G''eén idee, maar ze mag blijven !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:36 schreef bunnyma het volgende:
Wie komt er nu binnen?
Weet nog niet wie er genomineerd zijn, maar Frank Awick en Monique Sluiter in ieder geval niet, die voegen wat mij betreft echt NIETS toequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Je moet positief stemmen dacht ik Peter, wie heeft je voorkeur?
Ach, echt waar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:33 schreef rooie3 het volgende:
Las net dat Gert bonuspuntje aan Kelly had gegeven.
Wat een lieve man is dat toch.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij had beter zijn kleding aan kunnen passen dan zijn persoonlijkheid![]()
De mensen die komen optreden?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:36 schreef bunnyma het volgende:
Wie komt er nu binnen?
Ik vind Monique juist wel veel doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet nog niet wie er genomineerd zijn, maar Frank Awick en Monique Sluiter in ieder geval niet, die voegen wat mij betreft echt NIETS toe
Frank werkt ook wel hard hoor, maar het geeft gewoon geen interessante streamsquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik vind Monique juist wel veel doen.
Ze is erg gehaaid aan de telefoon, krijgt daar veel voor elkaar en doet ook veel in het huis.
Ik weet het wel bijna zeker dat Kelly dan weggaatquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bart denkt/ hoopt dat Kelly morgenochtend met haar vader (die komt ontbijten) mee naar huis gaat.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet nog niet wie er genomineerd zijn, maar Frank Awick en Monique Sluiter in ieder geval niet, die voegen wat mij betreft echt NIETS toe
Moet eerlijk zeggen dat Monique het goed doet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:33 schreef rooie3 het volgende:
Las net dat Gert bonuspuntje aan Kelly had gegeven.
Wat een lieve man is dat toch.
Ze werken ongetwijfeld hard hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef cuall het volgende:
Nou ik vind dat ze allebei heel hard werken, veel mensen bellen en druk doende om dingen met de buitenwereld te regelen. Frank is wat kleurloos, maar wel een harde werker voor het goede doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |