Nou één troost: Ik moest eerder weg bij Two Gallants, omdat Kyteman Orchestra ging spelen (vrienden van me zeiden dat het geweldig moest zijn en hadden een plekje bewaard in het overvolle theater) Toen die na wat vertraging begonnen bleek ik het helemaal niets aan te vinden..quote:
Hulpje gedaan en overal op FOK! gespamt... we zijn hier verdomme allen suzammen!quote:Op maandag 17 december 2012 13:11 schreef Gehenna het volgende:
En hier kun je nu meehelpen: http://www.kominactie.nl/zusammendancingdollekamp
of hij is zelf stiekum fan van Justin Bieber en Doraquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Grappig als je op de YT account van andre manuel kijkt lijkt YT vooral veel door zijn dochter gebruikt te wordenen ik heb het idee dat André niet uitlogt
http://www.youtube.com/user/maneman2000
Kom op tong80 help dancing dollekamp de radio opquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:35 schreef Gehenna het volgende:
Single is nu ook te koop via iTunes: https://itunes.apple.com/nl/album/zusammen-single/id588741931
Opbrengst is "voor de hulp aan een heleboel baby's en nee, niet de baby's van de familie Dollekamp...", aldus de maker op Facebook
Mooi nummer inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:19 schreef Gehenna het volgende:
Oeh zomaar een nieuw nummer op Spotify
Mien Natuur, a song by Andre Manuel on Spotify.
Episch nummer geworden
ja brussel vind ik ook een erg toffe plaatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:13 schreef belsen het volgende:
Op die Zilveren Karper staat alleen live-versie van De kraaien. Die Brussel-plaat is wel goed, dat is een livealbum met een opname van Studio Brussel erop ten tijde van een festivaltour die ze met Krang gedaan hebben. Alle nummers zijn wat meer opgerockt en teruggebracht naar echte popliedjes. Het is geloof ik de enige Krangplaat die ik bezit.
ja ik heb 'm digitaal wel, leuk albumquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:13 schreef belsen het volgende:
Op die Zilveren Karper staat alleen live-versie van De kraaien. Die Brussel-plaat is wel goed, dat is een livealbum met een opname van Studio Brussel erop ten tijde van een festivaltour die ze met Krang gedaan hebben. Alle nummers zijn wat meer opgerockt en teruggebracht naar echte popliedjes. Het is geloof ik de enige Krangplaat die ik bezit.
Zo rockig vind ik brussel niet... eerder versampled en bijgeavantgarded... in mijn oren danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja ik heb 'm digitaal wel, leuk album
Dat 'oprock'-trucje heeft hij later nog een keer gedaan op 'op verzoek van de goden'
oh ik bedoelde dat ik 'm makkelijker in het gehoor liggen (lees: meer poppy) dan de rest van de albumsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo rockig vind ik brussel niet... eerder versampled en bijgeavantgarded... in mijn oren dan
das appartquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:58 schreef Gehenna het volgende:
Mijn versie van How! heeft trouwens niet Popster & Kraaien, wat nou net de leukste nummers zijn
oh well verder ook gewoon tof album
Ja, het was allemaal wat bijgetrimd voor die festivaltour. Ik heb ze toen geloof ik drie keer ofzo gezien, ze stonden werkelijk overal. Was ook wel erg goed toen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zo rockig vind ik brussel niet... eerder versampled en bijgeavantgarded... in mijn oren dan
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:26 schreef Gehenna het volgende:
Er is een nieuwe OTTOBOY
Briljant clipje
hehe gekregen 2 maand na die wedstrijdquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:32 schreef Bosbeetle het volgende:
*ottoboy groupie meld... ik heb nog een sjaal van hem (staat nederland - italie op)
Inderdaadquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
hehe gekregen 2 maand na die wedstrijd
ja daar is niet tegenop te boxenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:53 schreef Gehenna het volgende:
"Meer Bij" & "Te Laat" singletjes kunnen weer van mijn shopping lijst
Gekocht bij Popeye in Hengelo, toffe gast staat daar, haha direct zijn zeldzame collectie van fratsen, (Storm op cassette) en speciaal voor hem gesigneerde cd's showen natuurlijk
Dat is trouwens Johan Dollekamp, bijgenaamd Tjuupquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja daar is niet tegenop te boxen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat is trouwens Johan Dollekamp, bijgenaamd Tjuup![]()
het originele tegeltje van "Een echte tukker is geen motherfucker" hangt daar ook ergens
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
zal wel familie zijn van die andere dollekampjes
Dat klinkt erg tof!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:00 schreef Wepeel2 het volgende:
Donderdagavond Andre Manuel gezien in de Elegast te Deventer. Coversessie waar hij nummers deed van Raymond van het Groenewoud. Was een bijzonder goede set. Heel energiek en alle nummers kregen toch weer een typisch Manuel randje.
Yep. Die hebben ze gespeeld. Maar ook Bleke Lena, Zjoske Schone Meid, Cha Cha Cha , Haile Chelassie, Vlaanderen boven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:13 schreef methodmich het volgende:
Welke nummers van Van het Groenewoud speelde hij zo'n beetje?
Liefde Voor Muziek, Meisjes, Je Veux L'Amour? Die lijken me wel tof in een Manuel-jasje.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja vet! Ken dat helemaal niet! (Andre Manuel natuurlijk wel, maar niet die band)...Kan het alleen nergens vinden onlineMaar eens in de winkel proberen te vinden dus
Welk album is het leukst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |