abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38679094
spam

[ Bericht 59% gewijzigd door Rene op 26-06-2006 18:46:55 ]
pi_38679367
ik denk dat dit wel wat is

http://www.neostrada.nl/
pi_39017688
Ik heb nog nooit ergens iets goedkopers gezien als bij
http://samenkopen.net/action/147265

Wel even wennen aan de site samenkopen.net omdat dat een buitenstaand medium is.
Erg goede service en zeer extreem lage prijzen.
  maandag 19 juni 2006 @ 22:30:30 #154
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39018365
Maypole ==> Die heb je al eerder gemeld. Niet overdrijven he
censuur :O
pi_39036984
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:16 schreef Maypole het volgende:
Ik heb nog nooit ergens iets goedkopers gezien als bij
http://samenkopen.net/action/147265

Wel even wennen aan de site samenkopen.net omdat dat een buitenstaand medium is.
Erg goede service en zeer extreem lage prijzen.
Zullen vast en zeker addertjes onder het gras zitten.
pi_39042701
ik draai nu sinds een maandje bij keurigonline.nl, bevalt allemaal prima tot nu toe
pi_39081498
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:52 schreef pascalheister het volgende:
ik draai nu sinds een maandje bij keurigonline.nl, bevalt allemaal prima tot nu toe
Verder nog ervaringen met deze webhost?
Pakket Medium lijkt mij wel riant.

Iemand?
pi_39082461
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Verder nog ervaringen met deze webhost?
Pakket Medium lijkt mij wel riant.

Iemand?
ik heb zelf pakket xl, tijdelijk voor de halve prijs
pi_39257301
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef Weerman het volgende:

[..]

Zullen vast en zeker addertjes onder het gras zitten.
Nee die zijn er niet. Waarom zou je zoiets doen? dan verpest je je eigen business.
200 klanten in 3 maanden geeft toch wel aan dat het een goede hoster is vind ik.

Vooral omdat mensen vooral door mond-op-mond reclame erbij komen.

Lees die forums maar eens door..
pi_39418809
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:01 schreef Maypole het volgende:

[..]

Nee die zijn er niet. Waarom zou je zoiets doen? dan verpest je je eigen business.
200 klanten in 3 maanden geeft toch wel aan dat het een goede hoster is vind ik.

iemand anders down? reset iets dergelijks van paypole?
mijn site is iig weg en ik kan niet meer inloggen
  zaterdag 1 juli 2006 @ 12:53:37 #161
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39420582
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 11:30 schreef outcast_within het volgende:

[..]

iemand anders down? reset iets dergelijks van maypole?
mijn site is iig weg en ik kan niet meer inloggen
Ik kreeg alleen een mailtje met "Your account for example.org is now ready for use"... Oftewel nieuwe login, en alles weg
Verder geen informatie gezien/gehoord... Ik ben dan ook benieuwd naar de beloofde backups uit de Speurders-advertentie.
pi_39433696
toch een addertje onder het gras.
  zondag 2 juli 2006 @ 12:45:56 #163
63613 outcast_within
of toch niet
pi_39446371
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 12:53 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik kreeg alleen een mailtje met "Your account for example.org is now ready for use"... Oftewel nieuwe login, en alles weg
Verder geen informatie gezien/gehoord... Ik ben dan ook benieuwd naar de beloofde backups uit de Speurders-advertentie.
Het is inmiddels half ge-back upped. Maar ik hoop dat er nog meer komt. aangezien mijn installatron spullen een beetje in de war zijn.
en kijken wat ik nog heb kan ook niet aangezien ik geen wachtwoorden heb.

Maar Ik heb erg snel een mededeling mail gekregen waarin de situatie word uitgelegd en wat er aan word gedaan. Prima
pi_39520120
De hoster heeft iets met de server uitgevreten ofzo.. kzal em eens even opbellen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 22:06:08 #165
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39520718
Ik ben heel benieuwd! Vooral de backup van mail-forwards e.d. zou leuk zijn... Of eigenlijk gewoon alles natuurlijk!
pi_39525345
Ja ik zit nog steeds met een site die niet werkt. en ik toch heel erg graag terug wil zien. en toegang tot mijn mail zou ook wel fijn zijn
pi_39525674
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:01 schreef Maypole het volgende:

[..]

Ik kan ook 200 klanten winnen in 3 maanden. Als ik dan een server laat crashen en ik ben ze alle 200 kwijt ga ik daarna gewoon onder een nieuwe naam verder.

Het gaat er eerder om dat je 200 klanten weet te houden, dan pas geeft het aan dat je een goeie hoster bent.
pi_39597974
Dat moet je dan wel tegen die hoster zeggen.. ik heb alleen maar een reseller bij hem gekocht hea..
pi_39598711
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:20 schreef Maypole het volgende:
Dat moet je dan wel tegen die hoster zeggen.. ik heb alleen maar een reseller bij hem gekocht hea..
hee mijn weblog en andere installatron dingen zijn nog steeds offline. Het framewerk zit er nog wel.
Moet ik maar opnieuw beginnen? of wachten op de back-up.

het mailtje met de paswoorden heb ik niet binnengekregen. Dus ik kan mijn mail niet checken of iets aan de site veranderen. (hmm ik kan dus ook niet opnieuw beginnnen )
pi_39607425
Goede voorbeeld zoals het niet moet, iedereen z.s.m dumpen op 1 server? Je kan iig altijd nog bij ons terecht
pi_39779985
Ik zit momenteel bij verschillende hostingproviders:

- Twee domeinnamen bij Kingsquare ( http://www.kingsquare.nl/ ) - Prijzig, maar ik heb goede uptimegarantie en via deze domeinnamen ontvang ik het gros van mijn e-mail. Tevens krijg ik prima service. Even bellen en het wordt nagenoeg à la minute voor je geregeld.
- Een domeinnaam bij Protagonist ( http://www.protagonist.nl/ ) - Prima prijs-kwaliteitverhouding. Ben ik nu een jaar bij aangesloten en nagenoeg geen problemen mee. Het enige probleem is dat soms ineens de safemode weer aanstaat
- Verder nog een domeinnaam bij Flexwebhosting ( http://www.flexwebhosting.nl/ ) - Kreeg ik als tip mee van een maat van me. Gebruik ik nu enkele maanden en bevalt prima!

Afrader van de maand: Digitalus ( http://www.digitalus.nl/ ) - Spotgoedkoop, maar je hoeft 'r niets van te verwachten. Veel downtime, slechte service (en probeer je contract maar eens op te zeggen )...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:23:45 #172
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_40602873
Als een hoster het heeft over zoveel gig dataverkeer... is dat per maand of per jaar?

En hoeveel is redelijk voor een eenvoudige eigen homepage die gaandeweg wordt uitgebreid met fotoboek, weblog en evt wat stromende media?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_40602941
Alles doet het trouwens weer.

reply's op mailtjes over hoe je je account kan upgraden. of de compensatie van de downtime zijn niet doorgekomen.
pi_40616729
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:23 schreef Verbal het volgende:
Als een hoster het heeft over zoveel gig dataverkeer... is dat per maand of per jaar?

En hoeveel is redelijk voor een eenvoudige eigen homepage die gaandeweg wordt uitgebreid met fotoboek, weblog en evt wat stromende media?

V.
Dat is per maand. Het is moeilijk te zeggen wat redelijk is. Het is altijd fijn om aan de veilige kant te zitten, maar je overschat makkelijk hoeveel je verbruikt. Een simpele homepage met een paar bezoekers per dag kun je meestal al met 1GB dataverkeer draaien. Tientallen mensen per dag zou ik persoonlijk voor iets meer gaan. Mocht je echt honderden bezoekers per dag krijgen kun je beter voor minimaal 10GB gaan.

Bij een fotoboek moet je er rekening mee houden dat de fotos geïndexeerd kunnen worden door zoekmachines. Dat kan je een hoop dataverkeer kosten. Stromende media kost meestal veel dataverkeer. Ik vraag me ook af waar je dat voor nodig hebt. Als je leuke filmpjes ziet op internet kun je ook filmpje van YouTube op je site zetten, dan kost dat je zelf geen extra dataverkeer. Een weblog zal niet veel meer dataverkeer kosten dan een statische site, aangezien de output gewoon html is. Het enige verschil is dat het meer processorkracht verbruikt, maar daar hoef je je niet druk om te maken.

Het ligt er dus helemaal aan hoeveel bezoekers je verwacht te hebben. Overschat dat altijd een beetje, en kijk dan naar hoe groot een gemiddelde pagina op je site is. Afbeeldingen worden gecached in de browser van de bezoeker, en worden dus maar één keer geladen. Hou de eerste maanden de statistiekenprogramma s van je host in de gaten, zodat je weet of je goed zit.
pi_40905380
spam

[ Bericht 98% gewijzigd door Godtje op 17-08-2006 21:29:48 ]
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 08:07:01 #176
155227 crew  Guppy
dus
pi_42133277
Ik heb een ADSL Standaard abonnement bij Planet. Ik wil graag een domeinnaam aanvragen zodat ik bijvoorbeeld www.mijnnaam.com heb, en dus ook een email adres zoals info@mijnnaam.com. Ook wil ik dus een site kunnen bouwen, waarop ik mijn portfolio als grafisch ontwerper op kwijt kan.

Ik begrijp alleen niet zo goed wat voor iets ik nu met kiezen. Bij Planet kan je kiezen uit: eigen site&mail, eigen domeinnaam en website hosting. ik ben hier helemaal niet in thuis en van de helpdesk wordt ik ook niet veel wijzer.
Maar onder tussen ben ik er dus achter dat je ook bij andere servers kunt hosten. Wat is een goede optie voor het gene wat ik wil? Hoe gaat het allemaal in zijn werk en wat zijn de kosten ongeveer? Waar moet ik rekening mee houden?

Ik heb wel al enige ervaring met websites maken, maar ook dat beperkt zich tot het matige coderen van HTML...

Heeft iemand hier ervaring mee? Wil kan je iets uitleggen hierover? Alvast bedankt!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_42137816
Zoals ik het begrijp kan je bij Planet ook je eigen site laten hosten, incl. www.jouwnaam.com en email met info@jouwnaam.com enz. Ik heb alleen geen ervaringen met Planet.

Je kan dit topic en zijn voorgangers doorzoeken op wat mensen goede en betaalbare hosts voor websites vinden. Meestal moet je denken aan zo'n 2 euro per maand minimaal, er zijn ook mensen die het goedkoper aanbieden.

Een domeinnaam kost meestal zo'n 5 tot 15 euro per jaar, afhankelijk of het een .nl, .com, .net of wat voor soort dan ook is.

Als je wilt kan je bij mij hosting kopen, ik heb een zgn. reseller account, dat houdt in dat ik gigantisch veel ruimte heb gekocht bij een hostingbedrijf en dat ik het gebruik om al mijn sites op te zetten en de rest doorverkoop.

Oover digitalus.nl hoor ik ook veel goede verhalen, daar kan je het ook kopen.
Ook Nimio.nl is erg populair, maar die verkoopt hoofdzakelijk via de site samenkopen.net.
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:35:02 #178
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_42138145
Maypole ==> Is de verwachting dat de uptime beter wordt na het recente verhuizen?

(ik hoop zo dat je hier "ja" op kan zeggen! Ik ben zeer tevreden voor de prijs, meer heb ik ook niet nodig qua ruimte/dataverkeer, maar uptime is toch ook wel belangrijk)
pi_42138678
tip voor de beginners kijk eens op webhosters.nl > ervaring van anderen > een gevonden hoster
mijn eigen tips:
Pcextreme.nl / Sohosted.com / WebXtra.nl / Webreus.nl / Yourname.nl

zelf heb ik 5 jaar lang een site gehad via Yourname zeer tevreden maar werd beperkt in mogelijkheden (oud admin systeem).
Momenteel heb ik 2 sites draaien bij Sohosted zeer goedkoop en redelijk snel maar helaas minder uptime. Ook heb ik naar tevredenheid een site draaien bij een US host (Lunarpages.com)

of check deze pagina op mn site en scroll helemaal naar onderen: http://www.funriders.net/robin/?page_id=4
pi_42139460
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Maypole ==> Is de verwachting dat de uptime beter wordt na het recente verhuizen?

(ik hoop zo dat je hier "ja" op kan zeggen! Ik ben zeer tevreden voor de prijs, meer heb ik ook niet nodig qua ruimte/dataverkeer, maar uptime is toch ook wel belangrijk)
Ja, er is mij zelfs 99,9% uptime gegarandeerd. Alleen durf ik dat zelf niet te garanderen aan jullie omdat jullie in eerste instantie onder mij vallen. We zitten nu op een server welke veel dunner bevokt is en in een sneller en beter datacenter staat. De server zelf is ook een stuk stabieler en sneller.
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:00:36 #181
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_42140399
Ik zit momenteel bij pcextreme met een kleine website en op zich is het allemaal heel aardig. Goedkoop, maar erg traag (zeker de DB) tijdens de avonduren. Zou ik het aanraden, jawel hoor, zolang je niet een hele drukke site hebt, maar gewoon lekker voor jezelf bezig bent.

Heb ook een domein bij zenid.net en die leveren uitstekende service, hebben snelle en stabiele servers, maar zijn wel een tikje duurder dan de meeste budget hosters. Anyway, ik kan het wel aanbevelen

Offtopic: Psst Maypole, fix die 'jouw' in je sig even
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
pi_42268819
Weet iemand nog hosters die al php5 aanbieden? Op webhosters.nl kun je alleen zoeken op php, maar niet specifiek op php5.
pi_42290880
Een klein zetje naar boven.
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:12:12 #184
158608 armestudent
www.ARMESTUDENT.nl
pi_42291799
one.com

Bevalt mij erg goed.
pi_42299027
De nieuwe servers van Nimio Internet Services worden allemaal uitgerust met php5
Over een klein maandje zullen ze die in gebruik nemen geloof ik...
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 07:34:14 #186
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_42327369
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:12 schreef armestudent het volgende:
one.com

Bevalt mij erg goed.
Bieden ze ook SSH toegang?
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
pi_42328347
draai op dit moment bij a12hosting.be (voorheen netconedge) een gedeelde server (20gb hdd 600gb bandwith).

vorige week mn eerste downtime gehad, voor de rest zeer te vreden.
you and I ain't done Zeke!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:37:29 #188
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_42328634
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:09 schreef Light het volgende:
Weet iemand nog hosters die al php5 aanbieden? Op webhosters.nl kun je alleen zoeken op php, maar niet specifiek op php5.
10eurohost biedt zover ik weet ook php5 (op linux welliswaar) aan.
pi_42347231
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:12 schreef armestudent het volgende:
one.com

Bevalt mij erg goed.
hoe lang zit je daarop?

want overdracht is onbeperkt, neem aan dat ze daarmee bandbreedte bedoelen... en 4,90 euro voor 4gig webspace...

klopt het allemaal wel?
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 09:43 schreef Misanthropist het volgende:
- Verder nog een domeinnaam bij Flexwebhosting ( http://www.flexwebhosting.nl/ ) - Kreeg ik als tip mee van een maat van me. Gebruik ik nu enkele maanden en bevalt prima!
tijdens zoeken ook flexwebhosting gezien... is het nog steeds goed? ze bieden best wel veel voor minder geld (dan de concurrenten :p) zou je het aanraden? want op internet lees je veel posifieve dingen / en dan weer (veel minder) negatiefe dingen, maar het probleem is dat de datum van de reviews een beetje oud zijn (1 jaar vind ik bijvoorbeeld oud)

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2006 00:41:16 ]
  woensdag 4 oktober 2006 @ 02:27:36 #190
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_42348980
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

hoe lang zit je daarop?

want overdracht is onbeperkt, neem aan dat ze daarmee bandbreedte bedoelen... en 4,90 euro voor 4gig webspace...

klopt het allemaal wel?
Let wel op dat alle prijzen EXC BTW zijn

Anyway, ik zit zelf bij vevida.nl, ben er zelf erg tevreden over, totaal geen downtime ondervonden gewoon perfect, de prijs van 49 euro inc php/mysql. Enige nadeel is: Rechten geven gaat via de website. Liefst zou ik nog een aparte webhost erbij willen hebben, niet al te duur, PHP/mysql etc.
Ik ben van plan om mijn fotografie website te gaan uitbreiden, deze wil ik dan ook op een andere host gaan plaatsen. Ik weet zeker dat ik eind volgend jaar behoorlijk wat foto's erop heb staan, zeker 3 a 4X meer dan wat er nu opstaat, dit vreet nogal wat MBtjes en data. Niet alleen foto's, maar ook zullen er video's erop komen te staan. De reden dat ik ze niet op YouTube wil zetten is: Dat de kwaliteit sterk achteruit gaat. De video's zullen rond de 50MB gaan wegen, mogelijk zelfs meer. Dit zullen dan ook voornamelijk storm/zware onweersbuien etc video's gaan worden.

Maar goed. Kortom, flink wat datalimiet, en webspace! Liefst zou ik de rechten via FTP willen instellen als iemand iets weet, laat het me weten
pi_42349199
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 02:27 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Maar goed. Kortom, flink wat datalimiet, en webspace! Liefst zou ik de rechten via FTP willen instellen als iemand iets weet, laat het me weten
Over wat voor soort rechten heb je?

aan welke user een bestand behoort of bedoel je gewoon chmod rechten? een bestand dat bijvoorbeeld 666 nodig heeft om overgeschreven te worden (php installs enzo) en een map 777 omddat er nieuwe bestanden op gemaakt worden door bijvoorbeeld een fotoscript.. zoiets?
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:43:49 #192
34663 SpeedyGJ
pi_42352173
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 05:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Over wat voor soort rechten heb je?

aan welke user een bestand behoort of bedoel je gewoon chmod rechten? een bestand dat bijvoorbeeld 666 nodig heeft om overgeschreven te worden (php installs enzo) en een map 777 omddat er nieuwe bestanden op gemaakt worden door bijvoorbeeld een fotoscript.. zoiets?
Yeps Chmod rechten, heb zelf een forum (myreact) proberen te installeren maar dat wil niet lukken door die Chmod via de webstite, heel apart (zie ook topic: CGI ERROR)
pi_42360780
Vanaf maandag worden er weer 50 webhostingpakketten + .nl domeinnamen weggegeven via de Frontpage prijsvraag
pi_42370481
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:47 schreef flat_erik het volgende:
Vanaf maandag worden er weer 50 webhostingpakketten + .nl domeinnamen weggegeven via de Frontpage prijsvraag
van DNS servers opstellen ken je niks hé
pi_42374104
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:43 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Yeps Chmod rechten, heb zelf een forum (myreact) proberen te installeren maar dat wil niet lukken door die Chmod via de webstite, heel apart (zie ook topic: CGI ERROR)
Ik gebruik FlashFXP als een FTPclient. Ik denk dat alle clients CHMOD wel ondersteunen. Met FlashFXP is het in iedergeval te regelen met rechtermuis -> Attributes (CHMOD) of Ctrl + O. Welke client gebruik jij?
pi_42456125
Ik ga voor iemand een site bouwen en ben op zoek naar webruimte + domeinverhuizing. Heb dit hele topic doorgebladerd en behoorlijk wat tips verzameld maarre die hosters ontlopen mekaar niet veel qua prijs en aanbod. Wat ik ongeveer nodig heb is >300mb , php en mysql...dataverkeer kan ik niet inschatten , er staat reeds een site een andere hoster maar t knutselneefje heeft geen teller geplaatst dus geen id hoevaak t bezocht is ... ik ga maar uit van ong 100 hits p/mnd ... hoeveel gig heb je dan nodig ?
Bij hoster IS.nl betalen ze nu 200eur p/j ! teveel voor een simpel html knutselwerkje ... ik wil t op <30eur houden.

ik heb mijn keuze beperkt tot pcextreme.nl, Flexwebhosting.nl en webreus ... waarom, om t mezelf makkelijk te maken anders word ik gek van t aanbod Keuze wordt lastig omdat tegenover elke positiefe review een negatieve te vinden is, dusja op welke moet je afgaan.... tips zijn erg welkom !

ps: betreft een kleine commerciele website (schoonh salon) met info over diensten en tarieven.
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 16:40:06 #197
34663 SpeedyGJ
pi_42456272
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik gebruik FlashFXP als een FTPclient. Ik denk dat alle clients CHMOD wel ondersteunen. Met FlashFXP is het in iedergeval te regelen met rechtermuis -> Attributes (CHMOD) of Ctrl + O. Welke client gebruik jij?
Weet ik, gebruik zelf Filezilla, die kan dat ook namelijk, probleem is alleen, zoals ik al vermeld had: Chmodden gaat niet via een programma, dit moet op de vevida website zelf gedaan worden wat ik dus een nadeel vind. Daarom zoek ik ook een webhost die gewoon Chmodden via FTP accepteert
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:46:46 #198
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_42457773
Razz_Gul ==> Ik kan alleen uit ervaring zeggen dat ik erg tevreden ben over WebReus! Al ruim een half jaar probleemloos. Ooit kort "down" geweest voor onderhoud, wat 's nachts plaatsvond, en vantevoren werd aangekondigd. Prima dus
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:38:15 #199
34663 SpeedyGJ
pi_42467743
Iemand trouwens ervaring met deze webhost?
http://www.strato.nl/webhosting/index.html
Kwam em toevallig tegen via banner.
  zondag 8 oktober 2006 @ 00:02:10 #200
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_42468376
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:32 schreef Razz_Gul het volgende:
Ik ga voor iemand een site bouwen en ben op zoek naar webruimte + domeinverhuizing. Heb dit hele topic doorgebladerd en behoorlijk wat tips verzameld maarre die hosters ontlopen mekaar niet veel qua prijs en aanbod. Wat ik ongeveer nodig heb is >300mb , php en mysql...dataverkeer kan ik niet inschatten , er staat reeds een site een andere hoster maar t knutselneefje heeft geen teller geplaatst dus geen id hoevaak t bezocht is ... ik ga maar uit van ong 100 hits p/mnd ... hoeveel gig heb je dan nodig ?
Bij hoster IS.nl betalen ze nu 200eur p/j ! teveel voor een simpel html knutselwerkje ... ik wil t op <30eur houden.

ik heb mijn keuze beperkt tot pcextreme.nl, Flexwebhosting.nl en webreus ... waarom, om t mezelf makkelijk te maken anders word ik gek van t aanbod Keuze wordt lastig omdat tegenover elke positiefe review een negatieve te vinden is, dusja op welke moet je afgaan.... tips zijn erg welkom !

ps: betreft een kleine commerciele website (schoonh salon) met info over diensten en tarieven.
Ik weet niet hoelang je de website online wil blijven houden, maar sommige aanbieders bieden een korting aan als je meerdere jaren bij hun blijft zeg maar.. (zie ook webhosters.nl voor meer info).
Je kan ook op die website ervaringen lezen van andere consumenten/bedrijven , dus wellicht een bezoek waard.
pi_42470387
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 23:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iemand trouwens ervaring met deze webhost?
http://www.strato.nl/webhosting/index.html
Kwam em toevallig tegen via banner.
"te" duur..
en pas bij 9euro p/m mysql erbij...

ik heb hosting genomen bij flexwebhosting...

ik zat bij hostingdiscounter... zat er vanaf rond 1 januari 2005 bij, dus bijna 2 jaar...
ze zouden komen met een frontoffice (soort cpanel/plesk achtig), maar het is er nog steeds niet...
ik ga bij hostingdiscounter weg, omdat ze mijn mysqldatabasen hebben verwijderd zonder toestemming, ik ben dus data kwijt!

op hun site staat namelijk wel dat je mysql krijgt, maar niet hoeveel. toen ik een klant werd, kon ik zoveel mogelijk aanmaken (ik had er stuk of 10)... maar dat was blijkbaar een foutje aan hun kant, je hoort er namelijk maar 1 te hebben. iemand die ik ken, heeft later (rond juni dit jaar dacht ik) een hosting aangevraagd bij hun, en hij heeft maar 1 mysql db gekregen. maar goed, wat blijkt nu, ze hebben dus al mijn databasen verwijderd, behalve 2. ik ben dus ongeveer 8 mysql databasen kwijtgeraakt.. dit allemaal zonder toestemming of zonder waarschuwen, zodat ik de data zelf kon backuppen...

maar goed, ik vond hostingdiscounter goed. ik verlang niet veel: een beetje ruimte, php en mysql ondersteuning en ftp toegang. dit regelen ze daar wel goed. maar omdat ze nu zonder toestemming een paar databasen hebben verwijderd, ga ik daar weg...
(gelukkig zat er geen belangrijke(die ik liever niet kwijtraak) data op de databasen en had ik een backup van de belangrijke databasen)
  zondag 8 oktober 2006 @ 01:59:59 #202
34663 SpeedyGJ
pi_42470600
Ik vind flexwebhosting anders ook vrij prijzig hoor. 1 gig webspace en maar 20 gig download? Dat ga ik nooit redden. Ik kreeg van iemand een link....die zit wel in het buitenland. 200 gig webspace en 2 terrabyte datalimiet. Kijk nu praten we anders kosten? zo'n 8 euro per maand downtime is er amper

http://www.dreamhost.com/hosting.html
  zondag 8 oktober 2006 @ 09:34:45 #203
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_42473609
SpeedyGJ ==> Behalve dat het buiten NL zit, zou dat een heel leuk resellerprojectje zijn Verkoop het in 400 pakketjes van een half gig voor 1 euro per maand, leuke winst
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:24:31 #204
34663 SpeedyGJ
pi_42481931
Die volg ik niet lol maar ik zou het wel heel goed kunnen gebruiken aangezien er straks hele hoop video's op komen van goeie kwaliteit, tja die dataverkeer zal dan wel flink ophoog gaan maar goed
  zondag 8 oktober 2006 @ 17:25:55 #205
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_42483947
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 01:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vind flexwebhosting anders ook vrij prijzig hoor. 1 gig webspace en maar 20 gig download? Dat ga ik nooit redden. Ik kreeg van iemand een link....die zit wel in het buitenland. 200 gig webspace en 2 terrabyte datalimiet. Kijk nu praten we anders kosten? zo'n 8 euro per maand downtime is er amper

http://www.dreamhost.com/hosting.html
Niet de ik belangstelling heb voor dreamhost, vraag me alleen af hoe het hiermee zit:
Disk Storage at signup
Automatically Increases Weekly By
Monthly Bandwidth at signup
Automatically Increases Weekly By:

de enigeste amerikaanse hoster waar ik mee te maken had rekende simpel gezegt door alle dataverkeer per maand bij elkaar op te tellen en dat te zeggen als traffic die erbij geleverd wordt...
Where's my fear???
  zondag 8 oktober 2006 @ 18:09:38 #206
34663 SpeedyGJ
pi_42485425
Hmmz weet niet hoe dat zit ik zal die persoon even vragen ik kom hierop terug.
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:18:07 #207
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_42489832
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:25 schreef jagermaster het volgende:

[..]

Niet de ik belangstelling heb voor dreamhost, vraag me alleen af hoe het hiermee zit:
Disk Storage at signup
Automatically Increases Weekly By
Monthly Bandwidth at signup
Automatically Increases Weekly By:

de enigeste amerikaanse hoster waar ik mee te maken had rekende simpel gezegt door alle dataverkeer per maand bij elkaar op te tellen en dat te zeggen als traffic die erbij geleverd wordt...
Ik zit zelf bij Dreamhost en heb daar 1,5 jaar geleden het Code Monster plan aangeschaft. Heb nu 412.4GB diskspace en 4.724 GBper maand (4,7TB idd ) bandbreedte per maand. Dat groeit met respectievelijk 2GB en 32GB per week. Kost me verder niks extra; je hebt gewoon extra ruimte .
pi_42494128
lijkt wel alsof server van google gehacked is met zo'n dreamhost account
pi_42494190
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik zit zelf bij Dreamhost en heb daar 1,5 jaar geleden het Code Monster plan aangeschaft. Heb nu 412.4GB diskspace en 4.724 GBper maand (4,7TB idd ) bandbreedte per maand. Dat groeit met respectievelijk 2GB en 32GB per week. Kost me verder niks extra; je hebt gewoon extra ruimte .
Dreamhost wel een beetje goed dan?

Vriend van mij had daar ook een account maar was niet echt te spreken over de snelheid etc.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 02:16:35 #210
34663 SpeedyGJ
pi_42566484
Hmmz dat wordt dus een ander verhaal, als de snelheid niet echt super hoog is, dan ben ik er iig al gauw op uitgekeken. Voor mij is het juist erg belangrijk dat ik een snelle hosting heb. Daarnaast zal de betaling voor mij zowiezo al niet door gaan dus wordt het toch een keuze in NL.

Ik heb even gekeken en kwam de volgende tegen:
Klik
Iemand enige ervaring? Zo de reactie's te lezen op webhosters.nl zijn ze erg goed. Oke wel duur maar toch, voor 10 gig webspace en 175gig dataverkeer, dat voor 20 euro p/m ik heb het momenteel nog niet goedkoper gezien

Zojuist nog 1 tegen gekomen
Klik

[ Bericht 13% gewijzigd door SpeedyGJ op 11-10-2006 02:28:59 ]
pi_42978625
Iemand ervaring met Hosting2Go ?

Ze hebben leuke pakketten:
Uitgebreide Webhosting
Het meeste voor Eur. 24,- per jaar!

- 1500 MB Webruimte (Dus 1,5GB!)
- 20 GB Dataverkeer (Dus niet Fair Use)
- Inclusief Domeinnaam
- .nl .com .net .org .info en .eu

- Optioneel Application Pack
- Onbeperkt POP3/IMAP accounts
- Plesk 7.5 Control Panel
- Frontpage Extensies
- Spamfilter en Virusscanner
- Webmail, 10 MySQL Databases
- PHP (Met GD), Perl, ImageMagick
- Servers gewoon in Nederland
- En nog veel meer!

http://www.hosting2go.nl/?refid=101&s=start
Sappig !!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:14:19 #212
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_42978941
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 11:00 schreef Loontjah het volgende:
Iemand ervaring met Hosting2Go ?

Ze hebben leuke pakketten:
Uitgebreide Webhosting
Het meeste voor Eur. 24,- per jaar!

- 1500 MB Webruimte (Dus 1,5GB!)
- 20 GB Dataverkeer (Dus niet Fair Use)
- Inclusief Domeinnaam
- .nl .com .net .org .info en .eu

- Optioneel Application Pack
- Onbeperkt POP3/IMAP accounts
- Plesk 7.5 Control Panel
- Frontpage Extensies
- Spamfilter en Virusscanner
- Webmail, 10 MySQL Databases
- PHP (Met GD), Perl, ImageMagick
- Servers gewoon in Nederland
- En nog veel meer!

http://www.hosting2go.nl/?refid=101&s=start
http://www.ispgids.com/isp/hosting2go dat ze nog geld overhouden om hun brood te kopen...
Where's my fear???
pi_42980029
heeft iemand ervaring met one.com?
pi_43604356
Ik heb nu een active plus pakket bij lycos: 10 euro per maand

http://webhosting.lycos.nl/consumer/advanced/

Daar wil ik vanaf, en nu zie ik dit bij webreus:

http://webreus.nl/wcrXA1/index.php?id=3284&pakketnummer=5

Da's erg goedkoop of niet?

Of zie ik hier nou wat over het hoofd... iemand ervaring met webreus.nl ?
pi_43607595
quote:
Op donderdag 16 november 2006 12:31 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb nu een active plus pakket bij lycos: 10 euro per maand

http://webhosting.lycos.nl/consumer/advanced/

Daar wil ik vanaf, en nu zie ik dit bij webreus:

[afbeelding]
http://webreus.nl/wcrXA1/index.php?id=3284&pakketnummer=5

Da's erg goedkoop of niet?

Of zie ik hier nou wat over het hoofd... iemand ervaring met webreus.nl ?
een van de eerste vragen die ik stel voor ik webhosting neem is: server uptime?
server van 10 of 30 dagen dan weet je al dat het niks word tenzij je iets leest van hardware upgrades ofzo.
pi_43608261
http://www.webreus.nl/wcrXA1/index.php?id=3293&faq=18

Wat is de uptime?
Antwoord:
De uptime is momenteel 99,99%

Maar ja, dat zegt ook zo weinig..
pi_43608397
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:34 schreef roelofjan het volgende:

Wat is de uptime?
Antwoord:

ja dat ding staat als vaste vraag in een FAQ dus dat zal nooit kloppen met de echte uptime.

en als je uptime vraagt krijg je een antwoord terug in dagen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2006 14:38:56 ]
  donderdag 16 november 2006 @ 14:58:22 #218
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_43608995
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:34 schreef roelofjan het volgende:

Wat is de uptime?
Antwoord:

ik zit sinds begin oktober bij webreus
pi_43609262
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:58 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

[afbeelding]
Bedankt.

Da's een stuk beter dan Lycos.
(Niet dat ze daar zo'n overzicht geven, maar m'n site is nu al 2 dagen praktisch onbereikbaar.)

Snelheid ook normaal bij Webreus? Verder geen aparte/opvallende dingen?
pi_43609416
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:58 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

[afbeelding]
probeer dit:

1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
$data
= shell_exec('uptime');

$uptime = explode(' up ', $data);

$uptime = explode(',', $uptime[1]);

$uptime = $uptime[0].', '.$uptime[1];

echo (
'Current server uptime: '.$uptime.'');
?>
  donderdag 16 november 2006 @ 15:30:59 #221
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_43610108
Current server uptime: 65 days, 1:12
pi_43610557
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef Gnittoo het volgende:

Current server uptime: 65 days, 1:12
dat is de tijd dat de server draait sinds laatste reboot.
en dan kijk je 2 maand terug bij nieuws of er upgrade ofzo geweest is
pi_43634589
https://www.hostingdiscounter.nl/ net daar bestelling gedaan registratie etc. in behandeling enig idee hoe lang zoiets duurt? is nogal haast bij
pi_43635556
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:20 schreef Die4iT het volgende:
https://www.hostingdiscounter.nl/ net daar bestelling gedaan registratie etc. in behandeling enig idee hoe lang zoiets duurt? is nogal haast bij
had je maar eerder moeten aan denken toen je bestelde
pi_43636693
ik heb ook een account bij webreus. Bevalt me zeer goed.
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
pi_43714936
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 22:02 schreef Johnns het volgende:

[..]

Dreamhost wel een beetje goed dan?

Vriend van mij had daar ook een account maar was niet echt te spreken over de snelheid etc.
DreamHost is zeer goed. Ik zit er nu zelf zo'n jaartje en heb al héél wat andere firma's afgegaan, dus ik weet waarover ik spreek...

Prijs/kwaliteit zijn ze echt niet te overtreffen, zonder dat ze absoluut uitblinken in bv. snelheid en support. Maar wat er wordt aangeboden, krijg je ook effectief en dat kan niet van anderen gezegd worden. Nee, ik ben héél erg tevreden en kan het iedereen aanraden. Enkel en alleen als ik een 100% Nederlands publiek zou hebben én het over een 100% professionele (zakelijke) site zou gaan, zou ik mogelijks een duurdere .nl-based oplossing zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rene op 20-11-2006 19:22:25 ]
Weaseling out of things is good. It's what separates us from the other animals....except weasels.
cloink - not just the sound of your jaw hitting the floor...
pi_43715822
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:20 schreef Die4iT het volgende:
Snel, bij mij binnen 36 uur. Goede hosting; geen gezeur.
pi_43717375
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:22 schreef cloink het volgende:

[..]

DreamHost is zeer goed. Ik zit er nu zelf zo'n jaartje en heb al héél wat andere firma's afgegaan, dus ik weet waarover ik spreek...

Prijs/kwaliteit zijn ze echt niet te overtreffen, zonder dat ze absoluut uitblinken in bv. snelheid en support. Maar wat er wordt aangeboden, krijg je ook effectief en dat kan niet van anderen gezegd worden. Nee, ik ben héél erg tevreden en kan het iedereen aanraden. Enkel en alleen als ik een 100% Nederlands publiek zou hebben én het over een 100% professionele (zakelijke) site zou gaan, zou ik mogelijks een duurdere .nl-based oplossing zoeken.
dat zou ik ook zeggen met zon referal link

vind je site (cloink?) niet bepaald snel.

heb gelukkig zelf het voordeel dat ik een deel van een dedi heb gekregen van een klant, waar ik goed mee uit de voeten kan (20GB harddisk 600GB dataverkeer )

[ Bericht 1% gewijzigd door Rene op 20-11-2006 19:22:42 ]
  maandag 20 november 2006 @ 15:12:57 #229
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_43718090
quote:
Op maandag 20 november 2006 13:22 schreef cloink het volgende:

[..]

smiegt, met je referral link...

[ Bericht 1% gewijzigd door Rene op 20-11-2006 19:22:58 ]
niets
pi_43718798
quote:
Op maandag 20 november 2006 14:45 schreef Johnns het volgende:

[..]

dat zou ik ook zeggen met zon referal link

vind je site (cloink?) niet bepaald snel.

heb gelukkig zelf het voordeel dat ik een deel van een dedi heb gekregen van een klant, waar ik goed mee uit de voeten kan (20GB harddisk 600GB dataverkeer )
Ik ga dit heus niet zeggen enkel en alleen omdat ik er iets aan overhou hoor, als het kut zou zijn, dan zou ik dat ook gewoon zeggen (en de referal link weglaten :p ).

Zoals reeds gezegd: de snelste is hij zeker niet, maar geef mij es een andere hoster waar je hetzelfde krijgt voor dat geld?
Weaseling out of things is good. It's what separates us from the other animals....except weasels.
pi_43721655
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:38 schreef cloink het volgende:

[..]

Ik ga dit heus niet zeggen enkel en alleen omdat ik er iets aan overhou hoor, als het kut zou zijn, dan zou ik dat ook gewoon zeggen (en de referal link weglaten :p ).

Zoals reeds gezegd: de snelste is hij zeker niet, maar geef mij es een andere hoster waar je hetzelfde krijgt voor dat geld?
http://localhost
pi_43722495
Kijk hier eens: http://www.samenkopen.net/action/55219

het is al de zesde keer dat die gozer een hostingactie daar organiseerd en op alle voorgangers zijn zeer veel positieve reacties.
pi_43724448
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:10 schreef redboyonline het volgende:

[..]

http://localhost
  maandag 20 november 2006 @ 19:17:30 #234
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_43724876
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:41 schreef Maypole het volgende:

het is al de zesde keer dat die gozer een hostingactie daar organiseerd en op alle voorgangers zijn zeer veel positieve reacties.
Ik sluit me hier bij aan! Ooit (als een van de eersten denk ik) via Speurders besteld, en sinds de verhuizing naar een nieuwe server nooit meer problemen gehad!
  maandag 20 november 2006 @ 19:36:13 #235
34663 SpeedyGJ
pi_43725577
Jammer dat ze maar 2 webhostings hebben.
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:35:16 #236
34663 SpeedyGJ
pi_43856870
Klik

Tja jammer genoeg weer engels maar ziet er ook wel aardig uit
pi_43857976
quote:
Op maandag 20 november 2006 17:41 schreef Maypole het volgende:

Ik weet niet hoeveel van die paketten ze op die server willen plaatsen, maar de specs die daar staan zijn niet echt heftig
  † In Memoriam † vrijdag 15 december 2006 @ 23:25:37 #238
25682 2cv
Niet subtiel
pi_44472296
Aangezien ik telkens foto's op de site van een mat van me zet in plaats van eigen webhosting te regelen, zoek ik ook een goede webhoster. Eisen:

- Stabiel (dus niet vaak down)
- Snel (minimale snelheid gelijk aan de snelheid van kabelinternet, al weet ik niet hoe snel dat is )
- Geen reclame (dus dat je foto tijdelijk vervangnen wordt door een stukje reclame ofzo)
- Betaling per jaar
- Geen automatische incasso
- Overal naar te linken
- Eventueel bij te houden waar naar gelinkt wordt
- Goedkoop
- 200 MB webruimte, eventueel op te waarderen
- Niet apart betalen voor dataverkeer
- Geen datalimiet
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:44:25 #239
34663 SpeedyGJ
pi_44472796
Hmmz even paar punten

Snelheid is bij de meeste snel zat..
Reclame?? bij webhosting krijg je geen reclame je regelt het allemaal zelf.
Betaling is altijd per jaar.
Weet ik niet...
Overal naar linken is ook mogelijk, NP
Voor deze is wel een script voor.
Goedkope webhostings zijn er wel, check dit topic nog maar even na
200MB, hangt vanaf hoeveel foto's je erop gaat zetten daar al over nagedacht?? want als je gaat opwaarderen dan ben je duurder uit.
Niet apart betalen voor je dataverkeer is afhankelijk hoeveel foto's je host en natuurlijk, hoe groot zijn ze. Als je een foto van 2 MB op FOK! zet dan ben je binnen een weekend over je limiet heen.
Geen datalimiet: Hmmz, zulke dingen vertrouw ik niet echt, webhost heeft meestal een limiet, varieert van 10 tot 50gig en in sommige gevallen nog meer. Je kan hiervoor meer gig voor een bepaald bedrag erbij doen.

Maar als je dus alleen foto's host dan raad ik je aan om eens naar Photobucket.com te kijken, deze host zowel foto's als video's. Als je je acount opvoert naar PRO dan heb je 5 gig aan webspace, onbeperkte datalimiet etc etc.
Ik zit er zelf ook bij, alleen dan wel geen pro. Nooit down, issie down, dan is dat binnen 5 min opgelost.
Nadeel: Geen volle snelheid...
Je kan het waarschijndelijk naar mij weten niet bijhouden waar het gelinkt wordt.

Voor de rest heel erg goed voor foto's. Ik host zelf mijn foto's/radarbeelden etc etc van de weersverslagen. Scheelt mij weer webspace en datalimiet aangezien ik nog maar op 2% zit van de 10 gig

Maar goed, je moet het maar even bekijken. Kortom, alleen foto's, dan zou ik er niet veel voor uit willen geven en gebruik zoiets mocht je een website willen draaien, dan zul je moeten kijken voor webhost. Ik ben zelf ook nog kijken, maar mijn eisen liggen helaas een heel stuk hoger
  † In Memoriam † zaterdag 16 december 2006 @ 00:01:04 #240
25682 2cv
Niet subtiel
pi_44473283
Het is ook bedoeld om plaatjes op m'n site te zetten, maar voor m'n site zelf heb ik al een host met 50 MB (die haast vol zit ).
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_44473560
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:01 schreef 2cv het volgende:
Het is ook bedoeld om plaatjes op m'n site te zetten, maar voor m'n site zelf heb ik al een host met 50 MB (die haast vol zit ).
50MB met wel hell of een site zijn dan dat wil zeggen dat je afbeeldingen niet geotimalizeerd zijn voor plaatsen online of reken je je mysql database mee ?

voorbeeld: phpBB is zelfs nog geen 50MB en bied waarschijnlijk nog meer functies dan jouw site.
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klik

Tja jammer genoeg weer engels maar ziet er ook wel aardig uit
een webhosting bedrijf die geen deftige site heeft en die gebruik maakt van een of ander template dat iedereen kan downloaden vind ik niet echt iets dat vertrouwen wekt.
zegt meer iets over wannabe bedrijfje dat elk moment van de dag ermee kan stoppen.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2006 00:18:18 ]
  zaterdag 16 december 2006 @ 00:13:51 #242
34663 SpeedyGJ
pi_44473585
Dan pak je gewoon photobucket.com host daar alles op.

Gratis: 1 gig ruimte / 10gig datalimiet. Voor 2$ per maand heb je 5 gig ruimte en geen datalimiet
pi_44473739
Ik ben al ruim een jaar dik tevreden over http://www.extre.nl. Ik maak gebruik van het personal pakket.

Je krijgt voor 4,95 per maand 1GB aan schijfruimte tot je beschikking. Er is wel een datalimiet van 10GB per maand maar daar zullen de meeste mensen toch niet aan toe komen.
Extre is tot nu toe een stabiele hostingprivider gebleken en bij vragen krijg je een snel en kundig antwoord.
All you people are vampires!
  zaterdag 16 december 2006 @ 00:38:46 #244
34663 SpeedyGJ
pi_44474137
Kun je dat gewoon per maand betalen?
pi_44477163
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kun je dat gewoon per maand betalen?
Ik betaal altijd per jaar. Vraag ze eens of je per maand kan betalen.
Trouwens die 4,95 per maand is inclusief domeinregistratie.
  zaterdag 16 december 2006 @ 10:08:21 #246
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_44477531
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:20 schreef vaderpiet het volgende:
Ik ben al ruim een jaar dik tevreden over http://www.extre.nl. Ik maak gebruik van het personal pakket.

Extre is tot nu toe een stabiele hostingprivider gebleken en bij vragen krijg je een snel en kundig antwoord.
quote:
Server not found
quote:
Searching for extre.nl A record at a.root-servers.net [198.41.0.4]: Got referral to NS.DOMAIN-REGISTRY.nl. (zone: nl.) [took 7 ms]
Searching for extre.nl A record at NS.DOMAIN-REGISTRY.nl. [193.176.144.2]: Got referral to ns01.extre.nl. (zone: extre.nl.) [took 89 ms]
Searching for extre.nl A record at ns01.extre.nl. [87.233.129.74]: Timed out. Trying again.
Searching for extre.nl A record at ns01.extre.nl. [87.233.129.74]: Timed out. Trying again.
Searching for extre.nl A record at ns02.extre.nl. [87.233.129.75]: Timed out. Trying again.
Searching for extre.nl A record at ns02.extre.nl. [87.233.129.75]: Timed out. Trying again.
Niet echt stabiel als je 't mij vraagt
  zaterdag 16 december 2006 @ 12:46:33 #247
34663 SpeedyGJ
pi_44479585
Hoe zit dat met sity hosting dan?

Trouwens die ene site ligt eruit idd hoezo stabiel
pi_44479718
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 10:08 schreef Sjowhan het volgende:

Niet echt stabiel als je 't mij vraagt
Mmm.. Klinkt mischien cliché maar dit is de eerste keer dat ik dit meemaak bij extre .
  zaterdag 16 december 2006 @ 13:33:45 #249
34663 SpeedyGJ
pi_44480570
FOK! wou even testen of die website zoveel bezoekers tegelijk kon trekken andwoord: Nee
Maar goed, dit geeft mij iig geen goeie indruk, p/m betalen is maar nu die site plat ligt, nee
pi_44765688
ik zoek een goede hosting die flink wat waar voor zijn geld heeft.
Minstens 1GB opslagruimte.
minstens 50 Gb dataverkeer.
Ik wil mijn huidige domeinnaam daar gewoon kunnen gebruiken.
minsens 50 emailadressen.
het moet wel hier in nederland zijn want ik wil alleen via accepgiro of bankoverdraging betalen.
hij moet php 4 en MySQL 4 ondersteunen.
En voldoende databases hebben.
ik wil niet meer dan 15 euro per maand betalen en liever ook geen setup kosten.
heeft iemand ook nog tips voor een heeeeeel erg goedkope Virtual Private Server ofVirtual Dedicated Server ?
bvd
ganesh
niet meer
pi_44765731
heeft iemand http://www.sity.nl/?show=resellers daar ervaring mee?
niet meer
  woensdag 27 december 2006 @ 12:32:11 #252
34663 SpeedyGJ
pi_44765779
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:29 schreef welkominspace het volgende:
heeft iemand http://www.sity.nl/?show=resellers daar ervaring mee?
Ik zit daar ook naar te kijken maar der was iets, maar dat moet ik even opzoeken

Kijk dit topic even
goed domeinhosting pakket enzo
pi_44766103
btw http://vmhosting.nl is leterlijk spotgoedkoop en bijna nooit down
Ik zelf heb er geen ervaring mee maar heb nu al 5 mensen gehoord die het een geweldige hoster vinden
een echte aanrader 14.gif
maar voor mij niks want dan moet ik een nieuwe domeinnaam registreren en dan maak ik iets teveel verlies
niet meer
  woensdag 27 december 2006 @ 20:16:11 #254
34663 SpeedyGJ
pi_44773424
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:27 schreef welkominspace het volgende:
btw http://vmhosting.nl is leterlijk spotgoedkoop en bijna nooit down
Ik zelf heb er geen ervaring mee maar heb nu al 5 mensen gehoord die het een geweldige hoster vinden
een echte aanrader 14.gif
maar voor mij niks want dan moet ik een nieuwe domeinnaam registreren en dan maak ik iets teveel verlies
Al meer ervaringen gehoort??

Pakket 6:
Unlimited Mb Opslag
Unlimited Mb Dataverkeer
¤24,99 Per Half Jaar

Hmmz zal vast wel iets achter zitten.

Pakket 5:
50 Gb Opslag
300 Gb Dataverkeer
¤18,00 Per Half Jaar

Deze voldoet wel lekker aan mijn eisen eerst nog even de kleine lettertjes lezen

Hmmz geen voorwaardes of wat dan ook.... ik kan het iig nergens vinden.

Trouwens, hoe is de snelheid van die webhost?? Ik heb er niks aan met een download van 100kb/s of zow
pi_44774424
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:16 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Al meer ervaringen gehoort??

Pakket 6:
Unlimited Mb Opslag
Unlimited Mb Dataverkeer
¤24,99 Per Half Jaar

Hmmz zal vast wel iets achter zitten.

Pakket 5:
50 Gb Opslag
300 Gb Dataverkeer
¤18,00 Per Half Jaar

Deze voldoet wel lekker aan mijn eisen eerst nog even de kleine lettertjes lezen

Hmmz geen voorwaardes of wat dan ook.... ik kan het iig nergens vinden.

Trouwens, hoe is de snelheid van die webhost?? Ik heb er niks aan met een download van 100kb/s of zow
ik ga binnenkort pakket 5 bestellen en de snelheid is redelijk in orde hoor

alleen je mag er bijna niks volgens de regels maar die kun je negeren
niet meer
  woensdag 27 december 2006 @ 21:00:53 #256
34663 SpeedyGJ
pi_44775352
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef welkominspace het volgende:

[..]

ik ga binnenkort pakket 5 bestellen en de snelheid is redelijk in orde hoor

alleen je mag er bijna niks volgens de regels maar die kun je negeren
Hmmz wat mag je zoal dan niet?? Ik vind het toch wel belangrijk.
pi_44775457
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:00 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Hmmz wat mag je zoal dan niet?? Ik vind het toch wel belangrijk.
eigenlijk mag je alleen maar dingen uploaden die met je site te maken hebben
maar boeie
maar dan kun je beter voor pakket 2 of 3 gaan
niet meer
  woensdag 27 december 2006 @ 21:12:10 #258
34663 SpeedyGJ
pi_44775797
quote:
Op woensdag 27 december 2006 21:03 schreef welkominspace het volgende:

[..]

eigenlijk mag je alleen maar dingen uploaden die met je site te maken hebben
maar boeie
maar dan kun je beter voor pakket 2 of 3 gaan
Hmmz dat vind ik dan wel weer tegen vallen waar staat dat??
En ik ben ook van plan om pakket 5 te pakken, dit vooral met mijn weersverslagen, filmpjes kosten nogal wat webruimte

-edit-
OEF geen KVK

[ Bericht 8% gewijzigd door SpeedyGJ op 27-12-2006 23:38:53 ]
  donderdag 28 december 2006 @ 00:44:33 #259
34663 SpeedyGJ
pi_44783040
Iemand misschien ervaring met: Webitall ?
pi_44785882
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe zit dat met sity hosting dan?

Trouwens die ene site ligt eruit idd hoezo stabiel
Sity werkt heel goed. Heb daar 2.5GB ruimte, 25 GB dataverkeer voor 6e exl p/m.
Sinds kort heb ik ook een account bij Servage, 250GB ruimte en 2.1TB dataverkeer voor $7.50.
Is Amerikaans (ofzo) maar ben er wel tevreden over.
mijn standbeeld op wikipedia... (weg)
mijn sites: Glasvezel Nijmegen & Dutch Tennis Nieuws
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 december 2006 @ 11:38:01 #261
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44788253
Ik ga het toch maar vragen hiero.
Ik zoek een plaats(je) waar ik m'n foto's kan hosten.
Dit wel met bv Gallery of iets van die geest.
Ik heb al rond zitten neuzen maar kan niks hier over vinden.
Of ze het ondersteunen of dat het uberhaupt kan.
Een ander alternatief zou zelf hosten kunnen zijn, maar dat kan een traag zooitje gaan worden.
Heb ook al aan colocaten gedacht, maar dat is ook weer niet echt goedkoop.
Het hoeft van mij niet echt goedkoop te zijn, zolang het maar goed is.
Dus goede service, goede support enzo...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_44788439
http://photobucket.com volkomen gratis en je hebt dan 1 gb ruimte
niet meer
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 december 2006 @ 11:52:34 #263
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44788580
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:47 schreef welkominspace het volgende:
http://photobucket.com volkomen gratis en je hebt dan 1 gb ruimte
Eigen domein enzo...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_44788638
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:52 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Eigen domein enzo...
dan zou ik het echt niet weten
ja gewoon wat webruimte huren en er zijn genoeg phpscripts om een fotoalbum te maken zoek maar eens op http://phphulp.nl
niet meer
pi_44790768
Wat wil dat 'dataverkeer' precies zeggen?
pi_44790923
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef diginoob het volgende:
Je kunt het hoeveel mensen per maand je site kunnen bezoeken.
Vergelijk het maar zo
je hebt een disco van 100x150 meter en van de brandweer mogen daar 150 man in
je hebt een meubel winkel met dezelfde afmetingen en van de brandweer mogen daar 75 man in.
Dus het ligt er maar net aan hoe je je site inricht om te weten hoeveel dataverkeer je nodig hebt.
Maar een kleine site (paar html paginaatjes) kan met 1 gb dataverkeer ongeveer 1,500 mensen per maand hebben geloof ik
niet meer
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 december 2006 @ 13:26:54 #267
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44790943
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:22 schreef diginoob het volgende:
Dat er maar zoveel data heen en weer gestuurd mag worden.
Wanneer het meer is dan de "limiet" ga je extra betalen.
Per Mb of per Gb.
pi_44791378
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef welkominspace het volgende:

[..]

Je kunt het hoeveel mensen per maand je site kunnen bezoeken.
Vergelijk het maar zo
je hebt een disco van 100x150 meter en van de brandweer mogen daar 150 man in
je hebt een meubel winkel met dezelfde afmetingen en van de brandweer mogen daar 75 man in.
Dus het ligt er maar net aan hoe je je site inricht om te weten hoeveel dataverkeer je nodig hebt.
Maar een kleine site (paar html paginaatjes) kan met 1 gb dataverkeer ongeveer 1,500 mensen per maand hebben geloof ik
mja, ok dus het gaat over het aantal bezoekers, en niet over hoeveel spul je op je website zet per maand? (dacht ik namelijk) Stel ik wil dat er minimaal 700 mensen per dag op de website kunnen, wat voor 'dataverkeer' moet ik dan hebben? En als het er nou veel meer worden, betaal je dan gelijk veel meer of valt dat wel mee?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 december 2006 @ 13:43:13 #269
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44791422
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:41 schreef diginoob het volgende:

[..]

mja, ok dus het gaat over het aantal bezoekers, en niet over hoeveel spul je op je website zet per maand? (dacht ik namelijk) Stel ik wil dat er minimaal 700 mensen per dag op de website kunnen, wat voor 'dataverkeer' moet ik dan hebben? En als het er nou veel meer worden, betaal je dan gelijk veel meer of valt dat wel mee?
Ligt er maar net aan wat er op de site staat.
Wanneer het alleen maar statische data is, dus bv geen foto's ofzo dan zal je niet zo snel die limiet halen.
Hoe zwaarder je site hoe eerder je aan die limiet zit.
pi_44791459
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ga het toch maar vragen hiero.
Ik zoek een plaats(je) waar ik m'n foto's kan hosten.
Dit wel met bv Gallery of iets van die geest.
Ik heb al rond zitten neuzen maar kan niks hier over vinden.
Of ze het ondersteunen of dat het uberhaupt kan.
Een ander alternatief zou zelf hosten kunnen zijn, maar dat kan een traag zooitje gaan worden.
Heb ook al aan colocaten gedacht, maar dat is ook weer niet echt goedkoop.
Het hoeft van mij niet echt goedkoop te zijn, zolang het maar goed is.
Dus goede service, goede support enzo...
mja, ik zit zelf op imageevent (iets van 30 euro per jaar), dan heb je dus geen domein maar gewoon www.imageevent.com/naam, en zo zijn er ontzettend veel websites; veel ook waarbij ze de optie bieden je foto's te verkopen, alleen verdienen ze er zelf dan ook veel aan. En een eigen domeinwebsite is toch eigenlijk wel het leukste en het mooiste.

Maar als je t simpel wilt is imageevent geen slechte optie.
pi_44791488
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:43 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan wat er op de site staat.
Wanneer het alleen maar statische data is, dus bv geen foto's ofzo dan zal je niet zo snel die limiet halen.
Hoe zwaarder je site hoe eerder je aan die limiet zit.
flash en html, vooral tekst en foto's, misschien her en der een filmpje?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 december 2006 @ 13:46:58 #272
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44791522
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:44 schreef diginoob het volgende:

[..]

mja, ik zit zelf op imageevent (iets van 30 euro per jaar), dan heb je dus geen domein maar gewoon www.imageevent.com/naam, en zo zijn er ontzettend veel websites; veel ook waarbij ze de optie bieden je foto's te verkopen, alleen verdienen ze er zelf dan ook veel aan. En een eigen domeinwebsite is toch eigenlijk wel het leukste en het mooiste.

Maar als je t simpel wilt is imageevent geen slechte optie.
Ik zoek echt een hostingtoko waar je een gallery kan opzetten.
Met een domeinnaam en alles.
Anders kan ik net zo goed bij picasaweb blijven zitten.
pi_44791742
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:46 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik zoek echt een hostingtoko waar je een gallery kan opzetten.
Met een domeinnaam en alles.
Anders kan ik net zo goed bij picasaweb blijven zitten.
'

ok, nou mocht je wat vinden, ik ben ook wel geïnteresseerd.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 december 2006 @ 14:58:53 #274
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44794151
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:54 schreef diginoob het volgende:

[..]

'

ok, nou mocht je wat vinden, ik ben ook wel geïnteresseerd.
Ik heb nog eens zitten kijken bij webreus en moet zeggen dat het plus abbo er zeer goed uit ziet voor maar 40 euro per jaar.
Eventueel 50 incluis com domein.
  donderdag 28 december 2006 @ 21:04:02 #275
34663 SpeedyGJ
pi_44805792
quote:
Op donderdag 28 december 2006 05:12 schreef Canisius777 het volgende:

[..]

Sinds kort heb ik ook een account bij Servage, 250GB ruimte en 2.1TB dataverkeer voor $7.50.
Is Amerikaans (ofzo) maar ben er wel tevreden over.
Hoeveel is dat in euro's? en moet het met credit card betaald worden? of kan het ook via bank e.d.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 december 2006 @ 21:12:49 #276
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44806092
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Hoeveel is dat in euro's? en moet het met credit card betaald worden? of kan het ook via bank e.d.
How do I pay?
It is very easy. We accept five payment methods: Credit Card, PayPal, Moneybookers, Bank Transfers CashU (in selected countries) and Cash. We recommend using Credit Card, PayPal or Moneybookers as payment method. When you sign up for our service you will be asked to chose your preferred payment method.

How do I know if 250 GB is enough space for my website?
Quite simple - 250 GB is plenty of space (the same as 250000 MB). We host thousands of websites and 99% of them use well under 250 GB. "The average website uses approximately 25 GB disk space."
  donderdag 28 december 2006 @ 21:16:51 #277
34663 SpeedyGJ
pi_44806249
Aha oke thnx en moet dat per jaar betaald worden of kan het ook per maand ja sorry ben lui ik zal iig behoorlijk wat filmpjes gaan hosten, en foto's natuurlijk
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 december 2006 @ 21:18:23 #278
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44806297
Om een of andere reden vertrouw ik hostingsites nooit waar in het groot Testimonials staat...
  donderdag 28 december 2006 @ 21:19:39 #279
34663 SpeedyGJ
pi_44806333
En dat wil zeggen?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 december 2006 @ 21:21:27 #280
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44806389
Dat zijn "echte" ervaringen van klanten...
Krijg altijd een TellSell ril over m'n rug bij dat soort kreten...
  donderdag 28 december 2006 @ 21:23:31 #281
34663 SpeedyGJ
pi_44806447
Aha oke dus aanraden of niet ook belangrijk: hoe is de snelheid?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 28 december 2006 @ 21:26:28 #282
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44806552
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aha oke dus aanraden of niet ook belangrijk: hoe is de snelheid?
Tjsa, persoonlijk zou ik een nl provider nemen, al is het alleen al vanwege de taal.
En het is makkelijker om er heen te gaan met bv een honkbalknuppel...

De enige die de snelheidvraag kan beantwoorden is Canisius777 vrees ik....
  donderdag 28 december 2006 @ 21:31:43 #283
34663 SpeedyGJ
pi_44806746
Aha oke. Nou ja, dan maar een NL host nemen. Wel een goeie natuurlijk......heb al lopen rond zoeken maar kan weinig goeie hosten vinden, ja die ene....webitall (zie boven)..
pi_44813332
hoe kan het dat er zo'n verschil zit in prijs tussen bepaalde standaard webhostingpakketten van verschillende aanbieders? Als ik zo vergelijk lijkt het allemaal een beetje hetzelfde, maar dan rekent de een 10 euro per jaar aan domeinnaam en 20 euro hostingkosten (voor minimumpakketje) en ander 50 + 40 euro of zoiets. Kan aan mij liggen, maar wat is het dan het grote verschil? Waarom kan ik beter een duurdere nemen of waarom niet?
pi_44814531
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Ik zie nu dat het $/¤ 7.50 is, dr kwam bij mij nog wel '16% VAT' bij,
waarvoor weet ik niet, ben geen bedrijf,
per maand kom je dan uit op 8.70 euro per maand.
Ik heb zo betaald: Postbank -> Ideal -> Moneybookers -> Servage.
Volgens mij duurde dat maar zo'n 5 a 10 min.
Duurde wel ong half uur voordat Servage mn account klaar had gemaakt.
Met mijn 6mbit down verbinding haal ik meestal 550 - 700 kbyte/s bij Servage.
Uploaden vaak stabiel >100 kbyte/s.
pi_44817521
betaal je bij Servage per maand?
Dat zou ik namelijk wel chill vinden want ik heb zo geen 90 euro die ik meteen kan neerleggen
niet meer
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 december 2006 @ 08:41:11 #287
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44817536
En hoe zit het met de domeinnamen?
Worden die op jou naam gezet of worden die eigendom van het bedrijf?
Gebeurd nog wel eens....
Er staat wel in de pre-sales faq dat ze op jou naam gezet worden, maar is dat echt zo?
pi_44817567
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 08:41 schreef Netsplitter het volgende:
En hoe zit het met de domeinnamen?
Worden die op jou naam gezet of worden die eigendom van het bedrijf?
Gebeurd nog wel eens....
Er staat wel in de pre-sales faq dat ze op jou naam gezet worden, maar is dat echt zo?
ik ben om eerlijk te zijn niet eens van plan om een domeinnaam te verhuizen.
Ik heb er al een en die wil ik daar gewoon kunnen instellen in de controlpanel zonder dat gekut met contracten enzo
en anders koop ik wel een nieuwe
niet meer
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 december 2006 @ 08:51:04 #289
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44817612
Ik heb het geluk dat ik er zo eentje kan nemen zonder te kijken of die vrij is of niet...
Maar ik wil wel 100% zeker weten dat het domein ook daadwerkelijk om mijn naam komt te staan...
En ben aan het kijken of ik er eentje kan overnemen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:24:29 #290
90988 Angeren
The devil made me do it
pi_44825425
TVP
I am dead. As of this moment we are all dead. We go into battle to reclaim our lives. This we do gladly because we are Jem'Hadar. Remember, Victory is life."
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 29 december 2006 @ 14:56:09 #291
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44826475
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:24 schreef Angeren het volgende:
TVP
Voor nog 10 posts een tvp plaatsen...
pi_44869344
Zoow, veel interesse

ik heb voor 3 maanden betaald, en bij die 22.50 + btw heb ik een eu domeinnaam gratis gekregen, je kan ook gewoon namen van jezelf toevoegen met hun dns servers.

Bij een WHOIS:
Registrant: mijn emailadres alleen (zal wel door eu extensie komen)
Onsite contactpersonen: NOC (Network Operations Center) Servage.net

Ben alleen niet zo zeker over de snelheid, met chello haal ik goede snelheid maar heb niet met meer getest, zal wel ff testfile online zetten
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:27:18 #293
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_44872446
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:58 schreef Canisius777 het volgende:
<knip>

Bij een WHOIS:
Registrant: mijn emailadres alleen (zal wel door eu extensie komen)
Onsite contactpersonen: NOC (Network Operations Center) Servage.net
Nee, dit komt doordat je een natuurlijk persoon bent, en geen bedrijf. Ter bescherming van gegevens van particulieren geeft EURid geen weergave van je thuisadres op, enkel je naam & emailadres.
Dit kan opgevraagd worden door bedrijven, maar met een ingevuld formulier en daarnaast moeten ze aan een aantal punten zich houden
pi_44883604
Neem iedergaven een Nederlandse hoster die staat aangesloten op de AMSIX.
Amstelveen de beste
pi_44886238
maar hoeveel betaal je nu per maand voor servage.net?
en kun je per maand betalen of met het per 3 maanden ofzo?
niet meer
pi_44909855
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:41 schreef welkominspace het volgende:
maar hoeveel betaal je nu per maand voor servage.net?
en kun je per maand betalen of met het per 3 maanden ofzo?
heb ¤26.10 betaald voor 3 maanden (via Ideal+moneybookers), das inclusief mn .eu domeinnaam.
Dus ¤8.70 per maand.
per 3 maanden is denk ik het korste waarvoor je kan betalen.
Ik dacht dat als je meteen voor een jaar betaalt dat je dan totaal 14 maanden krijgt.

Bij Transactions:
Your account will automatically be renewed at 2007-01-13.
Weet niet wat ze doen met het .eu domeinnaam als ik het opzeg, maar ik hou Servage zeker.

Ze hebben trouwens ook handige functies zoals autoinstallers en een webdrive (pas nieuw)
Zal ik wat screenshots online plaatsen?
pi_44911312
quote:
Op maandag 1 januari 2007 08:49 schreef Canisius777 het volgende:

[..]

heb ¤26.10 betaald voor 3 maanden (via Ideal+moneybookers), das inclusief mn .eu domeinnaam.
Dus ¤8.70 per maand.
per 3 maanden is denk ik het korste waarvoor je kan betalen.
Ik dacht dat als je meteen voor een jaar betaalt dat je dan totaal 14 maanden krijgt.

Bij Transactions:
Your account will automatically be renewed at 2007-01-13.
Weet niet wat ze doen met het .eu domeinnaam als ik het opzeg, maar ik hou Servage zeker.

Ze hebben trouwens ook handige functies zoals autoinstallers en een webdrive (pas nieuw)
Zal ik wat screenshots online plaatsen?
ok dat vind ik wel redelijk
maar ik kan dus gewoon via de postbank betalen?
en die screenshots wil ik wel efkes zien
En de tering wat ben jij vroeg wakker
niet meer
pi_44997659
Op zoek naar een host: Advies gevraagd
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 09:27 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ben op zoek naar een host om een nieuw projectje te starten, maar ik heb weinig verstand van hosts en prijzen ed.

Van http://www.webhosters.nl/ wordt ik ook niet veel wijzer, verzuip een beetje in de hoeveelheid daar.

Ik heb er nu eentje gevonden die voldoet aan de basale eisen (PHP 4, Perl, CGI, MySQL) voor een totaal van 52,36 per jaar.
1
2
3
4
5
6
7
Pakket 2 (500MB/10GB) 30.00 30.00 
.com domein           14.00 14.00 

Totaal (ex BTW):            44.00 
BTW:                         8.36 
Totaal:                     52.36