Klopt, daarom kun je de verse OP het beste hier in code neerzetten, of al word document naar me mailen ( aamiedema apenkont gmail punt com)quote:Op maandag 23 januari 2006 16:44 schreef MREn het volgende:
[..]
Jij krijgt het tenminste nog voor elkaar op de OP te editten, ik krijg steeds een error...
Cool! Die link was ik kwijt! Stond al heel lang in m'n bookmarks, maar de url is veranderd! Thanks!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:11 schreef ikke_ook het volgende:
Leuk linkje:
Foto overzicht van de aanleg van de HSL-zuid
Ik heb geen Word, ik krijg jeuk als ik dat moet gebruiken.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, daarom kun je de verse OP het beste hier in code neerzetten, of al word document naar me mailen ( aamiedema apenkont gmail punt com)
op een text manier dat de tags niet worden vernaggeldquote:Op maandag 23 januari 2006 22:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik heb geen Word, ik krijg jeuk als ik dat moet gebruiken.
Jah, das logischquote:Op maandag 23 januari 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op een text manier dat de tags niet worden vernaggeld
t komt wel, neem je tijdquote:Op maandag 23 januari 2006 22:13 schreef MREn het volgende:
[..]
Jah, das logisch
Ik heb 'em voor eigen gebruik ook wel ergens als wpd en/of txt, alleen nog geen tijd voor aanpassingen, ivm tentamens, verjaardagen, drukte op het werk enzo.
Wowquote:Op maandag 23 januari 2006 17:11 schreef ikke_ook het volgende:
Leuk linkje:
Foto overzicht van de aanleg van de HSL-zuid
Dan moet je flink doorposten, dan kunnen we in deeltje dertien beginnen met de nieuwe OP!quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
zijn we nu allemaal aan het wachten op een nieuwe OP?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan moet je flink doorposten, dan kunnen we in deeltje dertien beginnen met de nieuwe OP!
Ik hoef er maar 4quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]zit wat in..
maar om nou in mn 1tje 8 paginas vol te blaten is ook wat te
Als ik op pagina 7 ben, is het klaar. Zo, weer wat verder op weg...quote:
hmm mja :p als je t zo bekijkt welquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als ik op pagina 7 ben, is het klaar. Zo, weer wat verder op weg...
Is dat bijzonder?quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm mja :p als je t zo bekijkt wel
k mag vrijdag weer even met de trein mee \o/
whehequote:Op woensdag 25 januari 2006 15:33 schreef Duvel het volgende:
Ik donderdag, vrijdag, maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, maandag, dinsdag, etc.
whehe, ik heb een fietsquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wheheooit lag er een spoorlijntje tussen mn woonplaats en mn school/stage plaats :/
alleen nu niet meer nu rijden er smerige afgedankte BUSSEN!
Op zich wel makkelijk als je maar één been zou hebben...quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik ook! met 1 trapperdus die rijd niet meer
Moet je wel hopen dat de trapper wel op de goede kant zitquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op zich wel makkelijk als je maar één been zou hebben...
Thomas the Tankengine! De lachende loc!quote:
mischien moet ik er gewoon een stoomfiets van maken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Moet je wel hopen dat de trapper wel op de goede kant zit![]()
mischien moet ik er gewoon een stoomfiets van maken!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:20 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Moet je wel hopen dat de trapper wel op de goede kant zit![]()
hm kunnen dat dubbelpostenquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:36 schreef Duvel het volgende:
Als je het twee keer post, wordt het een tweecilinder natuurlijk!
Tsja, vroeger was 90% van de busbedrijven eigendom van de NS... Toen was het geen probleem.. Hiep hoi voor de privatisering dan maar he?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:12 schreef Brembo het volgende:
Mooist vind ik eigenlijk nog wel dat het onmogelijk lijkt om binnen 1 uur een bus te krijgen, terwijl conexxion bussen zat staan.
Vertel mij watquote:Op zondag 29 januari 2006 15:12 schreef Brembo het volgende:
Tjah je zou maar in de Plan T van Zwolle naar Roosendaal zitten, als je dan 2,5 uur in zit ben je gebroken.
Ehm, jaja. Dit is wel de meest grote kwatsj die ik ooit over "de privatisering" heb gehoord.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:[..]
Tsja, vroeger was 90% van de busbedrijven eigendom van de NS... Toen was het geen probleem.. Hiep hoi voor de privatisering dan maar he?
Hé, Lucske is gekloond!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef Tfz het volgende:
[..]
Ehm, jaja. Dit is wel de meest grote kwatsj die ik ooit over "de privatisering" heb gehoord.
Ik heb het over de privatisering van de busbedrijven, dit ter verduidelijking.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:26 schreef Tfz het volgende:
[..]
Ehm, jaja. Dit is wel de meest grote kwatsj die ik ooit over "de privatisering" heb gehoord.
jamaar ik wou in die V-IRM blijven zitten zat net zo lekkerquote:Op zondag 29 januari 2006 15:12 schreef Brembo het volgende:
Tjah je zou maar in de Plan T van Zwolle naar Roosendaal zitten, als je dan 2,5 uur in zit ben je gebroken. Maar goed gister weer geluk gehad ongeveer
, wou de trein van 16:40 nemen van uit Arnhem maar die bleek dus gecrached te zijn op een auto. Wie zet er een auto op de rails
![]()
Maar ja dan merk je pas wat voor stom bedrijf de NS is, niemand weet om 17:10 wat er gaat gebeuren. En zelfs om 18 uur toen ik met de gewone bus in dieren al was, wist niemand van de NS hoe lang het duurt. Nou lekker handig, wou s'avonds nog eff stappen...
Mooist vind ik eigenlijk nog wel dat het onmogelijk lijkt om binnen 1 uur een bus te krijgen, terwijl conexxion bussen zat staan.
Sorry hoor, maar wat een gelul.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, vroeger was 90% van de busbedrijven eigendom van de NS... Toen was het geen probleem.. Hiep hoi voor de privatisering dan maar he?
Ja.. alleen dan veel duidelijker, en je koopt het pas wanneer je het nodig hebt en je maakt zelf de tijdsperiode uit. Tenminste.. ik vond hun zoneverdeling duidelijker als bij onsquote:Op zondag 29 januari 2006 20:25 schreef Carport het volgende:
Dat Zwitserse systeem lijkt erg veel op ons Strippenkaartsysteem dus? Daar heb je ook zones en tijdslimieten. Binnen Rotterdam of Den Haag bv. mag je ook gebruik maken van alle vervoermogelijkheden zolang je binnen de zones en tijdsduur blijft.
Ik moest van Den Bosch naar Enschede of Ljouwert, en zag van te voren al dat er een aanrijding was geweest, dus ben lekker over Utrecht gegaan (is toch even snel tenslotte).quote:Op zondag 29 januari 2006 15:12 schreef Brembo het volgende:
Tjah je zou maar in de Plan T van Zwolle naar Roosendaal zitten, als je dan 2,5 uur in zit ben je gebroken. Maar goed gister weer geluk gehad ongeveer
, wou de trein van 16:40 nemen van uit Arnhem maar die bleek dus gecrached te zijn op een auto. Wie zet er een auto op de rails
![]()
Dan moet je je voor de gein eens verdiepen in hoe snel je bussen kan regelen. Die chauffeurs zitten echt niet allemaal nuchter thuis met een bus voor de deur te wachten tot NS belt.quote:Maar ja dan merk je pas wat voor stom bedrijf de NS is, niemand weet om 17:10 wat er gaat gebeuren. En zelfs om 18 uur toen ik met de gewone bus in dieren al was, wist niemand van de NS hoe lang het duurt. Nou lekker handig, wou s'avonds nog eff stappen...
Ik had juist begrepen dat in de jaren '50 de NS alle regionale vervoerders opkocht?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:22 schreef MREn het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een gelul.
Elke regio had zijn eigen busbedrijf, dat geen flikker te maken had met NS.
Regionaal van opzet, dus bijv. de TET
in Twente, RET in Rotterdam, FRAM in Friesland, GADO in Groningen, BBA in Brabant, ZuidOoster in Eindhoven/Limburg, etc. etc.
Later zijn al deze bedrijven samen gaan werken in VSN (met uitzondering van GVB, RET, HTM en GVU - niet gek aangezien VSN stond voor Verenigd Streekvervoer Nederland).
Om een of andere reden moest die zaak na vele jaren gesplitst worden, in dit geval in VSN-1 en VSN-2. De ene viel uit elkaar, de ander werd hernoemd in Connexxion.
Pas sinds de aanbestedingen zijn er echt multimodale bedrijven als Connexxion, Syntus en Arriva die zowel bus- als treindiensten verzorgen in een gebeid, terwijl vroeger iederen tramlijn door een andere maatschappij werd geexploiteerd, de bussen vaak ook nog eens door een ander bedrijf, en dan nog een ander bedrijf voor de treinen.
Ik denk dat er aan het begin van de 19e eeuw aardig wat lokale spoor vervoerders op zijn gegaan in/gekocht door/failliet gegaan en vervangen door NS, maar busvervoer heeft NS nooit gedaan.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had juist begrepen dat in de jaren '50 de NS alle regionale vervoerders opkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |