Is volgens mij door Monique ingehuurd voor de cateringquote:
Neequote:Op donderdag 19 januari 2006 19:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die wil je wel als nachtzuster hebben hè![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die wil je wel als nachtzuster hebben hè![]()
Nou ze is erg open hartigquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is volgens mij door Monique ingehuurd voor de catering
Bonnie is cool jahquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Jezus...
Ik kijk nu voor het eerst even... Is dat echt Bonny StClaire?
Net als Gert... die is ook zwaar okeequote:
Hoiquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hallo.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hallo.
Allo, allo?quote:
Dat ding mag wel eens schoongemaakt wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Foreverblue het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
[afbeelding]
Het kon nog erger.. gelukkig heb je die niet!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:55 schreef Foreverblue het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
[afbeelding]
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:56 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het kon nog erger.. gelukkig heb je die niet!![]()
Nou! En die camera ook!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat ding mag wel eens schoongemaakt worden![]()
Ooh ooh, ik krijg hier spijt van...quote:
En you did it again my friendquote:
Ik heb het nu aanstaan aan de andere kant van de woonkamer... ik geloof dat ik het hier wel mee eens kan zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
Goed onthouden:
Viola Holt - Bad
Vrijwel alle andere bewoners - ok
Enjoy HBB
Op tv vind ik er geen bal aan... de streams zijn een stuk leuker. Zolang de regie niet aan het klaverjassen is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het nu aanstaan aan de andere kant van de woonkamer... ik geloof dat ik het hier wel mee eens kan zijn.
Whahaha maar je had ook wel een voorsprong met wat je capte natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:59 schreef Muerte het volgende:
Whehehe..! Leleijkste cap die ik ooit gemaakt heb.![]()
![]()
[afbeelding]
In het kort viola:quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb het nu aanstaan aan de andere kant van de woonkamer... ik geloof dat ik het hier wel mee eens kan zijn.
O die... stil maar, want die heb ik niet. Met een hoop pech mijn capmaat Muerte welquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ooh ooh, ik krijg hier spijt van...
Ik bedoelde ze boog not wat voorover en showde haar decoleté...![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef cuall het volgende:
Viola dacht toen ze voor haar kledingkast stond: "Weet je wat ik wel zou willen zijn,...een bloemetjesgordijn,...een bloemetjesgordijn "
Het is haar gelukt![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:59 schreef Muerte het volgende:
Whehehe..! Leleijkste cap die ik ooit gemaakt heb.![]()
![]()
[afbeelding]
Sorry mensen maar mijn duim, heeft een eigen wil(letje).quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:59 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha maar je had ook wel een voorsprong met wat je capte natuurlijk![]()
Ja, hebt je vriend goed ingeschat!.. Overigens...mijn netvlies is herstellende...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O die... stil maar, want die heb ik niet. Met een hoop pech mijn capmaat Muerte wel
Bij mij mijn wijsvinger... en niet alleen met cappenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sorry mensen maar mijn duim, heeft een eigen wil(letje).![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij mij mijn wijsvinger... en niet alleen met cappen
Sorry!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja, hebt je vriend goed ingeschat!.. Overigens...mijn netvlies is herstellende...
Whahaha bril nummer 4 onderhandquote:
Ik vind het Super!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Sorry mensen maar mijn duim, heeft een eigen wil(letje).![]()
Thx... we doen het graagquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vind het Super!Dat jullie cappen. Voegt veel toe hier!
Zoals rikkert zou zeggen:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |