en ik een oppoquote:
zo te voelen welquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:01 schreef SCH het volgende:
Komt Danny Blind hier ook vaak?
meestal samen met Maurice de Hondquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:01 schreef SCH het volgende:
Komt Danny Blind hier ook vaak?
nee Marjon hoort bij Diana Woei, Maurice hoort bij Dokter Bernhard !quote:
Kan mijn hond een bakje water krijgen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik neem je wel bij de hand. Ja, dat is mijn hand![]()
is dat jouw hond die daar zo likt?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan mijn hond een bakje water krijgen?
Pas op man, hij zit al op dat teefje. Of is dat Bluezz?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan mijn hond een bakje water krijgen?
Niet dat ik gezien hebquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat jouw hond die daar zo likt?
zal golfer wel weer zijn, die had er eentje extra nodig.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:33 schreef SCH het volgende:
Shit, wie heeft mijn gehoorapparaat afgepakt?
nog niets over gehoordquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:33 schreef SCH het volgende:
Shit, wie heeft mijn gehoorapparaat afgepakt?
oh da's wel leuk.....verdorrie volgende week kan ik niet !quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:38 schreef SCH het volgende:
Vanavond trouwens cursus lip-lezen
SCHaamliplezen samen met Bluezz is volgende week
doe jij ook mee volgende week ?quote:
Geeft niet, hij komt op DVDquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh da's wel leuk.....verdorrie volgende week kan ik niet !![]()
zal Pascal een mailtje sturen dat ik hem wil bestellenquote:
jonge wil je dat nooit meer ik doen...ik schrok me rotquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boe.
Dat was de koe van SCH hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jonge wil je dat nooit meer ik doen...ik schrok me rot![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was de koe van SCH hoor
doe maar een glaasje melk danquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was de koe van SCH hoor
Ze zitten aan Bella128, relaxquote:
Oh Bella, die kan wel wat aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze zitten aan Bella128, relax
die heb jij vanacht toch nog geprobeerd te bevruchtenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze zitten aan Bella128, relax
aha....waar was Bella 15 jaar geleden toen ik haar nodig hadquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef SCH het volgende:
Bella is de PUB-koe Bjoro, een soort oefenkoe zeg maar
Toen hadden we stier Hermanquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aha....waar was bella 15 jaar geleden toen ik haar nodig had![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:31 schreef SCH het volgende:
Bella is de PUB-koe Bjoro, een soort oefenkoe zeg maar
Wat moest je daar doen dan??quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef Suijk het volgende:
Ik was vandaag in het gebouw van de FIFPRO/VVCS.
je hebt problemen met je club?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef Suijk het volgende:
ik niet, jij wel??quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
je hebt problemen met je club?
Je neemt je VBL-functie echt serieus hequote:Op donderdag 19 januari 2006 14:48 schreef Suijk het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Je neemt je VBL-functie echt serieus he![]()
Nou, bij mij wel hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik moest alleen helaas niet bij hun zijn. Walt Disney zit ook in dat gebouw, maar dat maakt niet zo'n indruk.
ging het dan over de Mickey Mouse competitie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik moest alleen helaas niet bij hun zijn. Walt Disney zit ook in dat gebouw, maar dat maakt niet zo'n indruk.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ging het dan over de Mickey Mouse competitie?
Nee, Dagobert wel. Ik zat op de 18e verdieping en had mooi uitzicht over mistig Hoofddorp.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, bij mij wel hoor.
Was Japie Krekel thuis?
waar zat je dan ??? in Hoofddorp ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, Dagobert wel. Ik zat op de 18e verdieping en had mooi uitzicht over mistig Hoofddorp.
ben je niet in de war met Golfer ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:04 schreef Lionheaad het volgende:
Wist trouwens niet dat FOK! al sinds 1950 bestaat.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:15 schreef golfer het volgende:
* golfer wandelt met rood-witte stok dit etablissement binnen.
Zwaait stok heen-en-weer en raakt per ongeluk iemands bierglas. Oeps.
Geeft braille bierkaartquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:15 schreef golfer het volgende:
* golfer wandelt met rood-witte stok dit etablissement binnen.
Zwaait stok heen-en-weer en raakt per ongeluk iemands bierglas. Oeps.
(c) 1974/2004 hierquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:07 schreef Lionheaad het volgende:
rechts onderin:
(c) 1950/2008 - Fok!
Hier gewoon 1999/2006quote:
Fok! gaat commercieel?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:32 schreef Bjoro het volgende:
het schijnt zo te zijn dat als je goed raadt welke er na de volgende post staat, dat je dan een rpijs wint !
ik geloof een iPod Nano !
Ach, Als ik Gordon bovenin m'n scherm zie staan maakt dat m'n hele dag weer goedquote:
quote:
1967/2001quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef Bos81 het volgende:
Gaan we nu allemaal om de minuut even posten welke jaartallen er staan
![]()
is goed...1993/2046quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:48 schreef Bos81 het volgende:
Gaan we nu allemaal om de minuut even posten welke jaartallen er staan
![]()
alweer een goede reden om foksilver niet te gebruikenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier gewoon 1999/2006
Maar als ik overstap op Lay-out Fok! Silver wisselt ie steeds. Dan is het weer 1988/2037 en daarna weer 1991/2012![]()
nieuwe featurequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag
Wat is loos met die jaartallen?
1971/2005
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:54 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
alweer een goede reden om foksilver niet te gebruiken
ah, een bugquote:
zekers dat depresieve grijsquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Precies, daarnaast vind ik de kleuren van Dark en light veel prettiger
*check!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef Bjoro het volgende:
Sandje bedankt voor je mail !
ik houd je op de hoogte !
jaloers dat jij niet in de crew mag?quote:
tis hartstikke helder buiten, maar je ogen worden gewoon minderquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef golfer het volgende:
Boodschappen zijn weer gedaan.
Wat een ongelovelijk vies miezerig weer is het hier.
Omgang zoeken met soortgenoten zoals terrorobie enzo.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerst dove, nu weer blinden, wat moeten al die gehandicapten in VBL?
We discrimineren hier niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Geestelijk gehandicapten worden ook toegestaanquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
In de Zuidtoren in Hoofddorp idd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waar zat je dan ??? in Hoofddorp ?
Jij gaat maar mooi voor de meisjeskamerquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft wat problemen thuis en kreeg via via tip voor leuke kamer in Enschede. Kon meteen op gesprek komen. Vanavond al. Spannend!!!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:46 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft wat problemen thuis en kreeg via via tip voor leuke kamer in Enschede. Kon meteen op gesprek komen. Vanavond al. Spannend!!!
PlusKut is niets voor SCH, toch?quote:
Als je van puisterige loensende jongens met een bril houdt die in onbegrijpelijke formules praten, jaren 70-overhemden praten en het bediscussieren van de pythagoras stelling een avondje uit vinden, dan zit je er wel goed.quote:
Je wilt me dus welquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij gaat maar mooi voor de meisjeskamer
Mijn zus is sinds kort verhuisd naar Den Bosch, maar volgens mij is ze in de grootste Turkenbuurt van Den Bosch terecht gekomen. (Parallelweg)quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij ons in de Bartjes staan nog een paar mooie huizen vrij. Dicht bij het centrum.
Dan neem ik mijn vader mee, die heet Bartquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij ons in de Bartjes staan nog een paar mooie huizen vrij. Dicht bij het centrum.
Je hebt wel in de advertentie gezet dat je om te kopen bent met alcohol?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Net vergadering gehad. Nu even wat eten, en om 8 uur vanavond een kamerzoekgesprek. 2 kamers vrij, ze zoeken een jongen en een meisje, en er zijn iets van 15 gegadigden, ben benieuwd
Volgens mij gaat hij naar een kamer kijken en moet hij dus die mensen omkopen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt wel in de advertentie gezet dat je om te kopen bent met alcohol?
Gratis zuipen op kosten van mensen die je de kamer toch niet geeft![]()
Exactquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij naar een kamer kijken en moet hij dus die mensen omkopen.
Denk niet dat je daar graag wil wonenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn vader mee, die heet Bart![]()
* SCH is dol op problemenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Denk niet dat je daar graag wil wonenAls je probleemwijken en de rellen in DB in 2000 gezien hebt weet je wel waarom.
Wel lekker goedkoop
![]()
Hehehe, op west achter het station. Was vroeger de hoeren/criminelen buurt van Den Bosch. Nu wonen er vooral veel buitenlanders en hier en daar studenten vanwege de lage prijs.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn zus is sinds kort verhuisd naar Den Bosch, maar volgens mij is ze in de grootste Turkenbuurt van Den Bosch terecht gekomen. (Parallelweg)
Ja, haar woning was een oude wietplantage en achter de tuin lagen de spuiten nog. Nu is dat wel afgesloten allemaal, maar de dichtstbijzijnde supermarkt spreekt geen Nederlands en om je boodschappen nou op de Appie te doen op het station is ook zo wat...quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hehehe, op west achter het station. Was vroeger de hoeren/criminelen buurt van Den Bosch. Nu wonen er vooral veel buitenlanders en hier en daar studenten vanwege de lage prijs.
Ik zou er niet willen wonen iig![]()
Mijn supermarkt praat sowieso niet, ze mag zich gelukkig rpijzenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, haar woning was een oude wietplantage en achter de tuin lagen de spuiten nog. Nu is dat wel afgesloten allemaal, maar de dichtstbijzijnde supermarkt spreekt geen Nederlands en om je boodschappen nou op de Appie te doen op het station is ook zo wat...
Als je zoveel slaaptquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:37 schreef clauwheee het volgende:
SCHat je bent in ieder geval weer wat uitgerust, of niet?
Ik heb wel eens iets gehoord over bedrukt papier, maar vraag me er verder niet over.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:37 schreef clauwheee het volgende:
Klotenweer en er komt niks leuks op tv. Jeuj
oh dan weet ik wel wat ik ga doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:37 schreef clauwheee het volgende:
SCHat je bent in ieder geval weer wat uitgerust, of niet?
Klotenweer en er komt niks leuks op tv. Jeuj
Precies dat zijn de zaken die gebeuren als aan zo'n programma meedoet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Pepe Plá.
Haha, vanochtend gaat de telefoon op school. I-Jay. Of de leerkrachten van groep 6,7 en 8 willen vragen of de kinderen niet steeds bij hem willen aanbellen. Wil dan geen Idol zijn man!
Nou is mijn eetlust weer bedorvenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Danku
Mijn eten wordt nu neergezet door mijn naked chef
Onze eigen Hools-nerd - feli tolkiequote:Op donderdag 19 januari 2006 19:02 schreef DeTolk het volgende:Ik trakteer de hele avond op rondjes
Ons project voor NEMO is goedgekeurd en we hebben zelfs een prijs ( nou ja prijs, een tangetje " Aanmoedigingsprijs") gehad.![]()
![]()
Mijn god Suijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn zus is sinds kort verhuisd naar Den Bosch, maar volgens mij is ze in de grootste Turkenbuurt van Den Bosch terecht gekomen. (Parallelweg)
Het is dus hufterproof?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:02 schreef DeTolk het volgende:Ik trakteer de hele avond op rondjes
Ons project voor NEMO is goedgekeurd en we hebben zelfs een prijs ( nou ja prijs, een tangetje " Aanmoedigingsprijs") gehad.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik kijk naar BBquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef clauwheee het volgende:
Rustig hier.
Harmke is er nu in en wilde dat in BB-forum posten maar klikte het verkeerde forum aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ok, hoef ik me geen zorgen te maken dus
ik kijk snookerquote:
Goed ideequote:
je meent hetquote:
niet meer gvdquote:
Wat ?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:54 schreef SCH het volgende:
Vervelend Tong80, heb je dat vaker?
Te laatquote:
dat lijkt voorlopig inderdaad het beste dat voorhanden is op TV.quote:
Ik nu ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:52 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk cultuuronverantwoord naar André van Duin.
Ja aan de rechterkant - wil je rooibosthee en welke suske en wiske gaan we naspelen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow ik mag bij jou komen liggen bedoel je![]()
Echt een goede film ben ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar heb je geen lachspiegel voor nodig natuurlijk.
Ok, daar lig ik altijd, dus dat komt goed uitquote:
Neequote:wil je rooibosthee
Wat jij wilquote:en welke suske en wiske gaan we naspelen?
Je hebt het gezien, of blaat je zoals gebruikelijk, weer even wat in de rondte?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Zembla is voor mietjes
Ga toch een keer dood man, puberquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Zembla is voor mietjes
Het is hufterproof beoordeeld idd.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Het is dus hufterproof?
Daar wordt het ook op beoordeeld hoorde ik van iemand laatst die bij NEMO werkte
JAWELquote:
Nou, vooruit, je hebt het ook niet gemakkelijk de laatste tijd. Tussen ons in dan maar?quote:
Ik kon het proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je kunt ook teveel eisen natuurlijk.
Dan ken je mij nog nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:19 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik kon het proberen natuurlijk.![]()
Was niet van plan nog iets te gaan eten hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:13 schreef DeTolk het volgende:
Voordat jullie met z'n allen het neSCHt in duiken, wel even de tandjes poetSCHen he.
ik heb al wel Axels tand gepoetstquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:13 schreef DeTolk het volgende:
Voordat jullie met z'n allen het neSCHt in duiken, wel even de tandjes poetSCHen he.
dat wordt een succestopicquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef tong80 het volgende:
Blijk je een fokuser al jaren te kennen.
snel zappenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:03 schreef golfer het volgende:
Ik wil de Slimste kijken en wordt geconfronteerd met die verschrikkelijke Ivo Niehe.
Ivo Niehequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:03 schreef golfer het volgende:
Ik wil de Slimste kijken en wordt geconfronteerd met die verschrikkelijke Ivo Niehe.
zonnestralen?quote:
Dan was ik nog ff de stad in gedoken, maar met dit weer blijf ik lekker binnenquote:
Je kan in een kroeg ook binnen zitten hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dan was ik nog ff de stad in gedoken, maar met dit weer blijf ik lekker binnen
Tof huis. 2 jongens, 3 meiden en ik word de derde kerel, want ik ben aangenomenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef Suijk het volgende:
Ging de kijkavond goed Boez? Leuke mensen of een geitenwollensokken club?
Kliknkt goed!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tof huis. 2 jongens, 3 meiden en ik word de derde kerel, want ik ben aangenomen
O, en dat derde meisje moet nog aangenomen worden, gaan ze vanavond ook nog over beslissen
Rondje van mijquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:22 schreef Suijk het volgende:
Feli! Rondjes van Boez vandaag!
Das mooi Boezziequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Rondje van mij
Hou er ook nog wat euries aan over. Ik ga van 15 naar 18 vierkante meter, voor 20 e minder in de maand
Jezus, kon je in die opbergruimte leven?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Rondje van mij
Hou er ook nog wat euries aan over. Ik ga van 15 naar 18 vierkante meter, voor 20 e minder in de maand
3de meisje, het is 3/3quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jezus, kon je in die opbergruimte leven?
Wel relaxed, gefeliciteerd! Mocht jij nu niet beslissen over dat 4de meisje?
gratzquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Rondje van mij
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
3de meisje, het is 3/3
Ja, daar zit ik, en het gaat nog best goed. Al moet ik al maanden mijn bed en bank omwisselen, al hoeft dat nu natuurlijk niet meer
ik zou voortaan maar je identificatiepapieren bij je houdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O, en het zit boven een zonnebankstudio, guess who will be the meet-niggah next time
Laten we het daarop houdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:42 schreef pascalheister het volgende:
Sympathy for Lady Vengeance wederom een geweldige film![]()
beviel het niet meer op je huidige kamer boez?
Ik ook van jouwquote:
Geweldiogquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
Vriendin is weer terug thuis!
Goed nieuws Eilandjequote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
Vriendin is weer terug thuis!
Kunnen we wel aan jou overlaten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:06 schreef Eilanden het volgende:
Ze moet nog wel veel verzorgd worden, er is niet veel wat ze zelf kan doen, maar daar help ik haar uiteraard mee
Inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen we wel aan jou overlaten.
Mooi dat ze zo snel weer uit het ziekenhuis mocht.
dank voor de tipquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mike & Thomas nieuwe afleveringen zijn grappig
Damn, had je dat niet eerder kunnen zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:21 schreef Vom het volgende:
[..]
Damn, had je dat niet eerder kunnen zeggen![]()
Je zat zeker weer iets kansloos als snooker te kijken?quote:
NIETUS. Puur toevallig, met die rode knop van mijn afstandsbediening; ineens live snookerquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je zat zeker weer iets kansloos als snooker te kijken?
GVD, bij jou werkt die kutknop wel, bij mij gaat mijn TV op zwartquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
NIETUS. Puur toevallig, met die rode knop van mijn afstandsbediening; ineens live snooker
Niet spoileren jijquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |