abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34440720
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:04 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens begrijpend leren lezen.
[..]

Ze is toch echt tijdens schooltijd uit de klas gehaald en heeft zich moeten melden bij de directeur, waarna ze zich nog steeds tijdens schooltijd heeft moeten melden op het politiebureau, waarna ze is opgesloten.
Aan het begin van de middag/ na de lunch is deze afgewezen asielzoekster, (dus niet scholiere)
in verzekerde bewaring gestelds om te voorkomen dat zij met hulp van anderen, in het criminele cirquit zou geraken..
quote:
Al met al een ervaring die ik niet graag zou willen meemaken. Fatsoenlijker was geweest haar te melden dat ze het examenjaar mag afmaken, om zich vervolgens met gepakt koffertje te melden op het vliegveld.
Dat is echter niet de wet, waarom zou een afgewezen asielzoekster, Nederlands onderwijs moeten genieten? Moeten we ook uitzondering gaan maken voor mensen die op de wachtlijst staan om een ingegroeide teennagel te laten verwijderen?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34441313
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:25 schreef desiredbard het volgende:

Aan het begin van de middag/ na de lunch is deze afgewezen asielzoekster, (dus niet scholiere)
in verzekerde bewaring gestelds om te voorkomen dat zij met hulp van anderen, in het criminele cirquit zou geraken..

Ja hoor, ze laten haar de hele ochtend nog op school zitten en ze moet zich vervolgens zelf melden op het bureau en dan vinden ze het nodig om haar op te sluiten omdat ze wel eens zou kunnen besluiten om illegaal te worden?

Behoorlijk nutteloos lijkt me...
quote:
Dat is echter niet de wet, waarom zou een afgewezen asielzoekster, Nederlands onderwijs moeten genieten? Moeten we ook uitzondering gaan maken voor mensen die op de wachtlijst staan om een ingegroeide teennagel te laten verwijderen?
Waarom? Omdat ze haar hele opleiding hier al legaal heeft gehad en ze nu een paar maanden van haar examen af zit en het dus absolute geldverspilling zou zijn die meid nu haar examen te ontzeggen, laat staan het feit dat je haar met een studieachterstand terugstuurt.

Wettelijk gezien heb je gelijk, maar is een beetje fatsoen te veel gevraagd?
pi_34441440
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:45 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ja hoor, ze laten haar de hele ochtend nog op school zitten en ze moet zich vervolgens zelf melden op het bureau en dan vinden ze het nodig om haar op te sluiten omdat ze wel eens zou kunnen besluiten om illegaal te worden?
Behoorlijk nutteloos lijkt me...
Illegaal was ze al
Maar er zouden een mensen zijn die haar helpen verdwijnen
quote:
Waarom? Omdat ze haar hele opleiding hier al legaal heeft gehad en ze nu een paar maanden van haar examen af zit en het dus absolute geldverspilling zou zijn die meid nu haar examen te ontzeggen, laat staan het feit dat je haar met een studieachterstand terugstuurt.
Die opleiding zou ze niet legaal gehad hebben omdat ze hier illegaal verbleef
quote:
Wettelijk gezien heb je gelijk, maar is een beetje fatsoen te veel gevraagd?
Wel huidige media aandacht zorgt er waarschijnlijk voor dat men nu helemaal voet bij stuk houdt.
En aangaande vragen, nee heb je ja kan je krijgen, En zij kan haar examen alsnog gewoon doen zoals in dat stukje staat
pi_34444658
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Illegaal was ze al
[..]
Nee, dat was ze niet. Le-zen. Ze moest zich melden bij de politie om de laatste negatieve beschikking in ontvangst te nemen, en tot dat moment is iemand hier legaal.
quote:
[..]
Niet dus.
quote:
Wel huidige media aandacht zorgt er waarschijnlijk voor dat men nu helemaal voet bij stuk houdt.
En aangaande vragen, nee heb je ja kan je krijgen, En zij kan haar examen alsnog gewoon doen zoals in dat stukje staat
Ja, terwijl ze in de tussenliggende periode zonder begeleiding en met een gedwongen verhuizing zit.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34445899
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:49 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Illegaal was ze al
Je bent pas illegaal in Nederland na afwijzing van de aanvraag voor een verblijfsvergunning. Ze is dus al die tijd hier legaal geweest, hangende de uitspraak.
quote:
Onzin dus.
quote:
Zo'n gebrek aan normen en waarden is Verdonk en haar IND inderdaad niet vreemd.
quote:
Met dien verstande dat ze de laatste paar maanden opleiding moet missen, welke niet voor niets gegeven word, natuurlijk.
pi_34447013
quote:
De rapporten van de laatste maanden over de IND lieten dus juist zien dat het de IND was die de zaken onnodig lang rekte. Is al maanden bekend, maar toch blijf ik bovenstaand argument van jou maar horen overal. Erg vreemd. Het lijkt wel of we liever dat andere beeld van de asielzoeker hebben.
Ho ho, dat is al een stap verder. Wie aanleiding geeft tot het proces WEET dat hij jarenlang tijdrekt. Korte situatie schets:

"Je moet vertrekken."
"Wat? IK ga procederen." <--- En dit is dus tijdrekken met voorbedachte rade. Ik ben verder niet geïnteresseerd in wat daarna komt aangezien dit de allereerste oorzaak is. De juiste reactie had moeten zijn:

"Ik pak mijn koffers."
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:48:02 #257
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_34447274
Onzin! laat dat meisje haar diploma halen.
pi_34447697
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:40 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Ho ho, dat is al een stap verder. Wie aanleiding geeft tot het proces WEET dat hij jarenlang tijdrekt. Korte situatie schets:

"Je moet vertrekken."
"Wat? IK ga procederen." <--- En dit is dus tijdrekken met voorbedachte rade. Ik ben verder niet geïnteresseerd in wat daarna komt aangezien dit de allereerste oorzaak is. De juiste reactie had moeten zijn:

"Ik pak mijn koffers."

Deze moet ik onthouden voor de volgende keer als ik gehuil in KLB tegenkom over iemand die z'n boete niet wil betalen:

"Je moet deze boete betalen"

"Wat? Ik ga procederen!"<--- En dit is dus tijdrekken met voorbedachte rade. Ik ben verder niet geïnteresseerd in wat daarna komt aangezien dit de allereerste oorzaak is. De juiste reactie had moeten zijn:

"Natuurlijk, hier heb je m'n poen"

Bullshit natuurlijk. Je hebt het wettelijke recht tegen een besluit van de overheid in beroep te gaan en ook de overheid maakt fouten, zoals het hoge aantal toekenningen in beroepszaken duidelijk aantoont
pi_34449074
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:40 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Nee, die weet dat hij kan verwachten dat de IND net één keer vaker dan hij in beroep kan gaan en dus gaat en dat hierdoor de wettelijke termijn van 5 jaar waarschijnlijk overschreden gaat worden.
Wiens schuld is dat dan?
"Ja, als hij geen asiel aanvraagt, dan kost het ook geen tijd"
quote:
"Je moet vertrekken."

"Ik pak mijn koffers."
Natuurlijk niet. Je mag volgens de wet beroep aantekenen als je meent dat er fouten zijn gemaakt in de procedure of als er nieuwe feiten zijn aan te dragen die alsnog jouw claim kunnen bevestigen.
Nu is de eerste beschikking standaard negatief. Als de IND nou eerst elke zaak goed zou behandelen en niet élke keer met dooddoeners kwam als "u kunt ook ergens anders asiel aanvragen" (als m'n tante wieltjes had, o wat zou ze rijden), dan hoefden al die beroepen niet eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mwanatabu op 25-01-2006 15:44:20 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34450302
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:05 schreef Vhiper het volgende:

[..]
Zo'n gebrek aan normen en waarden is Verdonk en haar IND inderdaad niet vreemd.
Oh je bedoelt de uitvoering van de regelgeving opgesteld door Jobje "theeleut" Cohen
quote:
Met dien verstande dat ze de laatste paar maanden opleiding moet missen, welke niet voor niets gegeven word, natuurlijk.
Ach het is wat herhaalwerk die laatste paar maandjes.
Dus zoveel mist ze niet

Het feit dat ze in verzekering gesteld is, doet mij toch vermoeden, dat er meer aan het handje was. Er zijn namelijk ook afgewezen asielzoekers die zich met koffertje op vertrekdatum mogen melden
pi_34450584
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 15:39 schreef Mwanatabu het volgende:

Natuurlijk niet. Je mag volgens de wet beroep aantekenen als je meent dat er fouten zijn gemaakt in de procedure of als er nieuwe feiten zijn aan te dragen die alsnog jouw claim kunnen bevestigen.
Nu is de eerste beschikking standaard negatief. Als de IND nou eerst elke zaak goed zou behandelen en niet élke keer met dooddoeners kwam als "u kunt ook ergens anders asiel aanvragen" (als m'n tante wieltjes had, o wat zou ze rijden), dan hoefden al die beroepen niet eens.
Nee jij onderschat het aantal mensen dat dit inderdada gebruikt om te rekken.
Als jij niet in het land van binnenkomst asielaanvraag maar doorreist hoor jij per defenitie afgewezen te worden, maar hier kan alsnog beroep tegen aangetekend worden.
3 oplossingen
1) Grenzen volledig dicht, absoluurt geen asiel aan niemand meer verlenen
2) Beroep tegen negatief advies afschaffen, bespaart tijd onzekereheid en werkdruk voor de persoon in kwestie en het IND
3) Beroep versneld toekennen en afhandellen, 1e negatief advies, persoon in verzekering stellen en binnen 7 dagen beroep afhandellen
pi_34455425
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:13 schreef desiredbard het volgende:

Oh je bedoelt de uitvoering van de regelgeving opgesteld door Jobje "theeleut" Cohen
die regelgeving en de aanvullingen/bijschavingen van Verdonk bedoel ik ja, hoezo? Da's toch niets nieuws?
quote:
Ach het is wat herhaalwerk die laatste paar maandjes.
Dus zoveel mist ze niet
Lekker makkelijk de laatste maanden van de middelbare school af te doen als "herhaalwerk". Schaf dan gewoon een halfjaar school af, doe die examens in januari en bespaar ettelijke honderden miljoenen

Of is een half jaar school toch best wel belangrijk....?
quote:
Het feit dat ze in verzekering gesteld is, doet mij toch vermoeden, dat er meer aan het handje was. Er zijn namelijk ook afgewezen asielzoekers die zich met koffertje op vertrekdatum mogen melden
Onwaarschijnlijk, aangezien ze haar wel toelieten zichzelf te melden. Tussen tijd van het gesprek en het melden op het politiebureau had ze dus alsnog in rook kunnen opgaan.
pi_34455736
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:21 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Als jij niet in het land van binnenkomst asielaanvraag maar doorreist hoor jij per defenitie afgewezen te worden, maar hier kan alsnog beroep tegen aangetekend worden.
3 oplossingen
2) Beroep tegen negatief advies afschaffen, bespaart tijd onzekereheid en werkdruk voor de persoon in kwestie en het IND
3) Beroep versneld toekennen en afhandellen, 1e negatief advies, persoon in verzekering stellen en binnen 7 dagen beroep afhandellen
Ja joh, ondermijn de rechtspraak in Nederland even als het je uitkomt

Beroep tegen een beslissing van de overheid en een rechter kennen we niet voor niets. Er kunnen na de eerste uitspraak veranderingen in een zaak zijn die de beslissing doet veranderen (Denk maar aan die moordzaak van Kees B., wat jou betreft had ie dus mogen blijven zitten en de echte dader van die kindermoord had je gewoon vrij laten rondlopen) of er kunnen door een van de partijen of de rechter een fout zijn gemaakt, welke bij correctie tot een andere beslissing lijd.

Dat in zo'n 30% van de asielgevallen het bezwaar wordt toegekend, zegt al genoeg .

Graag wijs ik je er ook op dat van de 26.100 asielaanvragen er slechts 4300 bezwaren zijn ingedient in 2004. Wat nou massaal rekken?

bron: www.ind.nl
pi_34461884
quote:
Bullshit natuurlijk. Je hebt het wettelijke recht tegen een besluit van de overheid in beroep te gaan en ook de overheid maakt fouten, zoals het hoge aantal toekenningen in beroepszaken duidelijk aantoont
quote:
Gaan we nou opeens toch weer de wet als argument gebruiken mensen omdat het op het emotionele vlak niet lukt? Dan is het heel simpel: uitgeprocedeerd = oprotten. Tot ziens.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_34470962
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

[..]

Gaan we nou opeens toch weer de wet als argument gebruiken mensen omdat het op het emotionele vlak niet lukt? Dan is het heel simpel: uitgeprocedeerd = oprotten. Tot ziens.
Anders lees je de posts waarop geantwoord wordt, ook even
pi_34471344
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:21 schreef desiredbard het volgende:

[..]

3 oplossingen
Dit meisje is waarschijnlijk toen ze de eerste keer kwam, als asielzoeker, direct naar Nederland gekomen met een vliegtuig. Tevens is haar zaak geen asielzaak meer, maar eentje van een reguliere verblijfsvergunning.
quote:
En het Vluchtelingenverdrag domweg breken?
quote:
Dat doen ze zelf al bij de IND
Standaard eerste beschikking negatief zonder naar die documenten te kijken. Als je wel eens zo'n beschikking hebt ingezien dan weet je waar ik het over heb.
quote:
Gek genoeg zijn er genoeg afspraken over de tijdsduur. Die worden zonder uitzondering door de IND geschonden en met willekeur ingevuld.
pi_34471359
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

[..]

Ja raar he, mensen die willen zien dat de regels nageleefd worden
pi_34472089
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:15 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dit meisje is waarschijnlijk toen ze de eerste keer kwam, als asielzoeker, direct naar Nederland gekomen met een vliegtuig. Tevens is haar zaak geen asielzaak meer, maar eentje van een reguliere verblijfsvergunning.
Ik acht dat nog steeds zeer onwaarschijnlijk, zo niet onmogelijk. Een reguliere migrant wordt zonder geldige papieren op de luchthaven van vertrek al tegengehouden, al is het alleen maar dat vliegmaatschappijen er verantwoordelijk voor zijn dat mensen geldige visa op zak hebben, zo niet, moeten zij de terugreis betalen.
pi_34472226
Natuurlijk gaan die mensen procederen.

Wat zouden Nederlanders zelf doen wanneer ze op de vlucht slagen, aankloppen bij een land en niet naar binnen mogen?
"Oh ok! Dan ga ik weer terug naar mijn kutdorp in Afrika!"

Tuurlijk niet, je grijpt elke kans aan om toch nog binnen te komen ...
pi_34473262
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:17 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee het gaat erom dat Vhiper anderszins de regel;s wil aanpassen in het voordeel van een afgewezen assielzoeker.

Verder weet ik ook wel dat die aangedragen voorbeelden niet allemaal haalbaar zijn. Maar het versnellen van die asielprocedure van aanvraag tot laatste beroep binnen 3-6 maanden en bij laatste beroep metreen een charter van Minister Verdonk lijkt me ideaal voor alle betrokkenen.
pi_34478126
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:26 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nee het gaat erom dat Vhiper anderszins de regel;s wil aanpassen in het voordeel van een afgewezen assielzoeker.

Ik zeg nergens dat de regels aangepast moeten worden. Ik vraag alleen maar om een beetje fatsoen om die meid haar eindexamen af te laten maken.
quote:
Verder weet ik ook wel dat die aangedragen voorbeelden niet allemaal haalbaar zijn. Maar het versnellen van die asielprocedure van aanvraag tot laatste beroep binnen 3-6 maanden en bij laatste beroep metreen een charter van Minister Verdonk lijkt me ideaal voor alle betrokkenen.
Verkort de beslissingstermijn dan maar, ipv het beroepsrecht te schenden. Het is natuurlijk van de gekke dat een IND bijvoorbeeld 6 maanden (!) over een beslissing mag doen (En zelfs DAT weten ze vaak niet eens te realiseren. Er is daar echt van alles en nog wat mis!)
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:18:55 #272
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_34478491
of je nuttig bent voor Nederland is geen criterium.
Het werkt hier niet zoals australie ofzo.
Enkel en alleen of je land van herkomst 'veilig' is.

Of Kalou goed kan voetballen is geen geldige reden.

Ik maak me dus niet kwaad om deze uitzetting alhoewel het zonde is van het talent van haar.
We zouden discrimineren als ze terugmoest en niks om haar gaven omdat ze toevallig een vmbo'er zou zijn (van goed wil). Dat gaan we als omgeving te ver.
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:20:27 #273
29445 Maar-T
Die Sahne kommt!!!!
pi_34478550
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef Maar-T het volgende:

Ik maak me dus niet kwaad om deze uitzetting alhoewel het zonde is van het talent van haar.
We zouden discrimineren als ze terugmoest en niks om haar gaven omdat ze toevallig een vmbo'er zou zijn (van goede wil). Dat gaan we als omgeving te ver.
pi_34478909
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:18 schreef Maar-T het volgende:

We zouden discrimineren als ze terugmoest en niks om haar gaven omdat ze toevallig een vmbo'er zou zijn (van goed wil). Dat gaan we als omgeving te ver.
IDD
Kalou gewoon teug en die VWO studente ook
Wil je als je hier op een F status zat (beperkte verblijfsvergunning waar A onbeperkt is) hier toch blijven zul je je nut en inburgering even moeten bewijzen
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:39:57 #275
8369 speknek
Another day another slay
pi_34479263
Van mij mogen mensen die in het examenjaar zitten wel even blijven om het diploma te halen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_34479544
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef speknek het volgende:
Van mij mogen mensen die in het examenjaar zitten wel even blijven om het diploma te halen.
Van jou wel...de wet zegt wat anders
  donderdag 26 januari 2006 @ 13:54:21 #277
8369 speknek
Another day another slay
pi_34479789
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef desiredbard het volgende:
Ja de wet is een afspiegeling van wat het meerendeel vindt. Als dus iedereen dat vindt kunnen we hem aanpassen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_34479868
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja de wet is een afspiegeling van wat het meerendeel vindt. Als dus iedereen dat vindt kunnen we hem aanpassen.
Oh dus als het merendeel van de bevolking zou vinden dat
de grenzen volledig dicht moeten, of dat geen hoger beroep tegen afgewezen assiel moet kunnen worden aangetekend, kunnen we dat ook wijzigen?
pi_34480899
quote:
Dat is niet raar. Het is raar dat er eerst een emotioneel argument wordt gebruikt in de zin van dat de wet niet deugt en hardvochtig is. Na uitgeluld te zijn wordt er vervolgens toch het argument van de wet gebruikt terwijl die net bestreden is. Ze doen alsof:

"Het is zo zielig en we moeten niet naar de wet kijken."
"Shit, ik heb ongelijk. We moeten naar de wet kijken."
"Het is toch niet raar dat de wet nageleegd moet worden?"

Ga dan verdomme niet eerst op de emotionele toer. En wees zeker niet zo dom om vervolgens de wet als argument te gebruiken als die tegen je standpunt pleit. De wet zegt gewoon oprotten en dus had ik gewoon gelijk: niet zeuren en oprotten.

De manier van redeneren van veel mensen deugt niet. Als je echt gaat kijken naar wat mensen allemaal beweren en roepen omdat ze emotioneel te zwak zijn om goed te kunnen nadenken zie je de extreme domheid en hypocrisie van de bevolking.
quote:
Wat zouden Nederlanders zelf doen wanneer ze op de vlucht slagen
Weggaan uit een land waar geen oorlog heerst is geen vlucht.
quote:
Oh dus als het merendeel van de bevolking zou vinden dat
de grenzen volledig dicht moeten, of dat geen hoger beroep tegen afgewezen assiel moet kunnen worden aangetekend, kunnen we dat ook wijzigen?
Sterker nog: als we 2 keer een kamermeerderheid krijgen voor een wetsvoorstel kan het gewijzigd worden.
pi_34486020
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:47 schreef desiredbard het volgende:

[..]

De wet zegt wel zoveel waar we ons niet aan houden, of stel je hier nu ook voor elk gedoogbeleid dat we kennen overboord te gooien en in alle gevallen strikt de wet toe te passen?
pi_34490314
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef Vhiper het volgende:

[..]

De wet zegt wel zoveel waar we ons niet aan houden, of stel je hier nu ook voor elk gedoogbeleid dat we kennen overboord te gooien en in alle gevallen strikt de wet toe te passen?
Lijkt me een goed idee..... zijn we namelijk niet meer een internationaal lachertje
pi_34508817
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:59 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee..... zijn we namelijk niet meer een internationaal lachertje
Je standpunt is duidelijk, laat het even duidelijk zijn dat ik het daar niet mee eens ben en ik vind dat we eerder het internationale lachtertje zijn door zo'n meid niet eens haar eindexamen te gunnen.
pi_34508969
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:42 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Je standpunt is duidelijk, laat het even duidelijk zijn dat ik het daar niet mee eens ben en ik vind dat we eerder het internationale lachtertje zijn door zo'n meid niet eens haar eindexamen te gunnen.

Ja, ik zie al helemaal voor me dat Fox News gaat berichten "Kosovarian girl not allowed to take exams before being sent home".........
En dat zelfs het Witte Huis zich af gaat vragen of ze ons wel in Afghanistan willen hebben.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34510078
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:52 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ja, ik zie al helemaal voor me dat Fox News gaat berichten "Kosovarian girl not allowed to take exams before being sent home".........
En dat zelfs het Witte Huis zich af gaat vragen of ze ons wel in Afghanistan willen hebben.
Ach ja, "Dutch violate own laws: Kosovarian girl allowed to take exams before being send home" is natuurlijk de grote headline in het nieuws als we haar wel gewoon examen laten doen
pi_34512420
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:42 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Vreemd dan dat er in het buitenland gelacchen wordt over de verscheidene gedoogbeleiden in Nederland en dat de verschillde documentaires Nederland aanhaalen als voorbeeld van mislukte integratie en doorgeslagen immigratie.
pi_34512460
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:48 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ach ja, "Dutch violate own laws: Kosovarian girl allowed to take exams before being send home" is natuurlijk de grote headline in het nieuws als we haar wel gewoon examen laten doen
Ach meer in de trant van "Dutch violate own laws....yet again"
pi_34515064
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:48 schreef Vhiper het volgende:

[..]

BS-argument, ik stel nergens dat we internationaal een lachertje zullen worden als we haar wel examen laten doen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34516346
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:30 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

BS-argument, ik stel nergens dat we internationaal een lachertje zullen worden als we haar wel examen laten doen.
desiredbard wel en op hem reageerde ik in eerste instantie.
pi_34518649
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:09 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Vreemd dan dat er in het buitenland gelacchen wordt over de verscheidene gedoogbeleiden in Nederland en dat de verschillde documentaires Nederland aanhaalen als voorbeeld van mislukte integratie en doorgeslagen immigratie.
Ik heb nog nooit van een dergelijke docu gehoord. Wel weet ik dat we er goed afkomen vergeleken bij Frankrijk bijvoorbeeld.
pi_34540472
Ik vind dat je iemand niet naar Kosovo terugstuurd, momenteel. Misschien is het daar niet levensgevaarlijk, maar stabiel is anders. Dit al helemaal rekening houdende met de jonge leeftijd.

Wet = wet, bevel = bevel, doet er wat mij betreft niet toe. De geest van de wet is belangrijker dan de letter van de wet. Verdonk heeft de macht om uitzonderingen te maken.
pi_34550809
quote:
O ja? Vooralsnog staat Nederland bekend als het "gedoogbeleidland" dat in 1940 zichzelf in 5 dagen liet bezetten en het sinds 1970 nog eens dunnetjes laat overdoen door de vijand uit islamitische kringen. We zijn een slap volk. DAT is ons imago. Voor de rest zijn we junks en hoeren (Amsterdam).
quote:
Ik vind dat je iemand niet naar Kosovo terugstuurd, momenteel. Misschien is het daar niet levensgevaarlijk, maar stabiel is anders.
Nederland is anders ook niet stabiel. Er heerst een koude oorlog waar elk moment de pleuris kan uitbreken en je wordt hier vermoord om je mening. Ik zou het eerder onmenselijk vinden om iemand te laten verblijven in deze omstandigheden...
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:26:51 #292
90988 Angeren
The devil made me do it
pi_34555797
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!
ook mee eens.
I am dead. As of this moment we are all dead. We go into battle to reclaim our lives. This we do gladly because we are Jem'Hadar. Remember, Victory is life."
pi_34557813
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:09 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Die verdonk NU probeert te bekleden TEN TIJDE van paars... jaja gelukkig begrijp je het zelf wel!!
Dat is gewoon een goede zin, hoor Samentrekking heet dat.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 19:38:48 #294
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_34557850
Tja, wat moet ik zeggen
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_34558265
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 14:06 schreef Vhiper het volgende:

[..]

desiredbard wel en op hem reageerde ik in eerste instantie.
Begrijpend lezen: Ik stelde dat we dat al waren
pi_34558305
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:18 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit van een dergelijke docu gehoord. Wel weet ik dat we er goed afkomen vergeleken bij Frankrijk bijvoorbeeld.
Misschien wat meer naar de BBC kijken ipv naar TALPA
pi_34558376
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 02:39 schreef GREENSKiN het volgende:
Ik vind dat je iemand niet naar Kosovo terugstuurd, momenteel. Misschien is het daar niet levensgevaarlijk, maar stabiel is anders. Dit al helemaal rekening houdende met de jonge leeftijd.

Wet = wet, bevel = bevel, doet er wat mij betreft niet toe. De geest van de wet is belangrijker dan de letter van de wet. Verdonk heeft de macht om uitzonderingen te maken.
De diamantbuurt is ook niet stabiel.....
Tering zeg het is internationaal veilig verklaard...daar is die wet gvd voor
Je mag ook geen 200km/h op de snelweg rijden...... Ik wil je wel eens aan horen tegen zo'n agent...."maar het is 02.00 am ...het gaat om de geest van de wet"
Bulshit wetten zijn om je aan te houden en te handhaven.
  zondag 29 januari 2006 @ 04:27:12 #298
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_34571578
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:54 schreef desiredbard het volgende:

[..]

De diamantbuurt is ook niet stabiel.....
Tering zeg het is internationaal veilig verklaard...daar is die wet gvd voor
Je mag ook geen 200km/h op de snelweg rijden...... Ik wil je wel eens aan horen tegen zo'n agent...."maar het is 02.00 am ...het gaat om de geest van de wet"
Bulshit wetten zijn om je aan te houden en te handhaven.
Ach let maar niet op hem das zon anti-globalist. Iemand die bij het woord gezag al meteen roept "POLITIESTAAT" maar als ze worden aangevallen het hardst roepen om hulp.
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  zondag 5 februari 2006 @ 09:31:31 #299
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_34752011
Zo krijgt het verhaal weer een wat andere wending:

Telegraaf zondag 5 feb.06
quote:
AMSTERDAM - Het Kosovaarse meisje Taida en haar familie hebben bij vertrek uit Nederland een premie van 7000 euro opgestreken. Dat heeft minister Verdonk (Vreemdelingen Zaken) tegenover De Telegraaf bevestigd. Verdonk verwijt het meisje keer op keer misbruik te hebben gemaakt van de regels met als doel hier te kunnen blijven om het vwo af te maken.
Het hele verhaal in de telegraaf gaat nog iets verder:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/32985311/Verdonk:_Taida_pleegt_fraude.html
pi_34752218
tvp
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')