Ze zullen heus wel weten hoe er over Viola gedacht wordt ja. Misschien dat ze in de uitzendingen al niet goed wordt neergezet. Dat zou ik niet weten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ligt het aan mij ?? Volgens mij kijken de gasten met leedvermaak en medelijden naar Viola.. Zouden ze streams kijken/lezen ??
Ja ik vind jullie ook toppersquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vind het Super!Dat jullie cappen. Voegt veel toe hier!
Zoals rikkert zou zeggen:![]()
Ik merk eigelijk weinig verschil, ik vind Bart wel okee zo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Vinden jullie Bart ook een beetje verandert sinds gisteren?
Hij is iets minder zichzelf... iets te gemaakt populair..
Niet zoveel hoor.. maar een beetje, viel me voor het eerst op toen hij gisterenavond iets te lang en te opvallen bleef aandringen bij Mickey..
Afijn ik vind hem nog oké, maar ... ik houd hem in de gaten!
Ja ik vind ook dat hij zich wel heel erg heeft aangepast. Volgens mij is hij helemaal niet meer zichzelf. Ik vind hem zo niet leuk meerquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Niet zoveel hoor.. maar een beetje, viel me voor het eerst op toen hij gisterenavond iets te lang en te opvallen bleef aandringen bij Mickey..
Ja ik ook.. zal wel spoken zien..quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik merk eigelijk weinig verschil, ik vind Bart wel okee zo.
Ja, alsof hij ergens gehoord heeft of gelezen dat hij populair was... Aan de andere kant.. IS ook niet makkelijk.. Dus nog even voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat hij zich wel heel erg heeft aangepast. Volgens mij is hij helemaal niet meer zichzelf. Ik vind hem zo niet leuk meer![]()
Ja, ik laat hem ook niet gelijk vallen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja, alsof hij ergens gehoord heeft of gelezen dat hij populair was... Aan de andere kant.. IS ook niet makkelijk.. Dus nog even voordeel van de twijfel
In Italië zijn veel pronfilms opgenomen hèquote:
Ga jij maar eens als strak blondje een paar keer met vriendinnen op vakantie naar italië .. spreek je héél snel Italiaans!quote:
Hij doet inderdaad erg popie jopie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Goedeavondquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij doet inderdaad erg popie jopie.
Ik vond hem in BB1 al niet leuk maar nu erger ik me nog meer aan hem.
Doei FBquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben weer ff weg... tot later weer. It's all yours Muerte
Ja ze sprak vol liefde over haar werkquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef bunnyma het volgende:
Astrid van het Mapa Mondohuis doet het prima![]()
Van de week liep hij ook al een keer op korte broek,was ook geen gezicht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En ik blijf erbij dat Bart niet in een hotel kan rondlopen met blote oksels en een gymbroek... Launch avond of niet.. ! Het kan niet.
Ik snap niet dat Micky daar niet wat van zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En ik blijf erbij dat Bart niet in een hotel kan rondlopen met blote oksels en een gymbroek... Launch avond of niet.. ! Het kan niet.
Mickeys contactlenzen zijn een beetje roze..... klein beetje.. maar net genoeg !quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Micky daar niet wat van zegt.
Tegen Monique zei ze wel wat. Die had een kort rokje aan en dat vond ze maar niets.
En dit shirtje van Bart ziet er wel onverzorgd uit.
Gert!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:33 schreef rooie3 het volgende:
Las net dat Gert bonuspuntje aan Kelly had gegeven.
Wat een lieve man is dat toch.
Gert is okequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gert!Die man is 71 ! Die weten nog wat echt werken is, heb ik helaas nooit geleed
![]()
Hij had beter zijn kleding aan kunnen passen dan zijn persoonlijkheidquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
G''eén idee, maar ze mag blijven !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:36 schreef bunnyma het volgende:
Wie komt er nu binnen?
Weet nog niet wie er genomineerd zijn, maar Frank Awick en Monique Sluiter in ieder geval niet, die voegen wat mij betreft echt NIETS toequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Je moet positief stemmen dacht ik Peter, wie heeft je voorkeur?
Ach, echt waar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:33 schreef rooie3 het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij had beter zijn kleding aan kunnen passen dan zijn persoonlijkheid![]()
De mensen die komen optreden?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:36 schreef bunnyma het volgende:
Wie komt er nu binnen?
Ik vind Monique juist wel veel doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet nog niet wie er genomineerd zijn, maar Frank Awick en Monique Sluiter in ieder geval niet, die voegen wat mij betreft echt NIETS toe
Frank werkt ook wel hard hoor, maar het geeft gewoon geen interessante streamsquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vind Monique juist wel veel doen.
Ze is erg gehaaid aan de telefoon, krijgt daar veel voor elkaar en doet ook veel in het huis.
Ik weet het wel bijna zeker dat Kelly dan weggaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bart denkt/ hoopt dat Kelly morgenochtend met haar vader (die komt ontbijten) mee naar huis gaat.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet nog niet wie er genomineerd zijn, maar Frank Awick en Monique Sluiter in ieder geval niet, die voegen wat mij betreft echt NIETS toe
Moet eerlijk zeggen dat Monique het goed doet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:33 schreef rooie3 het volgende:
Ze werken ongetwijfeld hard hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef cuall het volgende:
Nou ik vind dat ze allebei heel hard werken, veel mensen bellen en druk doende om dingen met de buitenwereld te regelen. Frank is wat kleurloos, maar wel een harde werker voor het goede doel
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:42 schreef riri het volgende:
vind toch maar een raar ufo-achtig sfeertje...dr spock ontbreekt er nog aan,
wat hebben ze toch voor raar spul allemaal om hun ogen
Heerlijk toch?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:44 schreef cuall het volgende:
Viola fluit met de meeuwen in de tuin![]()
...dat mens is echt niet goed snik![]()
Nou denk het niet, want haar ouders gaan op vakantie en wilden voor hun vertrek nog gedag zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef bunnyma het volgende:
Bart denkt dat Kelly morgen met haar vader mee naar huis gaat.
Hij vindt dat dat ook het beste zou zijn voor iedereen.![]()
Natuurlijk is Viola het daar helemaal mee eens.
Op de Talpasite.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ach, echt waar?
Wat lief van hem. Waar las je dat?
Gaat ze toch gewoon lekker mee op vakantiequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou denk het niet, want haar ouders gaan op vakantie en wilden voor hun vertrek nog gedag zeggen.
Ik dacht eerst dat ze allemaal aan het zweten waren maar het blijkt een gewoonte te zijn in SuperClub.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:42 schreef riri het volgende:
vind toch maar een raar ufo-achtig sfeertje...dr spock ontbreekt er nog aan,
wat hebben ze toch voor raar spul allemaal om hun ogen
Sneu voor Gertquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ze te horen gaat de aftrap van Monique bij fc Twente zondag niet door
Zonde, dat had dan mooi uitgezonden kunnen worden in het goed bekeken " De wedstrijden"
Oh, gelukkig.... ik vind het wel leuk, Kelly op de streams.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou denk het niet, want haar ouders gaan op vakantie en wilden voor hun vertrek nog gedag zeggen.
Vind Kelly wel oké, simpel, maar oprecht! Durft Viola ook gewoon de waarheid te zeggen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh, gelukkig.... ik vind het wel leuk, Kelly op de streams.
En hoe meer bewoners zich aan haar ergeren, hoe beter.![]()
Moet jij je verjaardag niet vieren?quote:
Het is wel jammer dat ze dan de volgende dag de hele dag loopt te janken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind Kelly wel oké, simpel, maar oprecht! Durft Viola ook gewoon de waarheid te zeggen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |