yepquote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
de wadlopers gaan na een tijdje vervelen hoor![]()
zijn volgens mij idd de bussen uit 1 van de oudere seriesquote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou niet graag alle bussen over 1 kam scheren, maar zoals de standaardbussen (de gele rijders) worden ze niet meer gemaakt...
Ik heb een balkon van één bij twee...quote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k zal eens mailen naar de NS/arriva als bij jou in de tuin willen achter laten
hmm wordt lastig danquote:Op zondag 12 februari 2006 17:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb een balkon van één bij twee...
Ja, mensen die de godganse dag in Wadlopertjes zitten, gaan waarschijnlijk kwijlen als ze een keer in IRM zitten. Terwijl dat spul mijn neus uitkomt.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
de wadlopers gaan na een tijdje vervelen hoor![]()
Dat kan ik bevestigen. Reis er al sinds mn prille jeugd mee.. En gister toch weer een fijne trip gehad.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, mensen die de godganse dag in Wadlopertjes zitten, gaan waarschijnlijk kwijlen als ze een keer in IRM zitten. Terwijl dat spul mijn neus uitkomt.
Wat echter nooit verveelt zijn de Koplopers in de huidige uitvoering.
Iedere werkdag, zowel heen als terug. In afwijkende gevallen een IRM en iedere keer spijt. En dat al een jaar of vijf zo. Van mij hoeven ze niet in verbouwing.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Reis er al sinds mn prille jeugd mee.. En gister toch weer een fijne trip gehad.
Rotterdam - Utrechtquote:Op zondag 12 februari 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb ook dire jaar elke werkdag er in mogen rijden. meestal Lwd-Heerenveen, maar ook vaak naar Den Haag, en soms naar amsterdam
mn OV jaarkaart tijd ging ook zo jaquote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu] heb vaak koploper van hveen naar utrecht om daar over te stappen op een willekeurige andere trein[/me]
[me=Ou-Tannu reist vaak doelloos rondjes :p
Whehequote:Op zondag 12 februari 2006 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn OV jaarkaart tijd ging ook zo jaalleen pakte ik ook graag de bus
![]()
gewoon naar ene busstation en de eerste de beste bus pakken
Die donkerblauwe lijntjes moet je nog doen?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Whehebussen zijn zo sloowm
www.ou-tannu.be/nskaart-new.png(klad versie ondertussen)
Ik moet alleen Sauwerd - Roodeschool nog geloof ik...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef Carport het volgende:
[..]
Die donkerblauwe lijntjes moet je nog doen?
Zal die van mij ook eens invullen dan
donkerblauw is originele kleur jaquote:Op zondag 12 februari 2006 20:24 schreef Carport het volgende:
[..]
Die donkerblauwe lijntjes moet je nog doen?
Zal die van mij ook eens invullen dan
je moet eens weten hoegroot mn source file isquote:Op zondag 12 februari 2006 20:52 schreef Carport het volgende:
Ik zit 'm nu ook in te vullen, maar kom er een beetje bekaaid van af![]()
Zo'n beetje heel Groningen, Friesland, Drenthe en het oosten van Overijssel moet ik nog doenDe rest van de lijnen heb ik wel bijna allemaal gehad al
Photoshop :pquote:Op zondag 12 februari 2006 20:56 schreef Carport het volgende:
Ik zit lekker lijntjes in te klikken met Paint![]()
wat boeit mij dat nou die verbindingen? :/ NS maakt er toch een puinhoop vanquote:Op zondag 12 februari 2006 23:47 schreef MREn het volgende:
Wat is er dan mis met onderstaande?
Daar staan de lijnen/verbindingen nog aangegeven, bv. rechtstreeks Vl-Gvc.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |