Ik wacht eerst tot de filmrechten verkocht zijn. Dit trauma ga ik tot de laatste druppel uitmelkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
12 uur? twaalf uur?!
Dat zoiets nog kan in 2006. Als ik jou was zou ik er een boek over schrijven..
lijkt me ook niet... moet een aardige hel zijn omdoor heen te gaan, alleen voor zo'n boek...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:38 schreef Bupatih het volgende:
Heeft niks met uitbuiten te maken, lijkt mij...
http://www.leestafel.info(...)roductssimple11.htmlquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh? Als ze van zich af wil schrijven, dan kan ze dat in haar dagboek doen. Als ze haar trauma wil verwerken, kan dat bij de psycholoog. Welke reden is er in godsnaam om de meest verschrikkelijke ervaring van je leven te delen met de hele wereld?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar als je al acht jaar vragen krijgt die je niet wil beantwoorden,
dan is dit een manier om van 't verdere gezeik af te zijn...
bril-fokking-jant!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wacht eerst tot de filmrechten verkocht zijn. Dit trauma ga ik tot de laatste druppel uitmelken![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben Zhenar en ik zat voor de computer.
Een dag zonder internet.
Maakt het nog dramatischer.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben Zhenar en ik zat voor de computer.
Een dag zonder internet in de kelder
dat zégt ze zelf toch ook....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:43 schreef Zhenar het volgende:Geloof je het zelf? Zo'n boek brengt toch alleen maar nog meer publiciteit met zich mee?
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef babette21 het volgende:
maar je hebt het niet eens gelezen, vindt je 't niet wat arrogant om er op deze manier over te oordelen?!
Leer je publiek kennen.....quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.leestafel.info(...)roductssimple11.html
Als het boek literair gezien net zo in elkaar zit als deze motivatie, dan laat ik het maar aan mij voorbij gaanquote:Het vertellen van dit verhaal is voor mij een noodzaak en als ik al de moed heb om deze hellegang te reconstrueren, dan is het vooral opdat rechters pedofielen niet langer vrijlaten wegens "goed gedrag", en zonder enige waarschuwing.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ik vier het vanavond al, dus eigenlijk ben ik nu gewoon jarig![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:06 schreef Tania18 het volgende:
Ik krijg net zelfs al mijn eerste verjaardagskaart van m'n opa![]()
"Blijf gezond en geniet van het leven, je opa"
Aaahhh
In het voorwoord noemt ze onder meer dat ze geen vragen meer wil, ze wil het achter zich laten maar dat lukt niet als ze constant door iedereen [zowel bekenden als vreemden] wordt aangesproken en "ondervraagd" over die tijd. Ze hoopt dat ze daar op deze manier, door één keer haar verhaal te vertellen, voorgoed vanaf is...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef Zhenar het volgende:
Maar goed... ze wil dus "dat de mensen(of preciezer: rechters) er wat van leren"Dat zou ik ook zeggen als ik mijn zakken zou vullen met mijn eigen leed. Er zijn andere manieren (waar je minder aan verdient) om je boodschap over te brengen.
"Blijf gezond en geniet van het leven en laat 14 scheten per dag, je opa"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:06 schreef Tania18 het volgende:
Ik krijg net zelfs al mijn eerste verjaardagskaart van m'n opa![]()
"Blijf gezond en geniet van het leven, je opa"
Aaahhh
Dat is iets anders dan wat je eerst zei ( "dan hoeft ze al die vragen niet meer te beantwoorden" oid)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zégt ze zelf toch ook....
via de publiciteit wil ze voorkomen dat het rechtsysteem zich door dit soort psychopaten laat inpakken
Als ik over het boek zou oordelen zonder het te lezen misschien wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:50 schreef babette21 het volgende:
maar je hebt het niet eens gelezen, vindt je 't niet wat arrogant om er op deze manier over te oordelen?!
Ja, verpest het maar weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef pberends het volgende:
[..]
"Blijf gezond en geniet van het leven en laat 14 scheten per dag, je opa"
Eng hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:13 schreef MissBliss het volgende:
Wow, zomaar een echte discussie in ShowChat
Het lijkt me nou niet echt een type dat haar leed gaat 'misbruiken' om er geld mee te gaan verdienen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Als het boek literair gezien net zo in elkaar zit als deze motivatie, dan laat ik het maar aan mij voorbij gaan![]()
Maar goed... ze wil dus "dat de mensen(of preciezer: rechters) er wat van leren"Dat zou ik ook zeggen als ik mijn zakken zou vullen met mijn eigen leed. Er zijn andere manieren (waar je minder aan verdient) om je boodschap over te brengen. Geef interviews, wordt vertegenwoordiger van een belangenvereniging, voer actie, ga de politiek in... maar nee: mevrouw schrijft een boek.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:11 schreef pberends het volgende:
[..]
"Blijf gezond en geniet van het leven en laat 14 scheten per dag, je opa"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |