abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34257075
Console FPS games vergen geen skill? Ik ben het toch met je oneens wat dat betreft eigenlijk .
pi_34257226
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Je kent de "rivals" stand van mariokart DS nog niet?
die rivals stand is ook niet zaligmakend... heb het idee dat ik dezelfde lui krijg als 'normaal'
pi_34257385
Bij Mario Kart zal het verschil ook niet zo opmerkelijk groot zijn. Tussen de beste en de slechtste natuurlijk wel, maar bij een beetje gemiddelde gamers minder dan bij Halo 2 bijvoorbeeld denk ik.

Wel goed om te weten dat ze ook aan 'matchmaking' doen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:59:16 #104
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_34260021
Ik weet niet of mensen het al opgevallen was , maar wat ik hier zie duid aan dat je idd n64 e.d. games kunt gaan spelen op de Revolution straks.:
ik zie op de nintendo site de "reclame" staan:"Color the revolution, Way backwards compatible, And forward thinking"
Oftewel lijkt het mij dat ze duiden op de games van de n64 e.d.

Uberhaupt zou alleen dat al een goede reden voor mij zijn om dr 1 te kopen denk ik.
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_34260236
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:59 schreef cygnusx het volgende:
Ik weet niet of mensen het al opgevallen was , maar wat ik hier zie duid aan dat je idd n64 e.d. games kunt gaan spelen op de Revolution straks.:
ik zie op de nintendo site de "reclame" staan:"Color the revolution, Way backwards compatible, And forward thinking"
Oftewel lijkt het mij dat ze duiden op de games van de n64 e.d.

Uberhaupt zou alleen dat al een goede reden voor mij zijn om dr 1 te kopen denk ik.
Eh, ja
pi_34260467
Dat was al een tijdje bekend cygnusx.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34261082
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:18 schreef Retuobak het volgende:
Het eerste deel van je post snap ik niet eens helemaal, dat mag je eerst herschrijven voordat je daarop een reactie krijgt .
[..]

Pruttitels is onzin, de winstmarges lopen terug binnen de industrie, maar een klein aantal games maakt winst en men gaat daarom games rushen en ze niet helemaal afwerken zoals het eigenlijk hoort. In mijn geval heb ik problemen bij PGR3, Call of Duty 2 en de demo's van Kameo en Quake 4. Gek genoeg werken de EA games allemaal vlekkeloos.
Jij zegt dat de verhouding exclusieve titels gelijk is, ik vind (en zie in reviews) van niet. Ik heb het namelijk over de must have titels. Natuurlijk heb je musthave games als Far Cry1 en CIV, maar als je dit afzet tegen de talrijke exclusieve titels van alleen al de PS2, dan valt t in t niet.
Dat de PC sommige titels exclusief heeft, hoeft niet te betekenen dat die games dan meteen een loss zijn voor de consoles (en andersom), een game die echt goed is wordt overgezet en anders niet.

Ik moet me verdiepen in de PC, maar dit duidt van jou kant op onbegrip over wat ik zei. Ik probeer uit te leggen dat de PC is zoals een normale TV-uitzending tov Canal+, de PC is gewoon een systeem die de meeste mensen in huis heeft en gebruikt voor talrijke zaken. Terwijl consoles een uniek gameplatform zijn. Is gewoon een constatering.

Over die 'pruttitels', het is grappig dat je deze noemt, ik heb ze nooit echt gespeeld (behalve bij Mediamarkt). Wat ook grappig is is dat ik 2 titels op de XBOX heb gekocht waarvan er 1 Halo2 was. Die is n paar keer zomaar vastgelopen tijdens de boot. Wat hier ik grappig aan vind is dat ik de parallellen meteen zie met de PC. Ik heb op de Cube nog nooit een 'bug' gehad & op de PS2 misschien maar een enkele keer. Maar bug in de zin als een grote fout die keer op keer voorkomt, alleen op de SNES en daarvoor.

Ik verwacht dat de REV ook weer als vanouds bugvrij blijft.
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:25:38 #108
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34261323
Er bestaat geen bugvrije software, dus haal die illusie maar meteen uit je hoofd
  donderdag 19 januari 2006 @ 23:28:08 #109
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34261434
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:20 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Over die 'pruttitels', het is grappig dat je deze noemt, ik heb ze nooit echt gespeeld (behalve bij Mediamarkt). Wat ook grappig is is dat ik 2 titels op de XBOX heb gekocht waarvan er 1 Halo2 was. Die is n paar keer zomaar vastgelopen tijdens de boot. Wat hier ik grappig aan vind is dat ik de parallellen meteen zie met de PC. Ik heb op de Cube nog nooit een 'bug' gehad & op de PS2 misschien maar een enkele keer. Maar bug in de zin als een grote fout die keer op keer voorkomt, alleen op de SNES en daarvoor.

Ik verwacht dat de REV ook weer als vanouds bugvrij blijft.
ik heb het precies andersom juist, zo goed als geen problemen met de Xbox en de 360... des te meer met de PS2...

elke game/console bevat bugs!

de 1 wat meer dan de ander alleen
The line is a dot to you!
pi_34261534
quote:
Dat heeft het, de HL2 engine schaalt alleen beter naar mindere (en daarom waarschijnlijk ook die van jou) systemen. Maar op high-end systemen is het no contest.
Mwah een 3500+, 1gb ram en een x800xt-pe is toch niet echt traag.

FEAR heeft net als farcry en doom3 nogsteeds die plastic look (al is het wel wat minder).
quote:
Dat is dan persoonlijke smaak, want jij bent een van weinigen die F.E.A.R. geen absolute toptitel vindt en er ook zelf ervaring mee heeft.
Wat is er dan zo top aan? het verhaal is niks, die ''enge'' stukjes zijn uit max payne gejat (wat wel een vette game is), de gameplay vind ik ook niet echt geweldig en het leveldesign vind ik ook niet echt speciaal.

Er zijn zat shooters die een stuk beter zijn dan fear. Maar fear ziet er goed uit, en dat is de reden dat veel mensen het zo'n coole game vinden. Daarbij noemen ze nog wat andere dingen, maar als fear niet zo mooi zou zijn geweest, hadden ze dat nooit genoemd. Terwijl hl1 er brak uitziet, maar mensen toch de sfeer, verhaal en gameplay zullen noemen.
quote:
ik vroeg hoe F.E.A.R. zou zijn met de graphics van Half-Life.
Zoals ik hierboven zeg, zou het niet zoveel voorstellen denk ik.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_34262914
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef Fliepke het volgende:
Er bestaat geen bugvrije software, dus haal die illusie maar meteen uit je hoofd
Er is genoeg bugvrije software.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:12:48 #112
34586 kepler
No bounce, no play
pi_34263441
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:59 schreef chibibo het volgende:

[..]

maar niet de software zo complex als een huidige game
The line is a dot to you!
pi_34263738
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:30 schreef Kill_em_all het volgende:
FEAR heeft net als farcry en doom3 nogsteeds die plastic look (al is het wel wat minder).
Far Cry plastic? Doe je toch iets verkeerd bij de instellingen, ik heb die ervaring totaal niet gehad eigenlijk. Al heb ik de game pas echt gespeeld vanaf de 1.3 patch dus het kan zijn dat dat in de eerste versies zat. En F.E.A.R. heb ik echt helemaal niks gemerkt van een plastic look.
quote:
Wat is er dan zo top aan? het verhaal is niks, die ''enge'' stukjes zijn uit max payne gejat (wat wel een vette game is), de gameplay vind ik ook niet echt geweldig en het leveldesign vind ik ook niet echt speciaal.
-Het speelt imho lekker (veruit het belangrijkste in een shooter, en iets waar HL ook sterk in is voordat je er over begint)
-De AI is voor het eerst in een shooter niet ubercrap, de AI doorzoekt ruimtes, sluit je in, roept versterkingen, vlucht op een tactische manier, schat situaties goed in etc. Dat is beter dan de AI in bijv. Half-Life 2, zeker bij de teammaten was de AI daar huilen met de pet op.
-Het verhaal is imho prima in orde voor een shooter, beter dan dat in 99.99% van de shooters.
-De schrikmomenten zijn helemaal niet gejat van Max Payne, eerder een hommage aan films als the Ring. En ze zijn prima uitgewerkt, de game is imho stukken spannender dan eender shooter die ik verder heb gespeeld.
-De sfeer in de game is imho perfect gedaan, in de geluidseffecten is enorm veel werk gestoken en dat is het 100% waard geweest. 's Nachts spelen met het geluid hard en de lichten uit is dan ook een werkelijk geweldige ervaring.

De graphics vond ik verder niet eens zo geweldig, lang niet zo mooi als Far Cry 1.3, maar iig al beter dan HL2 en Doom 3. En de graphics zijn dan ook zeker geen grote reden dat ik de game tof vind. Het feit dat ze niet slecht zijn draagt echter wel bij aan de sfeer, matige graphics hadden er duidelijk aan afgedaan.
quote:
Jij zegt dat de verhouding exclusieve titels gelijk is, ik vind (en zie in reviews) van niet. Ik heb het namelijk over de must have titels. Natuurlijk heb je musthave games als Far Cry1 en CIV, maar als je dit afzet tegen de talrijke exclusieve titels van alleen al de PS2, dan valt t in t niet.
Dat de PC sommige titels exclusief heeft, hoeft niet te betekenen dat die games dan meteen een loss zijn voor de consoles (en andersom), een game die echt goed is wordt overgezet en anders niet.
En jij kent de talrijke kwaliteitsexclusives van de PC gewoon niet, ik zal ongetwijfeld niet alle PS2 titels die de moeite waard zijn, maar datzelfde heb jij wat betreft de PC. Dat je denkt er veel vanaf te weten vind ik zonde, want je schildert de PC af als een platform dat maar weinig games toebedeelt krijgt, terwijl er geen platform is waar meer games op verschijnen (kijk tothegame maar). Elk jaar komen er gewoon vele toptitels uit, velen die te weinig gespeeld worden (zoals de afgelopen jaren titels als Freedom Force vs. the Third Reich, Hearts of Iron 2, Nexus: the Jupiter Incident en meer). Maar omdat de PC als fanatiek gameplatform steeds meer naar de niche toeschuift vanwege de kosten maken de meeste mensen geen kennis met de kwaliteit die nog steeds aanwezig is op het platform dankzij de lage developmentdrempel.
pi_34264337
Damn dit is echt het pc vs console topic geworden hé. Ga toch heen met die pc spellen uit dit topic :w
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 20 januari 2006 @ 00:41:18 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_34264454
Vanwege de kosten? De kosten zijn juist het laagst op de PC, maar de opbrengsten ook, omdat de markt veel kleiner is dan die van de consoles.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_34264792
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:41 schreef speknek het volgende:
Vanwege de kosten? De kosten zijn juist het laagst op de PC, maar de opbrengsten ook, omdat de markt veel kleiner is dan die van de consoles.
Och 1 miljard wordt er toch nog jaarlijks gehaald uit PC games, en dat is nog excl. digitale distributie en MMO subscription fees. En zeker in landen als Duitsland waar relatief veel kwaliteitstitels vandaan komen imho is de PC markt nog bijzonder sterk.

Consoles hebben trouwens gezamenlijk zo'n 4,5 miljard aan omzet. Dus ga er maar vanuit dat de PC nog altijd het 2e platform is gezien de enorm scheve verhouding tussen de consoles qua marktaandeel.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 06:59:58 #117
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34268157
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 00:12 schreef kepler het volgende:

[..]

maar niet de software zo complex als een huidige game die op MS producten draait.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 20 januari 2006 @ 08:05:44 #118
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_34269522
quote:

[..]

Gedurfde uitspraak
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_34269742
quote:

[..]

Noem is wat van die bugvrije software?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34269769
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 06:59 schreef Tomasso het volgende:

[..]
pssst, zelfs je geliefde MacOS X heeft zat bugs
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:09:47 #122
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34271590
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:51 schreef Tain het volgende:

[..]

pssst, zelfs je geliefde MacOS X heeft zat bugs
Wat lief dat je alles zo serieus neemt
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_34271846
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:49 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik ben ook zeer geinteresseerd. En het moet meer doen dan "Hello World" op mijn scherm printen
En zelfs daar kun je niet van zeggen dat het bugvrij is, is de compiler en linker wel goed? En zit er geen bug in een (toekomstige) cpu/hardware die zorgt dat de boel in de stront vliegt?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:43:48 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34272684

Mooi plaatje he
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_34272714
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:43 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]

Mooi plaatje he
Jah
Ik ben ook blij dat ik hem zo goed kan zien

Edit:

Kijk MMarsu, je moet gewoon zo doen:

VET COOL PLAATJE WTF KLIK HIER

Zo
Dan kan iedereen hem wel zien
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 20 januari 2006 @ 11:59:39 #126
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34273211
Ow
pi_34275103
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 09:49 schreef Tain het volgende:
ping.exe
pi_34275837
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:25 schreef Fliepke het volgende:
Dat is wel een heel dapper statement
Jij zegt dus dat er niet 1 bugvrije titel is op de consoles? Raar, dan heb ik zeker erg geluk gehad.

Trouwens, mijn definitie van bugs is (zoals ik al eerder zei) dat de game echt vastloopt of dat een poppetje ineens vastzit in een muur ofzo. Kleine grafische foutjes ed zie ik niet als bugs die de gameplay hinderen.

Je kan me alles zeggen, maar consolegames zijn voor 98% bugvrij (die 2% zit op de XBOX )
pi_34276024
Zou het mogelijk kunnen zijn dat PES op de REV uitkomt?

Dit lijkt me een uitermate geschikte game voor de REV. Stel je eens voor, dat je de bewegingen van de spelers kunt nabootsen door de controller net als je een verdediger tegenkomt een kwartslag te draaien en daarna weer een halve slag afbuigt waardoor je een Zidane move doet. Schieten met B en schuinhouden van de controller resulteert in een desbetreffende houding tijdens aanvallen.

Zelfs penalties zouden ineens een heel ander karakter krijgen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:23:42 #130
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34276056
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:17 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dat is wel een heel dapper statement
Jij zegt dus dat er niet 1 bugvrije titel is op de consoles? Raar, dan heb ik zeker erg geluk gehad.

Trouwens, mijn definitie van bugs is (zoals ik al eerder zei) dat de game echt vastloopt of dat een poppetje ineens vastzit in een muur ofzo. Kleine grafische foutjes ed zie ik niet als bugs die de gameplay hinderen.

Je kan me alles zeggen, maar consolegames zijn voor 98% bugvrij (die 2% zit op de XBOX )
Zeker dat durf ik te beweren. Bugs hoeven zich niet meteen te manifesteren als een crash, maar een klein foutje in de berekening van een verplaatsing van een object is ook een bug.

Je hebt namelijk verschillende soorten bugs.
Misschien wel eens leuk om te lezen:

Game Testing all in one
Charles P. Schultz
Robert Bryant en
Tim Langdell

isbn: 1-59200-373-7

Geeft je wat meer inzicht in verschillende bugs en hoe softwarehuizen ermee omgaan.

Je kunt er overigens WEER geen percentages aan hangen, want een fout in de semantiek is heel iets anders dan een syntactische fout in de code. Bij 98% is dan 98% van alle regels code goed of 98% van het design document of een mix hiertussen?
98% van alle code is trouwens belachelijk hoge mate van bugs, dan kun je de boel zeer zeker niet draaien
pi_34276102
Nintendo For the Win

Kab! Een PC site die de Rev tof vind!

[ Bericht 12% gewijzigd door Xrenity op 20-01-2006 13:30:28 ]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:28:55 #132
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34276245
Hey jongens willen jullie een beetje ontopic blijven, open over die bugvrije software maar een discussietopic. Door dit soort onzin heeft de Revolution 50 topics.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:30:39 #133
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34276313
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
Hey jongens willen jullie een beetje ontopic blijven, open over die bugvrije software maar een discussietopic. Door dit soort onzin heeft de Revolution 50 topics.
Sorry mod, maar was dan ook consequent in de andere topics en dit is dus hartstikke ontopic omdat iemand dingen beweert over bepaalde consoles van nintendo en die worden dan gekoppeld aan de verwachting van de revolution.
pi_34276430
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:28 schreef MMaRsu het volgende:
Deze 'onzin' vloeit voort uit de uitspraak "Ik verwacht dat de REV ook weer als vanouds bugvrij blijft.". Dus het heeft alles te maken met de Revo op dit moment, dat het je niet boeit/interesseert boeit mij dan weer niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_34276532
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:23 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Zeker dat durf ik te beweren. Bugs hoeven zich niet meteen te manifesteren als een crash, maar een klein foutje in de berekening van een verplaatsing van een object is ook een bug.

Je hebt namelijk verschillende soorten bugs.
Misschien wel eens leuk om te lezen:

Game Testing all in one
Charles P. Schultz
Robert Bryant en
Tim Langdell

isbn: 1-59200-373-7

Geeft je wat meer inzicht in verschillende bugs en hoe softwarehuizen ermee omgaan.

Je kunt er overigens WEER geen percentages aan hangen, want een fout in de semantiek is heel iets anders dan een syntactische fout in de code. Bij 98% is dan 98% van alle regels code goed of 98% van het design document of een mix hiertussen?
98% van alle code is trouwens belachelijk hoge mate van bugs, dan kun je de boel zeer zeker niet draaien
Man, bindt me steeds niet zo vast op die percentages. Dit is geen wiskundig forum. Ik zit gewoon te dollen met 98%.

Percentages zet ik erbij door een idee te geven van wat ik denk dat de hoeveelheden zijn, is gewoon makkelijker dan zeggen 'van de tien zijn er 2 stuk' ofzo.
Op het moment dat ik duidelijke cijfers laat zien en de daarbij horende percentages dan kun je me dr op afrekenen.

Wat betreft die bugs, in mijn vorige posts liet ik duidelijk doorschemeren wat mijn kwalificatie is van bugs. De posts die erop volgden zijn dus een gerelateerd aan die opmerking. Wat maakt het uit of er soms clipping is of andere grafische foutjes die niets uitmaken voor de gameplay of niet te zien vallen?
Ik ben trouwens deze generatie bijna geen bug tegengekomen op consoles, de hardware is tegenwoordig van dien aard dat die clipping foutjes niet meer te bespeuren valt en de maps rocksolid zijn. Als je dat vergelijkt met Tomb Raider dan is het nu een walhalla op het gebied van bugvrijheid. Maar zoals gezegd heb ik op de PC echt meermaals meegemaakt dat een spel reset, vastloopt of heel rare dingen doet. Dan krijg ik natuurlijk meteen de opmerking dat het wel aan de hardware zal liggen ofzo, maar dat is nou net het punt.

Oh, en Nintendo is the king van bugvrije software. Nintendo weet hoe je een game rocksolid maakt (en hardware). Wat wel grappig is trouwens, is dat Mario World echt een glitch (of hoe je het ook wil noemen had) en ik niemand erover heb horen praten op internet. ECHT RAAR: op dat level bij Bowsers Castle waar je in een grot zit moet je de blauwe Joshi meenemen, een rode Shell inslikken, en als je dan over 1 bepaalde pijp gaat vanaf een bepaalde hoogte, dan veranderd de schilpad ineens in een sleutel met shells erdoorheen. ECHT RAAR, en nog steeds niet opgehelderd.

[ Bericht 10% gewijzigd door alex4allofyou op 20-01-2006 13:41:19 ]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:37:13 #136
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_34276585
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:33 schreef Tain het volgende:

[..]

Deze 'onzin' vloeit voort uit de uitspraak "Ik verwacht dat de REV ook weer als vanouds bugvrij blijft.". Dus het heeft alles te maken met de Revo op dit moment, dat het je niet boeit/interesseert boeit mij dan weer niet
Ah okay, dat had ik niet door. Maar er word hier zoveel gediscussieerd over pc's e.d dat ik dacht dat het weer daarover ging

Ga lekker door dan
pi_34276594
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:25 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo For the Win

Kab! Een PC site die de Rev tof vind!
So?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:38:13 #138
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34276618
clipping foutjes en rocksolid maps hebben echt geen flikker te maken met de hardware !

Je toont gewoon met iedere uitspraak aan dat je er eigenlijk nog niet zoveel van weet en ik raad je dus aan om wat boeken te gaan lezen.

En percentages zijn idd onduidelijk en daarom wil ik die ook concreet zien gemaakt worden door jou, want anders praat je gewoon poep.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:39:38 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34276667
Niet alleen PC games zitten vol met bugs hoor, ook op de Sony en Microsoft consoles is het schering en inslag. Gelukkig is Nintendo nog de enige die bugvrij is
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:40:36 #140
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34276692
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet alleen PC games zitten vol met bugs hoor, ook op de Sony en Microsoft consoles is het schering en inslag. Gelukkig is Nintendo nog de enige die bugvrij is
Zoals ik net al zei is die laatste uitspraak absolute onzin.
pi_34276700
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef kepler het volgende:
elke game/console bevat bugs!

de 1 wat meer dan de ander alleen
idd
M'n gamecube is 1 keer vastgelopen dankzij een slecht geprogrammeerde Spider-man game Dan kwamen er ineens tig robots aanzetten met raketten ed. Die missie's heb ik dus nooit meer gedaan

Maar wat Nintendo's eigen games betreft nog nooit, dus voor de gebruiker 100% bug vrij
pi_34276756
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelukkig is Nintendo nog de enige die bugvrij is
Mwoah, in Mario 64 zaten genoeg kleine foutjes. Kijk maar naar de trucs die ze gebruiken bij speed runs.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:46:16 #143
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_34276894
In Super Mario Bros. op de NES zit er zelfs een bug. Die tevens niet gefixed is in de GBA port.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_34276952
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:46 schreef Ruzbeh het volgende:
In Super Mario Bros. op de NES zit er zelfs een bug.
De -1 wereld.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:48:49 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34276976
Neem het ook vooral serieus Ik kan me nog goed herinneren dat ik in Windwaker ineens over een zwarte zee aan het varen was
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:49:56 #146
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34277008
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neem het ook vooral serieus Ik kan me nog goed herinneren dat ik in Windwaker ineens over een zwarte zee aan het varen was
heftig
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:51:05 #147
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_34277052
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:05:09 #148
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_34277590
Wat een ontzettend belachelijke topickill...
pi_34277897
huh?
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')