quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef 1ofthefew het volgende:
wat een irritant persoon is die robbert. heb ook uri geller gekeken.
zijn mensen achterlijk die dit geloven? als dat paranormaal begaaft zijn is dan ben ik superman want ik kan zweven.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:07 schreef 1ofthefew het volgende:
ze mogen wel eens regels opstellen voor dit soort mensen.
met psychologie en een paar handige handjes kun je heel veel leuke dingen doen maar ook mensen ontzettend naaien. hoop dat die robbert ook aangeklaagd gaat worden
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:14 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
volgens mij werkt de communicatie tussen jouw beide hersenhelften niet meer goed zodat info over wat je ziet niet meer goed doorkomt.
ik kijk net in mijn gsm en zie dat ik ook paranormaal begaaft ben. heb ook al veel aliens en spoken gefoograffeerd doordat ik bewoog of een ander of door rook of een lichtbron of een vlekje op lens....
zo'n achterlijke rukker gaat zogenaamd mensen helpen die psychisch in de knoop zitten door met de doden te praten. leuk hoor zo mensen voor de gek houden. kijken of zijn geesten hem ook waarschuwen voor zijn aankomende tandartsbezoek, gasten zoals hem komen ook een keer de verkeerde tegen
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er was eens een Robbbbbert uit Hoeven
die zag overal aliens zoeven
Zijn pa zei: zoon
Jij bent niet gewoon
je zet de reputatie van dit gezin op losse schroeven
graag, ben daar wel benieuwd naar....quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef Meditrinea het volgende:Er is eens iemand geweest die dat op muziek heeft gezet, de berekeningen omgezet heeft naar noten (in mijn boekje Aarde staat ergens hoe en wat precies, maar dat zou ik ook moeten opzoeken).
Waarom? Hele begrijpelijke reakties! En diegene mag z'n mening toch zeggen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:33 schreef Mirage het volgende:
1ofthefew, als onderstaande posts van jou representatief staan voor jouw algemene manier van posten dan adviseer ik je heel snel een ander postgedrag aan te meten.
Ik voorspel anders dat je aanwezigheid binnen truth niet van lange duur is.
[..]
[..]
[..]
Er zit wel een groot verschil tussen mensen als Geller en dhr. van den Broeke. Van Geller kun je weliswaar, net als bij van den Broeke terecht stellen dat het bedrog is, maar Geller's bedrog is gewoon een entertainment produkt dat hij al tientallen jaren goed verkoopt zonder daarbij andermans ellende te hoeven exploiteren. Van den Broeke teert voor een groot deel (die "readings") op andermans ellende en psychische zwakte, die mensen laten zich door hem fabeltjes voordragen. En dat vind ik uiterst kwalijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef 1ofthefew het volgende:
wat een irritant persoon is die robbert. heb ook uri geller gekeken.
zijn mensen achterlijk die dit geloven? als dat paranormaal begaaft zijn is dan ben ik superman want ik kan zweven.
De mensen gaan zelf naar hem toe voor een reading. Niemand dwingt hen te gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:43 schreef riley het volgende:
[..]
Er zit wel een groot verschil tussen mensen als Geller en dhr. van den Broeke. Van Geller kun je weliswaar, net als bij van den Broeke terecht stellen dat het bedrog is, maar Geller's bedrog is gewoon een entertainment produkt dat hij al tientallen jaren goed verkoopt zonder daarbij andermans ellende te hoeven exploiteren. Van den Broeke teert voor een groot deel (die "readings") op andermans ellende en psychische zwakte, die mensen laten zich door hem fabeltjes voordragen. En dat vind ik uiterst kwalijk.
Nee sorry, daar kan ik niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
laat hem mij ajb voorrang geven. Ik heb het nog steeds goed met hem voor.
Ja zo lust ik er nog wel een paar. In een moment van zwakte nemen ze een naief besluit om met zo iemand in zee te gaan en op de koop toe worden ze ordinair voorgelogen. Oplichterij heet dat en dat is normaalgesproken strafbaar.quote:De mensen gaan zelf naar hem toe voor een reading. Niemand dwingt hen te gaan.
Inderdaad, ik zie ook geen enkel probleem met die posts.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:41 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Waarom? Hele begrijpelijke reakties! En diegene mag z'n mening toch zeggen?
Hoezo openminded![]()
Beweer je nu dat je Robbert persoonlijk kent?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:50 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Nee sorry, daar kan ik niet aan beginnen.![]()
Als iemand truth binnen komt stormen en meteen begint overquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:53 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie ook geen enkel probleem met die posts.![]()
oeps m'n mond voorbij gepraat.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:53 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Beweer je nu dat je Robbert persoonlijk kent?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:50 schreef riley het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar. In een moment van zwakte nemen ze een naief besluit om met zo iemand in zee te gaan en op de koop toe worden ze ordinair voorgelogen. Oplichterij heet dat en dat is normaalgesproken strafbaar.
Nou weet ik niet precies wat je wel of niet moet doen om in aanmerking te komen voor een appearance in dat programma?
Dat jij het zo bekijkt komt waarschijnlijk omdat jouw ziel die ervaring al heeft opgedaan en de ziel van die andere mensen nog niet.
Als die mensen zich achteraf bedrogen voelen kunnen ze dat vast wel melden en er stappen tegen ondernemen. Maar ik heb daar nog niets over gehoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:50 schreef riley het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar. In een moment van zwakte nemen ze een naief besluit om met zo iemand in zee te gaan en op de koop toe worden ze ordinair voorgelogen. Oplichterij heet dat en dat is normaalgesproken strafbaar.
Nou weet ik niet precies wat je wel of niet moet doen om in aanmerking te komen voor een appearance in dat programma?
wss al eerder genoemd. Maar wanneer ga je?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zodra ik bij Robbert ben geweest laat ik jullie weten hoe het ging.
En nogmaals, mocht hier iemand zijn die Robbert kent, laat hem mij ajb voorrang geven. Ik heb het nog steeds goed met hem voor.
quote:Tot voor kort had Robbert zijn eigen praktijk waar hij mensen kon helpen middels een reading. Helaas is een persoonlijke reading van Robbert op korte termijn niet mogelijk.
Ja nee, ijzersterke zaak heb je dan, daar haal je hier in Nederland niet veel mee uit juridisch gezien. Die likken hun wonden natuurlijk nadat ze wat informatie van een website voorgespiegeld is terwijl ze sad zaten te sobben op TV.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als die mensen zich achteraf bedrogen voelen kunnen ze dat vast wel melden en er stappen tegen ondernemen. Maar ik heb daar nog niets over gehoord.
Ik haal er niet uit dat hij geen readings meer geeft alleen dat deze niet op korte termijn mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:09 schreef Genverbrander het volgende:
Zoals op www.robbertvandenbroeke.com te lezen is geeft robbert voorlopig geen readings meer thuis.
[..]
quote:Dat jij het zo bekijkt komt waarschijnlijk omdat jouw ziel die ervaring al heeft opgedaan en de ziel van die andere mensen nog niet.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat interpreteer jij. Er staat alleen - en dat stond er al langer - dat een reading op KORTE termijn niet mogelijk is.
what's the bloody difference.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:14 schreef Tulio het volgende:
[..]
Ik haal er niet uit dat hij geen readings meer geeft alleen dat deze niet op korte termijn mogelijk zijn.
Tulio.
Dat hij het ook erg druk kan hebben en dat je daarom lang moet wachten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
[..]
what's the bloody difference.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |