Vraag me af hoe een user als bijvoorbeeld Kiteles dat zou zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:02 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mee eens en nee, dat klinkt niet zweverig.
Is trouwens pas onderzoek naar gedaan. Computer en consolegames spelen wel maar emailen en tv kijken dan weer niet. Maar dat onderzoek ging dan weer over intelligentie. Ik neem ware intelligentie voor het gemak mee in mijn concept van een mentaal groeiproces.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat kun je echt niet weten, iedereen is anders en een prikbord of een game elke dag kan zeker ontwikkelend werken, omdat het kennelijk precies de werkelijkheid is die iemand nodig heeft om ergens te komen.
Spiritueel zijn bestaat eigenlijk niet , ..of daarom noem jij het missch "geest "zijn .quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je bezig houden met zaken van spiritueel niveau is iets anders dan spiritueel zijn. Dan zou je dus totaal vergeestelijkt zijn en derhalve niet meer menselijk.![]()
En bewustzijnsgroei.... hmm.... gewoon leven. Ervaren. Doet best wonderen.
Mij goed, ik weet ook niet of het meteen lukt. In ieder geval ga ik vanavond op zoek en morgen vertel ik over mijn ervaring. Het experiment is geslaagt als Robbert een aanwijzing van mij ontvangt. Omdat zijn bovenste chakra's open staan is hij gemakkelijk bereikbaar en ook heel gevoelig voor boodschappen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef Stenny het volgende:
[..]
Hm, vannacht. Ik stel voor dat we de marge wat ruimer nemen, een aantal nachten. Je biologisch-astrale klok moet ook zijn/haar tijd hebben.
Dan ga ik wel voor zijn tweede chakra die vast ook wel open staat. Haha grapje!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:15 schreef Tulio het volgende:
[..]
Mij goed, ik weet ook niet of het meteen lukt. In ieder geval ga ik vanavond op zoek en morgen vertel ik over mijn ervaring. Het experiment is geslaagt als Robbert een aanwijzing van mij ontvangt. Omdat zijn bovenste chakra's open staan is hij gemakkelijk bereikbaar en ook heel gevoelig voor boodschappen.
Tulio.
We hebben het allemaal in ons. Alleen zijn we opgegroeid in een samenleving die daar bijzonder weinig aandacht aan besteed waardoor het vaak in de kinderjaren alweer verdwijnt. En dan heb ik het met name op vertrouwen in je intuitie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef pikki het volgende:
[..]
Spiritueel zijn bestaat eigenlijk niet , ..of daarom noem jij het missch "geest "zijn .
Wat ik bedoel is , dat 'echt' spiritueel leven , een 'levenshouding 'dient te zijn, en die staat haaks op ee materialistisch leven leiden, waar je uitsluitens aandacht besteedt aan materie, geld, business , carrierebeest worden enz...
Om spiritueel te leven dien je er vooreerst kennis van het hebben, .......wat is het ,wat houdt het in ?
Bij sommige mensen gebeurt dat van nature uit, deze zijn vaak mensen die zeer nauw met de natuur samenleven, ..daarmee verbinding voelen ,en hebben, ...die hebben de kennis al in zich , ...![]()
Proest.... wat ben je toch ook een ranzig wijf, hequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dan ga ik wel voor zijn tweede chakra die vast ook wel open staat. Haha grapje!!![]()
Nee hoor, alle niveaus horen erbij...
Ach nee, een grapje op zijn tijd om wat energie te doen rond wervelen, is altijd welkom.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Proest.... wat ben je toch ook een ranzig wijf, he![]()
![]()
pesies, dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:24 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ach nee, een grapje op zijn tijd om wat energie te doen rond wervelen, is altijd welkom.![]()
Mee eens, maar als ik écht een uittreding wil ervaren, en ik bijt me erin vast als een bulldog, dan lukt het vaak wel, nog steeds niet altijd. Een dergelijke wilskracht te ontwikkelen is een vak apart. Maar ik ken dan ook wel de nodige trucjes. Mijn meeste bewuste uittredingen en verwante geestestoestanden komen na al die jaren (20) nog steeds spontaan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We hebben het allemaal in ons. Alleen zijn we opgegroeid in een samenleving die daar bijzonder weinig aandacht aan besteed waardoor het vaak in de kinderjaren alweer verdwijnt. En dan heb ik het met name op vertrouwen in je intuitie.
Dat kan weer teuggewonnen worden als je je ervoor inzet.
Maar vaak komen zulke inzichten pas na sterke fysieke of mentale pijn. Op de een of andere manier schijnt worsteling ermee verbonden te zijn.
Vanuit dit weten kan ik me voorstellen dat Robbert de gaven waarover hij zegt te beschikken ook daadwerkelijk beschikt. Maar of ze altijd zo oproepbaar zijn??? Daar twijfel ik sterk aan.
Ik ben daarin zelf geen voorbeeld. Ik kan dingen niet echt oproepen. het komt of het komt niet en vaak niet als ik het wil maar juist wanneer en de dingen die ik niet wil. Maar ik ken wel mensen die er een jaren lange en levensgevaarlijke, soms, studie op hebben zitten. En ik merk dat het ook voor die mensen niet altijd mogelijk is om alles zomaar op te roepen wanneer het belieft. Soms zitten ze zichzelf ook in de weg en lukt het die dag niet. Soms zit er bij de vraagsteller iets anders dwars dat op een meer psychologische manier kan worden aangepakt zonder onmiddelijk de geestenwerled in te duiken. Er zijn legio mogenlijkheden om een probleem te tackelen.
Maar altijd zomaar oproepbare gaves??? Nope![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
pesies, dat bedoelde ik ook.
Lekker, zo'n tweede chakra grapje net voor het slapen gaan
![]()
Ben het met veel eens, Nok .....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We hebben het allemaal in ons. Alleen zijn we opgegroeid in een samenleving die daar bijzonder weinig aandacht aan besteed waardoor het vaak in de kinderjaren alweer verdwijnt. En dan heb ik het met name op vertrouwen in je intuitie.
Dat kan weer teuggewonnen worden als je je ervoor inzet.
Maar vaak komen zulke inzichten pas na sterke fysieke of mentale pijn. Op de een of andere manier schijnt worsteling ermee verbonden te zijn.
Vanuit dit weten kan ik me voorstellen dat Robbert de gaven waarover hij zegt te beschikken ook daadwerkelijk beschikt. Maar of ze altijd zo oproepbaar zijn??? Daar twijfel ik sterk aan.
Ik ben daarin zelf geen voorbeeld. Ik kan dingen niet echt oproepen. het komt of het komt niet en vaak niet als ik het wil maar juist wanneer en de dingen die ik niet wil. Maar ik ken wel mensen die er een jaren lange en levensgevaarlijke, soms, studie op hebben zitten. En ik merk dat het ook voor die mensen niet altijd mogelijk is om alles zomaar op te roepen wanneer het belieft. Soms zitten ze zichzelf ook in de weg en lukt het die dag niet. Soms zit er bij de vraagsteller iets anders dwars dat op een meer psychologische manier kan worden aangepakt zonder onmiddelijk de geestenwerled in te duiken. Er zijn legio mogenlijkheden om een probleem te tackelen.
Maar altijd zomaar oproepbare gaves??? Nope![]()
Wat krijgen we nou, een kritische noot bij Pikki? Een revolutie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef pikki het volgende:
[..]
Ben het met veel eens, Nok .....
Waar veel waarheid inzit is dat van die inzichten na ziektes, of mentale pijnen dat zijn periodes van rust die gegeven worden van hogerop om de mens die afdwaalt tot inzicht te laten komen en zich eens te bezinnen , zo kan een materialist daardoor tot een ander inzicht komen .........dit gebeurt ok vaaak door een ongeluk ,een accident ...
Over die gaves oproepen, ook daarin zit je juist ....eigenlijk dienen die niet om show mee te doen, ....
of spektakel , .....en daarom zal bij een echt medium ,die dit blijft doen voor zijn "ego" te bevredigen ook die gaves verzwakken ....zover is RB nu nog niet , .en dat zal hij wel inzien, ...hopelijk .![]()
Is helemaal geen kritische noot, althans niet zoals jij het bedoelt ....quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou, een kritische noot bij Pikki? Een revolutie.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dan ga ik wel voor zijn tweede chakra die vast ook wel open staat. Haha grapje!!![]()
Nee hoor, alle niveaus horen erbij...
PS, mocht je echt bewust op pad zijn en je wilt mij er op dat moment bij, roep dan mijn naam en zeg: we zouden naar Robbert gaan, remember?
enne ....Tulio ...quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:38 schreef Tulio het volgende:
[..]Dat maakt niet uit, de tweede chakra staat voor meer dan alleen voor seks.
Ik ben benieuwd, misschien kom ik dan meer te weten over zijn beweegredenen.
Ik geloof in de regenboog.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:41 schreef pikki het volgende:
[..]
enne ....Tulio ...
vergeet dan die mooie beelden niet in jou splendide Robbyart hier neer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
te zetten heheheheheheheh.
Kun je ook een Robbieregenboog maken ? zou toch mooi zijn , niet ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef Tulio het volgende:
[..]
Ik geloof in de regenboog.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Over onzin-postings gesproken. Al zal Genverbrander wel wat selectiever zijn met wie hij daarop aanspreekt. Plek zat in de holletjes op Fok, dat blijkt wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef Tulio het volgende:
[..]
Ik geloof in de regenboog.
Zo ongeveer?quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:54 schreef pikki het volgende:
[..]
Kun je ook een Robbieregenboog maken ? zou toch mooi zijn , niet ?![]()
![]()
![]()
O ja?quote:
Nee dus.quote:Ik ben daarin zelf geen voorbeeld. Ik kan dingen niet echt oproepen. het komt of het komt niet en vaak niet als ik het wil maar juist wanneer en de dingen die ik niet wil.
*kuch*quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vraag me af hoe een user als bijvoorbeeld Kiteles dat zou zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |