abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 23:09:52 #251
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34295396
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:27 schreef SCH het volgende:
Ik heb respect voor die mensen.
Nodig ze maar uit voor op de koffie.

Kom dan achteraf niet miepen dat je 'mileu afbreekbaar' bestekinventaris niet (meer) helemaal compleet is.

Het blijven in mijn ogen criminelen.... nuff said.
pi_34295466
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:09 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nodig ze maar uit voor op de koffie.
Met mezelf koffie drinken?
quote:
Het blijven in mijn ogen criminelen.... nuff said.
Tuurlijk - maar wat voor
pi_34295781
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:13 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Meki iemand van jouw afkomst moet niet via Google zoeken op "Nucliare wapens" en er vooral niet over praten op een forum. Denk dat je binnenkort de AIVD op je dak hebt
waar ken ik dat ergens van ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34295817
Mijn vader is diverse malen op deze basis geweest onder begeleiding van Amerikanen en er ligt helemaal niets meer....
pi_34295824
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 23:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Je bedoeld het laatste deel, waar er geheime UFO-projecten op de basis aan de gang waren? Nee, dat is niet echt realistisch. Eigenlijk komt het niet eens in de buurt van "realiteit".
Ik bedoel bijv. als je het terrein betreedt en ze beginnen met schieten.
pi_34295870
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij dat niet gedaan heeft?Zullen we dat maar niet meer als onderdeel van de argumentatie gebruiken.
Dat is altijd de argumentatie die jij overal gebruikt
  vrijdag 20 januari 2006 @ 23:27:56 #257
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34295988
  • Ik heb respect voor die mensen. = meervoud
  • Met mezelf koffie drinken? = enkelvoud
    Verder alles owke

Maar terug ontopic. Ja we hebben kernwapens en wat mij betreft bkijven ze nog jaaaaaren liggen.
    [-] Het blijven "peacekeepers".

Hoe zou W-Europa eruit hebben gezien zonder deze wapens, en zonder de steun van Amerika.
    Dan spraken we nu Russisch en woordjes als 'Glasnost en Perestrojka' hadden geen enkel bestaansrecht meer.
  • pi_34296059
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 23:27 schreef Drugshond het volgende:
  • Ik heb respect voor die mensen. = meervoud
  • Met mezelf koffie drinken? = enkelvoud
    Verder alles owke

Maar terug ontopic. Ja we hebben kernwapens en wat mij betreft bkijven ze nog jaaaaaren liggen.
    [-] Het blijven "peacekeepers".

Hoe zou W-Europa eruit hebben gezien zonder deze wapens, en zonder de steun van Amerika.
    Dan spraken we nu Russisch en woordjes als 'Glasnost en Perestrojka' hadden geen enkel bestaansrecht meer.
  • Och, de kernwapens zijn niet zo interessant. Veel interessanter zijn de verborgen wapenopslagplaatsen van voormalig en deels doorgestart Gladio in Nederland!
    pi_34297495
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 22:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
    Of dat slagschip dat die dure schotel zat te slopen op Volkel... behoorde tot dezelfde groep als waar die gast van Llink mee op pad ging.
    Het grappigste was nog wel de activist die in de radartoren klom die op dat moment in werking was. Nou ja, eigen schuld.
    pi_34299078
    Bingploefbibs!
    Nee, het is geen toeval! Ik ben een stalker!
    pi_34302268
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 13:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Geen atoomwapens. Vredesbesprekingen en diplomatie.
    Aha , met het land dat al tijden 'vredesbesprekingen en diplomatie' met de US voerde voordat ze Pearl Harbor plat gooide ?
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
      zaterdag 21 januari 2006 @ 09:57:14 #262
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_34302927
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 06:21 schreef dontcare het volgende:

[..]

Aha , met het land dat al tijden 'vredesbesprekingen en diplomatie' met de US voerde voordat ze Pearl Harbor plat gooide ?
    Ach, meneer zou zelfs met de nazi´s alleen maar willen onderhandelen en verder niets doen. Gewoon wachten tot zij er ééntje ontwikkeld hadden...
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_34311883
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ach, meneer zou zelfs met de nazi´s alleen maar willen onderhandelen en verder niets doen. Gewoon wachten tot zij er ééntje ontwikkeld hadden...
    Nee, onderhandelingen leiden altijd tot succes als je ze op de goede manier voert. Maar je moet ze wel willen voeren en met de juiste mensen. Het punt is dat dat lang niet altijd het geval is omdat er zoveel andere belangen meespelen.; De VS waren erg eager die atoombom te gebruiken, daar speelde van alles in mee - net als in de huidige conflicten. Een invasie in Irak was natuurlijk ook niet de enige oplossing.

Ik vind dat erg simplistisch om onderhandelen als "niets doen" te bestempelen. Alsof dat zogenaamde wel wat doen met die enorme aantallen slachotffers zo geweldig is. Er zijn heel veel andere middelen die ingezet kunnen worden maar die moet je wel willen gebruiken. Zoals nu bij Iran ook weer niet gebeurt, en bij Irak ook nauwelijks is gebeurd. Waarom haakt het westen bijvoorbeeld niet veel meer aan bij groeperingen die van binnenuit de oppositie organiseren? Omdat het misschien voor andere doeleinden wel weer goed uitkomt om grof geschut te gebruiken.

Geweld leidt altijd tot meer geweld en ik vind het echt een schande om te zeggen dat het Nederlands leger in 1940 beter bewapend had moeten zijn en dat dat in ons voordeel was gewest.
    Als je van veel doden houdt, wellicht wel ja.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 15:40:58 #264
    45206 Pietverdriet
    pi_34311928
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 15:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, onderhandelingen leiden altijd tot succes als je ze op de goede manier voert.
    Dream on SCH..
    zo zit de wereld niet in elkaar.

Je blijft er dus bij dat je niets anders wilt doen als onderhandelen, waarmee, zoals ik al een paar keer poste, je je onderhandelingspositie alleen maar zwakker maakt.

Jij had dus na de verovering van europa met de Nazi´s willen onderhandelen tot de koeien naar huis komen, en de Nazi´s zelf een atoombom hadden. Ik ben blij dat we mensen als Churchill, Rooseveld en Truman hadden.
    pi_34312001
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 15:40 schreef Pietverdriet het volgende:
    Dream on SCH..
    zo zit de wereld niet in elkaar.
    Ik hoop dat je later met een wat uitvoeriger uiteenzetting van deze nietszeggende one-liner komt.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 15:46:18 #266
    45206 Pietverdriet
    pi_34312096
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 15:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik hoop dat je later met een wat uitvoeriger uiteenzetting van deze nietszeggende one-liner komt.
    En ik hoop dat jij antwoord op de vraag wat te doen als onderhandelen niet werkt.
    pi_34312143
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 15:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En ik hoop dat jij antwoord op de vraag wat te doen als onderhandelen niet werkt.
    Dat heb ik hier boven uiteen gezet en al veel eerder - je zult daarin tot het uiterste moeten gaan want je hebt geen alternatief. Ga liever in op mijn post. Geweld is wat mij betreft nooit de oplossing, wat jou betreft misschien wel maar kom dan niet met dooddoeners als 'dream on' en 'zo zit de wereld niet in elkaar' want dat is geen discussieren
      zaterdag 21 januari 2006 @ 15:51:06 #268
    45206 Pietverdriet
    pi_34312225
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat heb ik hier boven uiteen gezet en al veel eerder - je zult daarin tot het uiterste moeten gaan want je hebt geen alternatief. Ga liever in op mijn post. Geweld is wat mij betreft nooit de oplossing, wat jou betreft misschien wel maar kom dan niet met dooddoeners als 'dream on' en 'zo zit de wereld niet in elkaar' want dat is geen discussieren
    stug kleuterig volhouden dat je toch moet onderhandelen is geen discussie.
    ik heb je al een paar keer verteld dat aan de onderhandelingstafel blijven wachten op iets moois veel meer slachtoffers brengt in het geval van bv een WW2.
    pi_34312349
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

stug kleuterig volhouden dat je toch moet onderhandelen is geen discussie.
    Iemand kleuterig noemen vanwege een bepaalde visie, die door vele grote denkers en wereldleiders uit heden en verleden wordt ondersteund, is op zich niet echt volwassen.
    quote:
    ik heb je al een paar keer verteld dat aan de onderhandelingstafel blijven wachten op iets moois veel meer slachtoffers brengt in het geval van bv een WW2.
    Ja dat heb je verteld dus dat hoef je niet weer te doen. Het rechtvaardigt geenszins het gebruik van een atoomwapen.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 16:01:57 #270
    45206 Pietverdriet
    pi_34312529
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 15:55 schreef SCH het volgende:

Iemand kleuterig noemen vanwege een bepaalde visie, die door vele grote denkers en wereldleiders uit heden en verleden wordt ondersteund, is op zich niet echt volwassen.
    Mensen als Ghandi, die india nalieten in een complete oorlog waarbij verschikkelijk veel mensen zijn omgekomen bedoel je?
    quote:
    Ja dat heb je verteld dus dat hoef je niet weer te doen. Het rechtvaardigt geenszins het gebruik van een atoomwapen.
    Voor jouw rechtvaardigt niets ooit een militair ingrijpen, toch? Het ging allang niet meer om atoomwapens SCH, het ging erom dat jij niet verder komt als zitten wachten aan de onderhandelingstafel en je daar een beetje moreel superieur zit te voelen ten koste van de slachtoffers die jij niet wilt bij staan door hard in te grijpen.
    Zoals ik al eerder zei, "Een volk dat voor tirannen zwicht"
    Gek genoeg wil je met tegen Nazi´s in een WW2 situatie niets anders doen als onderhandelen, maar loopt je wel te jubelen over mensen die een basis opgaan en daar militair materiaal van een democratische rechtsstaat vernielen.
    pi_34312675
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mensen als Ghandi, die india nalieten in een complete oorlog waarbij verschikkelijk veel mensen zijn omgekomen bedoel je?
    Nee.
    quote:
    Voor jouw rechtvaardigt niets ooit een militair ingrijpen, toch?
    Klopt
    quote:
    Het ging allang niet meer om atoomwapens SCH, het ging erom dat jij niet verder komt als zitten wachten aan de onderhandelingstafel en je daar een beetje moreel superieur zit te voelen ten koste van de slachtoffers die jij niet wilt bij staan door hard in te grijpen.
    Flamende onzin opmerkingen. Wie heeft het over moreel superieur? En over zitten wachten.
    quote:
    Zoals ik al eerder zei, "Een volk dat voor tirannen zwicht"
    Ik heb niet het idee dat dat volk je nou zoveel interesseert als je ze gewoon dood wil maken
    quote:
    Gek genoeg wil je met tegen Nazi´s in een WW2 situatie niets anders doen als onderhandelen, maar loopt je wel te jubelen over mensen die een basis opgaan en daar militair materiaal van een democratische rechtsstaat vernielen.
    Militair materiaal vernielen kan altijd op mijn instemming rekenen zolang het geweldloos gebeurt en die mensen gewoon hun straf ondergaan. Zo gaat dat ook vrijwel altijd

Maar goed: jij doodt liever mensen dan met ze te praten, dat kan een keuze zijn.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 16:09:22 #272
    45206 Pietverdriet
    pi_34312749
    * Pietverdriet wenst SCH nog veel plezier in zijn droomland.
    pi_34312867
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
    * Pietverdriet wenst SCH nog veel plezier in zijn droomland.
    Zwaktebod, zoals gewoonlijk!
      zaterdag 21 januari 2006 @ 16:21:21 #274
    45206 Pietverdriet
    pi_34313083
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Zwaktebod, zoals gewoonlijk!
    Nee, SCH het zwaktebod maak jij door alleen maar te willen onderhandelen, en niet in te willen gaan op de slachtoffers die daardoor vallen. Daarom is de discussie niet mogelijk.
    pi_34313116
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, SCH het zwaktebod maak jij door alleen maar te willen onderhandelen, en niet in te willen gaan op de slachtoffers die daardoor vallen. Daarom is de discussie niet mogelijk.
    Je doet net alsof er de door jouw voorgestane methode geen slachtoffers vallen. Je staat niet open voor andere visie en mogelijkheden, dan moet je wellicht niet aan zo'\n discussie deelnemen.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 16:26:12 #276
    45206 Pietverdriet
    pi_34313221
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Je doet net alsof er de door jouw voorgestane methode geen slachtoffers vallen.
    Oh, waar doe ik dat? Ik weet dat er slachtoffers vallen, hoe dan ook.
    Maar dit is nog steeds geen antwoord op de kritiek dat door jij anderen loopt te verwijten dat ze slachtoffers veroorzaken, maar niet in wilt gaan op de slachtoffers die vallen door jouw aan de onderhandelingstafel te willen wachten op een wonder.,
    quote:
    Je staat niet open voor andere visie en mogelijkheden, dan moet je wellicht niet aan zo'\n discussie deelnemen.
    Dat maak jij ervan. Net als jij ervan maak dat ik alleen maar wilt doden.

Maar vertel nu eens, hoe verantwoord jij de slachtoffers die vallen door niet in te grijpen?
    pi_34313290
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
    Maar vertel nu eens, hoe verantwoord jij de slachtoffers die vallen door niet in te grijpen?
    Als je vrede wilt op lange termijn, kan je geen middelen gebruiken waar je juist tegen strijdt - op lange termijn zijn massavernietigingswapens nooit een oplossing. Het gaat er om dat je juist met deze wapens enorm veel slachtoffers maakt tot in latere generaties - dat is een zekerheid. Die andere slachtoffers niet.

En geen enkele oplossing is ideaal maar het is zo dom en flamerig om onderhandelen en geweldloze oplossingen af te doen als naief en louter afwachten.
    pi_34313330
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
    Maar dit is nog steeds geen antwoord op de kritiek dat door jij anderen loopt te verwijten dat ze slachtoffers veroorzaken, maar niet in wilt gaan op de slachtoffers die vallen door jouw aan de onderhandelingstafel te willen wachten op een wonder.,
    Daarom zijn er zoveel Iranezen die smeken om niet gewelddadig in te grijpen in te Iran? Waarom niet eens luisteren naar de mensen waar het om gaat in plaats van vooral van de eigen macht uit te gaan.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 16:30:30 #279
    45206 Pietverdriet
    pi_34313342
    je geeft nog steeds geen antwoord SCH, en dat ga je ook nooit geven, want je weet dat dit het gat in je filosofie is.
    Vandaar, veel plezier in je droomland.
    pi_34313397
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:30 schreef Pietverdriet het volgende:
    je geeft nog steeds geen antwoord SCH, en dat ga je ook nooit geven, want je weet dat dit het gat in je filosofie is.
    Vandaar, veel plezier in je droomland.
    Weer dat zwaktebod. Het is een herhaalde tactiek van mensen die geen argumenten meer hebben om de ander naiviteit en dromen te verwijten. Liever in droomland dan met atoomwapens onschuldige burgers ombrengen.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 16:33:50 #281
    45206 Pietverdriet
    pi_34313447
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Weer dat zwaktebod. Het is een herhaalde tactiek van mensen die geen argumenten meer hebben om de ander naiviteit en dromen te verwijten. Liever in droomland dan met atoomwapens onschuldige burgers ombrengen.
    geef liever eens antwoord, dan praten we verder..
    pi_34313476
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

geef liever eens antwoord, dan praten we verder..
    Ook al zo'n zwaktebod. Blijven zeggen dat de ander geen antwoord geeft.

Het mag allemaal op Fok!, dit soort geflame. Wel jammer want het staat een echte discussie over geweldloze alternatieven in de weg.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 16:36:32 #283
    45206 Pietverdriet
    pi_34313533
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Ook al zo'n zwaktebod. Blijven zeggen dat de ander geen antwoord geeft.

Het mag allemaal op Fok!, dit soort geflame. Wel jammer want het staat een echte discussie over geweldloze alternatieven in de weg.
    Ook dat is geen antwoord, en zo krijg je wel een topic vol.
    Hoe verantwoord jij de slachtoffers?
    pi_34313582
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ook dat is geen antwoord, en zo krijg je wel een topic vol.
    Hoe verantwoord jij de slachtoffers?
    Hoe vaak moet ik een antwoord herhalen PV?

Ik wacht wel op mensen die wel willen discussieren of de moderating die je tot de orde roept.

Gelukkig ben ik geweldloos en zal ik je verder met rust laten
      zaterdag 21 januari 2006 @ 16:45:03 #285
    45206 Pietverdriet
    pi_34313804
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe vaak moet ik een antwoord herhalen PV?
    Zeggen dat je het antwoord al gegeven hebt, terwijl je dat niet doet. Dat doe je vaker, SCH, die truuk werkt niet.
    Je hoeft hem niet te herhalen, gewoon een keer antwoorden.
    quote:
    Ik wacht wel op mensen die wel willen discussieren of de moderating die je tot de orde roept.
    als jij een antwoord zou geven over de slachtoffers, dan zou een discussie überhaupt mogelijk zijn
    quote:
    Gelukkig ben ik geweldloos en zal ik je verder met rust laten
    Zwaktebod
    pi_34313832
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je vrede wilt op lange termijn, kan je geen middelen gebruiken waar je juist tegen strijdt - op lange termijn zijn massavernietigingswapens nooit een oplossing. Het gaat er om dat je juist met deze wapens enorm veel slachtoffers maakt tot in latere generaties - dat is een zekerheid. Die andere slachtoffers niet.

En geen enkele oplossing is ideaal maar het is zo dom en flamerig om onderhandelen en geweldloze oplossingen af te doen als naief en louter afwachten.
    Herhaling op verzoek.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 16:47:37 #287
    45206 Pietverdriet
    pi_34313879
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Herhaling op verzoek.
    Zoals ik al zei, dat is geen antwoord op de vraag.
    pi_34314004
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dat is geen antwoord op de vraag.
    Dat is dan spijtig voor je want ik ben van mening dat het dat wel is
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 januari 2006 @ 17:00:36 #289
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_34314287
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is dan spijtig voor je want ik ben van mening dat het dat wel is
    Ik niet.

Dus stel ik nog een keer de vraag en anders herhaal ik mijn opmerking van gisteren nog wel een keer.

Hoe verantwoord je de slachtoffers welke vallen terwijl jij aan het onderhandelen bent over vrede met een agressor.
    pi_34314313
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 17:00 schreef Swetsenegger het volgende:
    Hoe verantwoord je de slachtoffers welke vallen terwijl jij aan het onderhandelen bent over vrede met een agressor.
    Niet door nog veel meer nieuwe slachtoffers te maken zoals jullie voorstaan.
      zaterdag 21 januari 2006 @ 17:02:43 #291
    45206 Pietverdriet
    pi_34314343
    zie, alweer geen antwoord
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 januari 2006 @ 17:03:02 #292
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_34314355
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is wederom geen antwoord op de vraag.
    As usual sta je hier weer een politiek correct standpunt voor te staan, en je moreel superieur te voelen, terwijl je het meest triviale niet eens kan beantwoorden.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
    pi_34314358
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
      zaterdag 21 januari 2006 @ 17:03:17 #294
    121830 Kadesh
    The Protectors of the Garden
    pi_34314370
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
    Zal je ook niet krijgen.
    For thirteen generations we have protected it from the unclean
    pi_34314406
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 17:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat is wederom geen antwoord op de vraag.
    As usual sta je hier weer een politiek correct standpunt voor te staan, en je moreel superieur te voelen, terwijl je het meest triviale niet eens kan beantwoorden.
    Blijkbaar ben je geen discussies gewend als je dat geen antwoord vindt

Het is niet zo, beste rechtse vrienden, dat een antwoord geen antwoord is als het antwoord je niet bevalt
    quote:
    Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
    Nee, die atoombom heeft gelukkig geen wonden geslagen
      zaterdag 21 januari 2006 @ 17:04:39 #296
    45206 Pietverdriet
    pi_34314422
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 17:03 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Zal je ook niet krijgen.
    I Know, heb ik eerder al gezegt dat hij dat niet gaat geven..
    pi_34314465
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef SCH het volgende:

[..]

En daar zit je fout, het gaat er juist om dat je meer slachtoffers voorkomt. In een situatie van leven of dood laat jij liever een onschuldige sterven dan dat jij de schuldige zou moeten doden. Zelfs als het om vele onschuldigen gaat.
      FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 januari 2006 @ 17:06:11 #298
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_34314488
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je geen discussies gewend als je dat geen antwoord vindt

Het is niet zo, beste rechtse vrienden, dat een antwoord geen antwoord is als het antwoord je niet bevalt
    Wat een zwakke retoriek waarbij je je WEER superieur wilt voordoen
    Je geeft simpelweg GEEN antwoord op de vraag.
    quote:
    Nee, die atoombom heeft gelukkig geen wonden geslagen
    De joden mogen blij zijn dat SCH geen geallieerde machthebber was in die tijd. Waarschijnlijk had Adolf Hitler dan voldoende tijd gehad om ze geheel uit te roeien.
    pi_34314534
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 17:05 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

En daar zit je fout, het gaat er juist om dat je meer slachtoffers voorkomt. In een situatie van leven of dood laat jij liever een onschuldige sterven dan dat jij de schuldige zou moeten doden. Zelfs als het om vele onschuldigen gaat.
    Dat is een redenering die ik dus niet volg. Ten eerste weet je niet of je meer slachtoffers voorkomt, je weet wel dat je heel veel slachtoffers maakt en bovendien tot in verdere generaties ellende veroorzaakt. Er zijn altijd alternatieven en die moet je gebruiken, zoals ik uitlegde.

Maar het is wel zo dat mannen nu eenmaal macho's zijn en graag wapens gebruiken, dat zie je in dit topic ook weer.
    pi_34314560
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 17:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat een zwakke retoriek waarbij je je WEER superieur wilt voordoen
    Je geeft simpelweg GEEN antwoord op de vraag.
    Jammer voor je.
    quote:
    De joden mogen blij zijn dat SCH geen geallieerde machthebber was in die tijd. Waarschijnlijk had Adolf Hitler dan voldoende tijd gehad om ze geheel uit te roeien.
    Wie is hier nou moreel superieur.

-- zie notes --

[ Bericht 8% gewijzigd door Drugshond op 22-01-2006 08:09:07 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')