Ze zullen heus wel weten hoe er over Viola gedacht wordt ja. Misschien dat ze in de uitzendingen al niet goed wordt neergezet. Dat zou ik niet weten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ligt het aan mij ?? Volgens mij kijken de gasten met leedvermaak en medelijden naar Viola.. Zouden ze streams kijken/lezen ??
Ja ik vind jullie ook toppersquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik vind het Super!Dat jullie cappen. Voegt veel toe hier!
Zoals rikkert zou zeggen:![]()
Ik merk eigelijk weinig verschil, ik vind Bart wel okee zo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Vinden jullie Bart ook een beetje verandert sinds gisteren?
Hij is iets minder zichzelf... iets te gemaakt populair..
Niet zoveel hoor.. maar een beetje, viel me voor het eerst op toen hij gisterenavond iets te lang en te opvallen bleef aandringen bij Mickey..
Afijn ik vind hem nog oké, maar ... ik houd hem in de gaten!
Ja ik vind ook dat hij zich wel heel erg heeft aangepast. Volgens mij is hij helemaal niet meer zichzelf. Ik vind hem zo niet leuk meerquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Niet zoveel hoor.. maar een beetje, viel me voor het eerst op toen hij gisterenavond iets te lang en te opvallen bleef aandringen bij Mickey..
Ja ik ook.. zal wel spoken zien..quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik merk eigelijk weinig verschil, ik vind Bart wel okee zo.
Ja, alsof hij ergens gehoord heeft of gelezen dat hij populair was... Aan de andere kant.. IS ook niet makkelijk.. Dus nog even voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik vind ook dat hij zich wel heel erg heeft aangepast. Volgens mij is hij helemaal niet meer zichzelf. Ik vind hem zo niet leuk meer![]()
Ja, ik laat hem ook niet gelijk vallen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ja, alsof hij ergens gehoord heeft of gelezen dat hij populair was... Aan de andere kant.. IS ook niet makkelijk.. Dus nog even voordeel van de twijfel
In Italië zijn veel pronfilms opgenomen hèquote:
Ga jij maar eens als strak blondje een paar keer met vriendinnen op vakantie naar italië .. spreek je héél snel Italiaans!quote:
Hij doet inderdaad erg popie jopie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Goedeavondquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij doet inderdaad erg popie jopie.
Ik vond hem in BB1 al niet leuk maar nu erger ik me nog meer aan hem.
Doei FBquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben weer ff weg... tot later weer. It's all yours Muerte
Ja ze sprak vol liefde over haar werkquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:27 schreef bunnyma het volgende:
Astrid van het Mapa Mondohuis doet het prima![]()
Van de week liep hij ook al een keer op korte broek,was ook geen gezicht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En ik blijf erbij dat Bart niet in een hotel kan rondlopen met blote oksels en een gymbroek... Launch avond of niet.. ! Het kan niet.
Ik snap niet dat Micky daar niet wat van zegt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
En ik blijf erbij dat Bart niet in een hotel kan rondlopen met blote oksels en een gymbroek... Launch avond of niet.. ! Het kan niet.
Mickeys contactlenzen zijn een beetje roze..... klein beetje.. maar net genoeg !quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Micky daar niet wat van zegt.
Tegen Monique zei ze wel wat. Die had een kort rokje aan en dat vond ze maar niets.
En dit shirtje van Bart ziet er wel onverzorgd uit.
Gert!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:33 schreef rooie3 het volgende:
Las net dat Gert bonuspuntje aan Kelly had gegeven.
Wat een lieve man is dat toch.
Gert is okequote:Op donderdag 19 januari 2006 20:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gert!Die man is 71 ! Die weten nog wat echt werken is, heb ik helaas nooit geleed
![]()
Hij had beter zijn kleding aan kunnen passen dan zijn persoonlijkheidquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef Gast_op_afstand het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |