Support over MSNquote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef ER_Online het volgende:
www.sity.nl
Zit ik al tijden, goede support via mail en MSN. Verder spotgoedkoop en uptime ben ik zeer tevreden over!
Ik ben zelf zeer tevreden over pcextreme.quote:Op zondag 19 november 2006 23:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke thnxidd hoor veel positive reactie's over pcextreme.nl, welke zou ik het beste kunnen nemen? De website die erop gaat draaien is de weersverslagen (zie ondertitel) deze zal vooral voor de komende jaren flink uitbreiden
Ja, er heeft ooit een kerel gezeten die een server 4 weken plat liet liggen. Sinds Aleto dit overgenomen heeft is het allemaal in orde. Ik zal nu heel even de snelheid testen.quote:Op maandag 20 november 2006 00:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo te zien is het 1 en al elende geweest...nu is er een nieuwe eigennaar en sinds dien loopt alles zeer goedhmmz dat wordt een keuze maken dus
Yep maar hoe is de snelheid daarvan? Daarnaast kun je niet zomaar even het geld over maken via bankieren....daarvoor heb je dus een creditcard voor nodig....en die heb ik dus weer niet..daarnaast is mijn engels bagger, dus als ik met een vraag zit, dan zit ik met een probleem.quote:
Snelheid is OK, niet super (logisch, zit in de VS). Maar inderdaad, als je niet over een kredietkaart beschikt en je Engels is niet goed, dan zou ik je heil maar in .nl zoeken. Daar kan ik je helaas niet helpen, daar ik nog nooit .nl hosting heb gehad.quote:Op maandag 20 november 2006 16:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep maar hoe is de snelheid daarvan? Daarnaast kun je niet zomaar even het geld over maken via bankieren....daarvoor heb je dus een creditcard voor nodig....en die heb ik dus weer niet..daarnaast is mijn engels bagger, dus als ik met een vraag zit, dan zit ik met een probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |