren brood en desgewenst Stimulance van Nutricia (verkrijgbaar bij afdeling natuurvoeding, 't is een tray met 3 pakjes sinaasappelsap met extra vezels).quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zoals je al zei: waar?
Als ik dat vreet, zitten bij mij thuis de barsten in de porseleinen pot.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef veer0318 het volgende:
[..]
Eem betere tip is meer vezels consumeren als je vies achterwerk hebt na het schijtprocede. En dan dus volkoren brood en desgewenst Stimulance van Nutricia (verkrijgbaar bij afdeling natuurvoeding, 't is een tray met 3 pakjes sinaasappelsap met extra vezels).
Leg uitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:18 schreef thefunny het volgende:
[..]
Als ik dat vreet, zitten bij mij thuis de barsten in de porseleinen pot.
Pitt'n in mn poeep die tink'lend in de pot spuiten.quote:
Je zou'm op z'n minst binnenstebuiten kunnen keren bij het van je hand afhalen van het washandje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Mleentje het volgende:
Ik moet van mijn moeder het washandje na het douchen altijd laten drogen en daarna in de wasmand gooien. Anders gaat het schimmelen of stinken ofzo.. Moet ook met gebruikte vochtige handdoeken. Eerst drogen en dan pas in de wasmand. Ik weet nooit zo goed waar ik dat washandje moet laten. Meestal hang ik hem aan de zijkant over het randje van het douchescherm.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik veeg gewoon m'n kont goed af, dan hoef je toch amper te wassen
Poep eens 30 jaar lang in een plee zonder hem schoon te maken maar wel goed door te spoelen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik veeg gewoon m'n kont goed af, dan hoef je toch amper te wassen
Een "S" jaquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef thefunny het volgende:
[..]
Pitt'n in mn poeep die tink'lend in de pot spuiten.
Daar beleef ik ook nog wel vaak plezier aan maar dat heeft dan weinig met mijn billen te maken hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef Aventura het volgende:
En wat douchen betreft, lang leve de regelbare douchestraal
[/sub]
True.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:44 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Daar beleef ik ook nog wel vaak plezier aan maar dat heeft dan weinig met mijn billen te maken hoor.![]()
Dat je in dit topic post, geeft al aan dat je een grens voorbij bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:40 schreef Aventura het volgende:
Valt dit nu onder de noemer 'too much information?'
Een hond heeft anaalklieren die het voor hem schoonmaken. Mensen moeten ook anaalklieren krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef Tarabass het volgende:
Als je goed poept, dus zonder te persen, wordt je kont niet smerig. Ooit gedacht waarom een hond geen smerige anus heeft na het poepen? Omdat ze goed poepen en alleen als ze echt moeten..
Oh, je hoeft ook niet te vegen hoor. In pricipe kun je gewoon opstaan, hijsen en weglopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef SlipSlop het volgende:
[..]
Een hond heeft anaalklieren die het voor hem schoonmaken. Mensen moeten ook anaalklieren krijgen![]()
Poepen en dan niet te hoeven vegen voelt als een overwinning![]()
Daar sluit ik mij volledig bij aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:29 schreef zosas het volgende:
- schijten? whipe your ass
- Douchen? wash your ass
Het is juist het papier dat de brokken maakt - met name in combinatie met een behaarde mannenaars. Daarom ook eigenlijk dit topic: wij gebruiken pleepapier niet omdat dat nu zo hygiënisch is, maar omdat we onze handen niet vies willen maken. We zijn bang voor onze eigen strontresten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Je bent toch nooit te arm om altijd overvloedig te zijn voorzien van al dan niet vochtig toiletpapier?
Kijk dat hoor ik graag.quote:Op zondag 22 januari 2006 03:37 schreef Indirah het volgende:
ik heb een plantengietertje naast de plee
scheelt enorm veel pleepapier en tis lekker schoon
Natuurlijk maar er zijn genoeg nattige zepen die onze handen kunnen reinigen na het aanraken onzere anus...quote:Op zondag 22 januari 2006 03:53 schreef Capa het volgende:
[..]
Kijk dat hoor ik graag.
Zover ben ik nog niet, helaas. In bepaalde buitenlanden heb ik me wel aan die lokale folklore gewaagd. Manuele reiniging met het nodige water. Niks mis mee.![]()
(Mits je je handen goed wast achteraf. Dat dan weer wel.)
En alle anderen behalve diegenen die het blijkbaar een prettig idee vinden om hun washandjesquote:Op zondag 22 januari 2006 04:10 schreef junkiexp het volgende:
In mijn vorige woonplaats,stond bij de shoarmaboer altijd een fles water in de wc.
Daar reinigen de moslims het dus blijkbaar mee.
Jij zat toch laatst te klagen over stront aan je lul na bezoekjes aan de kinderboerderij?quote:Op zondag 22 januari 2006 08:04 schreef pberends het volgende:
Dat je kont vaak vies is na het schijten is de reden dat God niet bestaat. Echt een foutje in het Intelligent Design zou dat zijn. Veel dieren hebben er namelijk geen last van.
quote:Op zondag 22 januari 2006 08:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jij zat toch laatst te klagen over stront aan je lul na bezoekjes aan de kinderboerderij?
LOL, maar gelukkig is de inhoud van de stortbak nooit groter dan die van de toiletpot. Dus als je maar 1x doorspoelt, loopt ie ook niet over als ie verstopt zitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:37 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik heb nooit wcklonterpapier tussen mijn billen zitten maar wel moet ik na het doortrekken soms in angst afwachten of het snel oplopende waterpeil in de pot ook weer zakt.
Hoezo, niemand? Zie hierboven, zonder washandje en zonder hogedrukspuit, ergo: met de hand. Die wordt immers ook (met zeep) gewassen, dus lekker boeienquote:Op zondag 22 januari 2006 03:33 schreef Capa het volgende:
Het valt me dus op dat niemand wil/durft toegeven dat hij/zij onder de douche gewoon met blote handen de aars schoonmaakt. Alsof zoiets een vreselijk gore daad zou zijn.
Ik bedoel: anale seks all over the place maar je eigen kontgat... nee.
LOL, volgens mij heeft het er meer mee te maken, dat Hij ons een vrije wil heeft gegeven (die velen van ons vervolgens misbruiken om ongezond te eten en daardoor plakpoep te produceren)quote:Op zondag 22 januari 2006 08:04 schreef pberends het volgende:
Dat je kont vaak vies is na het schijten is de reden dat God niet bestaat. Echt een foutje in het Intelligent Design zou dat zijn. Veel dieren hebben er namelijk geen last van.
Kijk eens in een gemiddeld indisch huishouden. Daar staat vast ook een fles op de wc (botol tjebok). Ik ben van die fles overgegaan op de vochtige doekjes, geeft wat minder gedoe, heerlijk zou zijn zo'n kraantje in de pot met lauwwarm water waarbij het water omhoog spuit (ik zag dat de moeder van schrijfster Marion Bloem er één had), bij een bidet is dat toch ook wat geklieder.quote:Op zondag 22 januari 2006 04:10 schreef junkiexp het volgende:
In mijn vorige woonplaats,stond bij de shoarmaboer altijd een fles water in de wc.
Daar reinigen de moslims het dus blijkbaar mee.
Opzich niet erg,maar laat dan een apart kamertje met een bidet erin bouwen,erg fris zag het er niet uit.
Op de muur of tegen het plafond..? Een hele slechte motoriek. Of heel slechte oog/kont coördinatie natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik weet niet wat voor motoriek je moet hebben om hele klonten achter te laten...
Eensch is, maar daar moet dan wel tegenover staan dat er niet raar opgekeken wordt als je na het schijten een uur lang "sleetje gaat rijden" over het nieuwe tapijt in de gang. Dat is nml de hondenoplossing voor vocht in de anaalklieren, schijnt toch niet echt prettig te zijn. (het vocht dan, ik zie menigeen vrouwelijk fok!ker als over het tapijt heen schuren "omdat ze last hebben van anaalvocht"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef SlipSlop het volgende:
[..]
Een hond heeft anaalklieren die het voor hem schoonmaken. Mensen moeten ook anaalklieren krijgen![]()
Poepen en dan niet te hoeven vegen voelt als een overwinning![]()
Ja! Kwam ik nog deze quote tegen!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef Sjaakman het volgende:
Moest ineens aan dit topique denken: [ontkenningsfase] vrouwen poepen niet!![]()
Nooit meer versierangst! Gewoon eerst je voorstellen dat ze lekker een potje aan 't schijten is, dan is ze niet meer de godin die je dacht dat ze was en kun je rustig op haar afstappenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
Als ik een meisje leuk vind, denk ik altijd aan hoe ze een potje zit te schijten, dan ben ik niet meer in staat om haar te zien als porceleinen godin.
Maar hoe doe je dat dan...ik neem aan dat je dan de gieter achter je houdt en dan uitgiet, van achter naar voren dus. Je moet ook NOOIT afvegen met papier van achter naar voor!quote:Op zondag 22 januari 2006 03:37 schreef Indirah het volgende:
Ik gebruik er een washandje voor omdat ik dat veel handiger vind. Alleen als er geen washandje voorhanden is gebruik m'n blote hand.quote:Op zondag 22 januari 2006 03:33 schreef Capa het volgende:
Het valt me dus op dat niemand wil/durft toegeven dat hij/zij onder de douche gewoon met blote handen de aars schoonmaakt. Alsof zoiets een vreselijk gore daad zou zijn.
Ik bedoel: anale seks all over the place maar je eigen kontgat... nee.
Ook wij poepenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:03 schreef iFuk het volgende:
[..]
En vrouwen poepen niet dus daar kan je veilig anale seks mee hebben
Wat is er mis met een washandje? Je wast er je reet mee, legt het op de verwarming en laat het drogen en gooit het in de kookwas.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:14 schreef Capa het volgende:
Ik begrijp die voorkeur niet voor het washandje. Wat een smerige vieze dingen zijn dat toch. Volstrekt nutteloos ook.
OK, nu gaan er vast weer mensen beginnen over het dagelijks afnemen van de radiator in de badkamer met chloor (dit als logisch vervolg op de doucheschermdiscussie)quote:Op zondag 22 januari 2006 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is er mis met een washandje? Je wast er je reet mee, legt het op de verwarming en laat het drogen en gooit het in de kookwas.
Het trieste is dat bij dat soort mensen de pleepot vaak schoner is dan hun aanrecht. Dat schijnt dus echt voor te komen, dat er op het blad van het aanrecht veel meer gevaarlijke bacteriën worden aangetroffen dan in de plee...quote:Op zondag 22 januari 2006 16:06 schreef wateengedoe2 het volgende:
OK, nu gaan er vast weer mensen beginnen over het dagelijks afnemen van de radiator in de badkamer met chloorHoezo smetvrees ...
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat is er mis met een washandje? Je wast er je reet mee, legt het op de verwarming en laat het drogen en gooit het in de kookwas.
Nee, is ook niet nodig als je ze wast...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef Capa het volgende:
[..]
Nee ik moet er niks van hebben. Ben er thuis gelukkig niet mee opgegroeid.
Hebben mensen in één gezin dan ook hun eigen aarslap? Met hun naam erop geborduurd?![]()
Maar eerst lekker laten drogen op de verwarming? Netjes naast elkaar, in de juiste kleurschikking...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, is ook niet nodig als je ze wast...
Ik dacht nog altijd dat je endeldarm een opslag plaats is voor poep, dus alleen je kont aan de buitenkant afvegen en wassen veranderd er niks aan dat er nog steeds poep IN de endeldarm kan zitten. Dus mits je een klysma gebruikt is er wel een redelijke kans dat je pik een beetje bespeurd raakt met poep.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ook wij poepen![]()
Maar als wij elke dag douchen en ons gatje goed afvegen dan komt er geen poep kijken bij anale sex heur![]()
Als ik mezelf alleen met me handen was, dan verbruik ik zodat een halve fles douchegel.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:58 schreef Capa het volgende:
[..]
Maar eerst lekker laten drogen op de verwarming? Netjes naast elkaar, in de juiste kleurschikking...![]()
Ik snap niet dat mensen een washandnodig hebben om hun eigen lichaam te wassen. Alsof je een handschoen aantrekt om in je neus te peuteren.
Anyway, mijn afkeer van de washandmoge duidelijk zijn.
![]()
Met een washand kan je je grondiger wassen dan gewoon met je eigen hand. Dat is de reden waarom ik hem gebruik, niet omdat ik vies ben om mezelf aan te rakenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:58 schreef Capa het volgende:
Ik snap niet dat mensen een washandnodig hebben om hun eigen lichaam te wassen. Alsof je een handschoen aantrekt om in je neus te peuteren.
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:01 schreef bonke het volgende:
ik laat et gewoon een maand zitten en als ik dan door de holstrontverklontering niet meer kan poepen dan pak ik me pneumatische reetketelsteenbikker en bik ik alles deraf
eens in de maand heb ik dus een klontvrij poepertje
Als rechtshandige heb ik weer wat geleerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:29 schreef Capa het volgende:'n
Je hurkt daar gewoon boven een gat en als je klaar bent was je de boel met wat water en je linkerhand. Vandaar dat het in de meeste landen bijzonder ongepast is om met diezelfde linkerhand eten aan te raken, naar mensen te wijzen, of om die hand überhaupt zelfs te gebruiken behalve voor die ene intieme handeling.
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:44 schreef Capa het volgende:
[..]
Nee ik moet er niks van hebben. Ben er thuis gelukkig niet mee opgegroeid.
Hebben mensen in één gezin dan ook hun eigen aarslap? Met hun naam erop geborduurd?![]()
Een onbegrijpelijk fenomeen. Categorie 'katoenen zakdoek'. Oók al zoiets verschrikkelijks.![]()
ik zie het helemaal voor me.. en je moeder er daarna de planten weer water mee geven.. hahaquote:Op zondag 22 januari 2006 03:37 schreef Indirah het volgende:
Ah, dus oplossing: koken in de toiletpot en poepen op het aanrecht. Nu nog een verwarmingselement in de wc-pot installeren en het aanrechtafvoerputje groot genoeg maken voor .. nou ja, u begrijptquote:Op zondag 22 januari 2006 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het trieste is dat bij dat soort mensen de pleepot vaak schoner is dan hun aanrecht. Dat schijnt dus echt voor te komen, dat er op het blad van het aanrecht veel meer gevaarlijke bacteriën worden aangetroffen dan in de plee...![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:28 schreef wateengedoe2 het volgende:
[..]
Ah, dus oplossing: koken in de toiletpot en poepen op het aanrecht. Nu nog een verwarmingselement in de wc-pot installeren en het aanrechtafvoerputje groot genoeg maken voor .. nou ja, u begrijpt
Dat vind ik ook ranzig......quote:Op maandag 23 januari 2006 05:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
(ook heb ik hekel aan die katoenen zakdoeken die je keer op keer hergebruikt en weer in je zak stopt)
quote:Op maandag 23 januari 2006 09:28 schreef wateengedoe2 het volgende:
Ah, dus oplossing: koken in de toiletpot en poepen op het aanrecht. Nu nog een verwarmingselement in de wc-pot installeren en het aanrechtafvoerputje groot genoeg maken voor .. nou ja, u begrijpt
Deze mevrouw heeft het bijna begrepen:quote:Op maandag 23 januari 2006 13:51 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe werkt zo'n bidet joh? dat vraag ik me altijd al af... Spuit die straal dan niet je rug op ofzo? Ik kan me er niets bij voorstellen dat dat relaxed is...
I really do know life at allquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:33 schreef Tobbes het volgende:
Klonten?
Je moet gewoon volle kracht afknijpen.
Daarom moet je ook je hand erbij gebruiken. Als je de afwas doet, zet je ook niet domweg alleen de kraan open.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:01 schreef Maisnon het volgende:
Bij een bidet heb ik eerder het idee dat het waterverf wordt, met alleen maar ergere gevolgen achteraf, dan moet je er echt een hogedrukreiniger opzetten wil je het goed schoonspuiten
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:28 schreef Capa het volgende:
[..]
Daarom moet je ook je hand erbij gebruiken. Als je de afwas doet, zet je ook niet domweg alleen de kraan open.
o dan heb ik daar vast overheen gelezenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:46 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je moet trouwens foto's plaatsen van je bezigheid![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:49 schreef pberends het volgende:
Stofzuiger in je reet werkt ook goed. Theoreetisch dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |