Linkje naar vorig deel: [Centraal] Ik zoek een kledingstuk #7quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik zoek een shirt met opdruk "How about a nice cup of shut the fuck op" met het welbekende plaatje ernaast. Het moet geen scan zijn - zoals ik er een aantal heb gezien - maar het hele shirt moet kaki zijn, de kleur van de Boomerang-kaart waar dit allemaal van afgeleid is.
Iemand?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:34 schreef outcast_within het volgende:
Een hooded sweater met korte mouwen?
Men @ Work.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:02 schreef r0cker21 het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik deze trui kan kopen?
alvast bedankt,
r0cker21
[afbeelding]
man at work idd en funkie housequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:02 schreef r0cker21 het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik deze trui kan kopen?
alvast bedankt,
r0cker21
[afbeelding]
Britain heeft zequote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:46 schreef cappp het volgende:
[afbeelding]
Ik zoek low cut all stars omgeving Utrecht, maar voordat ik afreis naar Utrecht wil ik eerst weten ik welke winkels ik dit soort schoenen kan vinden![]()
www.converse.nlquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:46 schreef cappp het volgende:
[afbeelding]
Ik zoek low cut all stars omgeving Utrecht, maar voordat ik afreis naar Utrecht wil ik eerst weten ik welke winkels ik dit soort schoenen kan vinden![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:58 schreef Nyana het volgende:
Ik ben op zoek naar een t-shirt sweater (van Puma?) met daarop de tekst: Training makes me feel better.![]()
Voetballer Hans v.d. Haar had deze eens aan (al een zeer behoorlijke tijd geleden, maar toch).
Weet iemand waar deze te verkrijgen zijn? Ik kom er maar niet acher.
Misschien de adidas store in Amsterdamquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ben op zoek naar zo'n typisch adidas jasje. Na enige research schijnt het de Adidas Europa Jacket te heten, dit is een voorbeeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
Er lijken ook nog wat verschillende soorten stof te zijn, maar zo'n echte stof stof, en niet van dat synthetische, is eigenlijk waar ik naar op zoek ben.
Weet iemand in wat voor soort winkels ik deze moet zoeken, of specifieke zaken in Den helder, Alkmaar of Amsterdam?
Dat weet ik, maar die winkels verkopen meestal 'normale' allstars. Ik zoek de low-cutquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:24 schreef PrewT het volgende:
[..]
www.converse.nl
Daar kan je zoeken op postcode
Cheap Monday is te koop bij Zipper te A'dam.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:03 schreef virl3 het volgende:
Weet iemand waar je in Nederland cheap monday jeans kunt kopen?
Geen idee eigenlijk. Plaats het eens hier:quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:21 schreef JanNL het volgende:
kweenie of het onder "kleding" valt maargoed...
ik zoek deze schoenen... gaat om de rechter (de hoge)
[afbeelding]
fototje komt ook uit topic hier maar daar werd niet bij gezegd waar die te koop waren..
weet wel dat het kennelijk special edition vans zijn.. kan ze ook niet vinden op de website van vans.. wel soort gelijke maar niet die !
iemand enig idee waar deze in de NL te krijgen zijn ?
Dit dus:quote:Op donderdag 26 januari 2006 01:34 schreef outcast_within het volgende:
Een hooded sweater met korte mouwen?
Zoiets heb ik wel zien hangen bij Jack&Jones een tijdje geleden. Misschien hebben die ze nog steeds?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ik zoek een shirt met opdruk "How about a nice cup of shut the fuck op" met het welbekende plaatje ernaast. Het moet geen scan zijn - zoals ik er een aantal heb gezien - maar het hele shirt moet kaki zijn, de kleur van de Boomerang-kaart waar dit allemaal van afgeleid is.
Iemand?
Project 49 & sasha (geloof ik, anders in het winkeltje ertegenover..)quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef Ewaldus het volgende:
ik zoek de hoge zwarte Converse All-stars, in Groningen... Kan ze nergens vinden![]()
Ziet eruit als shirts van Junk Deluxe, maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:12 schreef ReySpect het volgende:
Ik zoek een polo/shirt:
Weet iemand wat voor merk het is?
[afbeelding]
En dan ook in deze kleur:
[afbeelding]
Ik heb de zanger van Racoon dit shirt zien dragen in de live videoclip van het nummer "Laugh About It"....en dan ook precies in de kleur van de postcard. Vet shirt man, ik heb daar ook de postcard van.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Iemand?
Bij de Mexx!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:45 schreef Scarface_ het volgende:
Waar kan ik leren heren handschoenen vinden?
Ik denk het niet, dat merk heeft toch een kroontje als logo op de borst?quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:16 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Ziet eruit als shirts van Junk Deluxe, maar weet het niet zeker.
shirts etc van de dat merk zijn trouwens te vinden bij de Bijenkorf en bij Men at Work.
Je kunt ze krijgen bij american todays als ik het goed hebt...quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:19 schreef Ewaldus het volgende:
ik zoek de hoge zwarte Converse All-stars, in Groningen... Kan ze nergens vinden![]()
Whehe Thnx je hebt gelijk!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:16 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Ziet eruit als shirts van Junk Deluxe, maar weet het niet zeker.
shirts etc van de dat merk zijn trouwens te vinden bij de Bijenkorf en bij Men at Work.
tot 3 maand terug geloof ik ? Of k moet even morgen kijken met koopzondag of ze alweer hebben..quote:Op donderdag 2 februari 2006 22:49 schreef m-ice het volgende:
[..]
Je kunt ze krijgen bij american todays als ik het goed hebt...
Is er morgen koopzondag in groningen dan? Volgens www.groningen.nl niet... Pas weer vanaf 3 maart ofzo..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:03 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
tot 3 maand terug geloof ik ? Of k moet even morgen kijken met koopzondag of ze alweer hebben..
Ik zag iemand met zon trui lopen van het merk Champion. Mischien moet je eens bij een Champion winkel kijkenquote:
Kimi Ga Nozomu Eienquote:
foot lockerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:46 schreef cappp het volgende:
[afbeelding]
o ja , das waar. Vergetenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:20 schreef heinl het volgende:
[..]
Is er morgen koopzondag in groningen dan? Volgens www.groningen.nl niet... Pas weer vanaf 3 maart ofzo..
die zoek ik ook nog, heb ze nog nergens kunnen vinden,,quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:21 schreef JanNL het volgende:
kweenie of het onder "kleding" valt maargoed...
ik zoek deze schoenen... gaat om de rechter (de hoge)
[afbeelding]
fototje komt ook uit topic hier maar daar werd niet bij gezegd waar die te koop waren..
weet wel dat het kennelijk special edition vans zijn.. kan ze ook niet vinden op de website van vans.. wel soort gelijke maar niet die !
iemand enig idee waar deze in de NL te krijgen zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |